hier vanmorgen lekker gesport uurtje body balance gedaan, was erg leuk! denk morgen wel spierpijn. vandaag goed aan het menu kunnen houden gelukkig, wel zin in iets lekkers maarja probeer er niet aan toe te geven zo maar het eten maken!
@Butterfly & Rianne: Veel plezier bij Take That vanavond. @Kaatje: Ze laat vast niet lang meer op zich wachten. Wanneer moet jij weer naar de VK? @Elsie: Body Balance is zwaar hé? Heb ik ook wel eens gedaan, heel veel spierpijn van gehad. @Hier: Lekker in bed gelegen vanmiddag. Niet geslapen, maar wel lekker uit gerust. Nu aan het koken met mannetje. We eten verse worst met krieltjes en sla.
Femke.. 10 kg is i.d. netjes! Lekker gegeten? Elsie.. Lekker wat calorietjes verbrand dus!! Lief dat je mams even wou oppassen! Butterfly en Rianne.. Veel plezier! Uk.. Gaat de weegschaal nog steeds lekker naar beneden? **** Hier vanmiddag lekker gefreubeld op de naaimachine, Esmee vind het leuk om te helpen. Na de PSZ naar de ikea gereden voor stof. Daar hebben ze echt leuk spul zeg!! Me goed aan mijn menuutje gehouden. Had nu willen hardlopen, maar Erwin is een nieuwe pui in de schuur aan het zetten, weet niet of ik straks nog we zo veel zin heb om te gaan.
@femke nou ik had ook echt zere benen idd en zal dat morgen denk ik ook wel voelen en mijn buikspieren ook! @mamavesmee leuk hoor! hier net het eten op, was lekker, voor sam nu ook vlees er doorheen gedaan hij vond het wel lekker, maar na een paar happen was het genoeg... naja dan eet ie nog iets fruit eet ie helemaal niet meer nu mijn hyves is trouwens: Els Profiel - hyves.nl voor als jullie het leuk vinden om me toe te voegen
Oeeeeeee leuk take that!!! Veel plezier dames! @MamavEsmee: Wat heeft je dochtertje toch een lief snoetje Hier kapot van het werken. Ben echt ontzettend moe, dus lekker relaxen vanavond. Wel heel goed aan mijn menu kunnen houden Fijne avond!!
Kim.. Thanks.. GEniet van je relaxe avondje!! Elsie.. Heb je toegevoegd. Ben Judith **** Hier vanavond begonnen aan een tas voor mezelf knapt 2x achter elkaar de naald. En nu zijn de naalden op. Morgen even nieuwe halen!
@mamavesmee leuk dat je me hebt toegevoegd! hier vanavond te veel gegeten.. koekjes en snoepjes en ijsje ongesteld.. maar het is nog nooit zo erg geweest eigenlijk... morgen weer normaal doen!
Zo he he eindelijk even tijd om lekker te kletsen hier. Ben vandaag heel druk geweest met mannetje. We hebben de schuur en de bijkeuken helemaal opgeruimd. Heerlijk gevoel geeft dat. Bij de Gamma hebben we stellingkasten gekocht en allemaal hele mooie plastic bakken. Grote en wat kleinere.Nu staat alles echt keurig in bakken in de kast. Je ziet bijna geen losse rommel meer. Ik heb ook zelfs een werkblad in de bijkeuken doordat we een kast half half neergezet hebben naast elkaar. Ben er helemaal blij mee hihi. Zijn net pas klaar met alles inrichten eigenlijk. Even mijn zinnen verzetten was ook goed merkte ik. Ik zat er echt doorheen en nu gaat het wel weer. Mamarianne wat leuk dat je nu met Butterfly mee gaat naar Thake that. Mijn zus is er vanavond ook naar toe. Ik ben zelf niet zo van die grote concerten, maar kan nog wel veel liedjes van toen voor de geest halen hoor haha...in die tijd waren we best wel fan. Zus iets meer dan ik dat wel. Elsie en Nazli heel goed hoor complimenten voor het afvallen !! Ik ben nu ook wel weer goed bezig, al heb ik door alle drukte nog niet gesport vandaag. Maar ben wel de hele dag bezig geweest dus ik verwacht wel genoeg bewogen te hebben. Oei elsie ik lees nu van je snoepbui hihi ach als je ongesteld bent dan heb je dat wel eens he? Ik zeg maar niets.. Kaatje al alle boodschappen in huis hihi handig toch? Wel fijn dat Ferry zo goed kan koken. Das toch wel lekker. Heb je ook al beschuitjes in huis of doe jij het anders bij de visite? Tegenwoordig hoor je ook vaak dat ze liever cakejes doen met muisjes of zo. Femke ook al gerommel. 10 kilo aangekomen is echt heeeeel keurig dacht ik zo. Het gaat nu wel spannend worden hoor met al die beebjes...ik heb er ook zo'n zin in. Mijn vruchtbare dagen komen er weer aan dus ik ga goed mijn best doen Wie weet dit keer. Ohhhh Kaatje ik lees nu ongikrampen...hmm spannendddd ga je ons wel berichten of moeten we je hyves in de gaten houden Mamavanesmee wat een geweldige tas ! Heb jij dat naaien zelf aangeleerd, of een cursus of zo? Het lijkt me eigenlijk ook wel heel erg leuk. Kan zo bij mijn moeder in de leer, want zij kan het ook heel goed. Zou ik eigenlijk eens moeten doen, heb ik er gelijk een leuke hobby bij Heb je die ooievaar ook zelf gemaakt of zat dat al in de stof? Kimmetje hard gewerkt dus. Rust lekker uit, beentjes op de bank
@MvE: Eten was idd lekker. Jij bent helemaal crea bea bezig of niet? Leuke tas! @Elsie: Paar daagjes en dan is ie er vast aan gewend. Balen van je eetbui. @Kim: Nog lang overgewerkt? @Kaatje: Hoest nu? @Beschuitje: Fysiek bezig zijn kan idd heel goed helpen. Fijn dat alles zo opgeruimd is. Weer met ovu testje in de weer deze keer?
Femke ja ik ga weer met de ovu testjes aan de gang. Moet nog beginnen *oeps* maar kan het inmiddels wel aardig inschatten. Ik moet er ook weer wat kopen, heb er nog 3 of zo dus ik hoop dat ik het daarmee precies nog red deze maand. Zit een beetje krap na al die kasten kopen haha
Heb beschuit met muis in huis Hier nog steeds een zeurend ongi gevoel. Als het serieus wordt zal ik het komen posten. Babynieuws kom ik misschien ook nog wel zelf posten Anders kunnen jullie ook de juli mama's in de gaten houden http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/288054-juli-2011-mamas-deel-7-a-50.html#post10414850 Aub niets op mijn hyves zetten tot ik daar zelf babynieuws breng. willen sommige mensen graag zelf inlichten.
Kaatje.. Spannend zeg! Femke.. Heb het mezelf aangeleerd en de ooievaar zat al in de stof.. Beschuitje.. Nuttige dag vandaag!
@mamavesmee het was wel lekker ja, kon me echt even niet inhouden morgen weer beter! en morgenochtend zwemmen en misschien nog wandelen of fietsen als het droog is.
Natuurlijk Kaatje gaan wij niets op je hyves zetten dat spreekt voor zich. Wat mij betreft zetten we ook zeker niets over baby's of zwanger worden. Bij mij weten heel veel mensen het namelijk niet haha en dat zou een beetje vreemd zijn als we daar opeens kletsen over zp.
@Beschuitje: Klus ze dan! @Kaatje: Hier ook beschuit met muis in huis, mannetje kon niet meer wachten, hahaha. Succes vannacht! @MvE: Zelf aangeleerd? Super zeg, ik ben niet zo handig met naaien.