Goedemiddag dames. Annemie, gefeliciteerd! een fijne dag vandaag. Hier; ik zal het een beetje uitleggen. De vrouw van mijn vader is zwaar depressief. Zit de kids van mijn pa (wij 3 dus) als enorme vijanden, probeert ons daar weg te houden en dat soort dingen. Wij mochten met kerst daar ook niet komen. Onze foto's worden in de achterkamer gedumpt en haar eigen kind en kleinkind staan rondom de tv. dat soort dingen. Nu heeft ze haar dochter te kennen gegeven te willen scheiden van mijn pa, terwijl hij dat niet eens weet! Ook wilt ze zelfmoord plegen en allemaal van die rare fratsen. Het is maar net hoe de wind staat. GGnet kan niets meer voor haar doen dus daar is ze mee gestopt en sindsdien is het een ramp. Mijn zus heeft vanmorgen de dokter ingeschakeld. Ze gaat eerst met haar moeder praten en als haar moeder geen hulp wilt belt ze de huisarts weer terug. De huisarts regelt dan hulp en snel ook. Wordt er helemaal moedeloos van. Zogenaamd weet ik niks, mijn zus verteld dit alles tegen mij. Ik kan dus ook niks tegen mijn vader zeggen, ben echt bang dat ze hem wat aan doet. Het zal me niets verbazen. Maar oke, even afwachten nog tot woensdag en dan weten we wat voor n actie er ondernomen wordt. Mama Rianne, fijn weekend! Geniet ervan. De rest natuurlijk ook een fijn weekend. Wij gaan vanavond uit eten naar het steakhouse. Lekker lekker! Zal me proberen in te houden. Verder zijn we in onderhandeling mbt een koophuis. De makelaar belt vandaag terug om te horen of het 2e bod geaccepteerd is. Allemaal spannend dus. Succes dames! De kilo's vliegen eraf.
Dankjullie wel! Het is ook erg lastig allemaal. Ik weet vanalles, maar kan niks doen. Woensdag gaat mijn zus naar haar toe, ik pas dan op op mn nichtje. Vanaf dan weet mijn vader het gelukkig ook en kijken we wat er gaat gebeuren. Nog even 5 dagen afzien.
@ Mamavesmee: weegschaal viel niet tegen. 2 ons erbij! Doe ik t voor. @ Essenhout: Jeetje wat een vervelende situatie. Sterkte ermee! Hier me net even verdiept in onze bankrekeningen. Laatste tijd komen we elke maand geld tekort. We redden het elke keer net. Schiet dus niet op zo! Bah! Snap niet waar het allemaal blijft. Oh... zie dat het al best laat is. Zal eens gaan eten...
@Melanie, dat is vervelend!!! Helemaal met een bruiloft in het vooruitzicht. Herken wel je gevoel: waar blijft het soms!! Wij zijn dat nu ook aan het bijhouden. Heb bijvoorbeeld een map opgesteld waar drie formulieren inzitten met een overzicht van de vaste lasten per bankrekening. We hebben beide een lopende en een gezamelijke!!! Van de laatste gaan de woonlasten en boodschappen. Zo kunnen we heel makkelijk zien wat er elke maand buiten de vaste lasten over blijft voor extra dingen. Dat probeer ik dan nu ook overzichtelijk te maken in een schriftje. Op die manier komen we altijd makkelijk uit en houden we vaak ook nog veel over. Je gaat dan toch op een hele andere manier met je financieen om. @Essenhout, dan zijn 5 dagen nog lang. Helemaal als je alles weet maar het voor je moet houden. Sterkte ermee!! Hier al lekker veel kunnen doen. Ga nog even strijken en de boodschappenlijst afmaken voor vanavond. Pfff de tijd gaat wel snel hoor. Helemaal op je vrije dagen. Ze lijken nu nog sneller te gaan dan tijdens mijn verlof hahahaha!!!
Wij hebben ook 3 rekeningen (en 3 spaarrekeningen) beide een eigen en 1 gezamenlijke. Net als bij jullie gaan de vaste lasten en de boodschappen van de gezamelijke rekening. Als ik uitrekenen hoeveel dat is, moeten we dat makkelijk redden, maar dat is dus niet zo. We hebben nu afgesproken dat we van die rekening ECHT ALLEEN nog maar booschappen pinnen (vaste lasten gaan automatisch)... eerst maar een kijken of dat iets scheelt. Zo niet, wil ik het inderdaad gaan bijhouden. Op zich redden we het wel. Maar er gaat elke maand een vast bedrag naar de spaarrekening, en de laatste tijd moeten we daar steeds vaker een deel van terughalen!
Hallo WEEKEND !! MamaRianne.Veel plezier ! Essenhout, hoop dat de vrouw van je vader snel hulp krijgt .Lastige situatie zeg. zeker omdat je zelf niet kan laten merken dat je er van weet. Maar pikt je vader het allemaal maar dan ? Jullie foto's weg, niet op visite mogen komen etc?
Hoi Allemaal! Bedankt voor jullie felicitaties! 't is was, al weer 30 jaar. Vriendlief is lekker aan het werk en mijn moeder stond om 8.15 uur al in mijn slaapkamer (nee niet met ontbijt op bed, was dat maar zo). Madam wil het kamertje af behangen. Ze is op de goede weg, alleen de behang-rand met ijsbeertjes moet nog opgeplakt worden. Vanavond komt een vriendin gezellig eten, lekker bijkletsen. Verder verwacht in niemand maar je weet nooit wat er gebeurt. @ essenhout, lijkt me geen gemakkelijke situatie waarin je zit! dikke knuf!
Hier inmiddels alles schoon, en de post van de afgelopen 9 maanden (OEPS) uitgezocht. Alleen Roland zn "postvak" ligt nog vol, maar dat mag ie zelf doen. Daar bemoei ik me niet mee. Mijn post en de gezamenlijke zit in ieder geval weer in de mappen, waar het hoort. Kunnen we er weer even tegen. Wilde ik net gaan bellen naar het kasteel waar we willen trouwen. Zijn ze op vrijdag alleen 's morgens bereikbaar. Van de week dus volgende poging... (heeft geen haast dus dat scheelt) Nu even zitten met wat fruit.
@Kim: Werk ze, idd een lange dag. @MvE: Jij ook al zon lange dag, werk ze. @MR: Toch een fijn weekendje weg gewenst! @Beschuitje: Beterschap! Wel mooi 1,5 kg eraf! @Melanie: Lekker, gezond menuutje heb jij. Wat butterfly beschrijft hebben wij ook een tijdje gedaan toen het wat krapper was. @Butterfly: 1,3 kg eraf is super! @Essenhout: Jeetje wat een heftig verhaal, knuff! Nog iets gehoord van de makelaar? @Annemie: Is het kamertje klaar? @Hier: Weekend, heerlijk! De audit van vandaag ging goed, was behoorlijk tevreden. We hebben net de angelsound binnen gekregen, dus ik ga straks even proberen of ik het hartje kan vinden.
JAA!!! het behangwerk is klaar. Ik ben zo blij met het resultaat! moet nu zelf even rustig aan doen. Zit een kleine in mijn buik die denk een verjaardagsdansje aan het doen is.. jammer dat het af en toe mijn ribben raakt, haha . en veel plezier met de angelsound!
@ Annemie: Fijn dat het behangwerk klaar is. hahaha... is de kleine een feestje aan het bouwen in jouw buik? @ Femke: Leuk, de angelsound. Succes met zoeken naar het hartje!
Wat een rust zeg..... drukke drukke drukke avond gehad hier. Ben na het eten meteen boodschappen gaan doen en daarna doorgereden naar de sportschool. Esmee mocht opblijven tot ik er weer was dus na het sporten nog lekker met de meisjes geknuffeld. Hier ben ik lekker aan het snaaien geweest . Ben van plan te proberen wat ik heb gelezen in een boek. Dat je in een dieet 1 vrije dag in de week mag plannen waarin je alles mag eten wat je wilt eten. Echt alles en de dag erna weer oppakken. Zo blijft je lichaam werken, werken en werken en blijf je afvallen. Ben deze week zo goed bezig geweest en wilde de vrije dag eigenlijk morgen plannen. Maar vanmiddag ineens zo'n lekkere trek dus 3 bastogne koekjes gegeten, nog lekker ijs als toetje met slagroom, vanavond bij de koffie chocolade , en we gaan nu lekker aan de bitterballen. MAAAAR..... morgen en zondag dus gewoon weer streng, dus geen lekkere dingen meer. Wil het eens aankijken met de weegschaal en kijken of het werkt. En anders heb ik een mega strenge week volgende week hahahaha. Nou meiden........ tot morgen!!!!
Papa heeft nergens weet van, zijn vrouw verteld het alleen tegen haar dochter. Dat wij daar niet mochten komen breekt papa. Bem er dinsdag nog geweest, ze zei geen woord. Het is dat haar hart klopt, maar verder zit er geen leven in. Daarbij heeft mijn vader ms. Hij is in grote delen afhankelijk van haar. Hij durft er niet goed wat van te zeggen omdat hij bang is dat ze weg gaat en dan is hij alleen, hij redt het dan niet. Hopelijk komt er woensdag een einde aan. Verder een lichtpuntje! We hebben het huis!!!! We zijn echt zoooo blij! 1 juli krijgen we de sleutel, dus dat duurt nog even, maar zijn zo ontzettend blij! Slaap lekker voor nu
@Butterfly: Als dat werkt met 1 lekkere dag er tussendoor, hoor ik het graag!! Gister een hele lange dag gehad op het werk. Had waarschijnlijk iets verkeerd gegeten waardoor ik zowat de hele avond op de wc heb doorgebracht... Niet zo fijn dus. Ondanks dat niks afgevallen en niks aangekomen. Dus vandaag gaan we weer met volle moed verder! Heb niet echt plannen voor het weekend, heb een nieuw boek gekocht, die ik lekker uit ga lezen denk ik! @Mel: Heb je de nieuwe Jill Mansell al?
hoi meiden, volgens mij klopt mijn lichaam of mijn weegschaal niet.. de hele week al goed bezig, elke keer rond de kilo per dag eraf.. en vanochtend sta ik erop, staat er gewoon weer het gewicht waar ik mee begon! hoe kan dit?