10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Hopen dat je bloeddruk blijft dalen.

@MvE: Sta niet meer op de schaal, probeer op te letten met eten. 10 kg erbij tot vorige week, was ik wel blij mee.

@Beschuitje: Idd een herfstig dagje vandaag. Hoest met je sfamilie?

@Butterfly: Lekker gesport?

@Elsie: Balen van de schaal.

@Hier: Gisteren drukke dag gehad, vrienden op bezoek en een feestje. Vandaag lekker in de pyama op de bank. Beetje op facebook/zp en verder niets.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vandaag idd streng, vanmorgen 1 broodje genomen en nu 3 crackers met mager beleg en voor de rest fruit en veel water drinken, dan komt het vast weer goed. weet alleen niet wat ik nou vanavond moet eten vriend moet naar een verjaardag dus ben alleen met sam.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag!
    Butterfly: sportief hoor op de zondag sporten!
    Kaatje: gaat allemaal goed he? BV gaat ook beter?
    Elsie: balen van de weegschaal!
    Femke: het is ook echt pyama weer!

Heb gisteren lekker geshopt, ben goed geslaagd!

Heb vandaag niet op de weegschaal gestaan doe ik pas woensdag weer ;) gisteren namelijk mc donalds gehad en vandaag als brunch pannekoeken. Ik bespaar mij dus de frustraties van aankomen omdat mijn motivatie anders morgen ver te zoeken is.

Wij hebben vandaag een pyama dag. Beetje films kijken en aanrommelen dus ;).

Mijn menu vandaag
    O+L: 2 pannekoeken met chocolade pasta
    T: 2 glazen water, kop koffie, appel
    A: gebakken aardappelen, kipsnitzel rode kool
    T: 2 glazen water, thee

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, lekker aardbeitjes :)
    Helaas 1 blaar is genezen,maar de ander is kapot gegaan.Pijnlijk !
    Kraam is morgen voor het laatst. Gaat hard ! Ze zei vanochtend dat ze morgen voor het laatst was, toen dacht ik "o ja ze gaat ook weer een keer weg"

Lovely, ja bv gaat nu echt super. Zo erg dat de ene kant leeg stroomt als Elin aan de andere kant ligt. Vaak heeft ze nu ook aan één borst genoeg omdat er gewoon zoveel uit komt dat ze vol zit.
    Lekker een pyjama dag !

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @kaatje: oehh goede productie dus :). Super!

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Zoo Kaatje dat is inderdaad een goede produktie! Hoe is het met de bloeddruk ( of heb ik er overheen gelezen?)
    Femke met smoeder gaat het redelijk. Ik moet me erg inhouden soms...als we gegeten hebben of cakejes versierd is het toch normaal dat je samen afruimt en niet alleen ik? Dat soort dingen beetje jammer.... Ik begin ook altijd erg naar mijn eigen privacy te verlangen na drie dagen, nou ja nog 1 dagje.
    Het is hier zo rustig dit weekeind waar hangt iedereen uit? :p

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou vandaag echt even steng gedaan qwa eten.

menu:
    O: 1 bruin bolletje 1 helft met vruchtenhagel 1 helft met appelstroop, 2 kopjes thee glas sinaasappelsap.
    T: kop thee.
    L: 3 crackers 1xkipfilet&tomaat 1xkaas&komkommer 1xfilet american, gekookt eitje glas melk.
    T: kopje thee flesje water appel en peer.
    A: broodje gezond.
    T: ?

verder nog veel water gedronken. hoop dat er morgen weer wat af is. morgen ook weer lekker wandelen.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik zit nog steeds beneden, viel wel even tegen hoor, je denkt dat je heel wat bent als je op bed zit/ligt. Toen Levi naar bed ging kreeg ik ook wat meer rust. Nu lekker op de bank hangen en een film op rtl 4 kijken.
    Elin had vanavond haar eerste echte spuitluier :) Hoe blij kan je zijn als moeder haha

Beschuitje, bloeddruk was gister 135/95. Wordt dinsdag weer gemeten

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Als je maar lekker genoten hebt van het lekkere eten gisteren. Misschien te zout gegeten en daarom nu zwaarder.. Lekker veel water drinken! Met je menu vandaag moet het best goed komen..

Butterfly.. Fijn dat je vandaag weer lekker hebt kunnen sporten, 2x friet of 2x taart gehad?! Beiden is lekker!! haha.. Die foto's is wat af en toe he?! Vind dat echt een winterklusje.

Kaatje.. Fijn dat je vanavond lekker naar beneden mocht.. Zo'n last van je bekken of is dat normaal dat je na een bevalling in bed blijft? Na 3 dagen ziekenhuis was ik overdag beneden. Ben dan ook geen typ om op bed te liggen. Vreselijk!! Lijkt me heerlijk dat je je lekker kunt laten verzorgen. Geniet er maar lekker van meid!

Beschuitje.. Ok, nog 1 dagje uitzingen dus! Ja, vind het ook niet meer als normaal dat je helpt opruimen. Zowiezo.. Gisteren op de verjaardag hielp ik mijn mams mee afwassen, tafel dekken en afruimen en weer afwassen. Mijn zusje blijft dan ook gewoon zitten. Sommige mensen zijn gewoon lui..;)

Hier een leuke dag gehad.. Vanmorgen spontaan besloten om naar Speelstad Oranje te gaan.. Het was zo slecht dus hebben ons daar lekker vermaakt. Esmee vond het geweldig. Zelf broodjes etc meegenomen & we hadden vrijkaartjes dus een lekker goedkoop dagje.. :D

O: 3 beschuiten, 2x aardbeitjes en 1x appelstroop & Koffie.
    T: koffie en een appel.
    L: 2 boterhammen met rookvlees en een flesje ranja.
    T: kop koffie en wat snoepjes.
    A: 1,5 pizzabroodje en een kommetje salade.
    T: net een schaatje yoghurt met aardbeien op.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee de patat was idd best wel zout en heb ook frisdrank gedronken dus het is denk ik al met al, maar het was idd erg lekker! vandaag veel water gedronken en even streng geweest, helaas niet kunnen wandelen of fietsen door het weer:( wii-en heb ik ook niet kunnen doen zit al de hele avond 2 vrienden van mijn vriend hier namelijk. maarja morgen weer!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, 2x taart en 1x friet ;). He speelstad oranje, leuk is dat he. Zit hier redelijk in de buurt.

Ik zou vandaag streng doen, en dat begon ook wel goed.
    Maar helaas niet streng afgemaakt. Net een schaaltje borrelnootjes op. Vanmiddag stukje chocolade. Het was wel erg lekker, maar heb wel spijt. Morgen weer maandag en hopen dat de weegschaal een beetje mee wil werken. Hoop nog gewoon onder de 83 te zitten....! Morgen weer echt streng, dat gaat wel lukken. Kan de knop heel makkelijk steeds omzetten. Wel een beetje zonde maar goed. Kan er nu weer een week tegen aan.

Mijn menu:
    O: 1 beschuitje met hagelslag, thee.
    T: schaaltje aardbeien met vanille vla, koffie.
    L: 2 pistoletjes met filet, optimel.
    T: schaaltje ananas, en meloen, thee. Stukje chocolade.
    A: lasagne, met een frisse sla, schaaltje aardbeien met beetje vla en yoghurt.
    T: :) okeee.. klein stukje slagroomtaart, koffie en schaaltje nootjes.

Het kan erger toch???
    We hebben het laatste taartje gedeeld samen.
    Dus was een paar hapjes maar... maar ja, kcal genoeg :(.
    Het was lekker, dat wel en morgen weer lekker verder lijnen.

Wat een weer he?
    Vind er geen bal meer aan.
    Esmee was vandaag zo jammerig en ook Maureen jengelig.
    Esmee is een buitenmensje, die heeft al dagen niet lekker kunnen buiten spelen en Maureen vind de buitenlucht ook zo lekker.
    Hopen dat het morgen droog is, kunnen we even een blokje om wandelen. Ben lekker vrij morgen, meestal slaapdienst op maandag maar deze week dinsdag slaap. En dan donderdag nog even een paar uur en dan vakantie :).

Slaap lekker meiden.

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hele weekend weinig online geweest, druk gehad met van alles en nog wat. Nu weer tijd om bij te lezen en zp een beetje bij te houden. Gisteren flinke krampen/weeën gehad, deed behoorlijk zeer en ik had het gevoel dat het echt weeën waren. Zat ook iets regelmaat in, maar het zakte in de loop van de ochtend weer af.

Vandaag weer naar de vk, maar ik voel de beeb goed en voel mezelf heel erg goed dus ik verwacht geen gekkigheid.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke succes bij de vk vanmiddag!

wat een rust nog hier vandaag. vanmorgen weer even gewogen en was -400 gram dus nu weer 69.8. had net voor sam geraspte appel met sinaasappelsap en liga eerste stap gemaakt maar hij wilde het niet eten helaas dus eet ik het nu maar op als tussendoortje, lekker hoor! alleen die liga iets minder goed maarja, vanmorgen al boodschappen gedaan eerst met de auto en toen thuis alles opgeruimd en toen 35 minuten ofzo gewandeld. nu ff tijd voor wat te drinken.

menu:
    O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek kopje thee glas melk.
    T: kop thee flesje water geraspte appel met sinaasappelsap en liga eerste stap.
    L: 2 boterhammen 1x kalkoenfiletmager, 1x smeerpate mager glas melk.
    T: kopje thee flesje water 1x fruit plakje kruidkoek.
    A: aardappels rode kool&appeltjes gehaktbal.
    T: kopje thee liga evergreen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier op zich wel een goede nacht gehad maar Elin heeft nogal last van mijn over productie. Ze klokt echt 10 min. achter elkaar weg en is dan vertrokken. Gister heeft ze twee keer gespuugd en vanochtend na mega krampen weer een spuitluier. Ligt nu al vanaf 06.00 te slapen na een voeding.

MVE, nee heb een behoorlijk gekneusd schaambot, loop als een oma van 80

Weer : zeker bagger zomer weer. Geloof dat het vanaf morgen beter weer wordt

Femke, succes bij de vk

15. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hallo dames
    ondanks dat jullie al in deel 7 zitten en besloten? zijn
    wou ik vragen of ik mij hier ook mag joinen?
    Ik wil namelijk graag 14 kilo afvallen en kan wel wat mental support gebruiken door er met andere over te kletsen en tips op te doen

groetjes BB

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Babybergen, we zijn niet besloten hoor :D
    Welkom en succes ! Nog gefeliciteerd met je dochtertje.

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Klinkt behoorlijk serieus die "voorweeën" Succes bij de vk vanmiddag?!

Kaatje.. Vandaar het slecht kunnen lopen. Hopenlijk herstel je snel! overproductie is een groot probleem met krampjes. Maar de bv is dus wel goed opgang.

BB.. Welkom, en we zijn niet besloten hoor. Wat voor "dieet" ga je doen?! Mocht je hulp bij iets nodig hebben lekker vragen hoor!

Hier als een blok geslapen vannacht. De weegschaal was lief.. -300 gram na gisteren.

Vanmorgen al druk geweest.. De weekboodschappen gehaald, langs de action en beneden alles gezogen en gesopt. Straks even een wasje ophangen.

Straks nog met Esmee muffins bakken.. morgen gaan we een dagje naar mijn schoonouders, dus nemen we de muffins lekker mee.;) ( die zijn nu met vakantie)

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen 1x vruchtenhagel en 1x rookvlees en koffie
    T: water, koffie en galiameloen en aardbeitjes.
    L: 3 broodjes met mager beleg.
    T: appel & beschuitje met aardbeien.
    A: gekookte aardappels, worteltjes en kabeljauwfilet.

Gisteren een broekje voor Esmee gemaakt.. Goed geslaagd al zeg ik het zelf.. Zal zo even een fotootje maken!

18. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    hoi, dank jullie wel!
    ik hoop dat ik jullie snel een beetje kan oppakken met kletsen en goed mee kan komen

ik zal even wat vertellen over mijzelf
    ik ben dus BB uit noord-holland, morgen 8 weken geleden bevallen van een dochter
    Ook heb ik nog 2 zoontjes*

Ik was ooit 53 kg en maat 34 en flink afgetraind, tot aan de broodjes aan toe
    mijn programma vroeger was 5 x per week te paard, 3 x hardlopen, 3 x sportschool voor krachttraining, 3 x per week een uur met de honden naar het bos en voor de rest gewoon vrij actief

toen ik in verwachting van mijn zoontjes raakte wel ik snel vol
    na de bevalling (waar ik ze helaas verloor) hield ik er flink wat kilo's aan over
    ik was toen blijven hangen op 67 kg,maat 38
    Ik ben niet gaan trainen omdat ik nog steeds een kinderwens had en het loslaten van de spieren in de eerste zwangerschap zeer pijnlijk vond

Nu ben ik 74 kilo, maat 40/42 en ik wil graag terug naar maat 38, 60-62 kg
    (ik ben 1.65m)
    Vanaf vandaag begin ik weer met sporten, ik heb afgelopen vrijdag groen licht gekregen van mijn fysio (ik had BI)

dieeten kwa voedsel doe ik niet aan, daar ben ik niet zo heel goed in en ik weet dat ik het altijd via sporten heb gekund dus dat wil ik weer proberen

Ik wil vanmiddag of gaan hard lopen, of gaan sporten op mijn xbox kinect als het regent....

toch lees ik graag met jullie mee hoe jullie voedingspatronen doen enz
    en wie weet denk ik: he dat is ook wat voor mij!!

een goede weegschaal moet nog wel aangeschaft worden, ik heb alleen een old fashion die kilo's aan geeft :p

mochten jullie vragen hebben, vuur maar af! :D :D

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@babybergen welkom!

hier net 3 broodjes gegeten met mager beleg en heb nog trek....

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elsie: Mooie schaal!

@Kaatje: Hopen dat je productie iets minder wordt. Misschien eerst wat kolven?

@MvE: Ik vind ook wel dat de voorweeën erg serieus worden, nu ook weer flinke kramp onder in mijn rug.
    Lekker muffins! Ben beniuewd naar het broekje van Esmee.

@BB: Welkom! Meer bewegen is altijd goed als je wilt afvallen, dus prima om mee te beginnen. Voedingstips kunnen we je zeker geven, een heel aantal meiden post hun dagmenu's en daar geven we dan reactie op.

Deel Deze Pagina