10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Pfff mijn avond is meteen over :(.
    Vriend van mijn collega was heel erg ziek, collega heeft zorgverlof opgenomen om de laatste maanden voor hem te zorgen. Open ik net hyves en lees condoleance berichten :$:(. Hij is al overleden.
    En was nog zoooo jong. Is net 25 geworden geloof ik.

En dan open ik het forum en lees ook al triets bericht!

Dan word je wel even met de neus oo de feiten gedrukt zeg.
    Wat is het leven soms oneerlijk. Dan besef je ineens dat je van elke dag moet genieten, elke kan de laatste zijn.

Hier een schaaltje rijstmix op, en een glaasje cola light. Hier laat ik het bij.

@Moedertje, niet zo lekker gegaan dan bij jou?? Fijn dat het dan nu weer beter gaat meis!!

@Melanie, oef.. jij moet nog wel eventjes dus!!! Bruiloft plannen zijn ook leuke dingen te doen?

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Met spek en rookworst van de HEMA idd, was heerlijk.
    Ben benieuwd naar de veranda.

@Kaatje: Da’s niet zo mooi van je bloeddruk. Leuk kaartje!

@Butterfly: Heerlijk zeg, bijna vakantie. Geniet ervan.

@Melanie: Da’s niet handig een BBLer die in de vakantieperiode begint.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    *breekt voor 1 keertje in*

Moedertjuh: Wat lief dat je mij nog herinnderd! Er is inderdaad wat voorgevallen maar dat is gebeurt en laat ik achter me. Ik lees "stiekem" nog wel mee hier want ik heb hier toch een hele tijd meegekletst en heb toch een soort band met sommigen. Ik hou vooral Femke in de gaten op deze manier want voor haar wordt het spannend hihi....Ik zing nog steeds graag en heb zelfs meegedaan aan de the voice of holland.....Maar we PB'en anders wel verder.....

*Maakt excuses voor het inbreken en breekt weer uit*

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hey hallo allemaal,
    Ik heb wel bijgelezen, maar of het verstandig is om op al het gekissebis te reageren lijkt me niet. Dat doe ik dus ook maar niet.
    Iedereen is welkom en wie zich niet prettig voelt hoeft ook niet mee te kletsen. Ik wil wel zeggen dat ik het heerlijk vind dat ik ook gewoon even over andere dingen dan alleen het afvallen kan praten. Lekker even de dag doornemen, lief en leed delen en ook nog proberen af te vallen.
    Ik heb de laatste dagen weinig mee gekletst. Had even niet zoveel behoefte. Dat kan ook ;)
    Deel twee van mijn vakantie gaat bijna beginnen. Komend weekeind gaan we voor een paar nachten in een bed and breakfast hotelletje logeren in noord friesland. Helemaal zin in. Onze vakantie gaat nu toch wel snel. Wij zijn alweer over de helft heen helaas. Maar ja ik mag niet klagen met 6 weken he ?
    Ik ben vanavond en vandaag heel druk geweest met mijn online fotoboek. Het is net verstuurd en als het goed is komt ie volgende week binnen. Helemaal leuk !! Ik maak van ieder jaar een boek, van zomer tot zomer.
    Meiden ik ga nog even mijn vriendinnetje mailen dus ik kom hier denk ik niet meer ( wel lezen hihi)
    Kaatje sterkte met de bloeddruk nog. Balen hoor. En leuk kaartje trouwens ;)

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: het wordt idd wel spannend hier… Wat mij betreft ben je gewoon weer welkom hoor!

@Beschuitje: Mooi gezegd, ik vond het ook niet nodig om het gekissebis te reageren. Veel plezier op vakantie.

@hier: Alles prima! Voel me goed, geniet lekker van de rustige dagen.

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Ik kom even zwaaien, vanavond vertrek ik naar Ibiza :)

Wil iedereen heel veel succes wensen met afvallen! (Hier is het nog steeds drama).

Hoop dat jullie ook nog zonnige dagen krijgen, en anders probeer ik de zon mee terug te nemen ;)

Dikke knuffel!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@kimmetje fijne vakantie!

gisteravond bbq bij de buren gehad was wel even gezellig. vanmorgen op de weegschaal -100 gram. vandaag druk bezig met voorbereiden van weekendje weg.

menu:
    O: 2 crackers met appelstroop glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: kop thee flesje water eierkoek.
    L: 2 boterhammen met mager beleg.
    T: kopje thee flesje water 2xfruit.
    A: macaroni.
    T: kopje thee liga evergreen.

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Kimmetje fijne vakantie!!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin kwam om 01.30 en 05.15. netjes dus !
    Ook is ze net goed gekeurd voor de gehoortest :)

Butterfly, jeetje idd weer een hoop heftige berichten :(

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Gefeliciteerd met je mannetje! Fijn dat Elin het zo goed doet. Hoe voel jij je nu?!

Wendy.. Hiiii.. Hoe is het met je?! En met Dane??

Bschuitje.. Verstandig om niet te reageren..;) Wat leuk dat je jaarlijks een boek maakt!

Elsie.. Hebben jullie leuke buren? En -100 na ene BBQ is netjes!!

Femke.. Fijn dat je je zo goed voelt!!

Kim.. Fijne vakantie! GEniet er van, heb je wel verdiend!!

Vanmorgen vrienden op bezoek gehad, was gezellig.. De veranda is helemaal af. Er net lekker onder gelunched. Heerlijk weertje trouwens..

Weegschaal was NIET lief.. Haha.. Gisteren te veel gesnaaid, eigenschuld he?! Vandaag weer netjes.

O: 2 broodjes met light salami
    T: nectarine en koffie/water.
    L: 4 kleine sneetjes brood met appelstroop, vruchtenhagel, kokosbrood en light salami.
    T: watermeloen.
    A:( Eet op het werk..

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Leuk een veranda !
    Hier moe en veel hoofdpijn, hoop dat de huisarts vandaag langs komt

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: Bedankt! Misschien kom ik af en toe mijn gezicht (lees avatar) wel laten zien hihi. Ben ook nog steeds bezig met lijnen hoor. Al gaat het echt bagger en heb ik nu een Weight Care pakket voor 14 dagen besteld die onderweg is.

MvE: Het gaat wel goed met mij hoor. Volgende week eindelijk de afspraak bij de neuroloog voor die aanval die ik in juni heb gehad, weet je nog. Lief dat het het vraagt. Met Dane gaat het ook super. Is echt een geweldig ventje!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee we hebben gelukkig een paar leuke buren idd! kan je altijd bij terecht dat is wel fijn!

vandaag weer goed aan het menu houden en veel water aan het drinken want het is ineens best wel weer warm hier! morgen een weekendje weg, dus vanmorgen al de tas van de 2 kinderen ingepakt en morgen voor hun de laatste dingen erin en vanavond de tas van mij en vriend inpakken. vanmorgen ook nog even een halfuurtje gewandeld met sam. hij werd in zijn middagslaapje wakker en moest erg huilen dus even samen op ons bed gelegen zo hebben we een uurtje samen geslapen:) net stofgezogen en gedweilt en dan komt zo mijn vriend thuis samen met meisje!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Net voor het eerst naar de supermarkt geweest. Ferry ging snel alle boodschappen halen en ik mocht pronken met Elin :) Kwartier weg geweest in totaal maar genoeg om thuis weer uitgeput te zijn. Huisarts had natuurlijk ook precies in die tijd gebeld dus die belt nog terug
    Net in die tijd had natuurlijk de huisarts gebeld, dus die belt later nog terug

Elsie, waar gaan jullie morgen heen ? Alvast veel plezier. Hier is het ook warm. vooral benauwd

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Dank je wel!!

Vanmiddag de hond weggebracht, vind het altijd zo zielig. Hij is best bang van andere honden dus hoop maar dat het goed komt en dat hij het naar zijn zin heeft...

Over anderhalf uur worden we opgehaald en dan begint het allemaal pas echt!! Spannend.

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hier snip verkouden bah dat hoort toch niet bij dit seizoen hi hi.
    Ik zie weer lieve en wat minder lieve weegschalen.
    Wendy leuk weer wat van je te lezen.
    Gaan zo lekker worteltjes met gebakken aardappeltjes eten..lekkurrr

17. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

ja heerlijk bijna -10 :) hoop het tegen het eind van de zomer te hebben bereikt. jij gaat ook lekker hard zeg! nog 7 te gaan tot je streef, of gaat er daarna nog meer af?

laatste loodjes meis! fijn dat je je goed voelt :) geniet nog even van de "rust", straks heb je je handen vol...

joh, je bent nog maar net bevallen! doe je een beetje rustig aan? hopelijk alles verder in orde...

*hatsjoe* ja hoor :p

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Jeetje wat een verschikkelijke berichten. Sterkte! Kan me voorstellen dat je avond dan voorbij is.

@ Wendy: Ik ben het met Femke eens. Kom gezellig weer meekletsen! Fijn dat het goed met jullie gaat. Wel balen van het lijnen. Hopelijk werkt weightcare voor je. Ben benieuwd naar de uitslag bij de neuroloog, wat eruit komt! Succes meid!

@ Beschuitje: Leuk weer een paar dagen weg. Vakantie gaat altijd rap. Gelukkig heb je nog even! ;) En je mag inderdaad niet klagen met 6 weken, ik heb er maar 3 :p Veel plezier meid!

@ Kim: heel veel plezier! Geniet ervan!

@ Elsie: Gezellig een BBQ bij de buren, en lekker een weekend weg. Veel plezier meid!

@ Kaatje: Heb je inmiddels al medicijnen gekregen voor je bloeddruk? Kan je hoofdpijn niet daar vandaan komen? Eerste ritje naar de supermarkt… kan me voorstellen dat dat weer even wennen is!

Hier vandaag een saaie dag op het werk. Het is echt vakantie! Alle patiënten zitten in het buitenland volgens mij. Aan de ene kant fijn omdat we met een lage bezetting staan maar aan de andere kant duurt de dag zo wel heel erg lang! Het is te hopen dat het volgende week niet ineens drukker word want dan zijn er bij ons nog meer op vakantie!

Qua eten ging het vandaag ook goed. Wel helaas 3 salmiakbolletjes op. Die stonden me al de hele dag te roepen, en uiteindelijk ben ik er toch voor gevallen! Jammer, maar ach die 3 dingen zullen het ook niet doen.

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain met uitjes
    200 gram meloen (galia en cantaloupe)

T: 3 salmiakbollen

A: 1 portie macaroni met veel groenten

Liefs

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Huisarts heeft vanmiddag gebeld maar toen was ik dus in de supermarkt. Daarna niets meer gehoord dus zal morgen wel worden,anders bel ik zelf.
    Hoofdpijn komt idd door de bloeddruk.

Melanie, o een werkdag duurt idd erg lang als er weinig te doen is

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Fijne vakantie!

@Kaatje: Fijn dat het zo goed gaat met Elin.

@MvE: Werk ze.

@Wendy: Succes met weightcare.

@Melanie: Net menuutje.

Share This Page