10 kilo afvallen, wie doet er mee Deel 6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beschuitje: Da's balen! Wat redenen om je man te overtuigen voor wat betreft maart: geen reden om te stoppen wat mij betreft. Ken genoeg kindjes die dan jarig zijn en er geen last van hebben. En er zijn dan zoveel maanden die je uit kunt sluiten. Ik ben in augustus uitgerekend, midden in de zomervakantie. Is ook niet ideaal. In feb/maart is carnaval, in april/mei pasen pinksteren, moederdag etc. Succes met overtuigen van je man!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, dat vind ik altijd zo'n stomme gedachte. Je kan ook uitgerekend zijn in jan. of feb. en dan te vroeg bevallen.
    Nu is er een grote kans dat ik beval op de verjaardag van mijn zusje, schoonmoeder of man. Ben ik ook niet zo blij mee maar ja kindje komt toch wanneer het wil.

3. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

mooie ringen zag ik voorbij komen!!! :D (wil ik ook :()

hier gelukkig alle visite weer achter de rug. Was de hele dag door wel visite maar gezellig druk. Lekker kunnen kletsen en niemand is wat tekort gekomen.. Gistereavond allen mijn moeder en broer en de moeder van dennis met zijn zus (incl vriend en gezin) in totaal dus 9 mensen.. om half 2 heb ik ze er maar uitgetrapt... ik was het helemaal zat (en dat zagen ze gelukkig ook wel aan me) (tja, de dag ervoor was het half 1) Ik kan dat niet meer aan hoor... ik ben ook al 30! haha

vandaag lekker een luierdagje. We kwamen pas om half 12 uit ben en Dennis is nu even bij zijn broer om naar Ziva te gaan... Ikzelf voel me nog steeds te verkouden om er heen te gaan, jammer maar je hebt er niks aan als die kleine weer achteruit gaat! (zal straks wel foto's zien..:D)

verder zien wat de avond ons gaat brengen. heb zo'n vermoeden rond 9 uur lekker op bed te liggen...

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ beschuitje, ik denk dat je kinderen niet kan plannen... je krijgt ze en komen wanneer ze willen.

Ik ben 21 april uitgerekend.. 29 april is de verjaardag van mijn overleden schoonvader, 30 april koninginnendag. Nu dit jaar valt pasen rond die tijd.. ik ben super blij dat ik zwanger mag raken.. er zijn er zoveel mensen die het niet kunnen worden....

Regelt je mannetje gelijk ook het tijdstip van de bevalling??? midden op de dag op een vrijdagmiddag ofzo??? het komt denk ik zoals het komt.. vind jammer dat sommige mannen die gedachten hebben..

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Groot gelijk dat je ze er uit gezet hebt. Zou ik ook gedaan hebben.
    Hoe gaat het met Ziva ? Zou haar idd ook niet aansteken met een verkoudheid

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Beschuitje: Ik kan me voorstellen dat je man het niet ideaal vind dat jullie kindje dan rond de feestdagen geboren word. Maar zoals kaatje zegt, als je in april aantelt en dus in junuari uitgerekend bent, kun je ook te vroeg bevallen en wordt het nog december. Leuk als je makkelijk zwanger word, dat je het kunt "plannen", maar aangezien jullie al een tijdje bezig zijn zou ik maart ook niet overslaan.

@ MamavEsmee: Jouw man is toch vandaag jarig?! Gefeliciteerd! :D

Hier inmiddels omgefrist en omgekleed. Zit te wachten tot mijn vriendin komt, om uit eten te gaan. Heb trek!

Kraamvisite vanmorgen was erg leuk. Wat een klein frummeltje zeg. :D Schattig! Nu is mijn zus aan de beurt. Die is nu ruim 38 weken zwanger. Ben benieuwd!!!

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

Hopelijk alles goed hier met iedereen??

@melanie, mooie ringen!! :D
    Oh leuk op kraamvisite, zo schattig altijd! Spannend je zus is bijna zover!!!

@beschuitje, tja.. dan heb je altijd wel een reden om het niet te doen, er is altijd wel iets... verjaardagen, feestdagen, zomervakantie..
    Wij hebben geen maand overgeslagen, trouwens als ik geen mk had gehad, was ik ook ongeveer in december bevallen.

@annemie, en hoe bevalt het 30?? ik moet er binnenkort ook aan geloven :p

@femke, nog steeds zo vroeg wakker meid.. wel lekker luieren op de zondag :)

@kaatje, alles goed met je?

Hier niet zoveel tijd gehad om hier te komen, werk, vrijdag kwam een vriendin op visite met haar kleine, zaterdag shoppen en boodschappen.
    Vandaag eerst heerlijk uitgeslapen en daarna even het huis samen opgeruimd en schoongemaakt (zoals elke zondag ;)) en daarna lekker niks!!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. het inmiddels weer uitgepraat met vriendlief?;) Goed dat je lekker bent wezen sporten!!:)

Melanie.. Mooie ringen zeg! Spannend dat je zus bijna uitgerekend is, is het haar eerste? Eet smakelijk vanavond!

Kim.. Schiet mooi op de met de kilo's!

Emma.. Pizza, lekker!!!!

HVJ.. hoe gaat het met jou meid?

Beschuitje.. Wat een slechte reden van je vent!:( In december zijn 4 feestdagen. Het zou wel heel toevallig zijn als je kindje dan wordt geboren. Esmee is 11 december jarig, tussen sinterklaas en kerst in. Prachtige tijd voor een kind om jarig te zijn.:D

Kaatje.. De dag wel gezellig doorgekomen?

Willen jullie mijn menu weten?:)

O: 1 croissantje met 2 kleine plakjes kaas en een plak achterham , koffie en een glas multivit light.
    T: tompouche
    L: 2 boterhammen met 1x pindakaas en een glas melk.
    T: sinasappeltje en een 1/2 mc flurry lion.
    A: frietje mayo/pinda en een 1/2 kroket. TOETJE: mini puntje kwarktaart.

*SCHAAM* :)

Vanmiddag wel 3 km gelopen!:D

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Patriesja, hier alles goed. Met jou ook ?
    MVE, ja hoor. kwamen 11.15 pas beneden. Daarna beneden wat gespeeld met Levi. Lunchen. Levi naar bed van 13.30 tot 17.00 uur. Ben zelf een uurtje gaan lezen in bed en toen beneden lekker op de laptop terwijl Ferry weg was.

10. MamavEsmee

Kaatje..Heerlijk, zo'n dagje! :)

Ga verder in mijn boek. Hoop hem vanavond toch wel uit te lezen..

Strax weer boer zoekt vrouw..

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Annemie: Hoe is het met Ziva?

@Melanie: Wat leuk van je zus, kan dus elk moment gebeuren, spannend!

@Patriesja: Ben nog wel blijven liggen hoor. Jij ook een lekkere luier zondag gehad? Ik vind dat heerlijk, rest van de week is altijd zo druk.

@MvE: Mooi menuutje;)

@Hier: Net twee afleveringen van Help ons kind is te dik terug gekeken. Jeetje wat schokkend! Ouders die de verantwoordelijkheid soms haast (of helemaal) bij hun kind ligt. Terwijl dat toch ook onderdeel is van de opvoeding.
    Doet mij wel beseffen wat een verantwoordelijkheid een kindje is... Da's toch wel ineens heel spannend:)

Ga nu even lekker douchen en dan vroeg naar bed, morgen weer aan de arbeid. Heb idd geen avondeten meer genomen, maar de laatste chips opgegeten ***schaam***. Moet weer eens wat beter op gaan letten en mijn menu's wat beter plannen. Ik kom (nog) niets aan, maar ik vindt dat ik niet gezond genoeg eet. Dusss, vanaf morgen weer elke dag goed plannen en veel groente en fruit!

Slaap lekker allemaal!

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, butterfly zit!!!
    Vanmiddag verder gerommeld in huis, bovenverdieping gezogen, meteen de zolder ook eens goed gezogen en opgeruimd.
    Nieuwe lading was gevouwen en gestreken, badkamer meteen maar schoongemaakt. Esmee was laat wakker vanmiddag dus heb mijn tijd maar benut ;).

Vanavond ben ik heerlijk in bad geweest.
    Ben weer helemaal fris en fruitig. Heerlijk.

@Mamavesmee, ja hoor, gisteren hadden we het al uit gepraat.
    Hij leert snel, heeft vandaag beneden gezogen, de fles van Maureen uitgekookt, gekookt vanavond :). En ik heb niets hoeven vragen ;).

@Kaatje, hahah moe van mijn verhalen. Ik ben een nogal actief type. Ik kan niet de hele dag stil zitten. Komt bij dat ik morgen slaapdienst heb en wil ook geen bende in huis hebben als de oppas hier is. En in de weekeinden is manlief thuis, dus dan kan ik even flink boven bezig. Dat is makkelijker dan door de weeks, dan heb ik de beide meiden alleen.

@Patriesja, neeee, jij bent toch nog geen 30 bijna???
    Had jou veel jonger geschat. Ik ben toch niet een van de jongsten hier??? Ik ben 27....!!

@Melanie, hoe was het etentje?? Genoten?

Mijn dag:
    O: kellogs K met melk.
    T: plak ontbijtkoek.
    L: 3 boterhammen, 1x rookvlees, 1x30+ kaas, 1 gekookt ei.
    T: 4 dunne reepjes chocolade, koffie, glaasje sinas.
    A: kom uiensoep, groenteloempia.
    T: mandarijn, thee.

Niet verkeerd vandaag dacht ik :).

Meiden, slaap lekker!
    Ben er morgen niet denk ik.
    Drukke dag, vergadering, dan snel naar huis, koken voor de avond, wat aanrommelen en dan 16.30 uur naar mijn werk voor mijn 1e slaapdienst. Kom misschien even langs waaien, en anders dinsdag weer.

Doei doei meiden!!!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Het is mijn zus haar 2e. Ze heeft al een dochter van 2 jaar en 4 maanden.

Vanavond lekker uit eten geweest. Vriendin is net naar huis. Het was erg gezellig! :D

Zal ik jullie even lekker maken met wat ik gegeten heb? :p
    Voor: garnalencocktail met pikante cocktailsaus
    Hoofd: Sate van de haas met cajunfrietjes en een lekkere salade
    Na: Duo van witte en bruine chocolademousse

Ik zit nu proppievol! pfff...

De weegschaal zal morgen niet blij zijn. Mooie rede om vanaf morgen er weer voor te gaan na zo'n lekker weekend!

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, heerlijk menu hoor ;) maar wel goed gelopen, dus dan mag het hoor!

@kaatje, ja hier ook goed, alleen af en toe last van me rug.

@femke, ja wij plannen ook bijna nooit wat op zondag, lekker hele dag in joggingbroek! :D

@butterfly, ja echt bijna 30 :$ OMG! maar idd ik word wel altijd jonger geschat :D

@melanie, oeh lekker!!

Nou meiden ik ga me bed maar in, morgen weer werken.
    Truste!

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    hoi meiden,

hier is het ook de bedoeling om 10 kilo af te vallen,anders durf ik weeeeer een zomer niet in korte broek/rok.
    hoever zijn jullie? heeft het nog zin om me hier aan te melden of heb ik een te grote achterstand?

ik ga nu slapen,morgen lees ik deze hele rits eens goed door!

succes iedereen!:)

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

Mamamadelon. Tuurlijk is het de moeite om je aan te melden !
    Zitten meiden tussn die net 2 kg kwijt zijn en meiden die 20 kg kwijt zijn. Iedereen is welkom dus :) Ik was zelf 12 kg kwijt voor ik zwanger raakte

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier niks afgevallen en niks aangekomen. Komt goed uit want ik had gister nog een warme choc met slagroom gedronken bij m'n vriendin, en als toetje had ze een super lekkere witte chocolade baverois (geen idee hoe je het schrijft). Dus ben er blij mee!
    Vanavond ga ik met een vriendin carnavals outfits bekijken, en eerst gaan we dan frietjes eten. Zoooo lang geleden, dus kijk er wel naar uit. Hopelijk kom ik niet teveel aan.

Fijne dag allemaal!

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Mmmh, lekker menuutje!

@Madelon: Welkom hier! Sluit me aan bij Kaatje, er zijn hier meiden in verschillende stadia. Weke methode wil je gaan volgen?

@Kim: Fijn dat de weegschaal lief was.

@Hier: Beroerd geslapen. Heb denk ik in totaal een uurtje geslapen.

Menuutje voor vandaag:
    O: Halfvolle kwark met muesli
    T: Mueslireep
    L: Pistoletje kaas en een kopje soep
    T: Appel
    A: Kipfilet á la Toscane
    T: Sinaasappel

Fijne dag allemaal.

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Jij bent bij de Bengel geweest!! Lekkerrrrrrrr!

Merk de laatste tijd steeds meer dat ik echt aan vakantie toe ben. Heb het afgelopen jaar heel de zomervakantie etc doorgewerkt en dat begint me nu een beetje op te breken. Ik ben hardstikke moe, en hoe vroeg ik ook naar bed ga, ik word weer moe wakker.
    Wil er echt even tussenuit. Vanavond even kijken met die vriendin van me, ze heeft nog een Pluijm bon, voor een weekendje weg liggen, misschien kunnen we daar van iets leuk vinden :D

20. MamavEsmee

Melanie.. Heb je al veel neefjes en nichtjes?

Kim.. Goedzeg!

Patriesja.. Werkse vandaag!

femke. Mooi menu!

Mamamadelon.. Natuurlijk ben je welkom! We slepen je er wel door!:)

Gisteravond nog choconootjes en chips gehad. Als je dan eenmaal bezig bent..:)

De weegschaal was dan ook niet lief.. +800.. is er morgen wel weer af!;)

Straks eerst boodschappenn doen, beneden stofzuigen/dweilen en dan Esmee weer ophalen van de psz.

Vanmiddag/avond werken.

Menu:

O: 2 boterhammen met jam
    t: 2 stuks fruit.
    L: 3 boterhammen met?
    T: plakje koek.
    A: ? Mager want ik heb de menulijst gemaakt!:D

Deel Deze Pagina