Vriendin is aan het werk, sms haar wel even maar ja, of ik een reactie weer krijg. Misschien kan je inderdaad iemand mee nemen? Maar ja, dan heb je de kaart van je vriendin nodig. Of heb jij de kaarten?
Nou ja super als je haar wil smsen! Ik heb de kaarten niet dus alleen die voor mijzelf dus dat maakt het al moeilijker!
Euh.... vriendin rijdt... denk dat Wolvega dan ideaal is. Kun je daar wachten? Bij van der valk op de carpoolplaats?? Vriendin gesmst... dus even wachten. Ze zal zo vast pauze hebben of tussen de middag ( onderwijs ). Ik ga fruit eten met de meisjes. Heb een watermeloen, een andere meloen ( canta huppelepup ), en een ananas geslacht... dus voldoende vers fruit. Voor Maureen een hapje in de blender gemaakt van banaan, meloen, ananas, druiven, en dat ga ik har geven. Ze is er gek op. Esmee heeft ook veel fruit gehad . Is bij haar wel eens anders.. Dan boven aan de poets.. net al gezogen. Maar de badkamer en toiletten hebben een sopje nodig.
Daar zou ik dan evt kunnen staan dan ja,lijkt me dan evt wat logischer dan als ik eerst naar Oosterwolde moet Nou wachten we dat even af. Ik zal je mijn 06 even sturen via een PB bericht. Ik moet zo ff naar Friese Poort in Leeuwarden voor een intake gesprek dus ben dan even niet online hier! Ik heb dat gesprek om kwart voor 11 en weet niet hoelang het gaat duren. Dus hou me maar op de hoogte dan eerst via sms,dan denk ik er nog even over na Jullie zitten op de tribune of op het veld?? Ik heb de bus geannuleerd iig dus ben nu op jullie aangewezen Hou je op de hoogte ok?!
Rianne.. Balen zeg! Lees dat het inmiddels misschien geregeld is. Gezellig! Nazli.. Goed bezig meid! Kaatje.. Was ook een grapje. Duim dat het niet lang meer duurt. Elsie.. Lekker gesport? ******* Hier de weekboodschappen weer binnen, boven en beneden alles gezogen. Eten staat klaar. Vanmiddag lekker relaxen. Zo eerst Esmee even ophalen bij de psz.
@Beschuitje: Vervelend die weegschaal, dikke knuff. @Kim: Jammer dat je de mist ingegaan bent. @Kaatje: Alles nog steeds rustig? @Elsie: Netjes hoor die schaal. @MvE: Nette schaal toch, zo na het weekend. @Butterfly: Veel plezier bij Take That. @Nazli: Netjes, -1,6kg! @MR: Wat een rotstreek van die vriendin. @Hier: Goede nacht gehad. Wel nog steeds een onrustige buik. Geen weeën ofzo, maar steeds kramp, ongi pijntjes en harde buiken. Beeb zakt nog niets. Vandaag naar de VK, dus ga het daar ook maar bespreken.
Zo, fruitboeltje weer opgeruimd. De slaapkamers zijn gestoft, de badkamer en toiletten zijn gesopt. Vind het wel weer prima zo. De laatste was draait, zometeen met de nasi beginnen en ondertussen was vouwen. Maureen ligt net in bed. Ben lekker op schema vandaag . Mijn menu: O: 2 meerzaden ontbijt crackers met 1 plak 30+ kaas, thee. T: schaaltje cantaloupe meloen en ananas, thee. L: 3 boterhammen mer filet, en een kop champignonsoep. T: ontbijtkoek. A: toch MC Donalds denk ik, ga niet voor een menu maar probeer de magerste dingen te kiezen. En zonder frisdrank, neem water mee . T: neem wat fruit en ontbijtkoek mee voor in de auto naar huis... zal laat worden .
Femke, denk idd dat je indalingsweeën hebt. Verder zijn harde buiken etc vrij normaal rond dit termijn. Je lichaam oefend voor de bevalling. hier nog steeds alles rustig.Net goed boodschappen gedaan ( extra vleeswaren etc in de vriezer ) zodat Ferry in de kraamweek alleen aan de verse dingen hoeft te denken.
Al wat gehoord van je vriendin Butterfly? Tja rotstreek leuk is het niet al snap ik haar ook wel weer. Maar leuk is anders natuurlijk!
@MR, heb je een sms gestuurd . Hier de lunch gedeeltelijk op. Toch gekozen voor een kommetje nasi, en eet zo 2 boterhammen met filet. Bij de MAC dus iets magers hihih. Of gewoon brood . Komt vast goed!!! Ga Esmee even naar bed brengen. Euh.. mamarianne? Dan hebben we wel een erg leuke bijzondere meeting whahaha!! Naar Take That. Toevallig zit je ook nog in hetzelfde vak als ons .
Oh en MR... vind het ook wel leuk. Normaal is onde vriendinnengroep met 4 meiden, maar 1 van de meiden gaat niet mee. En de twee die wel gaan zitten beide in het onderwijs dus hebben altijd veel gespreksstof.... en ik juist weer met de vriendin die niet mee gaat. Dus vind het ook wel gezellig dat je mee gaat .
Nou super toch!! En anders heb ik altijd nog een stoel vrij naast me haha Nee zie maar waar je wil zitten Hele leuke meeting zo idd komt vast goed word vast in de auto 1 en al gezelligheid!! De Mac heerlijk haha!!
Veel plezier bij Take That meiden! Kaatje, ga eens puffen jij Ik had voor 2 weken aan maaltijden in porties ingevroren hahaha, bleek achteraf erg handig Elke keer wanneer we pasta aten, vroor ik de overige porties in. Idem met rijst, chili etc. Verder een lading pizza's en snacks in de vriezer Mannetje kwam niks te kort die eerste weken
Hier weer terug van de vk, alles goed. Hoef me geen zorgen te maken over het gerommel in mijn buik, is normaal en kan allerhande voorwerk zijn. Verder alles mooi op schema, ben tot nu toe 10 kg aangekomen, daar was de vk erg tevreden over (en ik ook).
Ik zit even aan 2 boterhammetjes filet. Maureen ligt lekker in de box te spelen, Esmee slaapt nu. De een gaat op bed en de ander is weer wakker. Zo even de laatste was vouwen. Schoonmams komt even oppassen tot Harrold thuis is. @Femke, fijn dat alles goed was meis. Is toch elke keer weer een opluchting vond ik. @Kaatje, nog niet begonnen?? Je meisje heeft groot gelijk , het is zomer en moet je het weer eens bekijken. Blegh, het is net herfst jah. Ik ben verder klaar voor vertrek. Al even omgekleed enzo, zo wat spullen bij elkaar zoeken. Als ik alles op het laatst moet doen met Esmee en Maureen erbij... wordt niets. Camera moet natuurlijk mee . Dus even checken hoe vol die is.
Ik zal ook maar ff de camera mee pakken in de tas! Mag je wel fotograferen?? Bij Marco mocht dat eigenlijk niet maar iedereen had een camera mee haha!! Ik zal me zo ook ff optutten ik hou aan wat ik nu aan heb
Toch een klein uurtje geslapen.kon me er eerst niet aan toegeven omdat ik Levi steeds hoorde,maar die is ook lekker in slaap gevallen en slaapt nu nog. Uk, haha ja ik wil wel puffen maar heeft zo weinig zin he zonder weeën. Gelukkig heb ik een mannetje die heel goed kan koken Femke,fijn weer goed gekeurd ! Butterfly en Rianne. have fun !
In de stromende regen voor Take That - Lekker even uit! Alle evenementen op Film en Uitgaan van De Telegraaf. [Muziek]