Zwaai! Even snel mijn menuutje plaatsen kom vanavond in alle rust bijlezen . O: boterham met chocoladepasta T: kop koffie, banaan L: pistolet kip kerrie T: 2 glazen water, ontbijtkoek A: wrap gevuld met gehakt en groentes T: 2 glazen water, appel
zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai !!! hoi meiden !!! dat is lang geleden haha ! dacht ik kom ff zwaaien .. zie dat het nog steeds een super gezellig clubje is en er veel nog steeds hier zijn .. ook ik kom straks weer hoor !! hier gaat het verder ok .. zwangerschap is wat zwaarder maar ach.. het is aftellen nog maar 8 weken en dan wordt de kleine gehaald .. ik heb helaas bekkeninstabiliteit sinds 16 weken dus rustig aan doen en werk halve dagen. Daarnaast ook weer zwangerschapssuiker dus op dieet al een paar weken .. vrijdag controle hoop dat het goed is nu anders vrees ik spuiten brrr tot nu toe 11 kilo aangekomen nou dat vind ik nog best netjes ... maar na de bevalling vast wel nodig om wat af te vallen ik draag heel anders dan bij tim toen was ik heel vol en nu heb ik een mega buik maar verder niks !! Bekijk bijlage 171791 tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mega he !!! en ik moet nog 8 weken ... kaatje van harte met jullie dochter !! wat geweldig !! nou meiden ... tot later weer en een dikke knuffel vanuit deze kant
@ regen.. Hier regent het sinds half 4 non-stop.. Bah bah bah.. De bbq dus maar niet aangestoken en de restjes in de pan klaar gemaakt.. Was ook lekker! Moedertje.. Klinkt als vakantie he?! Gaan jullie nog trouwens? Emma.. Netjes zeg 11 kg, maar dan toch zwangerschapssuiker, of heeft dat niets met het aankomen te maken? Meer met het groeien van de beeb? Was Tim groot? Ik vind je prachtig zwanger, je straalt meid!! **** Hier vanmiddag in het huis aan het rommelen geweest, nog snel naar het postkantoor gefietst om een pakketje weg te brengen.. Me netjes aan mijn menu gehouden, net een schaaltje magere yoghurt met wat cocktailfruit op. Nu relaxen. Morgen gaan we met schoonouders eten bij het Pannekoekenhuis.. Tips voor een lekkere pannekoek?
hier vandaag ook goed aan het menu gehouden, heel even had ik zin om naar de winkel te gaan en wat lekkers te kopen voor vanavond maar toch maar niet gedaan. vanavond aardappels brocoli en een snitzel gegeten en het overgebleven in de vriezer gedaan voor sam. vandaag 4x naar het huis van mijn schoonmoeder gelopen, vanmorgen om de katten naar buiten te laten en daarna nog 3x om ze weer binnen te laten maar katten wilden niet naar binnen komen.. morgen maar weer kijken, ze hadden wel gegeten gelukkig.
Emma, je groeit mooi in een punt NOg 8 weekjes, zijn voorbij voor je het weet ! Ik moet ook nog een kilo of 9 kwijt hoor
Hey meiden, @ Butterfly: Gisteren lekker naar het strand geweest. Fijn dat jullie zo genoten hebben! Jammer dat je je bij de BBQ niet in hebt kunnen houden. Ik kan dat ook heel moeilijk! Jammer dat de weegschaal het niet door de vingers zag. Toch een mooi menu hoor meid ondanks je heerlijke lunch. Heb je met de rest van de dag wel goed gemaakt. @ Elsie: Lieve weegschaal zeg! @ Moedertjuh: Vervelend dat de nachtvoedingen je zo opbreken. Kan me er wel iets bij voorstellen als ze 3x per nacht komt voor een voeding beterschap meid! @ MamavEsmee: Lekker menuutje gisteren Super dat er toch nog 500 gram af was! En Esmee en Erwin in het zwembad? Fijn dat jullie zon lekker weer hadden. Hier is het de hele dag druilerig geweest (veel regen) maar wel plakkerig benauwd! Was blij dat ik binnen in de airco zat @ Kaatje: Fijn dat je Elin uiteindelijk tevreden in slaap hebt gekregen. Dat daar zon verschil in zit qua huilen he, tussen het ene kindje en het andere. Mijn zus heeft een tweeling. Een jongen en een meisje. Jongetje gilde altijd alles bij elkaar, en het meisje heeft zon heel lief zacht huiltje (nu ze 2 is nog steeds) @ Emma: Leuk dat je even je gezicht komt laten zien. Fijn dat ondanks de bekkeninstabiliteit en de zwangerschapssuiker alles goed gaat. En jeetje wat een megabuik inderdaad! Wees maar trots meid! Zoals MamavEsmee ook al zegt: je straalt! Hier vandaag wel lekker gewerkt. Het was wel rommeliger als de afgelopen dagen maar dat mocht de pret niet drukken. Morgen en overmorgen met nog een man minder. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. We zien wel Het wordt vanzelf weekend (uiteindelijk). Menu ging ook weer goed: O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 20 gram filet americain + uitjes 1 sinaasappel T: niks A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/groenten/kipfilet) Net meteen na het eten lekker gedoucht. Hoef ik dat vanavond niet meer te doen. Nu lekker met de benen omhoog op de bank! Liefs
Bedankt voor de leuke reactie's meiden !!! ik kom straks ook echt weer gezellig terug hihi en ik straal idd .. ben zo bewust van alles en geniet er ook van ! bij tim was het ondanks alles 100x zwaarder maar toen moest ik tot het eind toe full time werken en nu door de rust gaat het zoooo veel beter ... ik kom er dus wel !!
Emma: Mooi buik. En wat een big smile! Hier: De weight care spullen zijn binnen. Ik ga er denk ik maandag mee starten. Is ook echt nodig want er zit ondertussen helaas weer 2 kilo aan en zie dat ook erg aan mijn lichaam. Ben wel maandag en dinsdag met de fiets naar mijn werk gegaan, 4x 40 minuten fietsen (met 2 grote lange bruggen).....al merkte ik dat vanochtend niet aan de weegschaal.
Melanie.. Mooi menu vandaag! Het was hier vanmiddag van 13.00-15.30 echt heerlijk.. Heb lekker in het zonnetje zitten lezen! Weegschaal lief? Elsie.. Balen dat je 2x voor niets naar je schoonouders bent gegaan voor de katten. Wel lekker veel bewogen dus. Knap dat je niets lekkers hebt meegenomen. Emma.. Leuk dat je straks weer mee komt kletsen! Wendy.. Balen van de 2 kg en helemaal als je het aan je eigen lijf merkt, lijkt me erg frustrerend. Ik zou nu beginnen met weightcare. Die 4 dagen maakt ook niets uit toch? ***** Hier even lekker gerelaxed. Wat een triest weer zeg, bah! Ga een wasje in de droger gooien en dan een lekkere pot rooibosthee maken..
@mamavesmee ik wil gewoon afvallen en na zo'n ongezond weekend is het niet echt slim.. net een bakje meloen&aardbeien op en daarvoor liga evergreen en heb gewoon nog steeds trek... maar ik hou me in..
@mamavesmee kan idd nog wel een kopje thee nemen, nog even lekker tv kijken en dan naar bed ben best moe.
Jeetje, Esmee is de hele week al dramatisch aan het doen als ze naar bed moet. We hebben het avond ritueel iets aangepast door een boekje te lezen voor het slapen gaan. Dat ging een paar avonden goed maar ze draait nu door, wil niet 1 boekje lezen maar wel 2, en is niet uitgelezen. Elke avond huilend naar bed, gisteren weer een beetje bespuugd en vanavond ook weer. Dit keer streng aangepakt, in de badkamer blijven staan tot ik alles opgeruimd heb, schone lakens op bed en tandjes poeten en meteen weer in bed. Dan weer huilen, maar heeft niets meer om te spugen en geeft het na 5 min op. Pffffffff..... werkt wel, want ze weet dat ze niet naar beneden gaat en daar doet ze het om. Meiden... pfffff!! Leuke middag gehad.... de meiden vanavond in bad gedaan. Zou gaan sporten maar was al een paar uur weg en dan moest ik snel tas inpakken en weer weg. Esmee was helemaal blij toen ik weer thuis kwam. En vond het ook erg warm om te sporten hihih. @Emma, wat leuk van je te horen. Dacht laatst nog aan je . Mooie foto meis, geniet nog even van de laatste weken. Wat is de tijd snel gegaan zeg . @Melanie, is vanzelf weer weekeinde ja . Je hebt een mooi menuutje vandaag. Hier ook goed aan menu gehouden. Vanmiddag bij de thee geen koekjes genomen, en alleen wat druiven en komkommertjes gegeten
@ Wendy: Balen dat er 2 kg aan zit. Hopelijk werkt weightcare goed voor je. @ mamavEsmee: Lekker genoten van het zonnetje dus. Heerlijk! Of de weegschaal lief is weet ik niet. Ik probeer nu 1x per week te wegen. En wonder boven wonder gaat dat goed. Afgelopen zondag voor het laatst gewogen. Nu as zondag weer (als ik dat volhoud)
MvE: Tja je hebt eigenlijk wel gelijk. Alleen had ik al met mijn moeder afgesproken dat we morgen zouden lunchen bij la place (morgen heb ik de afspraak bij de neuroloog in het nieuwe Maasstad ziekenhuis en daar hebben ze een grote la place gebouwd). Maar ik heb toch net besloten dat ik er dan vrijdag mee ga starten, anders ben ik bang dat ik me dit weekend expres nog even vol vreet. Butterlfy: Vervelend dat het ineens zo lastig gaat. Hier nog een hoor....Dane heeft sinds dat het later licht is er al last van. Komt gewoon niet in slaap. Ook tandenpoetsen is al tijden een drama....tja, wat zeggen ze ook alweer "ik ben 2 en ik zeg nee" of "ik ben 3 dus ik doe het lekker nie".....hihi
Butterfly.. Lijkt me vreselijk, slaapdrama. Succes met volhouden Wendy.. Verstandig!! En succes morgen, laat je even weten hoe het ging? Geniet van je lekkere lunch.
Als ze eenmaal slaapt, slaapt ze het klokje wel rond. Maar ze vond het nooit erg om naar bed te gaan. Ach, Harrold thuis, mama thuis. Vind de vakanties dan wel een nadeel, want kinderen kunnen daar best van de in de war raken. Esmee wel! Afgelopen nacht Esmee dus wakker om 02.00 uur, gebeurt nooit. Ze was nogal uit haar doen, schreeuwde om: "mamaaaaa". Ben maar even gaan kijken, wat er nou aan de hand was weet ik niet. Even verschoond, fles pap gemaakt en zou haar weer in bed leggen. Weer mis.. huilen en huilen, ze wilde naar papa toe. NEE, papa slaapt, Maureen slaapt, mama gaat weer slapen en Esmee ook. Dus huilend weer naar bed waar ze nog een uur gevochten heeft tegen de slaap. Ben niet meer gaan kijken. Als ik dat wel zou hebben gedaan zaten we aankomende nacht ook weer. Harrold en ik besloten haar te laten huilen. Misschien een nare droom gehad ofzow. De weegschaal weer wat liever gelukkig. Maar ja, niet laagste gewicht. Stommeling ook die ik ben. Maar niet weer BBQ'en en zo wel, dan zonder sausjes. Baal er nu zo giga van, dan BBQ zowiezo eerst niet hoeft. Eet altijd teveel..... . Gister streng gedaan en weer een kilo eraf. Vandaag ook even streng, dan tegen het weekeinde hoop ik weer laagste gewicht te hebben . Menu.. nog geen idee. O: 2 volkoren beschuitjes met muisjes, melk. T: schaaltje watermeloen en thee. L: ?? T: ?? A: ?? T: ?? Zometeen boodschappen doen en vandaag een start maken aan mijn to do list van de vakantie. Al veel gedaan, maar staan ook nog veeeeel dingen op. Harrold neemt een rust dag i.v.m verstuikte enkel!! Hij rust niet dus de pijn blijft, is al weken geleden gebeurt. Dus ik kan vandaag lekker mijn gangetje gaan en hij is voor de kinderen. Heerlijk .
Goedemorgen meiden, Lekker geslapen? Wij gelukkig wel! Nina kwam vroeg voor haar doen 04.00 maar ze lag alleen onder een lakentje en had het denk ik koud zo aan haar beentjes te voelen. Nu ligt ze nog steeds lekker te slapen. Vanmorgen de oppas op Rosahlynn ga de huiskamer een grote beurt geven en lekker rommelen kan goed waar ze bij is. Als ik straks tijd heb kom ik kletsen
goeiemorgen! hier ook lekker geslapen, niet wakker geworden van sam vannacht! alleen gisteravond om 22.00 was ie even wakker. vanmorgen alweer even naar mijn schoonmoeders huis gelopen en de katten lagen gelukkig lekker op de bank met zijn 2! nu zijn ze weer buiten en hoop dat ik ze vanmiddag naar binnen krijg. daarna een wandeling gemaakt dus al een half uurtje weg geweest. zo nog even op de fiets moet wat boodschapjes halen. heb alleen nog geen idee wat we zullen eten vanavond, iemand een idee? weegschaal was weer lief -400 gram vandaag! gaat dus weer de goede kant op gelukkig, nu alweer onder 70, 69.7! menu: O: 1 krentebol met kaas beschuitje met vruchtenhagel kopje thee glas melk. T: kopje thee flesje water aardbeien&meloen. L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water eierkoek en wat druiven. A: ? T: kopje thee liga fruitkick.