mavaso een kilo per dag eraf lijkt me wat onwaarschijnlijk, maar als je goed bezig bent en dan niets eraf lijkt me eigenlijk ook wat vreemd. Is de batterij nog wel ok van je weegschaal? Ik zou d'r eens een nieuwe in doen? Of wie weet een nieuwe weegschaal, is ie al oud? Die van ons deed het opeens ook niet goed meer en toen gelijk maar een hele mooie aangeschaft. Wij hebben er eentje die onthoudt hoeveel je weegt dus als je er op gaat staan dan krijg je groen licht bij afgevallen en rood licht bij zwaarder geworden. Ze ziet ook precies los staan hoeveel erbij of eraf is, hoef je zelf niet te rekenen haha Hier nog steeds ziek, het gaat de betere kant op maar voel me nog zo mega zweterig. Net uit de douche en dan moet ik gewoon op de bank gaan zitten bijkomen. Heb nog hoofdpijn en suizend hoofd dus mocht dat morgen niet over zijn dan ga ik maandag maar weer ziekmelden ..bah..maar ja met 30 kleuters gaat dat m ook echt niet worden als je gammel bent.
@beschuitje, het is wel zo.. dinsdag 800 gram eraf, woensdag 1500 gram, donderdag niks en vrijdag 1100 gram... weegschaal is net nieuw, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk
Goedemorgen Gister deed ik pas om 01.30 mijn licht uit. Veel te laat natuurlijk. Essenhout, jeetje lastig hoor Wel goed nieuws van jullie huis ! Gefeliciteerd Kimmetje, vervelend. je darmen inmiddels weer rustig?
@Butterfly: Dat plan heb ik al eens vaker gehoord, bij sommige mensen werkt het heel goed. Succes! @Essenhout: Fijn dat jullie het huis hebben, gefeliciteerd! @Kim: Balen van je buik en dat je niets afgevallen bent. @Mavaso: Dat is raar. Misschien is er iets met je weegschaal? Nieuwe batterijen nodig? Morgen nog een keer wegen en dan zien wat hij dan zegt? Een kilo per dag is op zich wel heel veel. Sommige weegschalen zijn gevoelig voor hoe je erop gaat staan, misschien dat het daar aan ligt? @Beschuitje: Das een hele luxe weegschaal! Wat vervelend dat je nog steeds ziek bent. @Hier: Gisteren even geprobeerd met de angelsound, maar niets gehoord. Vandaag nog een keer proberen, hoor ik dan weer niets, dan pas weer volgende week. Vandaag ga ik winkelen met mn mams, gezellig. Heb een nieuwe pyama en nieuw ondergoed nodig, niet het leukste om voor te shoppen, maar wel heel erg nodig. Menuutje voor vandaag: O: Bananenkwark met muesli (mmmh) L: Broodje in de stad A: Patatjes! Tussendoortjes moet ik nog invullen, maar dat wordt fruit, mueslireep. Ik blijf nu heel netjes op gewicht, val niets af en kom ook niets aan. Ben er bij mee.
femke.. Fijn dat je zo mooi op gewicht blijft.. Shopze! Melanie..Betreft financieen.. Zet eens alle inkomsten en uitgaven naast elkaar en kijk waar het meeste geld naar toe gaat..Zo zie je ook waar je moet bezuinigen. Vervelend is het wel. Kim.. De hele avond op de wc is niet fijn.. beterschap. Mavaso.. Misschien ongi op komst? Butterfly.. lekker menuutje had je gisteren! Was de weegschaal lief? Knap dat je naast je werk, thuis toch nog gaat sporten! Kaatje.. Half 2 is laat! *** Even uit mijn hoofd.. Vanmorgen was de weegschaal gewoon weer lief 71.3 Gisteren op het werk lasagne gegeten en die was vet maar zoooo lekker. Had er rommelende darmen van. Vanavond verjaardag van Erwin vieren dus druk met opruimen/schoonmaken & hapjes maken!
mve, lief die weegschaal van jou ! Ja was zeker laat. Zusje ging om 23.30 weg. Toen nog even de indeling van een forum veranderd ( gaan waarschijnlijk met de september mama's overstappen naar een gesloten forum ) en toen viel ik om haha
@Mavaso, hoe weeg je dan? Draag je er kleding bij en heb je elke keer wat anders aan? Dagelijks wegen heeft wel het nadeel dat het steeds kan verschillen, liep ik ook tegenaan. Als je de ene dag minder weegt dan een andere is dat ook niet erg leuk. Heb je gisteren iets extra's gegeten? @Mamavesmee, zo druk weekeinde dus voor jullie. Nu ik weer werk is het wel plannen wanneer ik kan sporten. Wil 2x per week aanhouden, liefst 3x maar zoals deze week, dan lukt me dat gewoon niet. Heb dan late diensten en kraambezoek gehad, ja, dan ben je elke avond kwijt. Ben gisteravond geweest en ga dan zondagmorgen nog even. Liever niet, maar anders heb ik de 2x keer niet eens gehaald en betaal wel voor onbeperkt. Je blijft mooi op gewicht he, terwijl je toch ook wel lekkere dingen eet!!! Fijn lijkt me dat . @Kimmetje, ik zal het je laten weten . Was wel wat zwaarder maar heb het dan vandaag meteen weer opgepakt en dit weekeinde niets lekkers verder... als me dat lukt. Hier een nare ochtend gehad. Gezeur met manlief. Hij denkt soms werkelijk dat het hier een hotel is, en dat hem alles wordt gebracht. Ik was druk bezig, Esmee in de kleren, ontbijtje maken, badje voor Maureen klaar zetten. Hij had de fles gegeven dus lag nog in bed ( tot 09.30 ). Dus ik lekker Maureen in bad gedaan. Komt ie relaxt beneden met de vraag of ik koffie wilde zetten. Ja tuurlijk wel, maar eerst Maureen klaar en de badspullen opruimen. Hij ploft op de bank neer. Ik druk druk druk verder, geef hem later Maureen om nog wat melk te geven en krijg de vraag "heb je nou al koffie gezet, oh, en ik wil 3 beschuiten erbij met dat en dat". Toen ontpolfte ik echt :x, :x toen brak er even iets. Ik doe verdorie alles hier, hij kan na zijn werk altijd aan tafel schuiven voor het eten, hoeft nooit wat in huis te doen omdat ik dat overdag doe, ik ruim altijd alles af, hij kan na het eten Esmee in bad doen en zelf douchen, alles is schoon als meneer weer beneden komt. Zijn kleren liggen altijd schoon en gestreken in de kast, alles wordt bijna voor hem gedaan en dan verwacht ie ook nog dat ik elke morgen zijn ontbijt ga klaar maken. Ik wilde het wel doen, maar ik was zo druk nog, dus dan zo'n vraag kan ik er niet bij hebben. Esmeee knoeide wat met smarties, ik wil dat ze het in het bakje houdt en gewoon opeet, niet tussen de bank duwen of bakje omkiepen. Dat deed ze dus ik gaf nog 1 waarschuwing. Doet ze het weer waar manlief bij was en hij deed gewoon niets en lachte wat :x:x. Kan ik dus ook weer opknappen. Heb hem gezegd dat het hier geen hotel is, dat ie zelf ook wel eens wat kan doen. Dat ik even niets meer voor hem doe. Bah!!! Ben boos weggegaan met Maureen. Ben lekker met Maureen gaan wandelen, nieuwe schoenen voor mezelf gekocht, nieuwe laarsjes voor Esmee gevonden, 2 shirtjes en haarspullen voor mezelf. Heb voor de cadeaukaarten van de Hema twee setjes kleding voor Esmee en Maureen gekocht. Met name voor de shoot die wel volgende week hebben. Wilde de meiden in dezelfde stijl hebben. Zal de setjes zo even op de foto zetten en laten zien . Kom ik weer thuis, manlief zat al te eten. Kijkt me aan. "wat is er?" Nou.... toen werd ik weer pissig, dat ie nog moet vragen wat er is. Ik ben toch niet voor de lol boos weggegaan. Ben er nog boos over en ook gezegd. Hij moet het maar even weten. Ben zijn bediende niet zeg!!! Nu is hij weg, broer even helpen wat dingen. HEERLIJK... RUST.
Butterfly.. ben ook erg blij dat ik lekker op gewicht blij. Maar ben me zo bewust van wat ik eet. Geniet daardoor ook echt van de lekkere dingen. Balen van het gedoe met manlief. Is wel een beetje herkenbaar, helaas! Zal hem straks wel tegenvallen als jij de weekenden weer moet werken! Dikke knuf meid! Die verdien je wel. **** Menu: O: yoghurt met wat muesli T: halve tompouche L: portie visfriet met 2 eetlepels saus. T: sinasappeltje A: gebakken aardappeltjes, saté snitzel en tuinboontjes. T: hapjes, taart etc..
butterfly goed dat je het hier eruit gegooid hebt hoor ! Af en toe moet je dat die mannen ook gewoon zeggen, ze hebben het gewoon echt niet door. Tja ik begrijp het nog steeds niet. Hoop dat het inmiddels alweer goed gemaakt is ?
@butterfly ik weeg altijd naakt, dus verschil in kleding kan er niet in zitten, ook altijd 's ochtends, na het plassen.. verder niks extra's gegeten.. maar het was een goedkope weegschaal, heb er nu één besteld met geheugen enzo, dus neem aan dat die het beter doet
Vreemd hoor van die weegschaal, zeker als ie nog maar net nieuwe was. Nou met de nieuw bestelde weegschaal kan je het verschil misschien wel zien. Ik heb wel zoiets van ik vind het afvallen en resulataat echt belangrijk dus daarom hebben wij een wat duurdere weegschaal gekocht.
Butterfly, ow die man van jou ! Waar haalt hij het lef vandaan zeg. Had ook uit mijn vel gesprongen als ik jou was
@Butterfly: Balen van je man! Ik zou ook boos geworden zijn. Dikke knuff! @Mavaso: Succes met de nieuwe schaal. @Kaatje: Hyves? @Hier: Terug van het shoppen. Een leuke positiebroek en tuniekje gekocht voor 20 euro en een stel nieuwe onderbroeken en BH voor 13 euro. Niet gek Had frietjes in de planning, maar wordt nu iets compleet anders: Worstjes met gebakken aardappels en witlofsla. Ook lekker! En die frietjes eet ik een andere keer wel.
Hallo dames, Ik kom na wat dagen ook weer ff een flitsbezoek brengen. Hier nog steeds brakke nachten. Heb net ff 2 uurtjes mogen liggen terwijl vriendlief op Dane lette. Ik heb het er maar over gehad dat Dane maar in zijn grote bed moet slapen op zijn eigen kamer en dat we dan om en om erbij blijven slapen i.p.v. bij ons in bed, zodat een van de twee rust krijgt. Hou me ook even niet aan dieten....kan ik me even niet toe zetten. Heeft iemand trouwens al iets gehoord van Moppie?
Hey meiden, @ Butterfly: Ben benieuwd of je nieuwe theorie werkt. Misschien dan ook wel iets voor mij! Vervelende situatie met manlief, maar zo herkenbaar! Hoop dat hij snel inziet dat hij zelf ook wel eens wat mag doen. @ Essenhout: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! @ Kim: Is er een nieuwe? Nee heb ik nog niet. Leen m wel van jou @ Mavaso: Vreemd inderdaad de weegschaal. Sta je er steeds 1 keer op of vaker. Als je vaker achter elkaar doet, geeft ie dan wel steeds hetzelfde gewicht aan? Mijn oude weegschaal was ook zon vaag ding. Als ik er 3x op ging staan, gaf hij 3x een ander gewicht aan. En niet een paar ons verschil nee, meteen een paar kilo!!! Misschien tijd voor een nieuwe? Oh hij is net nieuw lees ik moet je misschien ongi worden? Veel meiden zijn dan ook zwaarder. Of zout gegeten gisteren, dat je vocht vasthoud? @ Femke: jammer dat je het hartje nog niet hebt kunnen vinden. Komt vast snel! @ MamavEsmee: Gisteren voor alle rekeningen een overzichtje gemaakt van de vaste inkomsten en uitgaven per maand. Daaruit blijkt dat er TE VEEL geld verdwijnt zonder dat we weten waaraan. We moeten het gewoon makkelijk kunnen redden Toch beter opletten dus. @ Kaatje: Hyves? (Ik denk dat ik het wel kan raden, maar wil het graag zeker weten ) Hier vandaag drukke dag gehad. En een hele slechte eetdag! Vanmorgen verjaardag van mijn neefje (6) Daarna door naar de stad. (dus niet geluncht vandaag) We gingen onder andere naar een juwelier waar ze een actie hadden met 2e trouwring gratis. Was dus wel de moeite waard. Was eigenlijk niet de bedoeling om al ringen te kopen. Maar het scheelde zo veel geld. We hebben dus trouwringen gekocht Daarna was het al 17.00 uur en zijn we een frietje gaan halen. Mijn menu dus vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 stukje taart Handje m&ms Handje chips Paar stukjes kaas en worst L: niks T: niks A: 1 friet speciaal 1 satékroket SLECHT!!! Ik ga de kcal niet uitrekenen. Ik zie het morgen wel. Was vanmorgen 9 ons lichter dan gisteren (eindelijk). Dat zal morgen wel niet meer het geval zijn, na vandaag. Morgen ook weer een druk dagje. Morgen word ik rond 10 uur opgehaald door mijn zus en gaan we op kraamvisite bij mijn nicht. (een uur rijden hier vandaan) s middags wil ik even naar onze trouwlocatie. (als we tijd hebben) en s avonds ga ik met een vriendin uit eten, nog voor onze verjaardagen (ik in september en zij in oktober maar goed ) Morgen word dus ook niet echt een gezonde dag waarschijnlijk. We zien wel. Liefs