Na een bevalling van 2 uur zijn we vannacht de trotse ouders geworden van dochter Elin. 3440 gram en 50 cm lang. Ze doet het super !
@Kaatje: Jippieeeeeeee! Hoopte al op babynieuws, was zo nieuwsgierig! Gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! Hier een lieve weegschaal, 1.6 kilo lichter in 1 dag, en had niet eens voldoende gedronken. Denk dat er gisteren gewoon iets niet goed was met de weegschaal maar goed. Dit motiveerd wel lekker Ga me maar eens omkleden. Fijne dag allemaal!
@Kaatje,man en zoon van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!! Wat een snelle bevalling Lekker genieten van je pracht gezinnetje!!
goeiemorgen! @kaatje gefeliciteerd!!! geniet er van en rust lekker uit! nou vandaag slaan we de weegschaal maar over na het eten van gisteravond... zo even met sam naar de huisarts voor zijn oortjes en daarna zwemmen. vanmiddag nog even wandelen of fietsen als het droog blijft. fijne dag!
Kaatje gefeliciteerd met jullie dochter en zusje ELIN!!!!!! Oh meiden wat een show gisteravond ben er nog sprakeloos van
@Beschuitje: Nee, we hebben alleen roze @Kaatje: Eindelijk dan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! @Kim: Heerlijk die schaal. @Elsie: Zwem ze. @Hier: Best een goede nacht gehad. Vandaag niet veel op de planning staan, ga de kubussen voor de babykamer voor de laatste schilderen vandaag, dan kunnen ze morgen opgehangen worden. Verder nog een beetje was liggen wat gestreken moet worden.
@ kaatje: Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat hebben jullie haar een supermooie naam gegeven en wat is het snel gegaan!!! Nu lekker genieten meid!!! Ik heb stiekem even bij de juli mama's gespiekt. Wat een mooie meid is het zeg! En wat lijkt ze veel op Levi!!!
Kaatje.. Van Harte met de geboorte van Elin.. Mooie naam voor jullie meisje. Geniet er lekker van!! Femke.. Niet zo handig met naaien? Hoe ben je dan zwanger geworden?! Sorry! hahaha.. Kim..Wow, lekker resultaat! Rianne.. De show was dus leuk?! Elsie.. Succes bij de dokter en zwemze.. Geen lef om te wegen? Melanie.. Gaat alles oke?? ***** Hier lekker geslapen.. vorige week sliep ik zo slecht, ben er nog moe van.. Bah. Vanavond ECHT hardlopen! De weegschaal was lief.. 71.0 - 600 gram.. Vandaag dus voldoende ruimte voor wat lekkers. O: 2 broodjes met 1x rookvlees en 1x appelstroop. T: koekje? L: 3 broodjes met ? T: 2 stuks fruit. A: Taco's met rundergehakt, paprika, tomaat en salade van ijsbergsla, ui, augurk en komkommer.
@Kaatje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter/zusje. Wat een prachtige naam zeg. En wat een snelle bevalling.... wow!!! Geniet lekker van jullie meisje en zusje. Hier alweer een hele morgen erop zitten. De show was gisteravond echt geweldig. Wow..... ik heb het halve concert met kippenvel op mijn armen gezeten. Wat prachtig was het. Er gebeurde op het podium zo veel, je wist gewoon niet waar je moest kijken. Robbie Williams vond ik altijd zo macho.... maar hij is zooo lief en was erg emotioneel ook. Zag hem van een hele andere kant dan hoe ik hem ken van tv etc. En Take That is toch ook wel heeeel cute hoor . Vooral Mark Owen.... wow, dat is echt wel een spetter hoor . Ja, het was grandioos!!!!!! We waren redelijk vroeg thuis. 01.15 ben ik gaan douchen en slapen. De meiden waren natuurlijk weer vroeg. 07.00 uur was Maureen wakker en Esmee ook, dus na nog even lekker in het grote bed te hebben gelegen maar opgestaan. Wat klusjes gedaan en toen lekker naar het park gewandeld en de camera meegenomen. Als het mooi weer is vind ik het leuk foto's te schieten . Is zeker gelukt. Esmee viel onderweg . Dus haar humeur was weg en toen wilde ze alleen maar opgetild door mama. Ja, als ik EN Esmee tillen moet, EN de wagen met Maureen moet duwen, is wel zwaar. Dus ze moest van mij lopen. Eenmaal thuis wilde ze op bed. Prima... ze is meteen in slaap gevallen en Maureen ligt ook. Dus nu eerst een kopje wiener melange en ontbijtkoek. De weegschaal lief en dat na een chicken salsa menuutje. Ach, zou geen menu nemen maar had overdag echt niets extra gehad dus vond dat ik wel wat eten moest . De halve kilo van de chips en safari cola zondagavond is er dus weer af. Nu weer vrolijk verder . Menu vandaag: O: 2 ontbijtcrackers met filet, glas melk. T: schaaltje ananas met meloen, thee, ontbijtkoek, koffie. L: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas, komkommer en optimel kwark. T: mandarijntje. A: kipfilet, rijst, hawaisaus. T: ??? @Mamavesmee, wat weer creatief. Leuk dat tasje zeg . Ik ga een wasje ophangen en even stofzuigen voor de lunch.
@Butterfly: Fijn dat het concert zo'n succes was! @Hier: Klusjes weer klaar, nu aan de lunch en dan lekker even naar bed. Vanmiddag even een paar boodschapjes en dan verder met een fotoboek.
@mamavesmee nee geen lef gehad om te wegen! komt wel weer als de ongesteldheid over is... hier vanmorgen lekker gezwommen, daarna nog wat gedronken en sam thuis net een broodje gegeven en die ligt nu net lekker op bed. vanmiddag even naar de bart smit en even naar de kinderboerderij als het droog blijft.
GEFELICITEERD!!! Wat een mooie naam een bevalling van 2 uur, jee meis dat is snel gegaan! eindelijk meid ik ga ook even foto's spieken... === @MR/Butterfly: genoten gisteren? @Hier: 65,6 dus gaat goed met mn gewicht. verder weinig te melden.
voor de afvallers hier even linkje naar de foto's, dan hoeven jullie niet te zoeken: Prachtig meisje Kaatje!!
thanks uk... wilde net zoeken . Jij bent de praktische hier hihih. @Rianne, zeker een leuke meeting!!! En als je niet met ons meegegaaan was, maar met je vriendin... waren we elkaar ook tegen gekomen want je zat gewoon achter ons . De vloer is schoon, was hang buiten en ik eet een restje van nasi gisteren. Zag dat het al aan de late kant was, had even buiten zitten lezen. Dus dit is wel even makkelijk. De meiden lagen vroeg in bed, dus als het mee zit kunnen we vanmiddag even weg. Moet even naar de Hema om foto;s te halen en denk even langs mijn moeder voor een bakkie.