10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. :)

Melanie.. Geniet er dan maar lekker van!!;)

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Thnx voor je knuffels. Mannetje heeft me wel kunnen troosten en gerustgesteld gelukkig. Kun je je moeder anders niet vragen om lekker én gezond te koken?

@MvE: Super van je dat hardlopen!

@Lovely: Dikke knuff meid!

@Patriesja: Gaat het inmiddels wel beter met Celeno?

@Mavaso: Welkom meid, welke methode volg je?

@Hier: Weer uit m'n dalletje gekropen. Voel me goed. Mannetje is uberlief voor me:) Vind het wel heel fijn. Ga zo lekker slapen en dan morgen weer aan het werk.

Slaap lekker allemaal!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Truste

4. MamavEsmee

Femke en kaatje.. trusten!

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Femke: Ik heb mijn moeder vanavond geprobeert te bellen om te vragen wat we eten morgen, heb dr alleen niet te pakken kunnen krijgen... ik zie het wel wat ik voorgeschoteld krijg :D

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, eerste dienst gehad!!!!
    Nou ja, heb wat dingen gelezen en wat gesprekken gevoerd.
    Heb nog geen slechte dingen gehoord, dus het telefoontje zal wel weer zwaar overdreven zijn geweest. Maar goed, donderdag even weer wat dingen uitvogelen en maandag dan officieel diensten draaien. Heb dan een slaapdienst. Nu nog even lekker rustig aan doen :D. Clienten waren zo blij dat ik er weer was.

Een van mijn collega's kwam het kantoor binnen en bekeek me met grote ogen "wow, wat ben jij afgevallen!" riep ze verwonderd.
    Moest staan en een pirouette draaien :). Werd er wel een beetje verlegen van hoor. Maar het gaf me ook weer veel motivatie!
    De weegschaal vanmorgen hetzelfde als gisteren.
    Maar net na het douchen was ie zeeeeeeer lief, dus verwacht morgen dan toch eindelijk een wat lievere schaal. Mag nou toch ook wel eens. Doe al twee dagen zo streng.
    Was vanavond nog in de AH om chloor en brood te halen, en er lagen zulke lekkere dingen. Moest nog een halfuur naar huis rijden, dus jah, iets lekkers was erg lekker geweest. Maar heb het brood en de chloor betaald en ben de winkel uit gevlucht. In de auto een plak brood gegeten. Vandaag een goede dag gehad :D. Helemaal niets lekkers....! Alhoewel, alles wat ik at was lekker hoor hahaha.

O: 2 cracottes met sandwichspread.
    T: sinaasappel.
    L: 3 boterhammen, 2x filet, 1x 30+ kaas.
    T: 2 mandarijnen.
    A: 200 gram stammpot zuurkool, filetlapje.
    T: 1 kale boterham, graanreepje en 2 cracottes met linera smeerworst.

Kom op 1250 uit!!!!!

Slaap lekker meiden.
    Morgen kom ik reageren.

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Hier ook een lieve weegschaal eindelijk! 6 ons eraf!
    Nu even doorzetten, het begin is eindelijk weer gemaakt!

@Butterfly: Haha ik weet dan ook nooit wat ik moet doen als mensen zeggen dat ik zoveel ben afgevallen, had het gister ook weer. Maar je ziet er ook echt super uit!!

Morgen de fotoshoot, ben zeer benieuwd!
    Mijn beste vriendin is kapster (werkt inmiddels ook bij mij), en zij gaat straks mijn haar mooi bol maken, meestal zit het dan morgenvroeg nog steeds hardstikke mooi :D

Een collega van me had zaterdag bij mij geslapen en zei 'Jeetje, je haar zit nog precies hetzelfde als je geslapen hebt!' Haha moest er wel om lachen :D

Ik ga maar eens fohnen & stijlen, strakjes weer werken....

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@Melanie: Da's jammer, nu maar hopen dat het een "gewone" maaltijd is.

@Butterfly: Was dus een super dag gister, was de weegschaal lief vanochtend?

@Hier: Goed geslapen vannacht, maar voel weer niet fit, hoofdpijn, misselijk. Ga wel werken vandaag, als het niet gaat, dan ga ik wel weer naar huis. Geen idee wat me te wachten staat op het werk vandaag, zag wel dat ik een hoop e-mails heb.

Menu voor vandaag:
    O: Halfvolle kwark met muesli
    T: BB met rookvlees
    L: 3 BB met rookvlees, brie
    T: Appel
    A: Pasta met tomatensaus
    T: ?

Fijne dag allemaal!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :D:D
    Gister het hartje gehoord met de angelsound !! Helemaal blij.
    Vanochtend even op de weegschaal gestaan en gewicht is nog hetzelfde als de laatste keer. Ben nu iets van 2 kg aangekomen

Butterfly, goede eerste dienst dus. En lekker motiverend zo'n collega !

10. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Femke: Beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter!
    @Kaatje: Fijn dat je het hartje hebt gehoord :D Toch handig zo'n apparaatje!

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Even laten weten dat wat ik woog voor ik ongi moest worden ik daar nu 600 gr boven zit en ik had ook al ontbeten dus hoop toch snel lager te kunnen zitten!
    Van het weekend een weekendje weg proberen om me niet te laten gaan zoals toen in Maart!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kimmetje, word zelfs verlegen van jou hahaha. Bedankt voor het lieve complimentje :). Leuk, morgen de shoot al. Ben erg benieuwd naar de foto's. Ik heb 5 februari met mijn gezin een shoot. Nu al zin in.

@Kaatje, eindelijk het hartje zelf kunnen horen. Wat geeft dan dan en fijn gevoel he :).

@Femke, jij kwakkelt ook wat aan meis!! Leuk he, zwanger zijn met al die kwalen.

@Hier, de weegschaal was lief :D. Stond gisteren nog op 85 en nu op 84.1 dus 900 gram foetsie... :). Eindelijk, dat geeft toch meer motivatie verder te gaan. Heb echt wel dikke 1.5 week gewoon stil gestaan en baalde vreselijk van mezelf. We blijven deze week dus even goed streng ;).

Vandaag:
    O: schaaltje kellogs K met een glas melk.
    T: peer
    L: 2 broodjes zuivelspread, cracotte sandwichspread.
    T: 2 mandarijnen.
    A: gekookte aardappelen, spinazie, karbonade.
    T: graanreep.

Ga zo Esmee uit bed halen, die slaapt nog.
    Maar ze wilde gistermiddag niet slapen dus was doodop hahaha.
    Dan Maureen in de kleren en denk dat ik even lekker ga wandelen vanmorgen. Wil voor Esmee eigenlijk even kijken voor nieuwe schoentjes. Verder draait de wasmachine weer, ligt weer een flinke hoop was. Dus verveel me vandaag zeer zeker niet.

Fijne dag meiden!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Lieve meiden, even snel een berichtje van mij, heb zware griep.
    Al twee dagen koorts en gister met een kuur begonnen.
    Overal spierpijn in mijn lijf, keelpijn koud en warm..BAH
    Nou ja dan weten jullie waarom je niets van mij hoort x

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Beterschap beschuitje!!

15. MamavEsmee

Butterfly.. fijn dat je eerste dienst goed ging.. Hopenlijk valt het i.d.allemaal mee. Mooi dat de weegschaal lief was, geeft de burger moed! Heb voor Esmee mooie leren laarsjes gescoord met 60% korting.;)

Kim.. Veel plezier met de shoot morgen!

Femke.. bikkel, dat je toch gaat werken. Mooi menu vandaag!

Beschuitje., Beterschap meid.:(

Rianne.. Goed voornemen meid! Lichter van het weekendje weg terug komen.:D

Zooo.. zit net pas. Vanmorgen door de wekker geslapen. Esmee optijd met ontbijt en schoon opschool afgezet. Daarna naar huis de boel opgeruimd, honden uitgelaten, was aangezet en boven opgeruimd en nu eerst zelf een broodje en koffie.;)

Weegschaal : 71.3.. gisteren bij de thee een reepje bonbonbloc en later op de avond een bounty icecream en een handje chipjes.:) En toch 100 gram er af!:p

16. MamavEsmee

Menu:

O: 2 boterhammen 1x rookvlees en 1x pindakaas. klein glaasje smoothie en een kop koffie
    T: koekje?
    L: 2 krentenbollen en een klein glaasje smoothie
    T: peer
    A: gekookte aardappelen, spruitjes en ee gehaktballetje.

17. caroline16

caroline16 Niet meer actief

goedemorgen meiden,
    de weegschaal gaf vanmorgen aan dat er niks bij is gekomen en ook niks af is gegaan.. vind ik ook niet gek.. heb gisteren een paar dropjes op en een paar extra crackers.. dus vandaag iets beter opletten!

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo lieve meiden,

Ik weet niet hoe een depressie voelt maar volgens mij heb ik er een.

Heb vanochtend de dokter gebeld voor uitslag bloed en dat was goed. Dat is natuurlijk fijn maar waarom ben ik dan zo moe, iedere dag hoofdpijn en duizelig. Mijn vriend wilde me een knuffel geven en toen zei ik "doe maar niet want dan wordt ik emotioneel". Is natuurlijk fout van mij om hem een soort van weg te duwen en mijn gevoelens weer weg te kroppen....

Daarna naar de bank om een pas te activeren, heb ik 45 min met Dane staan wachten die er duidelijk geen zin in had. Ze had gezegd wachtijd is 5-10 min. Nou, na wat stennis geschopt te hebben ben ik daar boos weggelopen. Mijn vriend belde en toen wilde ik mijn verhaal ff kwijt...toen zei hij "dan activeer je hem toch niet, ik bel alleen maar om te zeggen dat mijn moeder vanmiddag niet komt". Ik wil op dat moment gewoon ff mijn ei kwijt, opkroppen dus maar weer. Ik loop al maanden met het gevoel dat alles moeilijk moet gaan, ik mezelf niet meer ben en "is dit het nu". Ik lach wel hoor en er zijn heus ook leuke momenten, maar dit gevoel krijgt nu toch echt een beetje de overmacht.

En nu voel ik me weer schuldig dat ik bij eigenlijk vreemden mijn verhaal doe en jullie hiermee lastig val....sorry.

19. MamavEsmee

Wendy.. Jeetje wat vervelend voor je. Goed dat je je gevoel herkent. Een afspraak met de dokter lijkt me op zijn plaats. AL die slapeloze nachten etc doen je natuurlijk ook niet goed. Dikke knuffel meid.. En huilen mag best hoor!!

Mavaso.. Succes vandaag!

Hier lekker in huis bezig geweest..Straks even wasje ophangen en beneden stofzuigen.

cadeautjes voor Erwin zijn verjaardag gehaald en 2 sportbh's.

Nog even met Esmee langs mijn moeder geweest voor een bakkie koffie. Even bijgekletst.

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    MvE: Bedankt. Voor het slapen heb ik net maar Melotanine tabletten gekocht. Ik hoop dat dat helpt. Ik had al nachtrust van Etos huismerk maar merkte er niets van.

En neem ik net 2 happen van mijn AH maaltijdsalade waar ik zo'n zin in had, zie ik ineens een grote groene rups er tussen....ook weer een domper.

Share This Page