10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meldplicht !

Kimmetje, ahh balen meis.De weekenden zijn voor jouw wel valkuilen he ? is dat omdat je ouders dan gewoon lekkers in huis halen of omdat je bv uit ( eten ) gaat etc ?

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Inderdaad wat er in huis is. En meestal ben ik dan bij een vriendin ofzo, en dan gaat het de mist in. Uit eten heb ik expres niet meer gedaan, maar zo schiet het ook niet echt op...

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien een idee om als je naar een vriendin gaat zelf wat verantwoorde hapjes mee te nemen ?
    Jammer dat je ouders je er niet 100% in steunen door zelf ook wat minder in huis te halen/ te eten

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier best een lieve weegschaal ondanks dat ik ongesteld ben, onder de 70 69.7! vorige week maandag was ik 69.5 maar geloof dat ik dan toch weer iets bij gekomen was en nu ongesteld, maar doe nu weer mijn best en hopelijk is er dan weer wat af als de ongesteldheid voorbij is.

straks even boodschappen doen en om 10.30 ga ik naar de sportschool voor body balance, mijn moeder komt dan even op sam passen.

ga vanmiddag voor sam een fruitsmoothie maken, fruit eten wil ie niet echt misschien wel als het een smoothie is.

menu:
    O: 3 crackers met appelstroop kopje thee glas melk.
    T: kopje thee appel.
    L: 2 boterhammen met 1xkipfilet&tomaat 1x vruchtenhagel.
    T: kopje thee glas water fruitsmoothie.
    A: aardappels brocolie snitzel.
    T: kopje thee liga evergreen of fruitkick.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

KIm.. Jammer van de weekenden, voorstellen om samen te koken? Werkse vandaag!!

Beschuitje.. De weegschaal klopte dus toch wel. Balen dat je i.d. zo zwaar was. Bekijk het positief. Je hebt er al heel wat kilo's af!

Lovely..Fijn, stukje erking voor je afgevallen kilo's en dat van je ouders.;)

Butterfly.. Veel plezier vandaag! Ga je met vriendinnen? Was de weegschaal lief?

KAatje.. Nog STEEDS geen BEEB..:p Ga eens aan het werk jij!:D

Hier lekker geslapen, kon ook niet anders na een slaapdienst met maar 4 uurtjes slaap. Maar ben weer een beetje bij nu!

De weegschaal was lief na het weekend. Gisteren broodje kroket/frikandel gegeten.:)

71.6..

Menu vandaag:

O: 2 broodjes met 30+ kaas en appelstroop.
    T: appel
    L: 3 broodjes met mager beleg.
    T: fruit.
    A: Aardappeltjes, witlof en tartaartje.

Bewegen.. Wil hardlopen vanavond.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @ Beschuitje, dat is toch wel heel erg vreemd. Snap dat je van de kaart bent. En ruzie met je mannetje is dan ook een logische reactie. Voor je eigen gevoel moet je dus weer helemaal opnieuw.
    Dikke knuffel, en kop op. Het gaat lukken meis. Dat je baalt, maar zet het van je af en blijf niet balen. Dat maakt je niet gelukkig en happy en je hebt vakantie. Heb je wel wat genoten van je vakantie?

@Kimmetje, en als je je vriendinnen met wie je op stap bent nou vertelt dat je op dieet bent en de weekeinden bij hun zo moeilijk is? Zij kunnen er dan ook rekening mee houden en je kunt inderdaad gezonde hapjes maken. Ook met je moeder kun je overleggen dat ze minder in huis haalt qua lekkers. En jij MOET er gewoon niet aankomen ;):p. Maar goed, als al die verleidingen voor je neus liggen en je kunt het niet weerstaan wordt het wel lastig.

@Kaatje, nou ja, nog niet bevallen???
    Dacht dat je kleine meid nu toch wel naar buiten was gekomen. de laatste dagen zijn zwaar he.

Hier vroeg uit bed.
    Maureen was om 05.30 uur al wakker en Esmee halfuur later ook.
    Ben al wat aan het opruimen en ga zo de bovenverdieping schoonmaken. Verder beetje aanrommelen :).
    Omdat de meiden vroeg uit bed waren, liggen ze vanmiddag op tijd er weer in en heb ik alle tijd te tutten :D. Vanmiddag gaan we naar de Arena.... vandaag gaan we naar Take That!!!!
    Hopen dat het door gaat, Robbie Williams was heel ziek het weekeinde, voedselvergifteging waardoor het concert in kopenhagen is afgelast zaterdag.

De weegschaal zegt iets aangekomen, paar ons, gisteravond chippies gehad met een glas cola safari :). Vandaar weer streng.
    We vertrekken om 16.00 uur en gaan onderweg langs de MC donalds om wat te eten ;), wel lekker, maar goed, had het niet in de planning. Wat kan ik het beste nemen???? Vanmiddag nasi eten en een boterhammetje meenemen???? Ohhh, maar daar kan ik de verleiding toch niet weer staan. Wat zouden jullie doen?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, graag ! Maar ja moet die kleine er ook uit willen he haha.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ja, ga met vriendinnen. Maak Harrold er niet zo blij mee whahaha!!

Ik zit toch te denken om een pan nasi te maken, de meiden uit te nodigen hier wat te eten zodat we aan een stuk door kunnen. Ben ik in elk geval goed bezig met eten.

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb nog wel een kaart voor Harrold of wil hij niet mee?? ;)

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Joepieee weegschaal geeft minder aan dan vorige week. 1.6 kilo afgevallen, ik ben nu 74.2 kilo. Gezond eten gaat hier goed.

dochtertje wakker, moet weg. toedeloe

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamarianne..... heb je een kaart over? Nee Harrold wil niet mee. Zegt hem niets joh. Maar heel misschien een vriendin van me nog wel.....

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ga zelf niet meer Butterfly :(
    De reden zie hieronder!

Ik zou naar Take that met die vriendin die ik nog nooit heb gezien. Nu zit ze in duitsland ook vanwege concert bon jovi gisteren maar kampeerd er ook om dan door te zetten naar Oostenrijk.
    Nu moest ze voor morgen 3 uur en 15 min rijden om naar huis te gaan voor take that maar dat ziet ze dus niet meer zitten. Ze is heel erg moe en dan zolang rijden en weer in een bus naar take that en dan weer terug vind ze teveel van het goede.
    Dus ik baal flink zoals je snapt maar ik snap haar ook wel weer. Maar ja dat neemt me hoe ik voel niet weg,nu is voor mij de lol en fun er ook wel af om dan heen te gaan. Eerst alleen in de bus en dan daar ook weer alleen zitten hmm nee dat wil ik denk ik toch maar niet. Dus helaas pindakaas het is niet anders dus!

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welk vak zitten jullie dan Butterfly?? Nog steeds plek over in de auto dan?? :)

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Mamarianne, ik zei meteen al wel dat je gewoon wel mee kon rijden joh. En dat kan nog steeds hoor. Ik weet niet in welk vak wij zitten.... mijn vriendin heeft de kaarten geboekt. Wij vertrekken om 16.00 uur. We verzamelen bij mij.... anders kom je hier vanmiddag ook heen en ga je gewoon met ons mee :D.

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Alleen zit je dan wel alleen daar..... dat is misschien weer minder leuk???

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou ook mijn uitje niet laten verpesten door iemand die op het laatste nippertje afzegt hoor !

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kan je je vriendin vragen welk vak dan? Anders voel ik me helemaal eenzaam in dat vak haha ik zit in vak 405.
    Ja dat weet ik wel dat ik kon mee rijden :) is ook helemaal top natuurlijk en nu komt het dan misschien toch nog goed uit?! :D Ik zal er even over nadenken! Oosterwolde woonde je toch? Is er niet een oppik plekje waar jullie me kunnen ophalen evt??

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @Kaatje ok das misschien zo maar ik zit dan wel alleen op die plek en mijn vriendin zit dan niet naast me,dat maakt het natuurlijk wel minder leuk :( je zou met iemand samen gaan en die gaat nu niet meer dus dan zit je daar naast een lege stoel ik ben daar niet een typ voor :(

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heb jij geen vriendin ofzo in de buurt die met je mee wilt ?

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb maar 1 kaart! Vriendin heeft die voor mij opgestuurd en het is ook geen Eticket dus kan ze het niet door mailen!

Deel Deze Pagina