10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Welkom brandweer!!!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

welkom brandweer!

wat een rust hier vandaag!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou bloeddruk iets iets lager maar nog te hoog 135/95. Als hij dinsdag nog niet gezakt is naar de 90 ( liever lager ) dan gaat de vk de huisarts bellen voor medicijnen.
    Vk was haar prikspullen vergeten voor Elin,dus die krijgt morgen haar hielprik.Mijn hb is wel geprikt. 7.6. Netjes dus.
    Verder is mijn melkproductie te erg op gang haha. Als Elin links drinkt lek ik rechts door een pad,bh en 2 lagen shirts heen. Net 2x in één middag

Brandweer, welkom en succes

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Fijn dat je je nog niet verveeld hebt! Hoe is de weegschaal nu? Blijven de kilo's beperkt?

Beschuitje.. Gelukkig ook buiten de vruchtbare dagen, leek me al zo saai..:(:D Hoe is het met lijnen?

Butterfly.. Fijn dat de keuken bijna klaar is. Lekker opgefrist zo te lezen!

KAatje.. Hopenlijk zakt de bloeddruk.. Medicatie zit je niet op te wachten wel? En de BV komt goed op gang begrijp ik. Fijn!! Nog geen last van kloven etc?

Elsie.. Geniet van vanavond ( dacht dat je gisteren ging..:))

Tihanny..Goed zeg, bijna 10 kg er af!

Brandweer.. Misschien helemaal koolhydraad arm eten? Dus in de avond ook geen aardappels,pasta etc.

Hier een drukke dag gehad, vanmorgen naar de kapper geweest en weer een bob laten knippen. Ben er blij mee..

Daarna naar de praxis, gamma en leenbakker. Moesten nog wat dingen voor de tuin hebben..

Boodschappen gehaald en vanmiddag verjaardag van mijn moeder, daar ook frietjes meegegeten..

De weegschaal was vanmorgen niet lief.. Heb veel te veel gesnoept gisteren en vandaag kon ik er ook niet afblijven.. Koop dus maar niets meer..;)

Menu:

O: 2 boterhammen, 1x vruchtenhagel en 1x rookvlees.
    T: water en stuk komkommer.
    L: 1 pistoletjes met filet en kop tomatensoep.
    T: appel ( en toen ging het mis..:D) klein stukje appel/citroen vlaai, handje marsplanets, handje nootjes.
    A: bordje frietjes met mayo en ketchup en een kroket.

Net nog wat yoghurt met wat muesli op..

Maar veel water drinken vanavond.. Morgen weer streng en bewegen..

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE en Butterfly, thanx voor jullie kaartjes !

MVE, nee nog niet echt kloven. Ze heeft wel op beide borsten een blaar gezogen dus dat is best pijnlijk.Gelukkig zakt te pijn na 2 min. af maar dat aanhappen is echt een hel.
    Lekker patatjes op ? :) hier eet ik nog even lekker waar ik zin in heb haha. Straks een schaaltje citroen ijs

Wat zonde van zo'n jong mensen leven he
    Amy Winehouse overleden | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Kaatje je bent dus al een aardige melkproductie begonnen;) ?
    Gek hè dat je bloeddruk zo hoog is en blijft. Ik heb er geen verstand van, maar gebeurd dat vaker na een bevalling ?

Mve met lijnen gaat het niet goed helaas. Nu zijn mijn schoonouders er en hebben we regelmatig iets te snoepen. Heb mezelf er maar even bij neergelegd, na de vakantie pak ik het weer op..(ik beloof)

Het was hier inderdaad erg stol vandaag, weinig bij te lezen. Vanmiddag naar de leukste taarten shop geweest heerlijk mezelf verwend! Ik ga in aug voor het eerst twee taarten maken en versieren. Tot nu toe alleen nog maar cupcakes versierd. Heb vanmiddag vast spulletjes gekocht :)

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Tja dat van Amy Winehouse zat er wel aan te komen, zij was volgens mij aan de lopende band vol drugs en drank...of was dat niet de reden van overlijden?

8. MamavEsmee

Kaatje.. Graag gedaan hoor! Hopen dat het bij een blaar blijft, uitkijken dus! Geniet nog maar lekker van je lekkers!!

Beschuitje.. Taarten versieren/ maken lijkt mij ook leuk.. Heb echter al genoeg hobbies haha..

Hier lekker even een uurtje op de bank gelegen.. Wil nog even een broekje voor Esmee uittekenen en in elkaar spelden.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, meestal komt de hoge bloeddruk al in de zwangerschap maar dat had ik dus niet

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja dat dacht ik ook! Vreemd hoor!

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mve jij kunt toch nooit genoeg hobby's hebben als bezige bij ;) ?!

12. MamavEsmee

Beschuitje.. Moet nog wel tijd over houden om het huishouden te doen, Esmee wil ook nog een beetje aandacht ;) en hardlopen en naaien zijn beiden geen goedkope hobby's. En taarten maken ook niet. En ook niet goed voor de kilo's want ik ben gek op marsepijn!

Oja.. droomde van de week over chocoladepepernoten.. Nog eventjes :D

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haha ja gezond is het niet, daarom maak ik ze ook zelden en op verzoek voor anderen is ook leuk ! Ik snap wel dat jij geen tijd meer hebt , het was maar een grapje hoor ;)

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hmmmm pepernoten, chocolade lettersssss slecht maar zooooo lekker

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik lig hier nu al wakker terwijl ik me had voorgenomen lekker een beetje uit te slapen maar.... Naast me ligt een snurker en mijn smoeder in het kamertje hier naast snurkt misschien nog harder haha om en om... Maar goed ik lig dus klaar wakker! Twijfel nog even of ik eruit zal gaan...Nog leuke plannen voor vandaag? Het schijnt een herfstig dagje te worden...

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het weer is bedroevend zeg.
    Hier weinig in de planning vandaag.
    Duik straks even een uurtje de sportschool in, uurtje Zumba doen.
    Het is toch geen weer om erop uit te gaan.

Gisteren een drukke en leuke dag gehad. Zusje vierde haar verjaardag dus daar zijn we in de ochtend geweest. In de middag met Esmee even op pad geweest. Gisteravond had Harrold zijn broer, en twee kennissen te pokeren dus ik heb lekker een paar uur op zolder zitten scrapbooken. Ben heerlijk een eind opgeschoten met Esmee haar album. Wil vandaag de laatste foto's plakken die ik heb liggen en dan nieuwe af laten drukken. Zo ook voor Maureen.

De weegschaal was gisteren lief, wwas na twee dagen prednison wat aangekomen en dat was er gisteren weer allemaal af. Maaaar. gisteren een slechte dag gehad dus vanmorgen weer een dikke kilo eraan. Taart gehad, 2x :), friet, chocolade. Vandaag dus weer streng en sporten :).

Ga zo mijn sporttas inpakken...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Een hele goede morgen :) Ik heb heerlijk geslapen. Ben na de voeding van 21.30 mijn bed in gegaan. Elin kwam om 00.15, 04.15 en 05.30 voor een voeding. Werden toen om 07.30 wakker van de wekker.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier geen lieve weegschaal vandaag, gister was ik 67.3 en vanmorgen 70.2:( komt vast door het lekkere eten gisteravond, dus vandaag maar weer gezond eten en weer goed opletten.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    oei dat is idd geen lieve weegschaal :(

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ben ik weer.
    Heerlijk gesport, daar al lekker gedouched.
    Net een schaaltje aardbeien op met een beetje vanille vla. Heerlijk :). Vanmiddag lekker aanrommelen, wat met foto's bezig, alle foto's van cd's op de laptop zetten en op DVD branden. Veel makkelijker.
    Alles even uitzoeken en een sellectie maken om af te drukken.
    Dan is de laptop weer opgeruimd :).

Kom de middag wel door.

@Elsie, oh nee, dat is zeker geen lieve schaal. Maar dat verwacht je ook niet na even lekker eten. Hier dan vaak 1 kilo zwaarder en die is er dan ook zo weer af. Kom op, vandaag even streng en dan morgen is het wel weer haast af joh.

@Kaatje, graag gedaan betreft het kaartje :). En heerlijk kunnen slapen dus. Zorg dat de blaren niet kapot gaan... dat had ik wel!!! Ohhh.. moet er niet aan denken daar weer midden in te zitten. Voeden vond ik een hel, aan de borst dan natuurlijk ;).
    Is de kraamhulp al bijna weer weg? Zal de laatste dagen haast zijn of niet?

Deel Deze Pagina