@butterfly jeetje dat is zeker heftig! hier vandaag weer goed aan het menu kunnen houden en 2x gewandeld, denk in totaal iets van 45 minuten.
goeiemorgen! hier een lieve weegschaal -800 gram! dus dat gaat weer goed gelukkig. straks weer even de katten van schoonmoeder verzorgen en dan nog even naar de winkels toe, moet vandaag ook een hele berg was opvouwen. vriend is weg dus was eerste nachtje alleen met sam, heb opzich wel redelijk geslapen, 1x wakker omdat sam wakker was. menu: O: bakje yoghurt met museli plakje ontbijtkoek kopje thee glas sinaasappelsap. T: kopje thee flesje water sinaasappel. L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: aardappels groente vlees. T: kopje thee liga evergreen.
Goedemorgen. Sliep gisteravond pas rond 00.00 uur want Elin had krampen. Toen een voeding om 02.30 en 06.00 uur. Na 06.00 ook niet meer geslapen want Elin had weer krampen. Arm kind. Zit haar nu nog niet lekker Butterfly, lekker naar het strand geweest.was er gister prima weer voor. Jeee je wordt tante. leuk
@Butterfly Leven en dood ligt zeker dicht bij elkaar 17 mei is Arnold zijn oma om 16.00 gestorven en Nina is om 23.22 geboren.... Super dat jullie zo genoten hebben aan het strand moeten jullie daar lang voor rijden of valt dat mee? Gewoon de weegschaal een dagje overslaan Ik ga het kolven nog niet afbouwen dat gaat eigenlijk wel goed dus zolang ik dat nog leuk vind krijgt ze gewoon bv uit de fles en af en toe leg ik ze nog wel even aan als ik er zin in heb @Kaatje Vervelend joh die krampjes heb je al cinebaby of infacol geprobeerd of helpt dat niks? Hopelijk is ze er snel vanaf? @Elsie lieve weegschaal! Ik heb ook nog een berg was op te ruimen suc6 er mee Gisteren avond zijn we met Nina wezen zwemmen zomaar een half uurtje of zo want toen was ze heel moe en werd ze ook koud. Thuis gekomen in bed gelegd (hadden haar pyjama daar al aangedaan en drinken gegeven) ze sliep rond 21.00 tot 05.15 wat gedronken en nu slaapt ze nog Straks nog even naar een vriendin toe wat nieuwe boeken halen....
@Lovely: Nog steeds niet lekker in orde hier, last van misselijkheid en buikpijn. @Butterfly: Gefeliciteerd met je szus. @Elsie: Lieve schaal! @Kaatje: Arme Elin, ze heeft veel krampjes, zielig is dat. @Zustertje: Heerlijk toch, dat ze zo lang slaapt. @Hier: Niet fit vandaag, duik zo weer lekker m'n bedje in. Heb hoofdpijn, misselijkheid, zuurbrand, buikpijn.
Goedemorgen dames! Lekker genoten van het lekker weer gisteren zo te lezen! @Butterfly, genieten van de vakantie mag ook wel eens! @Zustertje, je moet zeker doen waar je achter staat. Ik begin ook op te raken nu door bv, ben kapot door die nachtvoedingen. Ze is denk erg moe geworden van het zwemmen haha. @Kaat, arme Elin. Is altijd zo zielig om ze te zien lijden, hopelijk trekt dat gauw weg. @Elsie, succes met je was. Door mijn was lijk ik wel een wasserrette te hebben hier joh pff. @All, lekker geslapen allemaal? Ik zo slecht omdat het zooooo benauwd was pff, ik bleef maar drinken.
Zustertje.. Vind het echt RESPECT dat je nu de bv afkolfd. Wat voor boeken lees je graag? Ken je Loes den Hollander? Die schrijft echt goed! Hoe gaat het eten? Weer een gezond eetritme? Elsie..Goed zeg! - 800 gram! Mooi menu vandaag.. Moet je man vaak voor zijn werk weg? Moedertjuh.. Kan me goed voorstellen dat die nachtvoeding op den duur opbreekt.. Gaat ze na de voeding wel direct weer slapen? BB.. lekker veel bewogen dus! Kaatje.. Jullie hebben best goede nachten zeg! Haha.. die Levi heeft wel een erg grappige bijnaam voor zijn zus! Menu gisteren: O: 2 boterhammen met appelstroop en koffie T: appel L: 1 pistoletje met brie en flesje water. T: appel A: 1 schepje huzarensalade, bordje sla, tomaat, komkommer, augurk etc, 1 bbq worstje 1/2 hamburger en 2 kipsatétjes, paar stokbroodjes. Vanmorgen -500 gram! haha.. Had het zelf ook niet verwacht.. 71.2 .. Menu vandaag: O: 1 broodje vruchtenhagel. T: appel en water. L: 3 broodjes met mager beleg. T: fruit A: 2 kipsatétjes, schepje huzarensalade, gekookte worteltjes.. T: ijsje na.. Vanmorgen al 28,5 minuut hardgelopen, 4.75 km hardgelopen..
@zustertje hier is inmiddels de was opgevouwen, maar de wasmachine en droger staan alweer aan dus er komt nog meer! maarja het houd ook nooit op he. @mamavesmee hij is niet weg voor werk gewoon even gezellig met een vriend. mis hem wel maar heb genoeg afleiding van sam en omdat ik die katten moet verzorgen en dan nog de gewone dingen in huis, ben nog steeds bezig op te ruimen van het weekend en de normale dingen natuurlijk ook. en het gaat niet altijd even snel met sam erbij.
@MvE, gelukkig slaapt ze wel meteen na een voeding alleen wordt ze wel 3x wakker s'nachts om te eten. Mooie menu's meid en lekker al hard gelopen! Ik lig ziek in bed, heb diarree, voel me beroerd.
Zustertje Karin Slaughter heeft ook erg mooie boeken! Petje af hoe je het allemaal doet met de BV! Komt vast goed allemaal!
Vanochtend naar de action en trendhopper geweest. even wat leuks voor in het raam gekocht zustertje, ja heb cinababy. helpt iets tot ze poept ahh helemaal moe van het zwemmen
Elsie.. Oh, ok.. Mannentijd. En erg herkenbaar dat het met een kindje niet allemaal even snel gaat.. we hoeven ons in iedergeval nooit te vervelen! Moedertje.. 3x is i.d. wel vaak.. Pffffff.. Beterschap meid! Kaatje.. Trendhopper is leuk he?! Hier helaas niet heel dicht in de buurt. Heeft Ferry nu vakantie? ****** Hier de douche goed geschropt met bleek, boven en beneden alles gesopt en gezogen/ gedweild. Vaatwasser is uitgepakt en de worteltjes geschrapt. Zit nu achter mijn 2e 300 ml mok rooibosthee. Bij de lunch nog een gekookt eitje genomen. Hard trek van het hardlopen. Erwin & Esmee zitten nu in het zwembad en ik met de laptop onder de veranda. Vandaag de digitale tv ontvanger binnen gekregen. Kunnen we ook buiten tv kijken vanavond. Straks nog even kijken voor verlichting voor onder de veranda.. *****
Zwembad?? Overdekt?? Hier regen namelijk of is het bij jullie al droog?! Rooibos thee staat hier ook nog een mok op het aanrecht zal hem even leeg drinken!
Hier ook bewolkt... maar wel warm en droog. Spetterde net wel eventjes. Vanmorgen neefje en nichtje geweest, was gezellig. We zijn met de hele club het park in gegaan , gevoetbalt, lekker gespeeld. Leuk. Lunch... pfff 2 broodjes frikandel . Hm heb wel gewogen vanmorgen werd er niet vrolijk van. Alles wat eraf is zit er aan.... nou was ik nog maar weinig kwijt op de weegschaal. Vandaag dus de dag wel streng afmaken. Vanmiddag lekker bijkletsen met vriendinnen, harrold blijft bij de kinderen thuis. Heerlijk even, vanavond even een uurtje zumba. Mijn menu: O: 2 boterhammen met een din laagje muisjes, kofffie. T: waterijsje, water. L: 2 bolletjes frikandel. T: schaaltje watermeloen, thee. A: kopje kippenbouilon, broodje zalm. T: schaaltje galiameloen, thee, water!!!!!!!! Nou, valt toch wel een beetje mee. Wel jammer van de lunch, maar neem vanavond geen karbonade . Dat eet Harrold wel.
Hmmm dan zitten jullie vast in een stukje waar geen regen valt Heb net met Lukas in de regen de hond uitgelaten. Tis wel warm en benauwd dus ben benieuwd wat we nog krijgen! Geniet van de zon dan MvE! Jullie dus wel vermaakt Butterfly mooi zo altijd gezellig als er mensen op visite zijn. Mooi menu toch? Komt vast goed met je kilo's
Man wat kan Elin gillen zeg. Was na de voeding gaan kolfen, had ze daarna dus opeens weer honger, maar ja blijkbaar niet meer geniet in mijn borsten dus ze bleef gillen. Net wilde ik de afgekolfde melk geven, en kokken dat ze deed. Kreeg toen de briljante ingeving dat ze het misschien te koud vond. Dus opgewarmd en idd toen ging het wel in één keer naar binnen. Nu ligt ze uitgeput te slapen in de box. MVE, ja leuke winkel ! Maar vaak wel prijzig haha. loop 9 van de 10x door als ik iets leuks zie maar daarna het prijskaartje zie. Ja Ferry heeft volgende week ook nog de hele week vrij ( gelukkig ) Goed bezig ! Hier regent het ook de hele dag al
Hihi echt een meisje dus word later nog wat als ze groter is Gelukkig is ze nu lekker tevreden en slaapt ze lekker! Het is hier inmiddels weer droog!