Elena.. Beterschap. Fijn dat jullie wel serieus worden genomen! Femke.. Wat is het geworden aan avondeten?! ****** Hier een lekker rondje gelopen.. Nu eerst even mijn flesje water drinken en dan douchen..
Vandaag belde Leen Bakker dat de gordijnen voor de babykamer klaar zijn ! Morgen uit het werk dus even ophalen, maandag nog wat laatste dingen halen bij Ikea en dan is het kamertje zo goed als klaar Lovely, had je toevallig nog aan dat dekentje gedacht ? o ik zag het woord chocolade langs komen MVE, fijn toch lekker snoepen en een lieve weegschaal ZoGraag, gefeliciteerd met je zwangerschap Elena, is idd niet goed als je zoontje zo slecht drinkt met dit weer
"zwaai" meiden hier weer een mega drukke dag gehad! Kaatje sorry het is er helemaal bij ingeschoten door de drukte
@MvE: Wraps met kip, paprika en champignons. Was lekker. @Kaatje: Fijn dat het kamertje bijna klaar is. @Lovely: ***zwaai*** @Hier: Zitten de passion te kijken, mooie muziek.
Ik kom net met Dane van de huisartsenpost. Hij was met rennen gevallen met zijn hoofd op de onderste scharnier van de voordeur (hoe krijgt ie het voor elkaar). Een gat in zijn voorhoofd.....Man wat een bloed! Het bleef stromen. De dokter heeft het dichtgeplakt maar het zal een litteken blijven. Hij was trouwens echt super flink bij de dokter. De dokter ging er best ruw overheen om schoon te maken en daarna het gat een soort opentrekken om het te bekijken en Dane gaf geen kik. Ik riep heel de tijd maar wat een grote jongen hij was en hij lachtte zelfs de hele tijd naar me. Toen dat spul erop ging keek hij niet vrolijk maar helemaal niet gehuild niks....zelfs de dokter stond er versteld van. Ik had volgens mij echt gaan janken.....wat een bikkel, maar wat een ongeluk weer!!!
Goedemorgen meiden! @Wendy dat is schrikken maar wat een super grote jongen!! Je zal wel trots op hem zijn. Heeft hij lekker geslapen? @Kaatje lekker geslapen vannacht? Heb je al weekend of moet je vandaag nog werken? @Beschuitje Geniet van je welverdiende vakantie!!! Ga je nog leuke dingen doen? @Femke Gaaf dat jullie de auto gaan bestellen in welke kleur? Werkse nog even vandaag! @Mve Super dat je weer gelopen hebt! Gelijk weer 30 min of lukt dat niet nu met je voet? Heb je de paasdagen lekker vrij? @Butterfly hoe is het met jullie? Is Esmee nog ziek? @elena Hoe is het met de kleine is hij nog ziek? Hopelijk knapt hij snel weer op vind het altijd zo zielig. @Melanie Voel je je al wat beter? Heb je lekker een aantal dagen vrij? @Lovely Onze bezige bij Denk je ook aan jezelf! @Uk hoe is het met jou en de kleine? Ga je al bijna verhuizen? Hopelijk heb ik iedereen nu gehad heb het uit mijn hoofd gedaan Voel me heel raar ga zo gewoon mijn LAATSTE dienst draaien zo apart! Heb wel een leuke route allemaal lieve mensen waar ik nog even afscheid van wil nemen. Paar dagen terug kreeg ik van een echtpaar een zilveren kinderbestekje echt veel te gek maar wel super lief! Tot eind van de middag meiden!! Geniet weer van het heerlijke weer.
@Wendy: Jeetje wat een schrikken! Hoe is het nu met Dane? @Zustertje: Een zwarte Succes vandaag met je laatste dienst, zal best even moeilijk zijn soms. @Hier: Redelijk geslapen. Het is gelukkig weer vrijdag, en een lang weekend, beetje uitrusten van het weekend. De vrijdag gaat altijd lekker snel op het werk, dus dat zal vandaag ook wel zo zijn. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Stukje paasbrood L: Vissticks met gebakken aardappels en groente T: - A: 3 BB met kaas, ham. T: ? Fijne dag allemaal!
Hey hey dames..... Gisteren een fijne dienst gehad. Heb erg veel kunnen doen al ben ik nog lang niet klaar. Het werk is nooit af zeg ik altijd maar. Beetje vreemd op het werk, we hebben net een nieuwe stagiaire en nu mist er steeds geld . Van mijn client nota bene!!!!! Blegh, dat zijn geen leuke dingen hoor. Nu lekker paasweekeinde . Ben helemaal happy, prachtig mooi weer, en ik pas een zomerbroek weer die ik voor het laatst heb gedragen in mijn huwelijksreis . Heb er nog twee, die pas ik echt bijna weer . Wat is dat fijn. Vandaag is ons nichtje jarig dus daar gaan we vanmorgen heen. Ik ga dus zo lekker het badje voor Maureen klaar maken en haar in de kleertjes doen. Esmee zal zo ook wel wakker worden. Die is weer helemaal beter. Na een spuugbui is het vaak alweer over. @Elena, beterschap met je mannetje. Afwachten is nooit leuk. @Zustertje, ben lekker vrij met pasen ja!!! Volgend weekeinde ook, en dan moet ik 3 weekeinden werken, waarvan 2 halve geloof ik. Ach,vind het wel lekker nu met dit mooie weer vrij te zijn hoor. Volgende week krijgt Harrold zijn loon van twee keer. Dus we kunnen opgelucht adem halen nu . 2 mei wil hij bij zijn nieuwe baas aan de slag. Alleen nog even afwachten of de curator dit goed vind. Ze kunnen Harrold namelijk verplichten 6 weken beschikbaar te blijven :x. Echt stom hoor!!! @Wendy, och jeetje, wat een vreemde val. Heeft hij wat kunnen slapen? Dames... ik ben weg! De nodige klussen hier even doen en dan rond 10.00 uur gaan we weg. Vanmiddag wil nog even op pad voor de meiden, ook hier te weinig shirtjes en Maureen groeit werkelijk over weer uit . Die wordt zo snel groot...........phoe!! Geniet van het mooie weer meiden. Het is echt heerlijk, ik geniet met volle volle volle teugen van het zonnetje en ben al heel erg verkleurd ook. Kon afgelopen zomers niet omdat ik zwanger was. Nu kan ik echt weer lang zonnen .... heerlijk.
Hey lieve meiden, Ik heb jullie echt verwaarloosd, voel me schuldig Heb het zo druk gehad met werk, iedere morgen anderhalf uur eerder begonnen, gister gelukkig wel om 5 uur klaar omdat we zo hard gewerkt hadden. Ben super blij met m'n nieuwe functie. De hoog zomer collectie is nu binnen dus de hele winkel moest veranderd worden. Super leuke dingen! Vandaag lekker vrij, en lekker genieten van het weer! Had een financiele meevaller, dus ga toch even kijken voor een Rayban zonnebril. (Als ik iets in m'n hoofd heb.......) Hoop dat hier alles goed gaat met iedereen! Het lijnen is hier nog steeds niet veel soeps, drink veel te weinig. Gister kregen we een ijsje omdat we zo hard gewerkt hadden....Maar gelukkig wel wat afgevallen. Vrees alleen dat het met dit weekend ook niet veel wordt, zondag gaan we brunchen met oma, dus dat zal niet zo gezond worden... Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen! @Hier; Nou mannetje heeft ontstoken oogjes, hebben daar druppeltjes voor gekregen en er moet binnen 2 tot 3 dagen verbetering optreden anders moeten we langs de huisartsenpost van het weekend. Vindt het wel heel sneu want hij heeft nu oogdruppeltjes, neusspray en hoestdrank. Erg zielig voor mijn mannetje want hij vindt het allemaal driekeer niks Het drinken gaat gelukkig iets beter, tot nu toe zit hij op zo'n 160 cc. Mama begint ook ziekjes te worden, keelpijn, hoofdpijn - hoop niet dat het doorzet want heb morgen de meeting van de oktober mama's. Vandaag niet heel veel op de planning. Huishouden en mannetje vertroetelen. Broertje slaapt hier weer dus misschien kunnen we later op de dag nog even Wiien Zo nu even teruglezen!
Wendy.. wat heb je een stoer mannetje.. Jij de schrik ook weer te boven? Zustertje.. Lief dat jullie wat voor de kleine hebben gekregen! Geniet van je laatste dienst meid. Dan is het tijd voor jou en je kleine smurf. Moet het hele paasweekeind werken.. Nu 5 dagen! En nee, kan niet direct weer 30 minuten lopen. Wissel het af met wandelstukjes. Femke.. Eet je thuis warm? Bijna weekend! Butterfly.. Wij hebben op het werk ook een tijd gehad dat er steeds geld miste.. Toen er een bepaalde collega wegging was het over.. Weird. Als je geen bewijs hebt kun je niet beschuldigen he?! Is de sfeer direct over. Lastige situatie. Veel plezier op de verjaardag! Elena.. Zolang je er lekker bij blijft bewegen komt het vast goed. Sneu voor je kereltje.. ****** Een goede nacht gehad..Was echt moe. Gisteren na het hardlopen nog een pannekoek met stroop genomen en later wat chipjes. + 300 gram. Was te verwachten he?! Wil straks lekker veel zomer fruit meenemen voor de het weekend. Dus gaat goedkomen! Vanmorgen gaat Erwin in de tuin aan het werk. Ik met Esmee boodschappen halen en oppad voor wat t-shirtjes. Heb nog niets leuks kunnen vinden. Vanmiddag heb ik een late dienst, zaterdag dagdienst, zondag slaapdienst en dinsdag de hele middag vergaderen ( 4 uur ).. Zoontje van vrienden wordt zondag 1 dus ook nog een verjaardag. Wel lekker weer op te werken. En heb er zin in. Weinig werk te verzetten dus samen met clienten genieten van het weer. O: 2,5 ontbijt cracker met appelstroop/rookvlees en iets hagelslag. T: fruit L: ? T: fruit A: ?
@Kimmetje; Fijn dat je nieuwe baan je zo goed bevalt Haha, ik ken dat hoor van iets in je hoofd hebben Van het weekend gaat het afvallen hier ook 3x niks worden hoor, zaterdag een high tea, zondag uitgebreid ontbijten, daarna een verjaardag en s'avonds bbqen. @Butterfly; Oei das vreemd van dat geld en al helemaal niet leuk dat het van jouw client is.Gefeliciteerd met het passen van je oude broeken! Super! @Femke; Werkse vandaag! @Zustertje; Werkse vandaag en daarna lekker gaan genieten van je vakantie en verlof! Nog maar heel even meid en dan heb jij ook een kleintje in je armen @Wendy; Wow, wat zul jij geschrokken zijn! Maar wat een grote jongen heb je toch! @Kaatje; Hoe was je nacht? Ah leuk het kamertje bijna klaar Nee, niet drinken is inderdaad niet goed. Eten is niet eens het belangrijkste zolang hij maar drinkt. @Lovely; Zwaai terug @MamavEsmee; Ja, je hebt weer gelopen Hoe ging het? Hoe lang heb je gelopen? Nog last gehad van je enkel? Heb gisteren niet alles kunnen doen in het huis dus moet vandaag weer aan de bak. Drukke dag gehad dus gisteren, fijn dat Esmee niet vervelend werd ondanks de vermoeidheid. @Beschuitje; 2 weken vakantie, heerlijk. Geniet ervan!
Goedemorgen, hier een lekkere voorjaarsschoonmaakdag ! We zijn alles aan het soppen en de ramen lekker open. Helaas heeft mannetje wel heel veel last van hooikoorts...x
@Elena: Klinkt wel als een heel gezellig weekend! Veel plezier! @MamavEsmee: Lekker dat je op je werk kunt genieten van het zonnetje, heerlijk! Werk ze en shop ze Net lekker een bad genomen, nu maar opmaken en mijn haar doen. Moet ook mijn auto nog even afspuiten.....
Elena.. Heb zo'n 28 minuten gelopen.. Afgewisseld met loopstukjes en strek oefeningen. Ging lekker! Weer langzaamopbouwen, vind dat wel lastig hoor. Succes met je huishouden. Kim.. zag leuke foto's van jou op hyves ( bij BLOB) je ziet er goed uit! Beschuitje.. Hooikoorts is vervelend he?! Hier tot nu toe alleen last van een loopneus. Voorgaande jaren was ik doodziek. Gaan jullie nog weg?! ****** Heb samen met Esmee 3 applicaties uitgekozen.. Straks even naar de hema voor basic shirtjes en volgende week pimpen! Het huishouden is klaar, was gevouwen en gestreken en nu boodschappen halen. Erwin is de straat aan het trillen met een trilplaat. Wat een lawaai..
Goeiemorgen meiden @wendy, jeetje dat is schrikken hoe gaat het nu met hem? @zustertje, je laatste dienst, wat gek he? zal wel even slikken zijn af en toe @femke, lekker weer vrijdag, nog eventjes en dan lekker lang weekend!! @butterfly, geniet van je dag en van het paasweekend!! @kim, geniet van je dag, hopelijk slaag je voor je bril @elena, aaah arm mannetje, hopelijk knapt hij snel op! @mve, oh jij moet het weekend werken, gelukkig kan je wel lekker genieten van het weer met je clienten @beschuitje, succes met de schoonmaak! Vandaag hebben wij de pretecho!!! Yeaaaay! ben benieuwd!! Kijken of hij veel op zijn broer lijkt Celeno gaat ook mee, ben benieuwd wat hij ervan vindt.