10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi :)
    Hier heerlijk aan het genieten van een prachtig meisje. ( wel een heel zielig meisje hoor,stomme krampen. wordt denk weer een lange nacht )
    Volgens mij is mijn weegschaal kapot. Bij Levi was ik een dag na de bevalling 8 kg kwijt. Net ging ik er op staan. -2 kg. Morgenochtend maar eens opnieuw wegen.

Beschuitje, o jee klinkt idd niet gezellig :( knuff

Femke, hormoon stress.. in de bleek zetten ?

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Weer wakker helaas.... Nog geen oog dicht gedaan ... :(

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Beschuitje: ik was rond die tijd ook wakker. Als ik had geweten dat je hier zat was ik wel even komen kletsen...

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Uk: Ik kom er ook nog wel eens idd voor allerlei handige spulletjes.

@Kaatje: Beetje goede nacht gehad? Yep, bij mij zijn het hormonsters...

@Beschuitje: Jee, om 2.15 nog wakker, da's niet best. Uiteindelijk nog wel een beetje geslapen? Knuff meid.

@Hier: Ook niet best geslapen, tot 2.00 wakker gelegen. Heb helemaal de kriebels.
    Na een nacht in de Vanish zijn de onderbroeken niet witter geworden, zo maar even naar de Hema voor wat nieuwe.
    Eind van de ochtend komen een oom en tante van mannetje en vanmiddag mijn moeder, druk dagje dus;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Beschuitje: knuf voor jou meid!
    Kaatje: hoe ging de nacht? En hoe vind Levi het allemaal?
    Femke: Heb je al geprobeerd in de bleek te zetten?

Hier een heerlijke lange nacht gehad. Zoonlief heeft al vakantie dus hoefde vannochtend niet vroeg uit bed, half 9 hoorde ik een heel lief meisje "mama"roepen.
    Vandaag even lekker bezig in huis en in de tuin. Verder geen plannen.

Mijn menu:
    O: yoghurt, kop koffie
    T: 2 glazen water
    L: 3 crackers, 2x rookvlees, 1x kipfilet
    T: 2 glazen water, appel
    A: maaltijdsalade
    T: 2 glazen water,kop thee.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier ook weer wakker vannacht voor sam was rond half 1, en toen was ie om 6.15 weer wakker maar heb hem na wat te drinken weer terug gelegd, vond het nog te vroeg om op te staan. toen werd ie om 7.45 wakker das betere tijd:)

net een rondje gefietst met sam, 25 minuten.

menu:
    O: 2 crackers met appelstroop plakje ontbijtkoek, glas melk kopje thee.
    T: kop thee glas water schaaltje meloen.
    L: 2 boterhammen met 1xkaas&komkommer 1xfiletamerican glas melk.
    T: kopje thee glas water peer&kiwi.
    A: aardappels spinazie gehaktbal.
    T: kopje thee liga fruitkick.

7. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*gaap* vannacht tot 2:30 wakker gelegen (01:00 nog een fles gegeven en kwam niet meer in slaap) en ja hoor, om 8u ging mijn kleine wekkertje weer af omdat hij honger had...

65,5 =)

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Lastig dat jullie elkaar even niet begrijpen. Misschien een avondje ontspannen met elkaar? Bios oid? Hoe je niet te praten maar doe je toch wat leuks samen?

Lovely.. Lekker he?! Er niet uit " moeten".. Wanneer ga je weer bezig met weight care?

Jongmoedertje.. Gewoon weer oppakken als een mindere dag hebt. Ik heb een weegschaal van de blokker. Was 40,00 geloof ik, ben er erg blij mee!

Kaatje.. Krampjes zijn i.d. niet leuk?! Hoe is het vannacht gegaan?

Femke.. Succes met je drukke dagje! ;)

Uk.. Heb de action aan de overkant van de weg zitten. I LOVE ACTION!:D Weegschaal is lief begrijp ik?

Elsie.. Al weer lekker wezen fietsen.. Mooi menu..

Hier een drukke dienst gehad, wel nuttig en veel kunnen doen! Vanmorgen thuis de boel al even netjes gemaakt. Daarna op de koffie bij een vriendinnetje.

Menu:

O: cornflakes met yoghurt
    T: kaakje en nectarine.
    L: vroeg gelunched, had honger.. Broodje brie van de Bakker Bart..:) Lekker joh!:p
    T: Fruit.
    A: uiteten...

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: Ik denk dat ik zondag er weer mee begin.
    @uk: kort nachtje dus! Gaat het goed met de kleine?

Hier de woonkamer aan de kant, Nana haar tafeltje en stoeltje naar de kelder gedaan, ze doet er niks mee en mij staat het in de weg. Ondertussen alvast het gras gemaait en nu even Delano zijn kamer stofzuigen en dweilen. Daarna met z'n allen lunchen en dan ga ik in de tuin bezig. Morgen pak ik de rest van het huis aan, wil dan Nana haar nieuwe bed in elkaar zetten enz.

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Druk druk druk..... gisteren het ziekenhuis gebeld en moest meteen die middag toch even langs komen. Werk gebeld dat ik later kom, en dus eerst naar het MCL gereden. Nou... weer aan de prednison ;). Het is niet anders. Die weer afbouwen, en dan eind aug weer komen en gaan we andere opties bekijken. De operatie heeft wel geholpen maar het is niet helemaal wel. Een van de opties is een lange periode aan de antibiotica en de andere elke maand naar het ziekenhuis voor een injectie. Help!!! Even aanzien komende tijd.
    Nu met prednison ben ik weer happy, niet moe meer en bruis van de energie. Dus onbewust speelden de klachten al weer wel, maar was ik niet benauwd. Daar ben ik al blij mee. Aankijken dus.
    Toen late dienst, fijne dienst gehad, ook veel kunnen doen. Sollicitatiebrief met een van mijn clienten geschreven, gesprekken gevoerd. Op het werk gaat het ook weer beter.

De weegschaal vanmorgen lief :D. 82.1 kilo, dat betekend -500 gram. Menu was gisteren prima aan te houden. Het gaat erg goed.

Vanmorgen zijn mijn twee nichtjes geweest ( 4 jaar en 1 jaar ).
    Dacht dat het wel druk zou zijn, maar het was zoooo leuk. De meiden lekker gespeeld, Maureen in de wipstoel erbij. Die wilde niet in de box, die meiden waren veel leuker.
    Zusje en ik gaan binnenkort proberen onze kinderen bij elkar te laten logeren. Ze wilde wel eens een avond met vriend op stap en de kinderen uit logeren, maar ze durfde het nooit. Ik wil dat ook wel, de meiden eens uit logeren en dan lekker met Harrold avondje weg.
    Dus we gaan het testen, ben onze moeders zat :cool:.

Vanmiddag gaat Esmee weer bij haar nichtje spelen en ga ik met maureen boodschappen doen :). Heerlijk even alleen met maureentje.

Menu:
    O: 2 boterhammen met kipfilet, optimel.
    T: schaaltje meloen, thee.
    L: 3 boterhammen met vleesbeleg.
    T: denk appeltje ofzow.
    A: aardappelen, worteltjes en slavink.
    T: ?? wat lekkers bij de koffie :).

@Beschuitje, lastige situatie meis. Geef je mannetje inderdaad wat ruimte. Voor jou geeft het een diepe impact om niet zwanger te raken, maar voor mannen is het niet veel beter. Misschien wel erger. Harrold werd erg onzeker toen het bij ons niet wilde, voor een man is dat frustrerend. Maar blijf praten en voorkom ruzietjes die nergens over gaan meis. Zonde van je vakantie. En misschien is het beter het zwanger te worden even te laten voor wat het is. Wel oefenen ervoor :p, maar niet de nadruk leggen op dat het moet, iv.m. de vruchtbare periode. Probeer er plezier in te houden, het leuk te houden in bed zonder verplichtingen van het moeten. En doe leuke dingen samen. Maar momenteel zit je even niet lekker in je vel, dus is het allemaal makkelijk praten. Knuffel meis.

@Mamavesmee, heb je sites voor me waar ik op kan kijken naar patronen etc voor beginners? Ik wil me er toch eens in verdiepen. Lijkt me ontzettend leuk om te doen maar denk dan: ik kan het toch niet. Naaimachine kan ik altijd even lenen van mijn mams. Waar bestel jij dingen en wat heb je allemaal nodig om te beginnen?

@Kaatje, deed mijn weegschaal ook, na de bevalling was er niets af :(. Maar na een week wel hoor :).

Meiden, drukke dag verder hier.
    Ik ben weer weg.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Even snel bijlezen voor ik plat ga :)
    Elin is ruim 10% afgevallen dus Ferry heeft nu een dubbele kolf gehuurd zodat ik kan gaan bijvoeden.
    Ik moet mijn bloeddruk in de gaten houden. Was net 135/100. Beetje erg hoog dus.
    Vannacht een iets betere nacht gehad. Wel tot 01.30 aan Elin vast gezeten,die lag of aan de borst of aan mijn pink ivm krampjes

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Ik vind de patronen van Farbenmix erg fijne n duidelijk.. Verder kijk ik voor stof of op de markt of op stoffenkraam.nl. Vooral de tricot ( rekbaar dus ideaal voor truitjes/jurkjes) is er goed en goedkoop.

Even een linkje van een patroon..AMELIE - stap-voor-stap - farbenmix-de

Kaatje.. Hopenlijk komt de bv nu iets beter op gang.. Succes!

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: Ohh wat sneu krampjes, helaas hoort het erbij :( hopenlijk gaat het snel over.

Hier is de vissenkom kapot gevallen, mijn rolgordijn viel naar beneden! Gelukkig de visjes kunnen redden...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Werd hier vanmiddag even helemaal niet lekker.waarschijnlijk combi van hoge bloeddruk en vermoeidheid. Moet me dus even mak houden. Laten het nu op één bezoek per dag, alleen de ochtend en dan de rest van de dag gewoon lekker slapen,tutten en rust houden.
    Elin is vandaag 2x bijgevoed, en heb inmiddels een keer goed af kunnen kolven, dus dat is haar bijvoeding voor na de volgende voeding. Merk dat ze gelijk al een stuk rustiger is, langer slaapt en minder krampjes heeft. Gister was ze groot deel van de dag onrustig en nu slaapt ze blokken van 2.5 a 3 uur.
    Hielprik komen ze waarschijnlijk maandag pas doen, vind de vk erg laat dus die komt het zaterdag zelf doen.

o en de weegschaal is niet kapot :( Ben echt maar 3 kg kwijt

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    KAatje hou je inderdaad maar even goed rustig nu. Je bent net bevallen joh !! Enne die kilo's moet nu wel het laatste zijn waar je je druk over maakt toch?
    Fijn dat Elin nu al iets beter slaapt trouwens.

Butterfly thanks voor je lieve advies. We blijven ook nog wel oefenen hoor, maar nu even rust voor ons twee, dan komt het vanzelf wel weer op gang. Ik snap ook wel als ik alleen maar op hem mopper dat hij zich niet echt geroepen voelt om met kinderen bezig te zijn. Ik voel me vandaag al wel wat rustiger. Ben lekker aan de frobel gegaan. Heb vanmiddag een memobord gemaakt voor mijn moeder. Ze hebben een stacaravan gekocht en willen daar alle foto's van de kids en kleinkids in doen. Hij is erg mooi geworden.
    Ben ook bezig geweest met lekkere cupcakes bakken. Ze staan nu in de oven. Ga ze vanavond of morgen lekker versieren. Is niet goed voor de lijn, maar het moet maar even. Mijn schoonouders komen morgen voor een paar dagen logeren. Dan heb ik iets lekkers bij de thee. Dus ik eet ze zeker niet allemaal alleen op haha..Jij trouwens sterkte met de pretnison. Zal wel niet best zijn voor de kilo's he maar ja als je je wat beter voelt is ook wel fijn.

Lovely gelukkig leven de vissen nog. Zo'n kom lijkt me toch heel stevig van dik glas, maar toch nog kapot te krijgen dus?

Uk de kleine wordt dus groot zo te lezen? Lijkt me ook best moeilijk hoor, maar weet wel inmiddels van mijn neefje en nichtje dat elke fase ontzettend leuk is !!

Mammavanesmee leuke jurkjes allemaal. Ik krijg erook bijna zin in om te gaan beginnen hihi..eerst maar even de cakejes :p

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Beschuitje PB gehad? :D

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Zo, even flink ingeslagen wat betreft prutjes voor Mini.
    Had allerlei bonnen van Nestle om gratis producten uit te proberen. Kassabon opsturen en t geld wordt gestort. Zit al op 20,- totaal! Okay, ook een blik Groeie start van 8,49.
    Bonnetjes freak die ik ben hahaha... Me (L) Gratis :p Vooral nu ik niet meer werk... (weer 3 sollicitaties de deur uit vandaag)

Mijn menuutje
    O: schaaltje mona yoghurt appeltaart
    T: schaaltje mona yoghurt kwarktaart/citroen
    L: spaghetti (over van gister - vriend was aan t bbq-en
    T: cola light
    A: laten we eens gezond doen met een boterham en een appel ofzo :p

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Nog niet, dat ga ik nu proberen.

@Elsie: Mooi menu.

@Uk: Gaat goed met de schaal. Slecht hé met die probeerverpakkingen, was mij ook opgevallen.

@MvE: Lekker uit eten. Wat ga je eten?

@Butterfly: Balen van het minder goede nieuws uit het zh. Even aankijken en niet verbaasd zijn als je van de Prednison weer iets aankomt.

@Kaatje: Rustig aan doen meid. Hoe gaat het met kolven? Jammer dat je maar 3 kg kwijt bent.

@Hier: Druk dagje gehad, maar wel heel leuk. Nog even met mijn moeder de stad in geweest en een leuke afgeprijsde voedingsbh gescoord voor 15 euro. Da’s best bijzonder met mijn maat (90 E/F). Van mijn moeder nog een superschattig jurkje van nijntje gekregen.:)

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ja, vind het echt slecht van ze. Maar denk niet dat het zozeer met Nestle te maken heeft, meer met de samensteller van de box (Etos was het geloof ik, maar die van Prenatal had ook iets van nestle (of was t nou olvarit?) er in zitten in de 2e box.)

Lekker even de stad in geweest. Dat je dat nog doet zeg! Ik kon niet veel meer rond die termijn maar zal aan t vocht gelegen hebben.
    Hoe is het nu met jou en de kleine? Lekker veel getrappel en vast ongeduldig naar DE dag ;)

Mooi dat je een voedingsbh hebt gevonden. Ik had in de laatste week hier in het dorp ook nog 1 gevonden in een speciaalzaak, wel 35,- helaas... Saai zwart :p Maar ik draag m nu nog steeds, zit heerlijk. 85E was t hier geworden, nu zit ik gelukkig weer op 80 dus einde van die bh is in zicht :p Binnenkort maar weer eens shoppen naar nieuwe :)

@Kaatje: hoe is het met de kleine meid? 10% is best veel, maar hopelijk komt je bv goed op gang en heb je straks meer dan genoeg. Bij mij kwam de stuwing op dag 3. Dan moet t vast goed komen.

Mini huilt, reageer zo uitgebreider.

Deel Deze Pagina