@MvE: Gelukkig wel @Lovely: Hoe is het gegaan op het politiebureau? @Butterfly: Das ook rottig dat Harrold daarvoor naar het werk moet. @Hier: Lekker gewerkt vanochtend. Al even met mijn collegas gepraat over het minder werken. Zij vinden ook dat mijn baas daar erg vaag over doet. Ook even gepraat over een vaste vrije dag. Heb al wel de voorkeur uitgesproken voor de vrijdag. Hopelijk gaat dat lukken. Nu lekker even mijn mandje in!
butterfly heerlijk dat Esmee nog even wil slapen. Heb jij weer tijd voor andere dingen. En de kleine maureen lekker buiten slapen. Das helemaal lekker. Een cornetto klinkt me erg lekker in de oren, maar ik waag me er maar niet aan. Dan weet ik zeker dat ik niet af val. Melanie wat rot dat je je niet zo goed voelt. Ik weet dat je er liever niet over praat, maar als er dingen zijn die je van je af wilt schrijven dan luisteren wij wel naar je hoor. Jullie bruiloft gaat toch wel gewoon door hè? Mammavan esmee ik vind het super knap dat je al een jaar op gewicht bent. Dat volhouden is meestal het moeilijkst. Vooral die balans zien te vinden hè? Kaatje het lijkt me erg wennen als je opeens minder te besteden hebt. Ik ga volgend jaar een dag minder werken. Ik werk nu ful time en wil gewoon heel graag een dagje voor mezelf. Wij zijn gewend aan twee fulltime salarissen dus dat zal voor mij ook wel wennen worden. Ik wil toch wat zuiniger aan gaan doen en meer op de kleintjes letten. Nu doen we dat vaak niet omdat we beiden erg moe zijn na een werkweek. Haha dan hebben we niet zo'n zin om in een aantal verschillende winkels de koopjes af te lopen en gaan we heel decadent naar de appie. Als ik straks een vrije dag heb ga ik er wel meer op letten en voor nu...ach we werken er hard voor denk ik dan maar. Dan mag je jezelf ook wel verwennen zo af en toe. Hoe gaat het met je buik, lekker groeien inmiddels ? Lijkt me met warm weer niet zo lekker hoor... Annemie hoe is het nu met je ? Doe inderdaad maar even rustig aan hoor met die wond van je. Het is allemaal nog zo vers. Niet te hard van stapel lopen. Trouwens een gaaf kaartje. Maarre iedereen kan nu wel je adres en zo lezen hè? Vind je dat geen punt ? Wendy jij vroeg dacht ik naar mijn rug...nou ik zit hier met een warme kruik tegen mijn rug aan. Na een ochtend werken doet het weer vreselijk zeer. Na de nacht is het wel weer een beetje minder, dan heb ik lang plat gelegen. Nou nog 1 dagje werken en dan heb ik twee weken meivakantie. Ik heb er zo'n zin in. De eerste dagen maar eens even heerlijk bijkomen en genieten en die rug laten rusten. Dat zal wel schelen denk ik. Lovely succes bij het politie bureau ! Vaak lang wachten bah..zonde met dat mooie weer. Femke weer lekker uitgerust inmiddels ? Elena is de kleine draak nog in slaap gekomen ?
Goedemiddag meiden! Wat een weertje echt niet normaal hoor het is gewoon hoog zomer voor mijn gevoel. Zit lekker in de tuin onder de parasol met laptop en een fles koude sparood te genieten Net kwamen mijn ouders nog even langs kwamen paar galia meloenen brengen en even wat drinken was gezellig. Vanmorgen en een deel van de middag gewerkt en nu niks doen! Morgen lekker een dagje vrij lekker genieten. Vanaf hier ga ik weer mee schrijven is beetje teveel om op iedereen te reageren! @mve ik zal mijn man vragen vanavond een buik foto te maken en te plaatsen ben daar zelf niet in thuis.
Mensen wat een heerlijk weertje! @Beschuitje: Ben helemaal uitgerust idd. @Zustertje: Helemaal niet zo vervelend dat je verlof snel begint toch? @Hier: Ga zo even de uitzet tellen (zal wel de eerste keer van veel keren worden). Ben nl even helemaal kwijt hoeveel ik waarvan heb en ik wil natuurlijk wel genoeg hebben als de baby geworden
Heey meiden @lovely, lekker druk dagje vandaag! Vervelend die droom @femke, kort nachtje gehad dus, heb je het vandaag nog een beetje gered op je werk? Ik lees het al lekker gewerkt en je kon nog even gaan liggen na je werk. Ja de vrijdag is heerlijk om vrij te hebben @elsie, lekker hoor bbq!! @mve, alweer een jaar op gewicht, mooi hoor! Je bent goed bezig @butterfly, fijn dat het goed gaat. @elena, oh 2 mei is bijna idd! spannend! @zustertje, heerlijk hoor het lijkt idd net zomer! Vandaag gesprek gehad op mijn werk en ga nu nog 2 halve dagen werken per week. Gaat gelijk al in, dus ben nu lekker een hele week vrij heerlijk!
Hallo dames, Vandaag lekker in de tuin geweest en straks gaan we patatjes eten. Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Morgen ben ik dus lekker vrij (Dane gaat gewoon naar het kdv) en moet ik eerst naar de fysio en daarna even naar het winkelcentrum en daarna thuis rommelen. Vriendlief gaat vrijdag op zaterdag nachtvissen dus ben ik alleen met de kleine man. Als hij zaterdag rond 12.00 uur terugkomt moet hij nog wat boodschapjes halen, daarna om 15.00 uur naar een verjaardag en om 16.30 bij mijn zus BBQ'en. Zondag heb ik om 12.00 uur bij een vriendin/collega een paasbrunch en daarna ergens in de middag nog op visite bij mijn schoonmoeder. Maandag gelukkig niets. Oei, ik ruik een "stinkie" luier....aan de slag maar weer.
Vandaag te horen gekregen hoeveel vrije uren ik nog heb. Werk 2 mei tot 14.30 en 4 mei tot 12.30 ( ipv 17.00 ) en dan ben ik klaar daar. Nog maar een paar dagen dus ( zit ook een lang paasweekend tussen ) Loveley, hoe is het op het bureau gegaan ? Butterfly, fijn dat alles goed was bij de kno arts Jeetje is ook wat zeg. moeten werken en niet betaald krijgen Nee toen kreeg ik nog het normale salaris van mijn werk, dus gewoon de 100%, nu ga ik dus naar 70% Beschuitje, hier scheelde één dag minder werken 300 euro. is dan idd even aanpassen. Buik groeit wel maar vind hem zelf nog erg bescheiden. zal morgen ofzo ff een foto maken. Vindt hem nog niet vervelend met dit weer weekend plannen Vrijdag begint Ferry met het schilderen van de kozijnen. Gaan hier zaterdag mee verder. Zondag nog geen idee. Maandag naar Ikea. o wacht gaan zaterdag ook nog lekker samen uit eten en daarna ?? zijn zondag 12.5 jaar samen
@ Butterfly en beschuitje: Tussen Roland en mij gaat het gewoon goed hoor. De bruiloft gaat ook zeker door. Vorige week kwamen er wat brieven boven water, van Roland zijn vader naar zijn moeder en van zijn vader naar hem. Daar stonden voor mij (heb ze gelezen, omdat Roland dat graag wilde) hele schokkende dingen in, waarvan ik niet zo goed weet hoe ik erop moet reageren. Roland schaamt zich voor die dingen (nergens voor nodig natuurlijk, kan hij niks aan veranderen) en vind het heel moeilijk om het erover te hebben... Hier vandaag weer een baggerdag... die paaseitjes zijn ook TE lekker...
ohhhhh paaseitjes,...ik koop ze niet ! Nou melanie dat klinkt inderdaad als schokkend...hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Ik ga lekker gtst kijken nu.
@Femke hebben jullie de babyuitzet al een eind compleet? Wij hebben gewoon een excel bestandje gemaakt erg handig kun je zo zien hoeveel je hebt. Lekker geslapen vanmiddag? @Patriesja wat fijn nog maar 2 halve dagen per week werken!! Hoeveel uur werkte je voor je zwangerschap? Weer is echt te lekker haha @Wendy wat een super weertje geniet ervan! Voor wat loop je bij de fysio? Helpt het een beetje? @Kaatje Fijn dat je nog wat uren had staan denk dat je motivatie ook wel ver te zoeken is of valt het nog mee? Terug gaan in salaris is nooit leuk! Gaan jullie het wel redden? @Melanie Heftig lijkt me dat moeten jullie samen toch weer een plekje kunnen geven Knuffel voor jou!!! Aanstaande zaterdag hebben we een hele dag 17 man over de vloer alvast voor mijn verjaardag ben volgende week dinsdag jarig (dan komt de rest ) Gaan zaterdag lekker bbq-en dus net al een zooi boodschappen gehaald. Arnold is net naar zijn ouders toe en rijdt dan met zijn pa even naar zijn oma (zit nog in een verzorgingstehuis had haar heup gebroken) en ze mag vrijdag naar huis wij vinden het onverantwoord want ze is veel te hulpbehoevend maar ze is erg dwars en de kinderen ook en nu gaan ze even een grote leunstoel terug verhuizen.
@Patriesja: Geniet van je week vrij. @Wendy: Heerlijk een dag helemaal vrij morgen. Druk weekend voor de boeg! @Kaatje: 300 euro voor 1 dag minder? Veel zeg, ik ben benieuwd hoeveel ik minder ga verdienen... @Melanie: Paaseitjes zijn verraderlijke dingen! @Zustertje: We moeten met name nog kleertjes, zou net beginnen met een excelletje @Hier: Ben moe, maak het niet laat vanavond. Morgen gaat mannetje aan het kippenhok beginnen!
Hee meiden! hier alles super goed! Davy is nu al op zijn geboortegewicht Mama is helemaal blij. De nachten gaan super. Dennis is vandaag weer gaan werken. Wel wennen nou hij er overdag niet is. Moet zelf goed naar mijzelf luisteren, dan voelt mijn buik het beste aan dus doen we dat maar. Davy is echt een super ventje.... Ik geniet ieder moment van de dag.... Fijne avond allemaal!!
Toch nog druk gehad . Ben begonnen de stoelkussens te wassen, heb Esmee haar Dora serviesje helemaal gesopt, de tuin achter bij gewerkt en ook de voortuin vanavond nog. Die was erg.... we leven achter huis, en bezoek komt ook altijd achterom. Wij gebruiken de voordeur ook helemaal niet. Alleen de postbode gebruikt het pad . Maar het is weer netjes . Maureen lag lekker vroeg in bed, die was de hele middag wakker dus na het eten heel moe. Ga zo douchen en duik dan de zolder op. Wil dat diploma vinden . Ik meld me af.... tot morgen maar weer. @Melanie, net als beschuitje hoop ik dat je het een plek kunt geven. Vervelend, nu weet je misschien dingen die je helemaal niet had willen weten??
@ Butterfly: Ik ben wel blij dat ik het weet. Het is toch een deel van Roland zijn verleden... maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Goedenavond! Er kwam vanmiddag onverwachts een vriendin langs die is blijven eten dus kon niet eerder komen reageren. Ga nu even teruglezen hoor!
@zustertje, ik werkte 3 dagen en nu dus 2 halve. Ohja jij bent bijna jarig @femke, aah morgen begint hij aan het kippenhok jij blij! @annemie, fijn dat het zo goed gaat @butterfly, lekker druk bezig geweest dus! @elena, gezellig!
@Butterfly; Lekker druk dagje weer gehad dus Fijne avond! @Annemie; Super zeg, dat het allemaal zo goed gaat. En inderdaad aan jezelf blijven denken! @Femke; Leuk kippen @Werken voor en na zwangerschap; Voor de zwangerschap werkte en studeerde ik fulltime, had echt een onwijs druk leven. Nu ben ik thuisblijf mama en studeer ik. Daarvoor ga ik 3 halve dagen per week naar school en moet minimaal 18 uur thuis studeren maar vaak wat meer. Vindt het voor alsnog een fijne combinatie @Zustertje; Succes zaterdag met zo'n vol huis! Hebben jullie een grote tuin waar jullie iedereen kwijt kunnen? @Paaseitjes; Zo slecht maar oh zo lekker! Gelukkig heb ik ze niet in huis! @Melanie; Oh dat klinkt wel heftig, sterkte ermee! Hopelijk kan je het snel een plaatsje geven en brengt dat de rust terug. @Kaatje; Nog heel even doorbijten dus, succes! @Weekendplannen; Zaterdag heb ik een meeting met high tea van de oktober mama's. S'avonds komt een vriendin slapen. Zondagochtend lekker uitgebreid ontbijten, daarna een verjaardag en s'avonds bbqen. Druk dus! Dames moet later of morgen terugkomen. Mijn kleine mannetje is ziek en ligt nu heel hard te huilen. Het breekt mijn moederhart echt om hem zo te horen
Zustertje, ben wel blij dat ik niet nog tot de 15de hoef te werken.motivatie is idd ver te zoeken. Ja moet wel gaan lukken voor even, hoop na mijn verlof weer werk te vinden Annemie, fijn dat het zo goed gaat met Davy Ik ga off.truste
@Annemie: Fijn dat het zo goed gaat met Davy. @Butterfly: Succes met zoeken... @Melanie: Het is goed om de dingen die gespeeld hebben te weten, maar het kan soms tijd kosten om het een plaatsje te geven. @Elena: Beterschap voor je ventje, wat heeft hij?
Mannetje is behoorlijk ziek, weet niet hoe het ineens komt, had vanmiddag nog nergens last van. Hij heeft koorts, diaree, enorm verkouden, hoesten... echt zo sneu