10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend vriendin en fam. op visite gehad. Was gezellig ! Leuke kraammand gehad. merk wel dat er maar weinig nodig is om me goed moe te krijgen,vanmiddag een lekker uurtje geslapen.

butterfly, het is idd een vervelende bijwerking van Prednison.Gelukkig mag je al bijna gaan afbouwen.
    Ja een leuke kraamhulp. 55+ dus niet echt raakvlakken maar geeft wel goede begeleiding in de bv en dat vind ik het belangrijkste
    Nog geen babyblues gehad trouwens. wel snachts tranen puur van vermoeidheid

Beschuitje o jee schoon ouders voor een lang weekend op logeren.sterkte ;)
    haha bij Levi hielp die houding heel erg tegen krampjes ( idd de arm van mijn man )
    Bloeddruk wordt morgen weer gemeten. Nog wel steeds hoofdpijn dus zal wel niet veel beter gaan

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly..I.v.m. de prednison i.d. even handig om niet te wegen. Soms kunnen gesprekken met ouders best lastig zijn he?! Zeker als het om " gevoelige" onderwerpen gaat. Ging het goed?

Elsie.. Veel plezier vanavond!

Femke.. Je was zo bang om je te vervelen he?! Inmiddels gebeurd of nog niet? Hoe is het met de voorweeën? Ik ben inmiddels wel erg benieuwd naar het kamertje. Krijgen jullie trouwens een meisje. Zag een aantal keren Zij staan en een jurkje van Nijntje. Dacht dat jullie het niet wisten.:)

Beschuitje.. Hebben jullie alleen maar seks tijdens de vruchtbare dagen? Of zijn Erwin en ik van die konijnen?:D De cakejes mooi geworden?

Kaatje.. Goed dat je ook je rust pakt meid.. En al goed verwend?!

Hier een drukke dag gehad. Een collega van Erwin kwam om hem te helpen met een klus bij de buurtjes. Dus kan vanmiddag de lunch etc verzorgen..;) Tussendoor druk met de was ( 3 wassen gewerkt incl strijk Pfffff) allles gezogen en gedweild en het cadeautje voor mijn moeder gekocht en gemaakt ( koffie/theepakket)

Nog met Esmee naar het hertenkamp gefietst en naar de bieb geweest.. Met Esmee naar de kapper geweest, wou zelf vanavond maar ze zaten helaas vol. Nu morgen vroeg maar een poging wagen.

Vanavond na het eten wezen hardlopen.. 27 minuten achter elkaar. Zal zo eens kijken hoever en hoe hard ik heb gelopen, vind dat altijd wel een leuk weetje.

Menu:

O: 6.15 schaaltje magere yoghurt.
    T: 2 boterhammen met 1x appelstroop en koffie
    L: 1 pistoletje met filet , kop tomatensoep en een schaaltje aardbeien.
    T: fruitsalade van watermeloen, aardbei en banaan.
    A: gebakken aardappeltjes, gekookte worteltjes, filetlapje en salade van ijsbergsla, komkommer, tomaat en augurk.

Net een schaaltje yoghurt met wat muesli op. Was gammel van het hardlopen..

Vanavond lekker samen filmpje kijken.. Gezellig!!:)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly was idd erg gezellig vanmorgen.

vanmiddag niks meer gedaan, sam heeft dik 2 uur liggen slapen hij werd wakker van een poepluier anders had ie nog wel wat langer geslapen denk ik. heb wel een berg was opgevouwen trouwens, is dat ook maar weg. vanavond lekker patat gegeten, en nu dus weer gezond:)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, nog niet echt veel visite gehad maar wel al een hoop leuke dingen
    - kleding
    - pop
    - luiertaart
    - armbandje
    - kraammand met van alles en nog wat ( speentjes, knuffeltje, fotolijstje, etc )
    - dingen als rammelarmbandjes,knisperboekjes etc.

5. MamavEsmee

Kaatje.. Al flink verwend, leuk!!

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: lekker verwend dus al!
    MVE: poeh drukke dag heb je gehad zeg!
    Beschuitje: we proberen het vanavond gewoon weer, ze moet het toch ooit eens kunnen! Succes met je schoonouders, kan me voorstellen dat je het wel erg lang vind.
    Femke: was het gezellig met de visite?

Hier vanmiddag nog even na de stad gefiets, voor Nana een mooi spijkerbroekje gekocht. Morgen ga ik met mijn mams naar Rotterdam shoppen bij de primark. Love it! Kan daar altijd goed slagen en ben er zoveel minder geld kwijt, en de kwaliteit vind ik ook nog eens prima. Is lang geleden dat ik zoiets met mijn moeder heb gedaan.

7. MamavEsmee

Lovely.. Hopenlijk heb je een leuke dag morgen met je mams! Succes met N. vannacht.. En anders het ledikantje weer neerzetten. Misschien gaat het met een halfjaar wel beter.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: ja de ledikant staat nog in de gang, dus die kan zo weer terug gezet worden

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haha mve wij doen 'het' ook wel op andere momenten hoor buiten de vruchtbare dagen om!
    Ik ben nu alleen nogal gefocust op deze dagen.
    Zit hier naar saaie tv te kijken met de schoonfam. :(

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zag vandaag op foto's dat ik vocht vast hou in mijn gezicht, kan een reden zijn van de kilo's .
    Elin heeft net een voeding op, wilde maar één borst dus hoop dat ze even slaapt. ga nu zelf ook snel plat. Truste

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zoooo ben ik weer.
    Harrold is het laatste stuk aan het sausen. De keuken is erg mooi geworden. De muren waren lichtgeel :(, nu wit, kozijnen grijs en de deuren warm wit. Lijkt veeeel ruimer, wow!!

@Mamavesmee, vind de gesprekken best lastig soms. Het was een emotioneel gesprek. Client wilde wat kwijt aan zijn ouders maar durfde dit niet. Ik was ook niet op de hoogte. Wel een goed gesprek, het vervolg is onduidelijk nog. Gaan we over in beraad!!

@Kaatje, afvallen komt echt goed meis. Maar hoeft niet altijd snel te gaan. Ik viel eerst langzaam af, ben zelf na de bevalling 6 kilo kwijt geraakt ( in een paar weken ) en bleef toen staan. Kijk dus niet raar op als het niet snel gaat. Al was ik geloof maar 6 tot 7 kilo aangekomen. Lekker genieten, gewicht komt wel weer.

@Beschuitje, :(:cool:veel plezier met je schoonfam...!!!

Zo helpen de keuken op te ruimen, douchen en naar bed!
    Morgenochtend naar mijn zusje, die is jarig en s'middags even lekker wandelen met Maureen. Moet billendoekjes en melk voor Maureen hebben.

Slaap lekker :)

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Slaap lekker allemaal!!

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen!!Ben ik nou de eerste vandaag?!?

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@beschuitje je was idd de eerste vandaag!

hier lekker geslapen, was al om 21.00 naar bed gegaan was erg moe! lekker door kunnen slapen. vanavond lekker uit eten met vriend:) sam gaat bij mijn ouders logeren.

hier een hele lieve weegschaal ondanks de patat gisteravond! gisterochtend 68.9 en net 67.3:D

menu vandaag:
    O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas melk kopje thee.
    T: kopje thee glas water kiwi.
    L: 2 boterhammen met appelstroop glas melk.
    T: kopje thee glas water 1xfruit 1ligaevergreen.
    A: uiteten.
    T: ?

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zoooo goed zeg je weegschaal!!!

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@beschuitje zeker goede weegschaal! gaat nu echt ineens wel hard! komt denk ik omdat ik gewoon echt niet meer snoep en geen frisdrank en echt let op meer bewegen.

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Ik heb me idd nog niet verveeld, hahaha, het gaat eigenlijk best snel. Wij weten idd dat we een meid krijgen. Het is een stuk rustiger in mijn buik, jammer genoeg, ik ben best nieuwsgierig naar ons beebje.

@Beschuitje: Sterkte met sfamilie.

@Kaatje: Beetje geslapen?

@Butterfly: Daar knapt het van op hé, als je even een schilderbeurt doet.

@Elsie: Wow, die schaal gaat echt goed!

@Hier: Lekker geslapen, was pas om 9.00 wakker. Vandaag de hut poetsen en naar de kapper en dan vanavond een feestje.

18. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hey meiden
    even niet meer langs geweest, zijn op vakantie geweest en dochterlief heeft vakantie, dus ook minder tijd.
    Ik heb bijna m'n 10kg gehaald. Ben momenteel 7,8kg kwijt :).

m'n menu voor vandaag:
    O: vanilleshake
    T: stuk fruit
    L: Konijn met frietjes
    T: stuk fruit
    A: aardbeienshake.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier best een goede nacht gehad. Elin heeft gister en vannacht weer lekker gegeten dus is weer 40 gram aangekomen
    Vandaag komen ze mijn bloeddruk weer meten.Ben benieuwd. Elin krijgt straks als het goed is haar hielprik, arm kind Verder kan ik amper lopen van de pijn in mijn schaambot, dus nog een stapje terug nemen.

20. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Mag ik hier ook inhaken, ik weet niet of ik het bij kan houden met lezen hoor :)

Ik moet dus ook de nodige kilo's kwijt (lees een kilo of 30). Ben sinds een paar weken aan het shaken en 's avonds normaal eten. De eerste weken ging dat heel goed en toen stond ik stil, en ik sta nog steeds stil (al een week of 4 nu :()
    Ben begonnen met hardlopen nu sinds 2 weken en vind het super om dat te doen, en toch wil de weegschaal niet verder naar beneden.
    Ga vanaf morgen of maandag overstappen van modifast naar weight care en hopelijk dat ik dan weer ga afvallen, want dit is natuurlijk niet goed voor mijn motivatie.

Deel Deze Pagina