@femke het is ook niet dat ik me helemaal vol eet maar gewoon even wat lekkers! hier ook alleen en morgenavond is vriend er ook niet, maar dan komt er een vriendin.
Goedemorgen meiden! Kaatje: rommelt het al? Hier gisteren een heerlijke avond gehad! Wat een prachtige bruiloft, en ze zagen er enorm mooi uit. Ik heb ook trouw kriebels . Mannetje en ik hebben heerlijk gedanst, poeh wat was dat lang geleden! Voor mij geen menu vandaag, ik zie wel wat de dag me allemaal brengt. Vannochtend een hele lieve weegschaal -1,7 Zometeen naar stage voor een cursus en daarna gaan we wokken.
Meldplicht. Hoop dat al dat voorwerk wel wat doet anders heb ik er helemaal de schijtbalen in. Wel een harde, gespannen buik.
Kaatje.. Kwam even kijken voor babynieuws. Jammer, nog niets.. *** We gaan vandaag een dagje dierentuin doen en vanavond de slaapdienst in. Ben er morgen weer!
@Elsie: Precies, maar dat zorgt er wel voor dat het makkelijker vol te houden is. @Lovely: Lieve schaal! @Kaatje: Balen dat het weer niet doorgezet heeft. @MvE: Veel plezier in de dierentuin. @Hier: Beroerd geslapen vannacht. Wakker gelegen tot 4 uur en daarna een beetje gedommeld. Vandaag even naar de bakker en wat tijdschriften halen voor in de vluchtkoffer (voor mannetje). Vanmiddag naar mijn moeder, hoef ik niet koken.
goeiemorgen! @mamavesmee veel plezier en werkse! hier net een wandeling gemaakt van een half uur! sam was al de hele ochtend aan het piepen en huilen dus ff lekker wandelen met hem. vanmiddag nog een wandeling. menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek, glas water kopje thee. T: flesje crystal clear. L: 3 crackers 2xkipfilet&tomaat 1x appelstroop glas melk. T: kopje thee glas water 2xfruit. A: paella. T: kopje thee liga fruitkick.
@ Kaatje: Balen dat het niet doorgezet heeft. Duim voor je dat het niet lang meer gaat duren Hier gisteren na het werk meteen gegeten, gedouched en getut en vertrokken naar de bruiloft. Was erg gezellig! Maar ook meteen wat dingen met Roland afgesproken dat wij het anders gaan doen hahaha... Vannacht uiteindelijk om 2:30 thuis en vanmorgen om 8:30 wakker. Ik hoopte lekker uit te slapen maar dat zat er blijkbaar niet in. Vandaag niks gepland. Lekker rustigaan! Liefs
Hoi meiden, net weer terug gekomen van vakantie. In plaats van twee weken achter elkaar is het nu twee keer een week los geworden. De tweede week komt later deze vakantie. Dat bevalt mij toch beter dan zolang van huis. Hoe is het hier? Ik heb niets bijgelezen nog... Heb ik veel gemist? Ik heb flink gezondigd afgelopen week dus dat wordt weer flink afzien de komende tijd !!
Beschuitje, welkom terug. Voorlopig even niet in de buurt van de weegschaal komen dus Geloof niet dat je erg veel gemist hebt. Ik ben donderdag gestript en loop sindsdien met weeën die niet door zetten.
Lovely.. De weegschaal was lief. Fijn dat je lekker hebt gedanst. Melanie.. Dingen die jullie anders willen?! Zoals?? Kaatje.. Nog steeds weeën? Femke.. Beroerde nacht dus, vanmiddag nog lekker even gelegen? Beschuitje.. Welkom terug.. Wel genoten van al het lekkers? Waar gaat de 2e reis heen? ***** Hier een gezellige dag gehad.. Weer was goed in duitsland. Toen we terug kwamen heb ik nog even hardgelopen.. Straks de slaap in. Menu: O: 2 boterhammen 1x appelstroop en 1x kipfilet. T: lolly en appel. L: 1 volkorenbol met 30+ kaas en flesje light ranja. T: waterijsje, appel en snack a jack. A Eet op het werk..
Jep, maar nog steeds zonder een echt regelmaat. Meestal iedere 10 min. één. soms wat langer, soms wat korter. Verlies wel al de hele dag veel slijm en bloed ( sorry lekker praatje ) dus hoop dat er iig het één en ander gebeurd.
@ Kaatje: Er gebeurt dus in ieder geval IETS! Hopelijk zet het gauw goed door, en heb je snel de kleine meid in je armen! @ MamavEsmee: Ja, we vonden de zaal te groot voor het aantal gasten. En ze kwamen continue al een nieuw glas drinken neerzetten als je nog meer als de helft in je glas had zitten (iets wat ik heel irritant vind) Qua hapjes zouden wij het anders doen. De bruid heeft na de openingsdans haar trouwjurk uitgedaan en "gewone" kleren aangetrokken (eeuwig zonde, vind ik) En meer van dat soort kleine dingen...
Ik kom even kort reageren. Zoals altijd boterhammen gegeten, Gisteren wilde mijn zoontje friet, dus heb ik ook met hem meegegeten en vandaag is het ook goed gegaan.
Kaatje ik heb nog niets gemist dus.... Het rommelt wel dus, balen hè wachten duurt zooooo lang!! Mve we plannen de tweede week vakantie ergens in Nederland,weten nog niet waar, maar alleen als het weer wat beter wordt anders pakken we een hotelletje voor twee of drie nachtjes. We zien nog wel even. Komende week geloof ik dat het niet echt beter weer wordt. Ach we hebben nog drie weken dus alle tijd
Even een bericht op een achtelijk tijdstip om wakker te zijn. Werd 01.15 wakker om te plassen. Gelijk maar 4x in één uur en een berg maagzuur.Ben er maar even uit gegaan
Goedemorgen, @Kaatje: Ik dacht, gezien het tijdstip dat je bevallingsnieuws kwam brengen... @Beschuitje: Wel een leuke vakantie gehad? @MvE: Goede slaapdienst gehad? @Hier: Vannacht een stuk beter geslapen Gisteravond veel kramp en harde buiken gehad. Geen regelmaat erin, maar wel pijnlijk.
Wat een k*t nacht weer zeg. Van 01.15 tot 05.30 wakker gelegen. Toen nog even geslapen. Ferry is nu gelukkig even met Levi en hond naar de eendjes dus heb even rust aan mijn hoofd. Femke, last van indalingsweeën ?
@Kaatje: Ik denk het, weet het niet zo goed eigenlijk. Voel me niet lekker, dat schijnt er bij te horen, dus we wachten maar af. Ik heb niet het idee dat "het" gaat beginnen ofzo.