10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Zo ben ik weer!

Vanmiddag lekker gebruncht, en verder niet zoveel gedaan eigenlijk. Beetje opgeruimd, en MP ge-update.

@Mel: Klinkt als een lekker weekend! Zal ik volgende week dat boek van Jill Mansell meenemen naar jullie mam of heb je 'm inmiddels al (gelezen)? Jeujjjj over 2 weken ongeveer shoppen met z'n allen, zin in!

Vanavond even bij kletsen met een vriendinnetje. Morgen naar een andere vriendin en dan 's avonds bbqen. Dinsdag echt weer beginnen!!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Iedereen een fijn pasen! Met heerlijk weer:) Gisteren van 07.00 tot 22.45 druk geweest en toen bekaf in bed heb van 23.00 tot 07.45 geslapen :$:D Was echt HEERLIJK.
    Vandaag een rustige dag zit al een hele dag lekker in de tuin onder de parasol te genieten van een extreem druk kindje in mijn buik (gisteren is het heel de dag rustig geweest en de familie wilde hem zo graag voelen bewegen haha is niet gelukt en nu vandaag is hij alleen maar aan het bewegen)

Hebben jullie nog leuke plannen voor morgen? Arnold en ik gaan lekker een dagje weg waarheen eigenlijk geen idee gaan gewoon rijden en we zien wel waar we uitkomen ik denk dat we door Belgie gaan.

@Beschuitje 18 kilo kwijt echt SUPER ben trots op je dat je de draad zo goed opgepakt hebt! Je kunt ook een foto zonder gezicht plaatsen ;)

@Kaatje Lekker aan het genieten van het weertje en Levi die in de tuin speelt.

@Femke jammer dat je man aan het werk is! Morgen de auto bestellen? Zwart is erg mooi voor een auto ik heb ook een zwarte auto.

@Mama in spe van harte welkom en veel suc6 met afvallen! Hoeveel wil je kwijt?

@Melanie Goed om te horen dat je zo een leuk weekend hebt gehad was wel even nodig en groot gelijk afvallen komt dinsdag wel weer.

@Kimmetje Ja je ziet die oorbellen echt overal! Geniet van alle leuke dingen moet je komende week veel werken?

@Mamavesmee Jij bent zeker aan het werk? Welke film hebben jullie gekeken met Esmee?

@Butterfly Hopelijk kan Harold snel weer aan het werk kan hij zich wel vermaken thuis? Vanaf wanneer gaan je meiden naar het kdv?
    Leuke foto's op je hyves!

@Patriesja Geeft denk ik wel een rust dat je nog maar weinig hoeft te werken per week. Ga je na de bevalling minder werken of niet?
    Lekker van je paasontbijt genoten?

@UK ben je aan het verhuizen?

3. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @kaatje, dat is ook zo, je went aan die nachten, straks moeten we er toch weer aan geloven met een baby ;)

@beschuitje, lekker genoten in je tuintje?

@femke, ja heerlijk ontbeten, croissantjes, broodjes, eitje etc :D
    Ik vind het buiten ook erg warm, kan er stuk minder goed tegen nu ik zwanger ben.

@kim, veel plezier!

@zustertje, geeft zeker rust en dat is gewoon beter voor de kleine.
    Sinds Celeno ben ik al een dag minder gaan werken, werk nog 3 dagen en dat vind ik meer dan genoeg.
    Plak aan mijn verlof nog vakantie en dan hoef ik pas in november weer te werken.
    En jij?

Hier lekker dagje, lekker ontbeten, daarna even gezellig bij mijn moeder in de tuin gezeten.
    Celeno ging op de terugweg knock out in de auto en heeft toen nog lekker een uurtje door geslapen.
    Vanmiddag heeft hij nog even zijn paashaas geverfd! :D
    Nu gaan we maar even eten!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Kim: Is goed, heb dat boek nog niet gelezen. Heb bij gebrek aan beter zo lang maar weer oude boeken uit de kast getrokken die ik nog een keer aan het lezen ben... je moet iets he ;) hahaha... Ja binnenkort inderdaad gezellig shoppen. Eens kijken of ik ergens nog wat geld kan lospeuteren... Moet eigelijk wel wat nieuwe shirtjes hebben voor de zomer en eigelijk ook nieuwe schoenen.

Iedereen lekker aan het genieten van het heerlijke weer. Wij hebben vanmiddag lekker gebruncht. Was heerlijk maar natuurlijk weer veel te veel gegeten. T was ook allemaal zo lekker. Nu geen honger dus denk niet dat we nu nog eten... Zit nog vol van vanmiddag.

We waren pas rond half 3 thuis. Dus toen lekker de tuin in gegaan. Roland heeft een ligbed voor mij achter uit de schuur getrokken en heeft die schoon gemaakt zodat ik lekker in de zon kon gaan liggen. Zo heb ik dus de rest van de middag besteed. Lekker languit in mijn bikini in de zon. Nu net uit de zon gegaan. Zit nog wel buiten maar nu lekker in de schaduw. Er staat een heerlijk windje hier.

Morgen een rustige dag. Roland moet morgen weer de hele dag tennissen dus ik weet nog niet wat ik ga doen. Zal een poging wagen om even iets in huis te doen... en daarna weer lekker de tuin in denk ik. Misschien dat ik nog wel even op de tennisbaan ga kijken. Ik zie wel...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, ja conditie is echt drama. Net de trap op gelopen om Levi zijn knuffels te brengen en stond daar egwoon hijgend een liedje te zingen.
    Kleine was hier vandaag ook wel drukker als gister, denk omdat ik minder druk was.
    Ook niet gezellig alleen :( Ferry is ook "even" naar zijn broer

Zustertje, grappig he, net of ze het aanvoelen. hier kan die kleine ook heel erg schoppen maar zodra Ferry zijn hand er op legt is ze stil.
    Wij gaan morgenochtend wat laatste dingen voor de babykamer halen bij Ikea

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kim: Klinkt als een lekker paasweekend, geniet ervan.

@Zustertje: Heerlijk is dat hé, een drukke beeb, hier is er ook 1 de hele dag al bezig. We gaan morgen idd de auto bestellen, spannend!

@Patriesja: Klinkt goed dat ontbijt. Ik kan sowieso al niet zo goed tegen de zon, maar nu nog minder.

@Melanie: Heerlijk zo’n relax dagje!

@Kaatje: Ook al “gezellig” alleen thuis.

@Hier: Rustig op de bank, lig er weer lekker op tijd in vanavond. Ben "het verwende nest" aan het lezen, leuk boek.

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    #327 Mama Rianne, Apr 24, 2011
    Last edited: Apr 24, 2011
    Uk is er ff van tussen ;) :p

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    hihi een foto zonder gezicht plaatsen...hmmm...ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, maar ik denk dat ik ook dat maar niet ga doen. Wie weet als ik mijn streef bereikt heb...;)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik kom morgen denk ik pas weer echt mee reageren. Tis hier een beetje te druk geweest. Gisteren boodschapppen etc, verjaardag nichtje en daarna BBQ'en bij mijn zus. Vandaag een brunch bij mijn vriendin/collega en daarna naar mijn schoonmoeder. En Dane werd aan het einde van de middag ineens heel warm dus zijn we snel naar huis gegaan en ligt hij nu met koorts en rillingen op de bank......

O ja, donderdag had hij die wond, vrijdag botste hij tegen een randje van de muur dus dikke blauwe plek ernaast en vandaag viel hij bij mijn schoonmoeder over de riggel van de huiskamer naar het balkon (is belachelijk hoog, iets van 25cm) dus aan de andere kant rode plek. Het zit hem niet mee dit weekend.....

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hoi meiden!
    Sorry verwaarloos jullie enorm!
    Maar ben zo druk! Morgen nog een drukke dag en dan een paar dagen niks :). Als jullie het goed vinden ga ik ook niet op alles reageren.
    Vandaag een fotoshoot gehad, vond het erg leuk, ben benieuwd naar de foto's! En vandaag weer een wezen hardlopen, ging gelukkig wel. Denk dinsdag weer proberen.
    Lijnen gaat bagger, ben denk ik wel aangekomen maar dinsdag maar weer met frisse moed er tegen aan!

Kaatje even voor jou een foto van de deken, hij is hier dubbelgevouwen het is niet echt een duidelijke foto, maar anders word het dinsdag pas bij daglicht. De binnenkant van de deken is gewoon wit. De kleur is wel roze hoor, hij schijnt hier wat oranje op :).
    View attachment 146223

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Thanx. Is het een katoenen deken ? En qua afmeting voor het ledikantje ? En wat wil je er voor hebben ?

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Arme Dane... Het zit hem idd niet mee.

@Lovely: Geeft niks meid, dit zijn ook dagen voor het gezin en gezelligheid!

@Hier: 16 & pregnant terug zitten kijken op mtv.nl Mooie serie. Laatste aflevering ging over een meisje dat haar kindje afstaat, poeh emotioneel... Dan ben ik zo blij dat ik 30 ben, en dat ons kindje straks lekker bij ons blijft!

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Is inderdaad een katoenen deken, je mag hem voor niks hebben hoor, zal hem straks eens voor je opmeten :)

Femke: vind 16 and pregnant ook een mooie serie. Het stel wat hun kindje afstaat vind ik zo sterk!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Is goed !

Die serie heb ik ook gezien. Idd heel emotioneel. Lijkt me echt heel zwaar om zo'n keuze te moeten maken.

Ik ga off. truste

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    16 and pregnant. Yep ook hier gevolgd. Je hebt nu alweer een nieuw seizoen...

Net Dane getempd, 39.9....Hij wil alleen niets drinken en ORS krijg ik er dus ook niet in....iemand tips??? Ik heb net een zetpil gegeven dus hoop dat hij zich zo wat beter voelt om wel wat te nemen.

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen!

@Wendy is Dana al weer wat opgeknapt? Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad.

Hier weer heerlijk geslapen lijkt wel of ik veel rustiger slaap nu ik niet meer hoef te werken en dus geen wekker meer zet echt wel fijn!
    Vanmorgen gaan Arnold en ik samen het huishouden doen zodat ik morgen niks hoef te doen op mijn verjaardag en alleen maar hoef te genieten van visite ;)
    Daarna gaan we lekker weg plannen zijn veranderd we gaan met vrienden naar het Haringvliet lekker varen (en de mannen waterskiën en met de band achter de speedboot) Erg veel zin in!

Misschien kom ik vanavond nog even kletsen geniet van de zon meiden vanaf morgen wordt het weer wat koeler!

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen hier heel vroeg wakker, lief is niet helemaal lekker en snurkt de hele tijd. Ben er maar stilletjes uit gegaan dan kan hij wat door slapen...*gaap* vandaag weer heel netjes aan mijn menu houden. Gister is het niet meer goed gekomen, de hele dag door gezondigd en nu voel ik me er niet echt beter door bah... Voel me echt opgeblazen ben het niet meer gewend gewoon. Ben maar niet gaan wegen vanmorgen.... ;)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemorgen!
    Zustertje: veel plezier vanmiddag!
    Beschuitje: voel me hier ook opgeblazen hoor! Vandaag weer een nieuwe frisse start :D

Wij gaan zo richting Rotterdam wil naar de primark om zomerkleding voor de kids in te slaan en dan met name t-shirts en jurkjes. Daarna naar Amsterdam beste vriend van m'n man is papa geworden! Zo leuk! Word een lange dag voor ons dus!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Levi kwam om 07.15. Half uurtje later dan afgelopen dagen,maar was gister dan ook behoorlijk aan het spoken.
    Straks even snel naar Ikea en verder geen plannen.

Wendy, heb je van die waterijsjes in huis ? ( die sticks ) Misschien dat hij dat wel wil, en krijgt hij iig vocht binnen,wat erg belangrijk is met dit weer

Lovely, heeft Primark een beetje leuke kinderkleding? hoor er wel veel positiefs over

20. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@16 and pregnant, vond ik ook een leuke serie om te kijken, ik ben ook erg blij dat ik nooit voor dat soort keuzes heb gestaan.

@wendy, beterschap voor Dane, gaat het al wat beter?

@zustertje, klinkt goed! :) veel plezier vandaag!

@beschuitje, dan idd maar beter niet wegen he ;)

@lovely, drukke dag, maar wel gezellig! Veel plezier!

Wij gaan nu eerst even lekker ontbijten, hebben nog allemaal lekkere croissantjes en broodjes :D
    Vanmiddag mag Celeno paaseieren zoeken bij opa en oma in de tuin, ben benieuwd :D

Share This Page