10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Het valt mee, deze week vrijdag en zondag vrij, met koninginnendag 5 uurtjes werken dus dat is nog te doen ;)
    Veel plezier vandaag!
    @Mel: Ik moet ook sparen, maar heb eigenlijk niet echt wat nodig.... alleen een leuke zomerbroek ofzo voor op vakantie, maar heb nog niet echt wat leuks gezien.

Vandaag lekker rustig aan. Vriendinnetje belt als ze wakker is, maar dat zal nog wel even duren. Zometeen maar lekker een bad nemen, en mijn haar wassen. Daarna wat opruimen hier.
    Vanavond lekker bbqen, en morgen weer beginnen want het is echt nodig!!

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovely: Dat stel wordt ook gevolgd in Teen mom, zij zijn echt heel sterk en heel verstandig voor hun leeftijd.

@Wendy: Hoe is het met Dane?

@Zustertje: Heerlijk die man van jou! Geniet van een mooie dag op het water, het is nu al heerlijk weer!

@Beschuitje: Een dag zondigen is op dat moment lekker, maar de volgende dag heb je er last van, had ik ook altijd.

@Kaatje: Veel plezier bij Ikea, zal wel heel druk zijn daar.

@Patriesja: Ik ben ook blij dat ik die keuze niet hebben hoeven maken. Heb wel een scare gehad toen ik 18, ben blij dat dat toen goed afgelopen is. Eet smakelijk.

@Kim: Geniet van je bad.

@Hier: Stuk beter geslapen dan de afgelopen dagen. Voel me uitgerust en lekker. Dag rust heeft me gister goed gedaan. Mannetje staat nog even te douchen en dan gaan we af naar Limburg, eerst naar de garage en dan nog even koffie drinken bij sma.
    Vanaf morgen ga ik ook weer een stuk beter op mijn eten letten, de afgelopen dagen een behoorlijk zooitje van gemaakt, veel te veel gesnoept…

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Goedemorgen lieve dames,

Dane is nog steeds erg ziek. Zo zielig. Hij heeft vannacht dan ook liggen ijlen en ook nog wat overgegeven in ons bed. Zetpilletje lijkt nog niet echt te helpen. Vanochtend gelukkig wel 1,5 fruitzakje op, paar slokken thee en paar slokken melk. Hij is vreselijk heet joh.

Jullie hebben allemaal leuke plannen zie ik. Veel plezier!!

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @femke, veel plezier in Limburg!

@wendy, aah zielig :( hopelijk knapt hij snel een beetje op.

Wij gaan zo weg, fijn dag allemaal!

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meiden!

Vrolijk pasen....

Hier alles super. Davy doet het onwijs goed, drinkt zijn fles goed leeg en slaap in de nacht zelfs al 6 uur achter elkaar door. Helemaal blij. Dennis is de komende week nog lekker thuis. Merk dat ik het rustiger aan moet doen i.v.m. de wond. Best moeilijk af en toe, ik heb me de laatste weken zo beroerd gevoeld en nu voel ik mij beter, moet ik het rustiger aan doen door een buikwond....

nou er zit niks anders op..

Straks gaan we nog even naar Dennis zijn moeder, paaseieren zoeken met de hele familie. Wel even gezellig...

Wat afvallen betreft doe ik daar nu weinig aan maar ik heb nog steeds geen eetlust. Val dus wel af. Voor mijn zwangerschap stond ik op 103,4 en vandaag heb ik de 92 bereikt. We houden het wel in de gaten. Als ik over 3 weken nog zo slecht eet wordt er een bloedonderzoek gedaan bij de huisarts... we willen het in ieder geval in de gaten houden....

gaat het hier nog met iedereen goed??

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Annemie: Fijn dat het met Davy zo goed gaat. En lijkt me inderdaad wel moeilijk om nu je je weer fitter voelt rekening te moeten houden met de wond. Maar wel doen hoor! Veel plezier vandaag!

@ Wendy: Beterschap voor Dane. Arm kind!!!

Hier vanmorgen lekker paasontbijt met croisantjes gehad. Roland is inmiddels alweer op de tennisbaan. Dus ik heb het rijk voor mij alleen. Twijfel of ik straks nog even bij m ga kijken. Zal hij wel leuk vinden...

Heb net al 2 uur lang in de tuin liggen bakken in de zon. Nu even binnen "afkoelen"... hoewel het binnen ook 24 graden is, maar dat is in ieder geval koeler dan buiten.

7. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Tot nu toe maar een saai Pasen. Vriendin kwam erachter dat ze ineens een verjaardag had om 3 uur, dus zit voorlopig nog wel binnen denk ik. Saaie dag tot nu toe...

Nog wat nieuwe bloem oorbellen gemaakt, en verder maar wat opgeruimd...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo geslaagd bij Ikea. Ben denk alleen langs de boekensteunen gelopen,kon ze iig niet vinden dus die komen een andere keer wel.
    Ferry zegt wel dat hij het niets vind daar maar kwam dus wel met een telraam en een spiegel voor Levi zijn kamer. Ook werd hij verliefd op het beroemde IKEA keukentje, dus die geven we de kids nu met sinterklaas
    Daarna nog even naar Leen Bakker geweest maar ook daar niet geslaagd voor een kast voor Levi zijn kamer

Annemie, fijn dat het zo goed gaat met Davy, zag super schattige foto's voorbij komen op hyves. Wel vervelend dat je zo'n last van die wond hebt,maar idd goed naar je lichaam luisteren. Nu even rust maar dan kan je straks wel alles.
    Lekker dat je zo afvalt, zolang het maar niet gebeurd met een vervelende lichamelijke reden.idd even in de gaten houden

Kimmetje, jammer dat je vriendin die verjaardag vergeten was :(

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Nou op naar de tweede keer... Ik had een heel bericht geschreven via mijn telefoon en toen deed ie het niet!!!!! Even eerst testen voor ik verder ga nu...

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Ja hij doet het.... Nou dan heb ik vast net iets verkeerd gedaan. Dan nu maar even de verkorte versie...
    Annemie wat fijn dat het zo goed gaat. Val je zo snel af vanwege de bevalling of zijn er andere redenen omdat je sprak over de dokter????
    Kommetje balen dat je thuis zit, maar soms kan dat ook wel heerlijk zijn toch?
    Kaatje ik wilde vragen wat je bij Ikea ging doen maar je bent me net voor....

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Oh ja Wendy wat naar dat het zo rot gaat met je zoontje. Zeker met dat prachtige weer! Sterkte ermee en een ijsje wil misschien wel helpen tegen het aanvullen van vocht.
    Melanie het is Zeker warm hè , ik loop ook al de hele tijd van buiten naar vinnen. Midden in de zon verbrand je levend hier! Ik dacht dat het iets kouder zou worden vandaag maar nee... Hi hi nou niet klagen maar...

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hier vanmiddag Kim op visite gehad. Lekker de hele middag in de zon zitten bakken met een bak witte druiven...

Net een frietje gehaald. Morgen ga ik weer een poging wagen de draad weer op te pakken.

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    @annemie, fijn dat het zo goed gaat met de kleine.
    Het is idd pittig een ks, herstel duurt erg lang, doe maar rustig aan!

@melanie, lekker liggen bakken en al een mooi kleurtje gekregen? :D

Zo wij zijn net weer thuis, eieren zoeken was een groot succes, Celeno had de grootste lol :D
    We zijn daar gezellig de hele dag gebleven, lekker in de tuin gezeten met zn allen (9 man) en lekker chinees gegeten.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Melanie en Kim. Gezellig !

Hier net samen door de bovenetage heen gegaan met stofdoek en stofzuiger. Wasmachine staat volop te draaien,waren we het weekend niet aan toe gekomen. Nu beneden nog even en dan is het wel weer klaar voor vandaag

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Uhm tja... een beetje het verkeerde kleurtje geloof ik hahahah... ROOD! Maar wel goed verkleurd inderdaad!

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Een zwaai voor jullie allemaal.
    Erg leuk, druk weekeinde gehad, geen tijd gehad voor het forum omdat het buiten te lekker was. Afgelopen dagen lekker genoten van de zon, met een boek in de zon gelegen als de kinderen sliepen, gefietst, gewandeld, in de tuin met wat water gespeeld, met Esmee eieren geschilderd, genoten van de straciatella kwarktaart die ik gisteren had gemaakt. In de avonden met een glas bessen-jus in de tuin zitten kletsen met Harrold, heb een heerlijk lang weekeinde gehad. Gisteren nog naar het bos geweest, het kabouterpad gelopen, is ook leuk zeg. Hele familie dit weekeinden bezocht.

Weekeinden echt genoten van lekkere dingen.
    Vanavond lekker rollade met lente-uit soep, gisteren hadden we salade, hambuger en broodjes. Kwarktaart, de mixjes in de avonden...... denk niet dat de weegschaal lief is, ga ook niet wegen morgen. Denk vrijdag pas :). Moet weer flink tegen aan morgen.
    Harrold moet morgen werken voor oude baas, dus we kunnen het ritme weer oppakken :). Dat is wel fijn.

Dames, ik ga lekker douchen.
    Beneden is alles weer schoon, lekker gezogen en gedweild, was gevouwen, dus nu lekker douchen en relaxen. Wil wat schrijven denk ik.

Fijne avond!!

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Iedereen een leuke dag gehad gisteren? Het was weer heerlijk buiten! Wij hebben tot 's avonds 20.30 op het strand gezeten met een hele grote groep. Ook 's middags heel dapper gezwommen het was zo koud maar zo lekker om even af te koelen :D
    Vannacht lekker geslapen tot 04.30 net ontbijt op en dan ga ik even wat huishouden doen straks 2 grote appelcake's bakken en visite ontvangen. Overdag is het best rustig straks komt mijn lieve vriendin met mijn kleine vriendinnetje Rosahlynn en haar moeder komt ook mee die komt de wieg in elkaar zetten en de bekleding vastnaaien.

Ik hoop vanmiddag nog even te komen kletsen doe het rustig aan!

Liefs

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Annemie: Fijn dat het met Davy zo goed gaat, hou jezelf ook goed in de gaten meid!

@Melanie: Lekker bijgekleurd gister?

@Kaatje: Bij Ikea hebben ze ook leuke dingen! Was het erg druk?

@Butterfly: Fijn dat je zo’n leuk paasweekeinde hebt gehad.

@Zustertje: Goedemorgen, jij bent ook vroeg op! Ben je jarig vandaag?

@Hier: Auto besteld gisteren! Mooie uitgezocht met flink wat opties en flinke korting. Fijn zo’n verkoper in de familie! Daarna naar mijn smoeder. Die bood aan na de bevalling een week bij ons te komen. Wat???:$ Nee, dat wil ik absoluut niet! Ik zie al voor me, net moeder geworden, onzeker over alles en dan staat sma zich te bemoeien met vanalles. Ze had wel door dat wij niet echt enthousiast waren, dus hoop niet dat het als een verrassing komt dat we haar niet uitnodigen om te komen.

We hebben al wel met mijn moeder afgestemd dat ze bij mijn moeder kan slapen voor een paar nachtjes, aangezien ze wel helemaal uit Limburg moet komen en ik ook niet van haar verwacht dat ze elke keer 200 km gaat rijden. Nu nog een manier vinden om dat op een goede manier te brengen.

Vandaag weer naar de vk.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.Kijk daar wordt een mens vrolijk van, uitslapen tot 8 uur. Vannacht en vanochtend wel een keer wakker geweest maar wel weer in slaap gevallen.
    Kan tussen 9 en 12 gebeld worden door het uwv werkgedrijf. hoop dat ze op tijd bellen anders zit ik de hele ochtend aan huis gekluisterd

Femke, nee drukte viel me reuze mee. Waren daar 10.05 en parkeerplaats stond behoorlijk vol maar omdat het zo groot is verdeeld het zich wel. Restaurant was wel druk.hebben we dus over geslagen
    Groot gelijk dat je je smoeder niet een week in huis wilt. Ik zou gewoon de waarheid zeggen. Dat het allemaal nieuw en spannend is, dat je de eerste periode graag met je gezin wilt doorbrengen, en daar tussen de kraamvisite door gewoon van wil genieten en geen behoefte hebt aan andere mensen in huis.

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen, het paasweekeind heeft hier schade achter gelaten....2 kilo erbij !!! Ga dus nu heeeel hard weer aan het werk om dat er zo spoedig mogelijk af te krijgen...*schaam:)*

Ik ga zo de tuinmeubels in de beits zetten...lekker klusje...blergh.. maar ja moet wel gebeuren.
    Mannetje heeft ook vakantie maar moest toch naar zijn school...:x Beetje jammer..

Share This Page