goeiemorgen! hier gistermiddag een wandeling van 45 minuten gemaakt en vanmorgen al 35 minuten gewandeld met sam vanmorgen na het ontbijt gewogen en toen 69.5 dus misschien morgen wel minder! hou het steeds makkelijker vol gelukkig, en beweeg nu echt elke dag wel een half uur of meer. menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas melk kopje thee. T: kop thee glas sinaasappelsap grapefruit. L: 3 crackers 2xappelstroop 1xsmeerkaas20+ glas melk. T: kopje thee glas water plakje kruidkoek 1xfruit. A: tosti cup a soup. T: kopje thee liga fruitkick.
Goedemorgen! Femke: Ohh vervelend, misschien dat de beeb aan het indalen is? Kaatje: Pff wat een nacht, anders nu nog even erin gaan? Elsie: Heerlijk hoor wandelen, hopelijk merk je het morgen op de weegschaal Hier heerlijk uitgeslapen. Nu een beetje aan de poets. Straks even naar mijn ouders op de koffie en de rest van de dag lekker niks. Mijn menu: O: niks ( zit nog vol van het eten gisteren) T: 2 glazen water L: 3 cracker 2x rookvlees, 1x kipfilet T: 2 glazen water, kop koffie, meloen A: gebakken aard, vis en sla T: 2 glazen water, kop thee Weegschaal was vandaag nog steeds lief!
Goedemorgen allen, nou in ieder geval niet aangekomen in de vakantie Daar ben ik dan wel weer blij mee. Vandaag weer goed en streng van start. Vanavond fietsen op de hometrainer. Vanmiddag even langs mijn ouders. Beschuitenman is de vouwwagen even luchten op een grasveldje. We konden m helaas niet droog inpakken. Femke we hebben een leuke week gehad hoor ! Ik ben alleen altijd blij als ik weer thuis ben hihi, ben niet zo'n weggaander..Gelukkig schijnt nu hier het zonnetje. Kaatje wat een ellende zo vaak en zo lang wakker vannacht. Ik denk dat het nu wel goed zou zijn als het allemaal van start gaat he? Helaas hebben we het niet voor het zeggen. Net even de babyboom aflevering van afgelopen week gezien. Vond het meer een geld-leur-programma...Het is echt wel nodig natuurlijk om die mensen te helpen maar ja om nou constand huilende mensen in beeld te brengen zo van ja het is echt nodig en zielig. Die babyboomers zitten allemaal nog vol hormonen Nou ja wel goed dat ze het doen natuurlijk. Ik ga zo de strijk maar eens even doen en de laatste wasjes draaien. Dan ben ik weer bij.
Ben even een uurtje op bed gaan liggen maar kan de slaap niet vatten.Voel me ook helemaal niet lekker. Hoofdpijn, misselijk. Zal wel door de vermoeidheid komen. Nu maar even proberen een broodje te eten
Jammer kaatje, had gedacht je meiske er al zou zijn . Ben het hele weekeinde nog niet hier geweest, maar helaas nog niets. Joop dat het vandaag toch echt gaat beginnen. En inderdaad dat alles snel gaat want je hebt een goede voorbereiding gehad . Hier de weegschaal heel erg lief . Gisteren had ik een snaaidag, broodjes hambugers, gebakje, beetje chocolade, eigenlijk heel erg netjes voor een snaaidag van mij. Maar mijn lichaaam heeft het wel nodig gehad want de weegschaal zegt 82.2 kilo , dus eeen halve kilo eraf terwijk ik bang was dat die erbij was gekomen . Het gaat heeel erg goed. Gisteravond 2 blokjes chocolade bij de thee gehad. De reep lag op tafel maar ik kon er afblijven en zat echt vol na die 2 blokjes. Ik hoefde ook niet eens meer . Vanmorgen zijn we lekker met z'n viertjes naar het zwembad geweest. Maureen genoot zo, ze heeft heerlijk dobberen in een zwemband. Met Esmee heel vaak van de glijbaan geweest. Ze gilde en gierde het uit van de pret. De meiden slapen nu, heeeeeeel vermoeiend is zwemmen . Leuk voor papa en mama, want nu hebben we tijd voor ons zelf. Al ga ik zo strijken, blijft anders weer liggen en in de avond heb ik daar geen zin in. Gisteren ook leuke dingen gedaan, met Esmee op pad geweest voor boodschapjes, bibliotheek, naar oma geweest en met Maureen nog een eind gewandeld . Gisteravond op de bank gehangen. Kijken jullie wel eens: van god los? Programma op BNN. Komen waargebeurde drama's in voor die worden nagespeeld. Vond het gisteravond erg heftig. Ga wat doen hier voor de meisjes wakker worden.
@Lovely, ja ik vond het afschuwelijk. Maar te bedenken dat dit soort dingen in werkelijkheid vaak gebeuren, nu zie je ook hoe het in gezinnen gaat. Ik kon het niet aanzien toen hij zijn dochter en vrouw liet stikken. Moest ook echt weg kijken. Harrold en ik vonden dat ze dit ook niet zo hadden hoeven uitzenden. Heb jet het vorige week ook gezien???
Ik heb wel eens stukjes gezien van van God los..best heftig inderdaad. Heb 'm nooit helemaal uitgekeken.
Heb trouwens mijn -20,4 kilo maar even verwijderd bij mijn banner. Ga straks wegen bij mijn ouders om te kijken hoeveel dat nou verschilt met de mijne ( de nieuwe) Ik ga gewoon maar weer opnieuw beginnen met tellen..Zucht...
Net een aflevering terug gekeken van god los ( die van die man die zijn vrouw en dochter vermoorde en toen zelfmoord probeerde te plegen ) idd bizar dat dat ook zo in het echt gebeurd.
@butterfly: Nee vorige week niet gezien, ik ben bezig alles terug te kijken. Vond het inderdaad te heftig hoor, werd er misselijk van! @Kaatje: hoe voel jij je nu? Nog een beetje kunnen uitrusten? @beschuitje hopelijk valt het mee meid! Mijn avond eten veranderd in verse pasta met garnalen en boursin, morgen weer streng . Was na dat gesnoep en lekkere avondeten gisteren ook niet aangekomen. Waren even bij mijn ouders en mijn moeder vroeg eindelijk eens een keer hoeveel ik was afgevallen. Ik ben dus sinds de bevalling van Nana 25kilo afgevallen! Besefte mij vandaag dat ik al op het gewicht van voor de zwangerschap zit en eigenlijk zelfs al 2 kilo lichter ben . Ik denk volgende week nog een keer weightcare te gaan doen, als ik dan nog 4 kilo afgevallen ben weg ik 75 kilo en eigenlijk vind ik dat wel een mooi getal .
hier flink wat veranderd in het menu vandaag, wel gezond, en 3 flesjes water op en daarnaast nog thee en melk. L: 2 boterhammen met gebakken ei en spek oke spek is niet zo gezond. T: kopje thee liga evergreen. A: broodje gezond.
Lovely, ja wel kunnen rusten, helaas niet de slaap kunnen vatten> Ferry en Levi waren vliegtuig spotten dus ben lekker op de bank gaan liggen met een paar programma's gemist Goed zeg 25 kilo !
Zwaai.. Kom morgen weer kletsen.. Nu lekker met manlief op de bank. Drukke dienst gehad en vandaag ook de nodige dingen gedaan. Nog een leuk plooirokje voor Esmee gemaakt. Echt schattig!
Esmee is wat huilerig en wil niet echt slapen. Net weer in bed gelegd, tv maar wat harder gezet. Misschien valt ze zo in slaap en anders maar weer kijken. Net lekker even in bad gezeten, halfuurtje liggen lezen. Ben een boek aan het lezen of een jong stel wat een kindje heeft gekregen en wat een huilbaby is.... pfffff heavy!!!! Zit nu aan bak watermeloen . Had niet eens zin in koek, kijk er gewoon van op. De weegschaal vanavond ook al lief. Nu de schaal zo lief is ga ik steeds kijken, erg eigenlijk. Maar bijna onder de 80 . @Lovely, herkenbaar wat je moeder betreft. Mijn familie zegt het ook nooit dat ik afgevallen ben. De buurvrouw van mijn moeder wel, en dan zegt ze het als mijn moeder er bij zit die dan weg gaat de keuken in. Ze kunnen geen complimenten geven. Ik weet dat ik afgevallen ben en dat ze het moeten zien. Soms, heel soms krijg ik wel een opmerkingen. Bv: je borsten zijn kleiner geworden. Whahahaha... moet dan wel een beetje lachen. @Kaatje, hoe gaat ie bij jou??? Dennk je dat het vannacht gaat gebeuren? Ik hoop het voor je meis, ik ga voor je dansen okeej . Ik heb het gevoel dat het vandaag of morgen toch wel zo ver is. @Beschuitje, je toch laten gaan in de vakantie meis? Zonde. Gewoon even weer er tegen aan, kom op!! Je moet even die knop weer omzetten. Dat is in vakantietijd altijd moeilijker, ik weet het. Maar kom op, niet terug vallen. Is er veel aangekomen? Hier lekker op de bank met een dekentje en de laptop .
Heb wel het gevoel dat er van binnen van alles bezig is,maar qua weeën is het weer helemaal rustig dus heb geen idee. Heb zelf vanaf begin af aan gezegt dat ik de 18de wel een mooie datum vind dus wie weet
Butterfly er is iets raars gebeurd... Ik was 20,4 kilo afgevallen en toen vond ik dat ik wel even een beetje minder streng mocht doen ivm de vakantie. Dat 'even' werd intussen een week of vier, ik kon niet meer goed op gang komen. Mijn weegschaal deed een beetje vreemd en ging kapot.. Nu een nieuwe weegschaal gekocht en zit ik weer op mijn oude start gewicht... Ik woog 114, nogwat dus weer net zoveel als ik begon. Ben er vreselijk van van de kaart. Mijn weegschaal van toen gaf waarschijnlijk altijd het verkeerde gewicht aan. Ik ben wel afgevallen maar woog dus veel meer dan ik dacht. Heb zowiezo een paar rotdagen.. Maak steeds ruzie met beschuitenman..
Goedemorgen meiden, @Kaatje: Was benieuwd of er al wat gebeurd was maar helaas. Hopelijk laat ze snel van zich horen Verder nog niks bijgelezen. Ik ben het weekend weer de mist in gegaan. Baal er zo van, want het ging zo goed. En zo gaat het iedere keer Vandaag dus weer er tegenaan. Nog anderhalve week werken en dan heb ik vakantie. Volgende week donderdag vertrekken we naar Ibiza, zoveel zin in Moet vandaag heel veel doen op het werk, en ben maar alleen, dus denk dat ik maar langer blijf. Heb vanavond toch geen plannen dus is niet zo erg