10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zou het slechte nieuws aan ouders geven idd over laten aan degene die het veroorzaakt heeft. Hoe laat moet je werken ?

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Fijn dat je je weer wat beter voelt.

Wendy.. Moet je niet eens met dane naar de kinderarts oid.. Hij is wel vaak ziek hoor!:( Hangt de foto inmiddels op de koelkast!!

Kaatje.. Dus lekker even je gang kunnen gaan! Dromen kunnen i.d. heel eng en realistische zijn.. bah!!:(

Patriesja.. Hoe gaat het met je zus? En veel plezier bij je moeder.. Ramen lappen is dus het enigste in het huishouden waar ik een hekel aan heb!:x

Butterfly.. Ik zou de gene die er zo'n rotzooi van heeft gemaakt ook lekker de boel laten opknappen! Je bent gekke henkie toch zeker niet!:$

Hier ontzettend druk geweest.. beneden zowel buiten als binnen de ramen, gedweild en stof af genomen, toilet goed gedaan!

Boven de bedden verschoont en weer opgemaakt, de was gedaan, binnenkant ramen gelapt, badkamer en slaapkamers uitgestoft en gezogen.

HEERLIJK!!:D

Mijn hardloopschoenen zijn inmiddels binnen.. vanavond dus de eerste hardlooples lopen.. Ben benieuwd. Helaas deze week maar 2 x lopen.

Voor de komende maand heb ik het om mijn rooster gepland. ( moet een dag rust voor je spieren inplannen).. Heb er onwijs zin in.

T: Koffie, water , banaan ( kleintje) & sinasappeltje.
    L: 2 boterhammen met kookworst en augurk, 2 beschuitjes, 1x smeerkaas 20+ en 1x hagelslag.

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

hoi dames..

ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik kan af en toe wel even een steuntje in de rug gebruiken, en ik hoop dat ik dat hier kan vinden (als het nog niet te vol zit..?)
    ik weet niet of jullie ook vermelden hoeveel jullie wegen en hoeveel jullie eraf willen? als dat zo is, dan vertel ik het ook wel ;)

zoals ik al zei ben ik dus gisteren begonnen,
    zat op 1546 kcal op het einde van de dag en toen ik vanochtend op de weegschaal stond was er 800 gram vanaf..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mavaso, welkom en succes !

5. MamavEsmee

Mavaso.. welkom! Mooi resultaat 1500 calorieen en 800 gram afvallen! In het begin gaat het nog lekker snel.. Daarna wat langzamer maar de aanhouder wint!:)

6. caroline16

dankjewel meiden!
    ja ik was er zelf ook verbaasd over..
    doen jullie dat ook, elke dag wegen?
    en hoeveel vallen jullie gemiddeld in 1 week af?

7. MamavEsmee

Mavaso.. de eerste week kun je tot 2kg afvallen.. Daarna is 500 tot 1000 gram per week reeël.

Ik weeg wel elke dag zodat ik een goed beeld krijg wat ik aan voedsel nodig heb om op gewicht te blijven.. Ben inmiddels bijna 20 kg kwijt en wil graag op gewicht blijven..

8. caroline16

@mamavesmee 20kg? dat is wel netjes! en doe je dat dan puur en alleen door op je voeding te letten? en hoe?

9. MamavEsmee

Ja, door op mijn voeding te letten.. Maar ook door meer te bewegen, vaker wandelen/fietsen.. in de lente/zomer fietste ik elke week 16 km..

Ga vanavond beginnen met hardlopen..

Voeding:

Ontbijt, fruit, lunch, fruit, avondmaaltijd, klein tussendoortje

mager broodbeleg, magere melk/karnemelk.. matig aardappels, veel groenten en mager vlees/vis.

10. caroline16

oke zo wil ik het ook gaan doen qua voeding..
    en ik wandel elke dag met de kleine, en als het weer straks wat beter word indd ook meer fietsen ;)

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Mavaso: Welkom.

MvE; Ja, wij vinden ook dat hij veel ziek is....maar als we bij de dokter zijn kijken ze wel naar hem maar heeft hij niets en dan wordt er gezegd dat er een virus in de lucht zit. Enne die foto.......hahaha....ze heeft er nu een van me gemaakt die je bejaard maakt wahahaha.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    "zwaai"

13. MamavEsmee

Wendy.. Misschien eens bloedprikken of een allergie test?

Lovely.. druk meid?

Hier de boodschappen voor de verjaardag binnen, alleen zaterdag even stokbroodjes kopen,.

Esmee begint weer ziekjes te worden, nu met een sinaspril gaat het goed en zit er wat meer leven in.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @mve: ik heb 2 enorme baaldagen achter de rug, maar goed morgen weer een nieuwe dag om er weer met frisse moed tegenaan te gaan.

Beterschap voor esmee, las dat je gaat hardlopen wat sportief :D

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @wendy, balen van je nachten..

@femke, gelukkig voel je je weer wat beter!

@kaatje, dan kun je altijd wat meer doen he, zonder kind ;)

@hvj, hoe gaat het met je?

@butterfly, balen als je zo moet beginnen idd, ik zou het ook de anderen laten opknappen.

@mve, mijn zusje is nog steeds ziek, maar gaat wel iets beter.
    Die was wel flink ziek!
    tja.. zijn er mensen die ramen lappen leuk vinden???
    Goed dat je gaat hardlopen!

@mavaso, welkom en succes met afvallen!

@lovely, *zwaai* terug ;)

Vermoeiend dagje vandaag, Celeno had niet geslapen vanmiddag, maar dan is hij aan het eind van de dag natuurlijk een beetje moe en toen gingen we nog even boodschappen doen ;)
    Dat was een dom plan van mij om hem lopend mee te nemen ;) maar goed...
    Het is allemaal weer gelukt.
    Verder gezellig met de baby van mijn vriendin geknuffeld, schattig altijd die kleintjes!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Niet van die gekke dingen dromen meid. Komt allemaal goed! ;)

@ MamavEsmee: Kim en ik plannen die bloedingen samen lijkt wel he ;) Waar je mee omgaat raak je mee besmet ;) Mijn zussen en ik waren vroeger ook altijd allemaal tegelijk ongesteld! Haha… Drukke dat weer vandaag zeg. Ben benieuwd hoe het hardlopen je bevalt. Je bent in ieder geval gemotiveerd genoeg ;) Beterschap voor Esmee!

@ Femke: Vervelend dat je zoveel last hebt van de hormonen. Heeft manlief je nog een beetje kunnen troosten? Fijn dat het vandaag weer wat beter gaat. Lekker rustig aan meid!

@ Patriesja: Fijn dat Celano weer helemaal beter is.

@ Wendy: Jeetje wat een nacht. Kan me voorstellen dat je helemaal brak bent…

@ Butterfly: Eerste werkdag dus weer vandaag. Zal wel weer even wennen zijn. Hopelijk hebben je collega’s er niet een TE grote puinhoop van gemaakt. Lekker zelf op laten lossen!!!

@ Mavaso: Welkom en succes met afvallen. Het zit hier nooit vol hoor! Kom er gezellig bij! Lieve weegschaal had je vanmorgen. Das een leuk begin!

Hier vandaag weer gewerkt. We hebben een paar zieken en veel mensen die vrij zijn. Dus het is een rommeltje op het werk. Zal blij zijn als de week voorbij is. Moest vanmorgen een collega en de apothekers waarnemen. Apothekers waren er beiden niet, en er kwam een monteur voor de robot over de vloer. Toen bleek ook nog een collega ziek, waardoor we met te weinig overbleven. Dus een andere collega gebeld of ze kon komen. Dat kon gelukkig. Uiteindelijk dus toch alles nog opgelost. Gelukkig vanmiddag wel mijn eigen werk kunnen doen.

Verder vanmorgen 5 ons zwaarder dan gisteren. Had het al verwacht want voelde me zo opgeblazen. En nog trouwens… Hoop dat dat over een paar dagen weer beter is. Dit schiet niet op natuurlijk.

Mijn menu vandaag:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 mineola

L: 2 krentenbollen
    200 gram optimel vanille yoghurt
    1 peer erdoor

T: 2 bonbons (oeps)

A: 300 gram lasagne

Totaal van 1273 kcal. Iets te hoog dus, door die stomme bonbons.

Dag voor morgen inplannen is een beetje lastig. Roland is uit eten en ik ga bij mijn ouders eten. Geen idee wat ik krijg…

Liefs

17. MamavEsmee

Lovely.. heb je topic in de lounge gelezen..:(

Patriesja.. hier nog zo eentje die niet zonder slaap kan.. Beterschap voor je zus.

Melanie.. Zijn je ouders van het gezond koken of niet? Balen van de weegschaal, aan je eetpatroon ligt het niet.. Misschien eens een tijdje eiwitrijk eten?

Hardlopen overleefd.. Geeft best een kick zeg. Zit nu met een boei op de bank.. Zo eerst lekker douchen.. Moest even bijkomen..:D

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Patriesja, z'n gangetje dank je voor het vragen lief. Heerlijk is dat he knuffelen met zo een kleine *smelt*.

@Mavaso, welkom en succes met afvallen meid.

@MvE, heerlijk hardlopen. Douche ze en plof lekker op de bank met een kop thee.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Go mve ! You Rock !

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Fijn dat het hardlopen zo goed bevallen is. Mijn moeder kookt over het algemeen gezond, maar heeft er wel een handje van om als ik kom, iets te maken wat ik lekker vind (en meestal dus niet zo gezond is)... Hartstikke lief natuurlijk! Ach ja, we zien het wel. Met dat gewicht komt het voorlopig toch niet goed. Voel me nog steeds zo opgeblazen als gisteren.

Share This Page