10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Thanks :D
    @Patriesja: Veel plezier bij de echo!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Patriesja.. Veel plezier meid!!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeeee vrij tot woensdag !
    Net de gordijnen gehaald. Ferry heeft ze gelijk opgehangen :D

Zustertje, ja redelijk geslapen. twee keer wakker ofzo maar is normaal voor me op het moment
    Lekker je laatste dagje en dan verlof ! Heerlijk met dit weer

Butterfly, ow jee missend geld,maar ja zie het maar eens te bewijzen :(

Elena, hoe gaat het met je zoontje ?

Patriesja, hoe was je echo ?

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Meiden bedankt voor jullie medeleven.

Dane heeft er gisteravond en begin nacht toch wel last van gehad want hij moest een paar keer een beetje huilen/kreunen. En vanochtend stootte hij zijn hoofd tegen een randje van de muur en heeft nu een cm naast zijn wond een grote paarse bult. Het is niet zijn weekend. Maar verder gaat het nu prima hoor. Ik ben alleen weer heel voorzichtig met hem, alsof hij net weer aan het lopen is maar dat gaat gewoon niet.

Vandaag tot morgenochtend ben ik alleen met hem. Vriendlief wilde zijn visnachtje afzeggen maar ik wilde dag niet. Hij heeft er zo naar uit gekeken. Heb net muffin gebakken met Dane en straks gaan we ze versieren. Verder hebben we nog zo'n pakket paasdingen die je in moet kleuren dus we hebben het wel gezellig samen.

Als hij vanavond op bed ligt zal ik ff bijlezen.

O ja, hier een fototje. Het is een soort winkelhaak ofzoiets zei de dokter. Echt een putje in een soort Z vorm.....

Bekijk bijlage 145860

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ach wendy dat ziet er wel naar uit zeg ! Gelukkig maken jullie er wel wat van vanmiddag.

Kaatje heerlijk ook vrij dus :D

Mve doe wel voorzichtgi hoor met het opbouwen. Voor je het weet ga je te snel.

Wij gaan het laatste weekeind een weekeind weg met mijn schoonouders. Verder gaan we lekker klussen ( tuinmeubels verven) en rommelen in en om het huis. Oh ja en zitten in de zon, winkelen en nog veeeel meer dingen waar we zin in hebben;).

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @wendy, aaaah arm mannetje!

Wij zijn weer terug van de echo, leuk om de kleine weer even te zien :D
    En hij lijkt sprekend op zijn grote broer hahaha en dan ook nog eens net zo eigenwijs, zat de hele tijd met zijn handen voor z'n hoofd.
    Hij was ook lekker druk aan het bewegen!
    Celeno vond het ook erg leuk :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wendy, ahh dat gaat idd een litteken worden. Als je geluk heb groeit het allemaal nog een beetje omhoog richting zijn haargrens ( was bij Levi ook zo )

Patriesja, heerlijk he even naar je kleintje kijken

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    ik zal later wel ff een foto van de echo plaatsen, ze staan op de andere laptop ;)

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Hé, wat gek dat er geld verdwenen is, hopelijk heeft het niets met die stagiaire te maken. Fijn is dat als oude kleding weer past.

@Kim: Fijn dat je nieuwe functie zo goed bevalt, zo te lezen ben je er erg druk voor geweest.

@Elena: Beterschap voor jou en de kleine man!

@MvE: Mannetje kookt, had nachtdienst, dan eten we tussen de middag samen warm, is wel zo gezellig.
    Succes met het hele weekend werken.

@Beschuitje: Hooikoorts seizoen is echt weer begonnen hé? Mijn mannetje heeft er ook last van.

@Patriesja: Hoe was de echo? Oh, ik lees het al, superleuk!

@Wendy: Arme Dane…

@Hier: Net uit bed:) lag er ook pas laat in, dus dat scheelt. Heb maar een uurtje geslapen, voor de rest lekker gelegen.

Kippenhok is klaar! Alleen nog even vegen rondom en dan kunnen de kippen erin. Morgen de stoep spuiten en dan hebben we weer een heerlijke nette tuin.

Voor vandaag niets meer op de planning staan, heb het wel een beetje gehad, drukke week geweest.

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, lekker he als je gewoon nog smiddags naar bed kan als je daar zin in hebt :)

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net een buikfoto gemaakt.vind hem zelf nog best bescheiden. Groeide bij Levi heel rond, en nu groeit mijn baarmoeder vooral naar voren toe

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Heerlijk om 's middags nog naar bed te gaan, heb het ook echt nodig. Mooie buik!

@Hier: Net Jesus Christ Superstar gekregen, vind ik zulke mooie muziek, geniet er elk jaar weer van.:)
    Nu lekker naar bed, morgen een drukke dag.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat een rust hier vanavond

Ik ga off. Vandaag veel bandenpijn/trekkend gevoel in bovenbuik dus buikie is weer lekker aan het groeien. Hopen op een goede nacht. Ferry gaat morgenochtend foto's schieten op de crossbaan, en ik ga met Levi en mijn zusje even snuffelen op de reineke boulevard. Truste

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kaatje mooie buikfoto!!

Hier aardig geslapen vannacht maar wel vroeg wakker maar dat geeft niet heb ik een lange dag ;)
    Zo eerst even nog wat boodschappen halen en dan ga ik een grote (plaat) cake met appel bakken en nog wat vlees snijden en marineren voor de bbq.
    Meestal komt de visite altijd rond een uurtje of 11 's morgens en blijven tot 's avonds maar nu komen ze rond 14.00 mijn tante moet eerst vanmorgen nog in het hospice werken en daarna rijden ze naar ons toe (van Utrecht naar Zeeland)
    Ik kom straks nog wel even kletsen eerst het huis enz helemaal afmaken.

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@Zustertje; Doe je ook een beetje rustig aan meid! Je bent hoogzwanger hoor, je hoeft niet alles te doen. Helpt je vriend/man je wel?

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; Zo'n beroerde nacht achter de rug :$ Werd om 2 uur wakker; mijn hele lichaam deed pijn van de spierpijn, opgezette keel, hoofdpijn, misselijk, koorts. Ben in lange tijd niet zo ziek geweest als vannacht! :$ Gelijk maar aan een abkuur begonnen (ivm de koorts en mijn ziekte) en een paar asperines genomen. Terug me bedje in - niet kunnen slapen :x Toen ben ik maar met een boek (The curious case of Benjamin Button) in de huiskamer gaan zitten. Normaal helpt dat wel maar vannacht ook niet. Uiteindelijk kon in rond een uur of 5 weer te slaap vatten om vervolgens om kwart over 6 wakker te worden van mijn kleine man. Mannetje bij mij in bed genomen en hij is weer in slaap gevallen (en slaapt nog steeds!). Ik ben er maar uit gegaan want slapen kan ik niet meer (leuk die fluitende vogels ;))
    Gelukkig voel ik me nu iets beter (al heb ik me wel eens lekkerder gevoeld :cool:) dus ga vanmiddag wel naar de meeting van de oktober mama's. Ben echt zo benieuwd hoe Damian op al die baby's gaat reageren...
    Nu eerst even een kop koffie zetten en dan kom ik reageren.

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik ben weer 1.2 kilo lichter!!!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik pas straks mijn van banner aan. Ben nu via de telefoon aan het typen maar das niet zo makkelijk haha. Ik ben zo blij wilde het jullie meteen laten weten. 18 kilo eraf!!!!!!!!!!

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Beschuitje; Super al 18 kg!
    @Kaatje; Prachtige buik!

Deel Deze Pagina