@Melanie: Ik hoop het ook een beetje, vind het nu wel spannend worden... @Lovely: Geniet van een dagje rust. @Kaatje: Het zou wel fijn zijn als de zon eens ging schijnen!
Ik kom nog even mijn menu van vandaag droppen... O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 2 meergranenboterhammen met; (dun) kip-kerriesalade 1 appel T: 1 roze koek (oeps... had beter fruit kunnen pakken) A: 1 portie pastagratin met spinazie, champignons en salami Vanavond gezellig met roland naar de film. Harry Potter... Heb er zin in Oh ja... weegschaal was lief. Deze week 2,7 kg eraf! Liefs
Melanie.. haha.. Thanx, kunnen i.d. lekker beschut zitten. Lekker menu heb je vandaag! En veel plezier bij de film vanavond. De weegschaal was liiieeeffffffff!!! TOP!! Beschuitje.. Fijne zeildagen, jullie hebben er super weer bij! Lovely.. Je meisje goed verwend? Butterfly.. Alvast heel veel sterkte voor bij de crematie morgen! Kaatje.. I.d. tijd voor zomer. Sneu voor Elin dat ze zo last van krampjes heeft. Esmee had het ook zo.. Vreselijk en ontroostbaar kon ze dan huilen. Laat Elin zich nog een beetje troosten? Femke.. Hoe is het bij jou nu? Nog last van je darmen/buik? *** Hier nog steeds erg snotterig en had net zelfs verhoging.. Pffff.. Ik heb ook vakantie hoor! Vanmorgen bakkie koffie gedaan bij schoonouders en vanmiddag naar het pretpark geweest.. Er is daar ook een bank die rondjes draait en dan over de kop gaat. Ik er eerst in, Erwin bleef bij Esmee.. Daarna Erwin er in, krijgt dat ding een storing, ding zat vast en ze konden er niet uit. Moet je net Erwin hebben haha..HELD.. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met appelstroop en een gekookt eitje gedeelt met Esmee. T: appel en cola ligt, L: 2 boterhammen 3 kleine plakjes brie, komkommer, tomaat en ijsbergsla, kop tomatensoep. T; appel en wat mentossnoepjes. A: 3 bolletjes, frikandel, kroket en kaassoeflee. Daarna met de hondjes een rondje gewandeld en een softijsje gehaald.. De weegschaal was vanmorgen erg lief 71.0 dus vond dat het wel kon. Zolang ik morgen onder de 72 ben is het ok.
Jammie jammie... lekker menuutje heb je! Vooral je avondeten. Roland zat net al te zwijmelen over wat hij bij de film gaat eten. (denk aan M&M's, chips popcorn enz.) Ik hoop dat dat goed gaat komen. Ik wil niks meer eten vandaag, het gaat nu net zo goed! Erwin vast in de atractie toch niet op z'n kop mag ik hopen? Zou iets voor mij geweest zijn (NOT)
Melanie.. Gun je zelf toch een kleine beker popcorn en geniet er echt van! Qua calorieen is het veilig hoor. En nee, hij zou eerst een keer of 5 over de kop, maar na 1x zakte de bank naar beneden ipv rond te draaien. Toen bleek dat er een storing was. haha..
@butterfly lekker druk in je vakantie neem ook wel een paar momentjes voor jezelf he! kan me voorstellen dat het nieuws van de afgelopen week er flink in heeft gehakt... *knuff* @butterfly/mel ik kreeg de tip om het met mango, meloen en peer te gaan proberen, omdat banaan nogal zwaar ligt. appeltjes zijn lekker om op te sabbelen maar hij kokhalst best veel. hoort er ook bij, dat weet ik ook wel, maar het is niet fijn wanneer hij uiteindelijk zijn fles van 3u eerder er weer uit gooit door het kokhalzen @Femke zou het begin kunnen zijn. diarree is meestal een voorteken van de bevalling, en de misselijkheid en buikpijn kunnen er ook goed bij horen. aan de andere kant gaat er ook een flinke buikgriep rond - wanneer niet eigenlijk de laatste tijd? ik hoop voor je dat de bevalling zich aankondigt! @Beschuitje geniet van je zeiltocht! lijkt me heerlijk en het weer zit ook flink mee de komende dagen alles weer in orde met jou en beschuitenman trouwens? @MvE beterschap! hier nog steeds flink aan het hoesten. krijg er gewoon koppijn van. ook niet netjes gegeten de afgelopen dagen. O: banaan T: - L: punt pizza (gister zelf gebakken - restje dus) T: paar morasnacks (lees: stuk of 10) A: cup a soup, rijstwafel T: - duik er vroeg in vanavond. mini is ook niet lekker. tandjes komen door en ik hem hem aangestoken (manlief ook trouwens) dus gaat lekker hier. Iedereen goed weekend gehad?
10 morasnacks (grote of van die mini's?) Als het gewone grote snacks zijn... waar laat je het??? Wel lekker, maar 10? Hoop dat je ervan genoten hebt Hopelijk gaat de nieuwe fruithap beter bij mini. Beterschap voor jullie alle 3!
Dank je Nee joh, van die mini dingen! Whahaha moet er niet aan denken om bijv. 10 kroketten op te vreten.
Hey meiden. Hier ik weer even weer. Drukke dag gehad. Vanmorgen zijn we met z'n viertjes naar de kinderboerderij geweest. Esmee vond het geweldig. Bij alle dieren even kijken, lekker gespeeld. Na ruim 2 uurtjes is het dan voor haar ook wel weer klaar. We zijn toen lekker naar huis gegaan en hebben heerlijk buiten gelunched. Vanmiddag is Harrold met Esmee even op de fiets weggegaan en ben ik wat aan het opruimen geweest. De schuur moest even opgeruimd, die gaan we van de week verfen en sausen. Wat spullen naar zolder gebracht. Toen Maureen wakker was lekker met z'n alles op de fiets gestapt. Maureen kan al in het zitje en ze vind het geweldig . Daarna frietjes gegeten.... en nu mama time!!!! Heerlijk. Wil even wat dingetjes uitzoeken op internet, mijn boekenlijst vast bestellen.....! @Mamavesmee, hahaha, lekker dat hij vast zat. Moest hij er lang in zitten? Oei, jij ook een lekker maaltijdje gehad zo te lezen. Ik ook hoor hihihih. @Uk, oe lekker minisnackjes . @Femke, kunnen de beginselen zijn van de bevalling meis . Het wordt nu ook wel spannend natuurlijk. @Melanie, heel veel plezier bij de film vanavond meis. Mijn dag: O: 1 geroosterde boterham met sandwichspread, thee, melk. T: bakje ananas, 1 meergranen meuslibisquit. L: 2 tosti met kaas, zalm en zuivelspread. T: koffie en 2 blokjes chocolade, waterijsje. A: klein bordje friet met 2 bolletjes, hamburger met augurk en een kroket. T: thee en de bedoeling is verder niets meer.
MVE, ja ze is alleen maar te troosten bij me. Hangt de hele middag en avond al aan me. haha arme Erwin.heeft hij er lang in vast gezeten ? Ik duik mijn bed in, tv aan, Elin op mijn buik en hopen dat ze straks gaat slapen
Zooo de boeken besteld. Allejeetje..... 350 euro voor een paar boeken! Scheelt echt dat ik maar 25% betaal . Heb buiten de verplichte boeken ook de andere boeken maar gedaan die op de lijst staan en niet verplicht zijn ( maar die je wel nodig bent ) . Gemeen he hihihih!!! Harrold is aan het darten.. saaaai! Zijn broer verveelde zich dus is even langs gekomen. Heb zin in wat te knabbelen... maar ik doe het maar niet. Misschien maak ik wel even een schaaltje komkommertjes klaar. Alvast slaap lekker allemaal!
Hier inmiddels weer terug van de film. Was geweldig Roland had een zak M&M's gehaald, maar daar heb ik niks van gehad. Alleen een flesje cola light. Ben trots op mezelf Nu nog even zitten en dan zo lekker mijn bedje in. Morgen het begin van een lange week. Bah! Hoop dat het een beetje snel voorbij gaat. Nog 3 weken werken, dan heb ik vakantie! Truste
Hoi meiden, hier even een berichtje van mij. Heb een heerlijke dag gehad, eerst bij schoonouders geweest en daarna lekker gegeten in Dokkum. Nu zit ik kant en klaar gedouchte op een super mooi bed in een bedstee , ben benieuwd hoe die slaapt!! Met beschuitenman en mij gaat het gelukkig weer een stuk beter hoor. We hadden dit uitje ook echt even nodig. Nou ik kan nu niet op iedereen reageren via de telefoon das lastig dus sorry daarvoor...
zo he, ik heb flink wat bij te lezen!! (nou reageer ik niet op elk koetje en kalfje hoor ) melanie86: nou volgende week mooi weer dus kan je de shoot doen! heel benieuwd naar je foto's straks, kijk graag naar foto's als hobbyfotograaf mammavanesmee: mooie overkapping heb je daar! kan je met een zomerse bui toch heerlijk zitten! ik lees veel chocola behoefte die heb ik gelukkig niet zo.......wel elke avond (laat) verschrikkelijke trek! iemand daar een tip voor? beschuitje: veel plezier met zeilen! femke: herken wat je omschrijft CJ zat ook zo verschrikkelijk klem de laatste 3 weken, en mijn ribben waren helemaal beurs... ook het niet lekker voelen heb ik een week of 2 voor de bevalling gehad, toen dacht ik dat ze eraan kwam (maar helaas) melanie86: mij benieuwen wat ze morgen weegt en wat cb zegt en wat goed 2,7 kg eraf! mamavanesmee: ojeetje beterschap gewenst! uk2011: haha zag het al voor me, 10 kroketten, om misselijk van te worden maar 10 mini's is maar 1 grote ongeveer denk? zie trouwens een heleboel lekkere (en foute) dingen voorbij komen ben dus niet de enige die zondigd Menu gister O: niks T: ananas L: 2 broodjes met gebakken ei A: gekookte aardappel, chinese kool met ham en kaas, gehaktballetje T: watermeloen en laat op de avond nog een stukje ananas en een flink glas water Menu vandaag O: niks L; bord brinta A: frietje met kipsate (zelf gemaakt) T: 2 meergranen koekjes ik weet dat ik vrij weinig eet, maar ik sinds jaren weer aan de pil en ik wordt stront misselijk van dat ding! zodra ik wat gegeten heb begint die ellende ben blij als de sterilisatie rond is hier een drukke dag gehad, mijn dame heeft een sprongetje en was huilerig en niet in slaap te krijgen stond al om 07.30 haar kamer ui te soppen en haar kledingkast uit te zoeken en opnieuw in te delen voor de rest druk geweest met het huis, wandelen en nu helaas nog steeds niet moe genoeg om naar bed te kunnen bluhh soms word ik wel eens gek van mijzelf!
Goedemorgen. Gister om 21.00 poepte Elin eindelijk haar broek vol.Nog een voeding en om 21.30 was ze eindelijk tevreden en in slaap.Ben er toen zelf ook in gedoken. Straks om 10.30 intake CB. hoop niet dat ze te lang blijft want moet om 11.20 bij de HA zijn.
@Melanie: Hoe was HP? Super dat je je hebt weten te beheersen! @MvE: Beterschap! Hier gaat het ook een stuk beter. @Uk: Helaas, niet begonnen. Beterschap. @Butterfly: Geslaagde zondag zo te lezen. @Beschuitje: Fijn dat het tussen jou en beschuitenman weer beter gaat. Geniet van de paar dagen weg. @BB: Succes bij het CB vandaag. @Kaatje: Gewoon tegen de dame van het cb zeggen dat je naar de HA moet. Succes met beide. Hoest met de hoofdpijn? @Hier: Alles weer helemaal rustig. Wel af en toe een flinke harde buik die ook pijnlijk is. Vind het nu toch wel heel spannend worden hoor, ik heb in het begin gedroomd dat de beeb op 4 augustus geboren wordt en dat is donderdag al.
Goedemorgen meiden, Ik heb heel veel moeten terug lezen van ruim een week Maar daar ga ik echt niet op reageren In de vakantie niets aangekomen maar hebben wel elke dag heerlijk gegeten 3x alleen weinig tussendoortjes scheelt denk ik erg veel. Vandaag begonnen met alleen nog gezonde dingen eten ik wil weer op 96kilo uitkomen net als voor de zwangerschap! Nog een kleine 10 kilo te gaan maar dat moet lukken. Ik zit weer aan de antibiotica voor de borstontsteking maar gelukkig is de koorts al weg (pfff wat kun je je daar beroerd van voelen had weer ruim 41 graden koorts) Met Nina gaat het super ze slaapt zo goed als door de meeste nachten ze drinkt tussen 21.30 en 22.30 en komt dan weer rond 05.30/06.30 echt zo lekker! En als ze wakker is probeert ze te duimen zo lief! Zal niet lang meer duren voordat dat echt goed lukt als ze op haar buikje ligt lukt het al regelmatig. Ga nu eerst even verder in huis en kom straks reageren en mijn menu droppen. Geniet van de ZON!!!
Net bij de huisarts geweest. Daar mijn verhaal gedaan en kreeg duizend en één excuses. Vk heeft daar woensdag heen gebeld en de assistent heeft dus geen melding naar de huisarts gemaakt. Die had donderdag wel gebeld maar dat was dus omdat ze op kraamvisite wilde komen en niet vanwege mijn bloeddruk. Bloeddruk was daar net weer 132/105, maar vond hem niet zo hoog dat ze me daarvoor die pillen wilde laten slikken ivm borstvoeding. Heb nu een bloeddrukmeter mee gekregen en moet dat thuis 2x daags doen. Komen de waardes boven de 160 of 105 dan moet ik aan de bel trekken ( of bij nieuwe klachten ). Ze hoorde ook een ruisje bij mijn hart maar niets om me nu zorgen over te maken.ze luisterd donderdag nog een keer. Ook heeft ze gelijk Elin even nagekeken ( buikje, ruggengraatje etc )
Hey meiden, @ Beschuitje: En? Hoe sliep de bedstee? Fijn dat het weer beter gaat tussen beschuitenman en jou. Geniet van jullie uitje! @ Babybergen: Vergeet je ontbijt niet he Enne lekker, friet met kipsate! Mmm! @ Femke: Ik vond Harry Potter erg gaaf en ondanks dat ik de boeken gelezen heb toch best verrassend. Hoewel dat ook wel lang geleden is. Vond het denk ik 1 van de beste films (van de 7). Ben benieuwd of jullie meisje inderdaad donderdag geboren wordt. Spannend! @ Zustertje: Fijn dat het zo goed gaat met nina en dat bij jou en antibiotica goed aanslaat. Die 10 kg krijg je er wel weer af meid! @ Kaatje: Fijn dat je je verhaal bij de huisarts kwijt hebt gekund en je goed onderzocht bent. Moet je nu weer stoppen met de tabletten? Hier vandaag wel lekker gewerkt. Omdat ik deze week 5 dagen moet werken mocht ik vandaag een uur eerder weg. Wel lekker hoor Qua menu ging het ook weer goed: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram filet americain met uitjes 1 sinaasappel T: niks A: pastagratin met spinazie, champignons en salami Liefs
Net voor het eerst de bloeddruk meter gebruikt.Nu was hij 124/93. Stuk lager als de rest van de week ( en vanochtend ) dus. Ben benieuwd wat hij morgen aan geeft ( zal er nog verschil in kunnen zitten dat dit een electrische is en de HA en VK het met de hand deden ? ) Melanie, ja moet weer stoppen met de medicijnen, ze heeft liever niet dat ik het slik met borstvoeding ( en ik ben het daar mee eens ) pas als de bovendruk boven de 160 en onderdruk boven de 105 komt wil ze het gaan behandelen Lekker een uurtje eerder weg ! Doe je trouwens een medische opleiding ofzo ?