10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel!
    Misschien moet ik alvast iets over mezelf vertellen...

We zijn bijna een jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik ben 28 jaar.
    Ik ben mijn hele leven wel al wat te zwaar, maar de laatste 2-3 jaar zijn er nog wat extra kilo's bijgekomen. Mijn BMI is 30, dus dat is echt wel te veel. Maar vanaf vandaag begin ik vol goede moed met afvallen. Het streven is -10 kg!!!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@beschuitje ik heb idd ook paniekaanvallen gehad, maar nu ik goed mijn rust neem zijn die al een hele tijd weg gelukkig! het is meer angst nog en conditie die ik op moet bouwen, maar ik durf bijv. niet naar de sportschool omdat het daar erg druk is en daar kan ik niet zo goed tegen. ga wel elke dag wandelen met mijn zoontje en sport op de wii fit. maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt hoor!

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Nuttige dag gehad zo te lezen.

@Beschuitje: Ben daar ook een beetje huiverig voor hoor, als ik foto’s plaats dan altijd zonder hoofd… Ben bang voor meelezers…

@Patriesja: Ik schat zo dat niet je niet zelf Thomas de Trein kaartjes in de DVD speler stopt… ;)

@MvE: Druk programma morgen.

@Elsie: Afvallen wanneer je niet goed in je vel zit is bijna niet te doen. Dikke knuff en hoop dat het snel beter gaat.

@Elena: Beterschap meid!

@Mama in spe: Welkom! Welke methode ga je volgen?

@Hier: Super gezellige middag gehad met mijn mams en tante. Lekker gegeten ook. Zit nog lekker buiten, wat een heerlijk weer mensen!

4. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Meer bewegen (vandaag 1.5 uur gefietst) en met name minder snoepen en frisdrank drinken. Mocht dit onvoldoende effect hebben, wil ik de boeken van Sonja Bakker van mijn schoonmoeder lenen.

Of zijn er meiden die een geweldige andere methode weten?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben ik weer :)
    Lekker op het terras gezeten, stokbroodje kruidenboter vooraf. Had als hoofdgerecht spare ribs,maar is niet voor herhaling vatbaar. Vond het zo'n geknoei, niet lekker en was ook veel te veel. Daarna nog een kopje koffie en toen samen een stuk door het natuur gebied gelopen daar.
    Op de terugweg nog even langs de mac. voor een milk shake ( spijt ! want zaten allebei bomvol toen haha ) Waren om 20.30 thuis.
    Had het af en toe wel moeilijk, door de vermoeidheid tikte ik behoorlijk tegen paniekgevoelens aan,maar heb mezelf weer rustig kunnen krijgen.
    Met mijn zusje en Levi is ook alles goed gegaan. Levi ging zelfs zonder problemen slapen. Was dan ook doodop van de hele dag spelen en bezig zijn in de zon en buitenlucht

Elena, ow jee dat is wel hoog.rustig aan meis

Mama in Spe, welkom en succes

6. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @elena, beterschap!

@femke, haha nee :p misschien toch vriendlief, dan had hij een rede om een nieuwe te kopen ;) hahaha

@mama in spe, welkom en succes met afvallen!

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @elsie, knuff voor jou! hopelijk gaat het snel beter!

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mama in Spe: Voor ik zwanger werd telde ik calorieën. At dan elke dag, inclusief het weekend, 1000-1200 kcal. Werkte goed, ik viel er zo'n 0,5-1 kg per week mee af. Daarnaast ook meer bewegen.

@Kaatje: Jammer dat het eten een beetje tegenviel. Ik hou ook niet zo van spareribs, meestal veel te veel idd en geknoei.

@Patriesja: hahaha, dat zou een goede actie van je vriend zijn.

@Hier: Ga lekker naar bed, heb vanmiddag niet geslapen en ik ben kapot. Slaap lekker allemaal!

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mama in spe natuurlijk kan je met ons mee kletsen! Iedereen is welkom hier! Ik eet elke dag rond de 1300 kal. En fiets er iedere dag rond de 300 af met de hometrainer. Ik ben in augustus begonnen met proberen zwanger te worden. Hier helaas ook nog niet gelukt..ik denk dat het goed is af te vallen want teveel overgewicht is nooit goed. Wij geven elkaar hier tips en stimuleren elkaar om door te gaan. Ik hoop dat het jou ook gaat lukken:d x

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn oogjes vallen dicht dus ik rol mijn bed in. truste

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. beetje jammer. was weer 06.45 vanochtend

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Fijne Pasen allemaal!

@Kaatje: Da's op tijd, heeft Levi je wakker gemaakt of de beeb?

@Hier: Weer een beroerde nacht, was om 0.30, 2.41, 4.30, 6.26 wakker... Had een berg plannen voor vandaag, maar het wordt gewoon rustig aan doen, morgen gaan we naar Limburg, dus dan heb ik mijn energie wel nodig.
    Net uitgebreid ontbeten met mannetje, lekker met broodjes uit de oven en een stukje Paasstol.

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Mama in spe: Welkom! En succes met afvallen!

Hier een heerlijk weekend. Kijk al een paar dagen nergens naar qua eten. Ik zie wel hoe dat loopt... probeer de draad na pasen wel weer op te pakken...

Vrijdagavond lekker met 2 vriendinnetjes wat gegeten en daarna nog even op het terras gezeten. Was erg gezellig!

Gisteren zijn Roland en ik met zijn 2en de hele dag in scheveningen geweest. We hebben het heerlijk gehad. Even helemaal niks. Lekker daar rondgelopen en we hebben van 15;00 tot 17;30 uur op het terras gezeten (meer gelegen/gehangen op de loungebanken) HEERLIJK! Daarna bij de italiaan lekker gegeten en daarna naar de musical geweest.

Voel me herboren!

Om half 11 vertrekken we naar een hotel waar we met de hele familie gaan brunchen. Ook weer gezellig. Voor de rest van de dag geen plannen...

Fijne pasen!

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

Vrolijk pasen iedereen!

@femke, zou idd een goede actie zijn ;) je weet het nooit met mannen he hahahaha
    Balen van je nacht, dan idd maar een rustig dagje.

@kaatje, verder wel goed geslapen?

Zo wij gaan even lekker paasontbijten :D

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @melanie, fijn dat het weer goed gaat, heerlijk idd even lekker allemaal leuke dingen doen, geniet ervan!
    Fijn weekend!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend naar de geitjes gewandeld ( is echt drama met mijn conditie en bekken ) Levi is helemaal op zijn loopfiets geweest. Terug langs de schaapjes en een bakkie gedaan bij smoeder. Ligt nu uitgeteld in bed.

Femke, nee Levi ;) Beeb is erg rustig met dit warme weer
    Jij idd ook een beroerde nacht zeg. lekker rustig aan doen vandaag

Rono, leuke dag gehad dus gister

Patriesja, nee beroerd geslapen,maar ja begin er inmiddels aan te wennen ;)

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hey meiden, hier lekker in de tuin onderuit. Vanmorgen is de hele familie hier wezen ontbijten in de tuin. Ik heb echt vreselijk gezondigd; stukje stol, twee stukjes ander heel zoet brood, pistoletje mini met roerei en nog een gekookt ei ... Oh ja en niet te vergeten een aantal choco paaseitjes. Ik voel me meteen heel vol en vet haha maar ja het moet ook een keer kunnen. Vanavond dan maar extra hard fietsen. Het was wel bere gezellig!
    Vanmiddag gaan we niet echt meer iets doen, lekker in de tuin hangen en rommelen in huis, misschien een filmpje kijken of zo. Vanavond eten we soep met een broodje maar niet al te veel dan maar. Morgen de draad weer oppakken, ik kan nu natuurlijk niet van alle restjes afblijven....*schaam*

18. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Waar is iedereen? Heb zin om te kletsen!!!!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    In de zon ;)
    Bloot rond rennend kind dat wisseld tussen zandbak en zwembad haha.
    Lekker gegeten dus vanochtend !

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Klinkt als een heerlijk paasweekend!

@Patriesja: Lekker ontbijt gehad?

@Kaatje: Jou conditie is ook zo slecht geworden? Ik ben vaak al bekaf van een uurtje rustig wandelen… Bij jou de beeb rustig, bij schop ze de hele dag al volop!

@Beschuitje: Moet kunnen met Pasen en 18 kg eraf! Geniet ervan.

@Hier: Lag lekker in bed, ben nu weer uitgerust. Vind het buiten wel heel warm, dus ben even binnen. Mannetje is alweer werken, dus ben alleen, niet zo gezellig

Deel Deze Pagina