10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mogge. wat een klote nacht zeg. tot 04.00 groot deel wakker gelegen. had het heet, werd lek geprikt door muggen en kon mijn slaap niet vatten. Rond 4 uur eindelijk in slaap gevallen maar Levi was helaas om 07.00 alweer wakker

Zustertje, zo idd vroeg wakker. fijne dag vandaag

Elena, jij ook zo'n brakke nacht :(

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Wat een mooie foto! En wat heb je een slank koppie! :D

Gisteravond nog gezellig gekletst bij een collega, wel een beetje laat geworden, maar ik hoef pas om 12 uur te beginnen vandaag.
    Zal wel super druk worden, de nieuwe collectie verkoopt als een trein dus ben benieuwd...

Vanavond bijkletsen bij een vriendinnetje, gezellig :D
    Fijn weekend!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Thanx.
    Ja 8 kg erbij maar echt vooral op mijn buik/rond mijn middel. Gezicht etc valt nog mee

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Kaatje je hebt trouwens een mooie buik foto geplaatst !
    Lekker rond buikje al hoor :D
    Hier zo naar de verjaardag van mijn broertje. Vanmiddag niet zoveel bijzonders doen denk ik, lekker genieten van het mooie weer.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Elena Alles is zo goed als klaar dus dat is wel lekker en ze komen rond een uurtje of 2 tijd genoeg om te rusten ;) Ik voel me niet hoogzwanger eigenlijk voel me echt super (net alsof ik niet zwanger ben)
    Maar ik heb een super man die heel veel doet!! Lees op het forum vaak andere verhalen maar heb echt HELEMAAL niks te klagen ;)
    Balen van je brakke nacht :(

@Kaatje Jij ook slecht geslapen kun je 's nachts niet wat ramen open zetten zodat het wat koeler wordt of onder een laken of zo slapen (heeft bij mij veel geholpen slaap een stukje beter nu)

@Beschuitje WHOH!!!! 18 kilo kwijt echt super goed!!!! Heb je een foto?

@Kimmetje hoe gaat het met je oorbellen loopt het goed? Werkse vandaag hopelijk is het lekker druk gaat de tijd lekker snel!

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Op het moment loopt het niet meer zo met de oorbellen. Maar ze worden nu ook overal in winkels verkocht, dus dat scheelt!

Ga zo maar eens richting het werk rijden, even nog op mijn gemak wat eten en omkleden.
    Fijne pasen alvast!

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Beschuitje wat TOP zeg!!!!

Hoe doe je het :p haha knap van je hoor meid echt waar!!

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zustertje: Veel plezier met de visite vandaag.

@Elena: Wat een nacht! Beterschap.

@Beschuitje: Super meid!

@Kaatje: Jij ook geen lekker nacht… Vandaag maar een beetje rustig aan.

@kim: Werk ze.

@Hier: Drukke ochtend achter de rug, flink aan het opruimen geweest en de kippen opgesloten in hun nieuwe rennetje. Nu nog met de was aan de gang. Eind van de middag komen mijn mams en tante langs, die blijven ook eten, gezellig. Net al even een uurtje in bed gelegen, maar kon de rust niet vinden.
    Het is rustig hier, iedereen is aan het genieten van het mooie weer schat ik!

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Kom alleen even zwaaien, we genieten van het lekkere weer.
    Zat heerlijk met een boek in het zonnetje, maar ben roodharig, dus trek het niet continu er in te zitten dus ben even binnen.
    Ga even een wasje strijken straks weer naar buiten :).

Vanmorgen boodschappen gedaan, moest best veel.
    Esmee was mee, waren eerst naar de Lidl gegaan, en daarna C1000, maar moest naar een andere parkeerplaats omdat het anders te ver lopen was. Stond bij de C1000 09.00 uur alles al vol.
    Maar naar huis gereden en op de fiets weer naar de C1000 met Esmee en daarna wandelend met Maureen de laatste dingen gehaald. Ben dus de hele morgen op pad geweest.
    Ben nog waterijsjes vergeten, maar heb geen zin om nog een keer te gaan hoor ;).

Net mijn bikini aan gedaan, die heb ik 2 maanden geleden gekocht, bijna 100 euro. En werkelijk, de cup is gewoon te groot :$. Ben schijnbaar zo afgevallen, bikini begint gewoon te groot te worden.
    Het kan wel, staat ook nog wel mooi, maar het zit niet zo mega stevig als toen ik hem kocht en voor mijn borsten heb ik wel een stevige cup nodig. Hoop dat deze zomer deze bikini nog kan, vind het anders wel zonde hoor. Afvallen is natuurlijk ook heel mooi, maar de bikini was zo duur.

Fijne middag verder dames!!!
    Ik ben weer weg.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Vanochtend naar de Action en Xenos geweest. Wat leuke dingen gekocht ( ook nog handige dingen als blus deken en brandblusser )
    Levi heeft het ook goed gedaan.houdt niet zo van winkelen, zeker niet met dit weer. Maar hij heeft netjes geluisterd etc. MOest bij de Bristol nog een keer plassen, en een half uur later riep hij in de auto dat hij weer moest plassen. Snel naar een bp waar hij heeft geplast en gepoept ( om vervolgens door de bp te roepen dat hij een grote drol had gedaan haha )
    Ook het lakentje en dekentje voor het ledikantje zijn binnen :) Nu nog even op zoek naar een tweede dekentje. Levi heeft net in het badje gezeten maar kreeg het na een uurtje toch fris dus net weer lekker aangekleed

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Zustertje ik zou heel graag een foto willen laten zien ,maar ik durf niet zo met mijn hoofd op een forum. Ben namelijk wel heel trots hoor, maar ja het staat zo openbaar en ben altijd bang dat iemand me dan herkent. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar het hoeft voor mij niet zo nodig.

Hier net terug van de verjaardag van mijn broertje, ze konden het allemaal wel goed zien hoor dat ik lichter ben. Eindelijk ! :D
    Heb nu meer motivatie dan ooit haha, maar morgen ga ik wel een beetje zondigen hoor, dan hebben we lekker met de hele familie paasontbijt met eitjes enzo..hmmmm

12. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Zo wij hebben weer giga veel in huis, komen het paasweekend wel door ;)
    We hebben ook een nieuwe dvd speler gekocht (home cinema systeem)
    tja.. onze dvd speler deed het niet meer :( en we kwamen er net achter dat er een heel pak thomas de trein kaartjes ingepropt zit ;) goh.. wie zal dat nou gedaan hebben??

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
  14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elena.. Jeetje, de griep kan zo ineens komen opzetten he?! Hoe was de meeting?

Elsie.. Hoe gaat het met je!

Zustertje.. Veel plezier vanmiddag/avond!

Kaatje.. Mooi foto! Heerlijk dat het badje al weer buiten kan he?! Zit er bij ons nog even niet in, 1 grote zandzooi..;)

Butterfly.. dat had ik dus ook met sommige kledingstukken. Net gekocht en veel te groot. Hoort er helaas bij! Geniet van je vrije weekend.

Beschuitje.. Wow 18 kg.. Goed zeg! En dat de familie het nu pas ziet..:( Geniet van je paasontbijtje morgen.

Hier een leuke dag gehad op het werk.. Vanmorgen wat regeldingetjes gedaan en voor vanmiddag hadden ik en 3 stagaires een uitje geregeld naar de bioscoop. Eerst lekker een terrasje gepakt en daarna naar de film. Was erg geslaagd!!

Erwin had hier al stofgezogen en de vaatwasser aangezet en uitgepakt. Net even snel gedweild en de 2e was zit nu in de wasmachine.. Alles weer aan kant.

Menu:

O: 2 boterhammen met rookvlees.
    T: water..
    L: 3 boterhammen 1 gebakken ei en 1x appelstroop en een beker karnemelk.
    T: bakje popcorn en cola light en water.
    A: Vlaamse frieten en een goulashkroket.

Weegschaal was vanmorgen lief.. 71.5 :)

Morgen vroeg gaan we met Esmee naar de bioscoop.. S'middags een kinderverjaardag, BBQ en daarna de slaapdienst in. Druk druk druk..

Oja, tussendoor wil ik ook nog een rondje hardlopen..:(

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi iedereen!!

ik heb het afvallen op een laagpitje gezet, afvallen is heel moeilijk als je niet helemaal lekker in je vel zit. ik heb last van angsten, is gekomen na de geboorte van sam. ik ga al naar een psycholoog toe en dat helpt, maar ik ga ook beginnen met medicijnen, de laagste dosis want zo is het namelijk niet zo leuk.

hoop dat als het wat beter gaat dat ik het afvallen dan ook weer kan oppakken, want er mag weel kilo of 10 12 vanaf nog:(

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    mammavanesmee de familie ziet het niet nu pas hoor ;)
    Mijn collega's zien het nog niet echt, of laat ik het zo zeggen ze zeggen het niet tegen me. Maar mijn familie ziet het zeker wel haha dat zou wat zijn :D
    Hier een heerlijke dag achter de rug. Net even een filmpje gekeken maar was niet echt leuk haha dus jammer.
    Zo de douche in en een beetje klaar maken voor het paasontbijt morgen.

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Elsie jeetje veel sterkte meis. Heb je last van paniekaanvallen?
    Of wil je er liever niets over kwijt...

18. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Dames, heb 40,9 graden koorts kom op een later moment reageren

19. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Durf het bijna niet te vragen... maar zou ik ook lid mogen worden van het 10kg-afvallen-clubje? Of moet ik dan een nieuw topic openen? Jullie lijken me al een heel hechte club...

Groetjes, Mama in spe.

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mama in spe.. Welkom!!

Share This Page