@Patriesja; Ja, 2 mei is al over ruim anderhalf week. Ik weet dat ondertrouw niet heel veel voorstelt maar het is toch weer een stapje op weg naar de echte bruiloft Lekker, geniet van je vrije week! @Femke; Heerlijk weertje inderdaad Succes met de uitzet, heb ik ook echt ontelbaar keer gedaan Zal voor je vrije dag op vrijdag duimen. @Zustertje; Ben benieuwd naar je buikfoto @Beschuitje; Sterkte met je rug! Heb zelf al jaren rugklachten, weet helaas hoe het is Ja, de kleine draak is uiteindelijk nog gaan slapen maar toen kwam mijn vriendin dus op visite en had ik nog geen tijd om te reageren. Maar was wel megagezellig hoor, zijn nog lekker wezen wandelen met de kleine man @Lovely; Hoe ging de aangifte? Ging het een beetje met de kids erbij? @MamavEsmee; Goed hoor al een jaar op gewicht! Super! @Kaatje; Fijn dat je een goede nacht hebt gehad, hopelijk vannacht weer. Zo, voor nu is dat genoeg, ben moe. Duik me bedje in. Weltrusten allemaal!
Hier ook een kindje wat niet fit is. Esmee werd 21.00 uur wakker, overstuur. We hebben haar uit bed gehaald. Eenmaal in de keuken begint ze over te geven.... niet normaal meer. We waren op tijd bij de wasbak. Esmee en overgeven, word er eerlijk gezegd niet goed van! Nu was ze echt niet lekker, maar het stinkt zo. Na even bij ons te hebben gezeten weer naar bed, halfuurtje goed, huilde ze weer. Even aangekeken en toen toch maar weer uit bed gehaald. Nu ligt ze net weer in bed, maar huilt WEER!!! Zucht.... En ik heb hongerrrrrrrr, heb schaaltje meusli op en twee bolletjes ( bruin ) met ham. Deze tussendoortjes bevatten de nodige kcal ook wel weer . Ben het streng lijnen even weer kwijt . Zat er zooooo lekker in. Baal er van! Ga het boek er toch maar weer bij pakken, ga het toch maar volgen. De helft wel en de andere helft niet werkt ook niet echt hahaha.
Goedemorgen! @Zieke kinders: Beterschap allemaal. @Hier: Redelijk geslapen vannacht, maar niet echt lekker. Heerlijk dat het alweer donderdag is. Weer bijna weekend. Vandaag gaan we ons kindje aangeven bij de gemeente (mannetje en ik zijn niet getrouwd)! Daarna even naar het zh, moet glucose prikken. Verwacht geen rare dingen heb geen symptomen van suiker. Fijne dag allemaal!
MOgge. Nou zo lekker als ik gister geslapen heb, zo beroerd nu. Tig keer wakker, niet meer in slaap kunnen komen etc. Kleine is er ook door van slag denk want heb haar nog niet gevoeld ( normaal heeft ze 's ochtends in bed haar trap momentje ( o daar begint ze ) Elena, beterschap voor je mannetje Butterfly, ahh Esmee ook niet lekker. Heeft ze wel lekker geslapen ?
goeiemorgen! gisteravond lekker buiten gegeten en gezeten tot het echt koud werd. mijn menu: O: bakje brinta, banaan, kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water liga evergreen. L: 2 afbakpistoletjes met kaas. T: opkikker kip glas water sinaasappel/appel. A: ? T: ?
Goedemorgen, beterschap voor alle zieken ! Ik ben helemaal blij, vandaag laatste dagje werken en dan heerlijk twee weken vakantie..joehoeee Tot laterrrrrrrr
Goedemorgen. Esmee heeft redelijk geslapen, was om de 3 uur steeds wakker en dan weer huilen en huilen. Hoop dat ze vandaag beter is, ze slaapt nu nog. @Beschuitje, toe maar, 2 weken vakantie. Ben jaloerssss!! In de zorg heb je dat niet he . Ik ben weg, vandaag drukke dag!! Heb de badkamer al gesopt, wasmachine draait, straks lekker de was buiten hangen. Snel wat kleine klusjes doen en vast aardappels schillen. Tussen de middag eten we warm, heb late dienst namelijk vandaag. Wil nog even wat boodschapjes halen, lekker wandelen met Maureen . Esmee kan dan lekker bij papa blijven, vind dat wel lekker hoor . Moet nog wat dingen op de bus doen, dus heb een drukke morgen en dan ben ik klaar.... en moet ik naar mijn werk....zucht!!! Maar dan lekker lang paasweekeinde !!!! Doei meiden, geniet van het weer!
Oh en de weegschaal zakt weer , zit alleen nog niet op mijn laagste gewicht. Dus moet er erg hard tegen aan en dat met de paasdagen voor de deur . Het moet, koop in elk geval mijn grootste verslaving niet. ( chocolade ) hahaha!! Het woord alleen al. Mijn menu vandaag: O: 2 volkoren beschuitjes met vlokken, yoghurtdrink. T: druiven en water. L: aardappelen, slavink, en verse groente.... T: 2 mandarijnen. A: 3 boterhammen met sla, ham en kaas. T: 2 snack a jacks. Pak hierbij het valtaf menu weer op! Broodbeleg is rosbief, maar dat heb ik veranderd in sla, ham en kaas. Avond eten was gebakken courgette, maar dat vinden ze hier niets en ik ook niet, dus even andere groente halen. Lijkt me niet erg. Bij erge trek kan ik altijd vanavond nog een crackertje nemen.
Goeiemorgen meiden @butterfly, oh vervelend Esmee ziek, beterschap! tja... chocola het is ook zo lekker! @elena, hoe gaat het met Damian? @femke, succes vandaag met aangeven en prikken. @elsie, lekker is dat buiten eten @beschuitje, oh lekker zeg 2 weken vakantie, ga je nog weg? Lekker geslapen vannacht Ga zo even langs de ha mijn urine laten nakijken, had het idee dat ik misschien een blaasontsteking heb. Misschien is het niks, maar even voor de zekerheid.
Goedemorgen meiden!! Wat een lekker weer Er hangen hier al 2 wassen buiten en de laatste draait nu (allemaal babyspullen die mijn zusje vanmiddag gaat strijken) Badkamer en wc zijn ook al schoon nu even relaxen en dan zo de keuken even doen en boven de bedden en dan is alles klaar ga lekker heel de dag RELAXEN @Kaatje vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! Heerlijk een lang weekend geniet ervan. @Femke Leuk om zulke dingen vast te leggen wordt het steeds echter! Prikken ze 1 keer bloed voor je suiker of krijg je een bloedsuikerdagcurve? Werkse vandaag! @Butterfly Balen dat Harrold moest werken is er nu nog geen duidelijkheid over hun salaris enz? Vervelend dat Esmee ziek is/was misschien door de warmte? Braaksel kan ik ook echt niet hebben die lucht alleen al Moet je nog werken met pasen? @Beschuitje Zo heerlijk 2 weken vakantie! Is je man ook vrij of moet hij gewoon werken? @Elsie geniet van het lekkere weer! Wij hebben ook buiten gegeten lukt het een beetje om je aan de menu's te houden? @Patriesja Jij ook lekker geslapen knap je van op! Ik had elke keer bijna kramp in mijn been dus ging ik maar weer een rondje lopen (als ik echt kramp heb raak ik echt overstuur en moet Arnold de kramp er weer uit zien te krijgen krijg dan echt klamme handen en voeten ) Snapt je zoontje het een beetje dat er een kleine bij komt?
@zustertje, ja denk dat hij het wel beetje begrijpt, we hebben nu weer een kast met babykleertjes en dan zegt hij wel dat het voor de baby is. Of het babybedje, ja daar is hij veeeel te groot voor Hij luistert of aait soms ook mijn buik, zo schattig! Zo weer terug van de ha, urine zag er goed uit, ze bekijken het nog even verder en kan morgen bellen voor de uitslag. Ik ga maar even genieten van dit heerlijke weer, even langs het winkelcentrum, kijken of ik voor Celeno nog een paar korte broeken kan kopen
PAtriesja.. Hopenlijk is het niets.. Heb je buikpijn? Butterfly.. Mooi menu! En het paasweekend lekker vrij? Zustertje.. Wat een weertje alweer he?! Elena.. gezellig dat een vriendinnetje bleef eten. Melanie.. Klinkt heftig.. Zijn ouders zijn allebei overleden niet? Wel fijn dat er nog brieven zijn.. Femke.. Inmiddels al meer duidelijk op je werk over het minder werken? Beschuitje.. 2 weken vakantie?! Hoe is het met je rug? **** Hier gisteren te veel gesnoept en gesnaaid.. Was er misselijk van! De weegschaal was wel lief.. snap er geen fluit van maar goed.. Ga straks even fietsen met Esmee, langs de eendjes en nog wat t-shirtjes halen. Die heeft ze bijna niet. Menu: O: 3 ontbijtcrackertjes met 1x kaas, 1x rookvlees en 1x appelstroop. T: appel en water. L: 3 boterhammen met mager beleg. T: fruit en een ijsje A: 3 pannekoeken & rauwkostsalade.
Kom vanmiddag weer kletsen; Nu eerst de boodschappen uitpakken, de was ophangen en dan ga ik even lekker op het balkon zitten met een boek - heerlijk genieten
Heerlijk zo'n mama dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben vanochtend snel bij de fysio geweest, daarna de fiets gepakt en naar het winkelcentrum gereden en lekker geshopt zeg. Toen ik thuis kwam was er een bos bloemen bezorgd (secretaressedag), net met een kop koffie en een boekje in de zon bakken. Ik denk dat ik al dat strijkwerk enzo toch maar laat liggen hihi. Maar ik vind het ook wel weer fijn als het mannetje thuis is hoor. Gek hé, ben je blij dat je ff rust hebt en toch mis je hem. Raar gedoe, dat moedergevoel wahahaha.
Elena.. je lijstje kunnen afwerken? Hoe is het nu met je kleine mannetje?! Wendy.. Moedergevoelens zijn soms i.d. raar. Nog geslaagd voor wat leuks?! .******* Wat is het weer ontzettend lekker..Wordt er helemaal happy van. Vanmorgen lekker een stuk wezen fietsen met Esmee, nog geslaagd voor 2 korte broekjes en een shirtje. Daarna naar de tnt om het kledingpakket van de h&m op te halen. Stuur alleen een jurkje terug. De rest blijft. 2 witte blousjes en een korte broek. Oja, voor Esmee ook nog een jurkje en een korte broek. Nou alleen nog wat t-shirtjes. Ga ze zelf pimpen met strijkapplicaties van applicaties & zo.. super leuke site. Vanmiddag met de hond naar de dierenarts voor de jaarlijkse spuit en met Esmee naar de bieb en ijsje wezen eten. Nu even binnen relaxen. Esmee is moe.. Gelukkig nog wel lief. Wou vanavond na het eten gaan hardlopen, mijn enkel " zeurt" een beetje dus wil het nog even aankijken.
Hallo, Misschien kennen jullie de site al, maar als je wilt afvallen, dan is www.valtaf.nl een hele leuke site. Je kunt er ook makkelijk berichten bij elkaar posten etc. Wie weet is het wat voor jullie. Ik ben er in iedergeval aan verslaafd, al ga ik nu terug naar 2000 cKal, want volgens mijn test vanmorgen ben ik zwanger! JOEPIE! Jullie heel veel succes met afvallen en ik zou zeggen, neem eens een kijkje op valtaf.nl Gr. Bregje
Met mijn mannetje gaat het steeds minder goed Hij heeft nu ook ontstoken oogjes en ik krijg er met heel veel moeite een beetje vocht in. (4 slokjes water) Heb net maar de dokter gebeld (pas 20 juni wordt hij officieel getest op mijn ziekte tot die tijd moet hij goed in de gaten worden gehouden). De assistente zou even met de dokter overleggen en dan terugbellen. Zit nu in spanning af te wachten...
Hoi Hoi, Even snel, mannetje is aan het koken en we kunnen zo eten. @Zustertje: Moest alleen prikken voor het moment. Zal wel niets uitgekomen zijn, anders bellen ze. @MvE: Heb net bericht van HR. Daarmee ga ik naar mijn baas en dan is het hopelijk snel geregeld. @Hier: Zo lekker eten en dan verder genieten van het mooie weer!