10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

:D

en, heeft het geholpen?

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Behalve een mega rugpijn gebeurd er nog weinig :(

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Vervelend dat je moeder zo moeilijk doet over oppassen.

@Butterfly: Jammer dat de schaal niet echt mee werkt, maar 3 ons is ook een prima resultaat. Komt Harrold vandaag weer thuis?

@Kim: Goed zo meid, gemotiveerd blijven!

@Kaatje: Jammer dat het niet doorgezet heeft. Wie weet helpt de actie van vanochtend ;)

@Elsie: Ik denk idd dat je met babyzwemmen niet zo heel veel kcal verbrand.

@Hier: Redelijk geslapen, erg last van brandend maagzuur. Na uur wegslikken er toch maar uit gegaan om een maagtabletje te nemen. Dat hielp gelukkig.
    Vandaag weer verder met schilderen en even met een doekje door het huis, zodat alles weer fris is.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Erg he dat maagzuur. Ze zeggen dat het minder wordt als de baby indaald. Nou bij mij niet.
    Had gisteravond als avondeten een tosti met ui op. spijt toen ik in bed lag ! Heb allemaal kleine kussens in bed liggen zodat ik steeds wat hoger kan gaan liggen haha

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Minuren.. Dat is nooit lekker he?! Hier zo'n 45 + uren..;) Jammer van de oma. Mijn moeder past ook liever niet meer op. Maar heel af en tie 1-2x per maand 2 uurtjes is ok. Gelukkig maar.:)

Elsie.. Iritant als de comp steeds vastloopt he?! Lekker menuutje..

Femke.. Lekker rommelen in huis dus. Maagzuur kan iritant zijn he?!

Kaatje.. Hopenlijk heeft het strippen van Ferry wel geholpen!:D:p

Lovely.. Kan me voorstellen dat je zo liever niet weggaat. Moeders.. soms!! Je vent loopt dus zo'n 10-15 km?

Hier een goede nacht.. Vanmorgen een beetje in huis rommelen, wat strijk en andere was. Verder even afnemen etc. Wil nog even met Esmee naar de geitjes fietsen.

Weegschaal was lief.. 71.0 - 200:)

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x kipfilet en 1x appelstroop en koffie
    T: water en fruit/koffie
    L: 3 broodjes met?
    T: fruit/snack a jack.
    A: Of pannenkoek in het pannekoeken huis of frietjes met snack thuis. Als het mooi weer is gaan we naar het pannekoekenhuis, kun je leuk buiten zitten en hebben ze een leuke speeltuin.

Vanmiddag naar het werk voor een OP bespreking, had eigenlijk een late dienst er achteraan maar sta te veel in de + dus hebben ze me uitgepland. Nu alleen van zaterdag op zondag slaap.. Heerlijk!:)

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Whahaha ;)

denkt aan striptease-strippen :$

sorry, mega-offtopic

7. MamavEsmee

Haha.. Kaatje begint zelf!!:p

8. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

En wij doen gezellig even mee :p

Zal eens gaan ontbijten... helemaal vergeten :p

ohja, schaal was LIEF: -0.4 vanmorgen

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Dat maagzuur is verschrikkelijk, de kleine is bij mij nog niet ingedaald, maar ik heb als sinds 20 weken last van maagzuur, dus zal wel niet overgaan voor ze geboren wordt.

@MvE: Lekker zo een avondje onverwacht vrij.

@Striptease strippen: hahaha:D

@Hier: Benedenverdieping weer klaar, even een kopje thee en dan boven er even doorheen. Dan is het huis weer lekker aan kant.

10. MamavEsmee

@ uk.. nice die weegschaal!!

Hier nog een leuk patroon en blauwe tricot besteld, heb nog leuke paddestoeltjes band en een paddenstoelen applicatie. Leuk voor de herfst en Esmee is gek van Paddestoelen.. Hopenlijk krijg ik het morgen binnen, kan ik er zondagavond lekker mee bezig.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, Maureen is vandaag niet helemaal happy ;). Zit steeds met haar, nu speelt ze even in de box. Ben blij even zo te moeten werken, even wat anders na een week volledig voor de kinderen te hebben gezorgd ;). In de auto lekker muziekje hard aan :p. Slaapdienst.,

Harrold komt vandaag weer thuis, en is 15.00 uur thuis dus we kunnen samen koffie drinken voor ik weg moet :D. Kinds hoeven niet naar de opvang, maar kan wel betalen voor die 2 uurtjes :(, al begrijp ik het ook wel natuurlijk. Beetje zonde is het wel.

En dan moet ik een nacht weg, vind het geen bal aan. Had liever een late gehad ;). Maar goed....... niets aan te doen.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MVE, lekker crea bezig dus

Butterfly, geniet van je rust op het werk ;)

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemiddag
    @butterfly: Het maakt het weggaan heel lastig, eigenlijk haast onmogelijk.Terwijl ze een oma aan de andere kant van de wereld hebben wonen die het dolgraag zou doen.
    @elsie: mooi menu hoor!
    @mve: ja denk het wel zo ongeveer! Hij gaat ook enorm snel :D ik kan hem lang niet bijbenen. Wat een lieve weegschaal!
    @uk: gaat goed bij jou met lijnen he?! :)
    @kaatje: alles nog rustig daar?
    Hier een halve dag stage gehad, was megadruk! Toen snel de kids gehaald en thuis het huishouden gedaan, ik snap echt niet hoe het zo'n rotzooi kon zijn terwijl ik het gisteren allemaal netjes had.
    Daarna nog snel naar de stad gefietst om pumps te kopen voor onder een jurk.
    Zometeen maar even douchen en tutten en dan zullen wij de kids wegbrengen.
    Morgen ben ik er de hele dag niet, heb een cursus op stage en daarna gaan we wokken.

Mijn menu:
    O: yoghurt
    T: koffie, ontbijtkoek
    L: cornflakes met melk ( zit er nu pas aan, had geen zin in brood)
    T: ?
    A: bbq
    t:(

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier alles nog rustig. Nog steeds af en toe een gemene harde buik die ik weg moet zuchten maar goed dat is er maar één per half uur ofzo.

Lovely, irritant he hoe snel kinderen er weer een puinzooi van kunnen maken

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Hoe werkt dat bij jullie kdv dan? Heb je een aantal uren ingekocht?

@Lovely: Vervelend is dat hé, heb je net alles schoon en dan is het zo weer vies.

@Kaatje: Lijkt er net op dat het al gaat beginnen…

@Hier: Lekker geslapen. Hier rommelt het ook een beetje in m’n buik. Last van harde buiken en kramp, niets wat echt verontrustend is, maar ik denk dat er wat voorwerk plaatsvindt.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Vanavond nog even een rondje gefietst. Vandaag Levi zijn nieuwe fiets zitje binnen gekregen

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo heb mijn computer weer terug!

vanavond broodjes hamburgers gegeten en een ijsje:) maar heb besloten dat we op vrijdagavond patat ofzo eten en dan de rest van de week gewoon gezond, anders hou ik het denk ik niet zo goed vol.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Kleine update. iedere tien minuten een wee.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje oh spannend meid!! hoop voor je dat het door gaat zetten.

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Dat heb ik ook heel lang gedaan, dat ik 1 avond in de week mocht zondigen (met mate) en dat helpt enorm om het vol te houden.

@Kaatje: Joehoe, het gaat beginnen!!!:D

@Hier: Alleen op de bank, mannetje heeft nachtdienst, minder gezellig. Het rommelt ook nog steeds in mijn buik en de beeb is heel druk. Misschien probeert ze in te dalen?

Share This Page