Idd lekker weer ! Ik probeer op marktplaats nog een roze/rode ledikant deken te scoren maar die staan er maar bar weinig op.
Het gaat redelijk met mijn rug. Maar ik duik nu wel mijn bed in met een warme kruik. Lekker de spieren warm houden. Tot morgen xx
Goedeavond! Annemie: Prachtig kaartje! UK: Lekker aan de wijn geweest? Femke: je werkdag overleefd? Veel plezier met je vriendinnetje! Wendy: Knap van je dat je op de fiets bent gegaan! Was het ook heerlijk weer voor Elena: wat een heerlijk jochie! Gefeliciteerd met zijn half jaar Kaatje: ideaal he dat het telefonisch kan met het uwv. Hoe voel jij je er nu onder dat je contract niet verlengt word? Ik heb een roze ledikant deken, zou ik er morgen eens een foto van maken? Hij is namelijk wel aan 1 kant roze. Lautjuh: Welkom! Zustertje: Hoe was het bij de VK? En inmiddels de schilder al bij jullie klaar? Beschuitje: oeh door je rug gegaan? Voorzichtig aan hoor, niet teveel belasten. Hier hele dag buiten geweest! Nog wel even boodschappen gedaan en bij m'n zoon op zwemmen geweest. Zou arabische les hebben maar heb besloten niet meer mee te doen. Ik vind het gewoon heel vervelend om niet zeker te zijn of ik wel kan gaan. Mijn menu: O: cornfakes T: kop koffie, 2 glazen water,appel L: bb met vruchtenhagelslag wb met kaas T: kop koffie, 2 glazen water, waterijsje A: 1 burrito gevuld met gehakt,groentes, creme fraishe en kaas T: kop thee, 2 glazen water
Lovely, graag. Moet zeggen dat ik er niet wakker van lig hoor. Tuurlijk is het niet erg handig om zwanger te zijn en geen werk te hebben,maar ja ik kan er wakker van liggen maar veranderd toch niets aan de situatie. zie het dus van de positieve kant en dat is dat ik 6 weken langer verlof heb voor de bevalling. Nadeel is wel dat het financieel erg krap wordt maar redden ons wel even ( zolang er geen auto, wasmachine etc kapot gaat )
Alles was goed bij de VK ga nu niet meer reageren ben beetje gaar vanavond met manlief de tuin netjes gemaakt en boven alle ramen gezeemd (hij buiten ik binnen) net even gedoucht en zo naar bed. Morgen een lange dag werken geniet allemaal van het weer.
Melanie: Oh die potten met paaseitjes...ja hoor, ook hier op de zaak. Beschuitje: Hoe is het met je rug? Misschien een insmeren ben tijgerbalsem ofzo...Of een lekkere massage hihi. Femke: In ons pand kunnen geen ramen open helaas. Annemie: Wat fijn dat het goed gaat met de kleine. En oh ja, ik herken het maar ik heb heel eigenwijs nog niet 1 uur op bed gelegen. Was heel de tijd, met moeite hoor, in de weer en als je dan gaat liggen dan trekt de boel vreselijk en dat is niet goed. Dus idd echt je rust nemen hoor. O ja, en ik zal je niet proberen aan het lachen te maken want dat deed ook vreselijk zeer wahaha...o nee, sorry. Mama Rianne: Heerlijk. Genietse! Heb ik vorig jaar ook gedaan met een vriendin. Kaatje: Auw, dat klinkt niet fijn. En je moet nog ff.... MvE: Mmmmmm mars icecream...hebbe hebbe! Lautjuh: Is dokter Frank een beetje vol te houden. Je moet best wat dingen laten toch? Patriesja: Waar ben je geslaagd voor zomerschoenen. Ik ga donderdag denk ik even kijken. Lovely: Hoe is het met je na die vervelende situatie? Heb je nog aangifte gedaan. Zustertje: Wat dat je weer "goedgekeurd" bent. Maarre, wel een beetje voorzichtig doen hé met ramen zemen enzo... Hier: Poeh, ik voel het wel hoor van dat fietsen. Net wel heerlijk gedouched en alles weer lekker ingesmeerd. O ja, nu lekker vrij en hoef dinsdag pas weer te beginnen....
Wendy: morgenmiddag heb ik een afspraak bij het politiebureau,het gaat wel goed hoor ben blij morgen van de aangifte af te zijn en dan maar hopen dat we het snel weer kunnen vergeten. Geniet van je vrije dagen! Lekker hoor
@wendy, heb de schoenen van de bristol haha lekker goedkoop en de broeken van de new yorker. Ik heb net even lekker gedoucht, ga me bedje in! Truste allemaal!
Goedemorgen meiden! Ben gewoon de eerste Hier heel naar gedroomd, denk door het hele gebeuren. Voel me gewoon helemaal naar van de droom. Vandaag eigenlijk wel weer een drukke dag. Eerste de oudste naar school brengen, dan naar huis Nana aankleden ( die gaat altijd in haar pyama mee haar broer wegbrengen) stofzuigen en dan op de thee bij een vriendinnetje en sandalen halen bij de van Haren voor Nana. Half 1 weer de oudste halen en dan lunchen in de tuin, heb beloofd tosti's te maken. Bloemen halen voor m'n moeder en dan met de fiets richting haar, ze is namelijk jarig. Mijn menu: O: cornflakes T: kop koffie, 2 glazen water, halve banaan L: tosti, appel T: thee, 2 glazen water,? A: vispakketje met groentes uit de oven, gekookte aardappelen, jus, salade T:thee, 2 glazen water
@Kaatje: Kraken helpt wel iets, maar niet afdoende. De volgende keer is ws de laatste keer. @MvE: Weer hard gelopen! En, ging het goed? @Patriesja: Goed geslaagd met winkelen dus. Kippen houden op deze manier is idd veel werk @Beschuitje: Beterschap met je rug. @Lovely: Snap wel dat je stopt met Arabische les, je miste best veel lessen volgens mij of niet? Dan wordt het ook wel moeilijk om het tempo bij te houden. @Zustertje: Fijn dat alles OK was bij de vk. @Wendy: Das jammer dat er geen ramen open kunnen. Ach, de komende dagen kun je lekker thuis genieten van het weer! @Hier: Beroerd geslapen, was helemaal hyper gisteravond, sliep pas tegen half drie. Gelukkig geen drukke dag op het werk vandaag. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen Duurde even voor ik gister in slaap viel maar daarna geloof ik de hele nacht door geslapen. Lekker ! Wendy, gaat op zich beter als bij Levi hoor. daar werkte ik met 20 weken nog maar halve dagen ivm de pijn. Maar toen werkte ik ook 40 uur ipv 28 en had een staande/lopende baan. nu zit ik gelukkig groot deel Lovely, succes op het bureau
Goedemorgen! Kom alvast mijn menuutje droppen. Kom ik straks als Damian slaapt weer meekletsen; O;250 gr magere yoghurt, 3 el muesli, glas appelsap, kop koffie T;LU time out koekjes (2 st), glas appelsap, flesje water L;2 volkoren crackers, 1 x jam, 1 x slankie, appel, flesje water T;Sinaasappel, half plakje volkoren cake, flesje water D;Pangasiusfilet met paprika en rode ui, flesje water T;Peer, kop thee Heb maar weer mijn menuutjes van Sonja erbij gepakt en dan gekeken wat ik wel en niet in huis heb.
goeiemorgen meiden! gister is het bbq geworden inplaats van aardappels groente en vlees, heb niet veel vlees op, maar wel lekker stokbrood met kruidenboter. mijn menu: O: 3 beschuitjes 2x vruchtenhagel 1x smeerkaas 2 kopjes thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water kruidkoek. L: 2 boterhammen 1x appelstroop 1x leverkaas glas melk. T: opkikker tomaat glas water appel/banaan. A: ? T: ?
Bedankt kaatje! Femke: werkse meid! Ik miste inderdaad veel, en ik ken de basis en dat is voor nu het belangrijkste. Besef me trouwens dat ik de kids mee moet nemen naar het politiebureau! Hmm maar even zien hoe die zich vermaken kunnen de oudste kan zijn nintendo mee nemen en op de gang wachten en Nana wel mee naar binnen die is vaak wel rustig.
Melanie.. Oh.. allemaal lekkere etentjes op het programma! Hopenlijk kom je niet te veel aan. Dat demotiveerd alleen maar meer! Kim.. Hoe is het gegaan van de week op het werk? Femke.. Is het weer oke tussen jou en je mams? Zustertje.. Fijn dat alles ok was bij de vk! Schiet nu mooi op he?! Ben wel benieuwd naar een buikfoto! Wendy.. Mars icecream is jummie he?! Elsie.. BBQ.. toemaar! Elena.. Lekker menu heb je!! Lovely.. Succes met de aangifte. Is toch altijd weer erg confronterend! Kun je de kids niet even naar je mams oid brengen? Kaatje.. Miss Little maakt mooie, heb er destijds 2 voor Esmee laten maken! Gebruik ze nog steeds als we bijv naar het water gaan op op te zitten. Blijft ook ontzettend mooi!! **** Gisteravond iets te veel zoute pinda's gesnoept. Dag was natuurlijk te zien op de weegschaal. Het valt me ontzettend mee op op gewicht te blijven. Het is inmiddels bijna een jaar geleden namenlijk! Menu: O: yoghurt met muesli en een glas water. T: koffie en een appeltje. L: 3 boterhammen met rookvlees. T: meloen en een ijsje. A: spagetti met rundergehakt en veel groenten.. Maak denk ik ook salade er bij. Wil vanmiddag een lekker stuk gaan fietsen met Esmee. Hier inmiddels de was al weer opgehangen, wasje gevouwen en weggepakt, beneden alles gesopt en gezogen en gedweild, buiten aangeveegt en een pan spagetti gemaakt. Heerlijk!!! Ga zo eerst mijn koffie opdrinken en dan een rondje met de honden uit! Hier
Mve: naar m'n mams is niet echt een optie,dat is dan enorm reizen! Ik probeer het gewoon zo met de kinderen. Het is heerlijk weer om te fietsen! Wij gaan een tosti eten en dan mogen we ook al weer weg!
Hey meiden. Hier ook weer even een teken van leven. Ben weer uit de slaapdienst gekomen, gisteren 1.5 uur naar het werk gegaan voor een gesprek met leidinggevende. Heeeeeel goed gesprek gehad, ook veel over de toekomst gesproken, hoe ik de locatie zie over twee jaar, en wat ik allemaal nog wil. Heb zoveel plannen, en zoveel ideeen. Slaapdienst was redelijk. 00.00 uur wakker gebeld, client had en luier verkeerd aan en was helemaal nat! Vanmorgen uit de slaapdienst nog een intervieuw moeten doen van een stagiaire, die doet onderzoek naar vraaggericht werken. Dus ook nog een uur voor gezeten, ook erg boeiend was dat. Daarna door naar het ziekenhuis, KNO arts en ben nu ontslagen wat dit betreft. Loopt alleen longarts nog. Alles was goed. Esmee ligt op bed, die houdt het wakker zijn met dit weer niet vol en wil graag slapen hahaha. Graag hoor . Maureen ligt lekker buiten te slapen. Ik ruim even wat dingen op, en ga lekker met een boek de zon in. Geen gekkigheden vandaag, vanavond wel even stofzuigen en dweilen. Harrold is naar zijn oude baas, hij is opgeroepen met een collega de bussen leeg te halen. Ze mogen dit niet weigeren, dan geen uitkering/achterstallig loon. Belachelijk :x. Er zijn 4 opgeroepen. Wel staan werken, maar al twee maanden geen cent gekregen. Maar ja, hij moet!!!!!!!! Eten gaat goed, gisteren nog wel een cornetto op en wat studentenhaver. Heb geen idee hoe de weegschaal is. Doe wel goed mijn best maar ergens heb ik het gevoel nog niet veel afgevallen te zijn dus wil nog even niet wegen. @Melanie, wat vervelend meis, dat je niet lekker in je vel zit. Ik snap dat je op het forum niet al te veel wilt vertellen hoor. Dat jullie erover gepraat hebben is denk ik alleen maar goed. Ook dat je dingen weet die je nog niet wist. Het gaat toch wel goed tussen jullie???? En wat betreft zijn ouders, nu je een bruiloft aan het voorbereiden bent besef je dat bepaalde mensen er niet bij kunnen zijn, die je er wel graag bij wilt hebben. Ik denk dat dat best gevoelige momenten kan geven. Dikke knuffel meid, ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit en het afvallen weer kunt oppakken. Wees nu niet te streng voor jezelf. Het komt allemaal wel weer goed!!! Geniet ook lekker van de etentjes. @Annemie, wat een prachtige kaart meis!!! Heel erg mooi. @Mamavesmee, wat heerlijk dat het op gewicht blijven zo goed gaat. Kan niet wachten mijn streef te halen, op gewicht blijven doe ik heel goed, maar er moet nog zo'n 8 tot 10 kilo af en het gaat zo langzaam. Maar ja, heb er vreetweekeinden bij zitten, die ik soms nodig heb en dan kom je wel eens wat aan he . Ik ga lekker vrolijk door. Wilde het er voor de zomer af hebben, mag dan wel opschieten whahahaha!! @Lovely, heftig aangifte doen en de kinderen mee. Hoop dat het goed gaat, ik zou denk ik alleen de aangifte hebben gedaan, maar je kunt niet anders zie ik. @Kaatje, krap bij kas leven lukt ook hoor. Hebben wij momenteel ook even, het is heel erg keuzes maken in de dingen die je koopt. Zo maak ik twee boodschappenlijsten, 1 lijst met dingen die MOET en is er geld over de andere lijst. En werkelijk waar, met minder geld kun je ook heel goed rond komen. Besef wel dat hoe je straks weer zal moeten leven deed je voor je ging werken toch ook? Toen lukte het ook meis...! Moet je nagaan hoe snel meer geld went he? Een stap terug is nooit leuk. Was even uit mijn hoofd! Vergeet vast wat dingen, sorry sorry!!!! Ik ga weer aan de slag even, kan ik zo lekker in het zonnetje zitten. Moet de zolder nog op, moet mijn diploma hebben van de SPW en na de verhuizing nooit die map gevonden... oeps!! En DUO kent de studie niet, heeeeeel vaag!!! Heb de SPW gedaan toen, alle niveaus en dit staat niet geregistreerd :x. Dus Stenden Hogeschool wil het diploma hebben. Mag het wel zoeken, anders kan ik niet eens aangemeld worden.
Goedemiddag! Mijn draakje heeft weinig zin om zijn middagdutje te doen (tijdens het ochtenddutje moest ik andere dingen doen) dus kom straks weer terug. Wil wel even melden dat we op 2 mei in ondertrouw gaan Het begint nu zo spannend te worden