10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    aanvulling...... beetje teveel popcorn :).
    Was heerlijk, maar had beter niet gekund. Maar na een schaaltje kon ik het gewoon niet laten.. voor ik het wist was de zak al leeg :):):) beetje heel erg oeps.....!!! Morgen maar flink bewegen.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

had gister beter die dropjes niet kunnen eten +400 gram... naja vandaag dus ook bewegen en dan is het er hopelijk weer af! nu voortaan maar inhouden!

vanmorgen ga ik met sam en een vriendin naar sprookjeswonderland, en vanmiddag komt vriend thuis, hij gaat dan nog wel naar de sneekweek maar 1 dag dus hoef nog maar 1 nachtje alleen te slapen!:D

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Zo, gisteren overleefd en vanochtend -500 gram.

Gisteravond ook nog 2 uur staan strijken dus waarschijnlijk ook wat extra's weggezweet hih.

Mijn menu voor vandaag:
    O: shake
    T: wiener melange, appel
    L: shake
    T: reepje
    D: 2 pannenkoeken

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Waarom is Elin overdag een voorbeeldig kind dat je niet hoort en veel slaapt, maar gaat ze snachts los ? Was weer vroeg dag hier *gaap*
    Als het weer een beetje goed blijft gaan we zo met het hele gezin naar Avifauna.

Melanie, irritant zo’n blaffende buurhond.

Femke, kom je trouwens zelf babynieuws vertellen ?

Butterfly, druk bezig geweest gister ! Vandaag weer een lieve weegschaal ?

Wendy, wauw netjes 500 gram minder !

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hé verdorie.....kijk ik naar buiten zie ik onze grootste koikarper "Karel" drijven. Ik vriend gebeld want die is vissen, moet ik hem toch zelf scheppen. Zo zonde van het beestje....niet leuk om zo je dag te beginnen.

View attachment 172337

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wijziging van de plannen : Ferry en Levi zijn lekker varen en vissen. Ik blijf een dagje thuis met Elin, kan ik gelijk even in het huishouden aan de gang.

Wendy, ahh sneu voor Karel zeg :(

7. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Elsie: Ook zoete drop bevat zout waar je vocht van vasthoudt, die 4 ons is er morgen vast weer af.

@Melanie: Niet leuk zo'n hondje.

@Butterfly: Viel de schaal mee vanochtend?

@Wendy: Da's lekker, een halve kilo eraf.

@Kaatje: Kom idd zelf (of mannetje) het babynieuws vertellen.

@Hier: een ietwat onrustige nacht gehad, wel wat weeen gehad volgens mij. Nu net ook weer een wee volgens mij, maar er zit nog geen regelmaat in, maar het is ook niet rustig.
    Voor vandaag niets op de planning staan, alleen de badkamer moet nog even gepoetst, maar dat is maar een klein klusje.

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Jammer van de vis.

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Even een korte reactie, moet nog bijlezen na een paar dagen afwezigheid.

@MvE: jemig wat is er in Nijverdal gebeurd?? Rijd je daar voor de verandering eens langs ipv via de A1, en zie je dat er tig gebouwen uit de grond gestampt zijn. Zo groot is Nijverdal toch helemaal niet? :$

*schockmomentje*

haha

zo, en nu bijlezen onder t genot van een kopje thee...

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Vandaag heerlijk uitgeslapen en nu lekker lui op de bank. Ik doe dit weekend helemaal niks. Moet echt even bijkomen (voel me net een oud wijf... hahaha).

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T:2 vitalu volkoren crackers met;
    dun philadelphia light

L: 1 bruine pistolet met;
    dun filet americain
    1 beker optimel drink

T: fruit (appel en nectarine of (als ik zin heb om ze te slachten) meloen)

A: 250 gram supercrunch ovenfriet
    1 satekroket
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Zal vast vocht zijn, zo calorierijk is drop nou ook weer niet. Komt vast goed!

Wendy.. Zonde van de vis zeg!

Butterfly.. Lekker menuutje gisteren, weegschaal nog lief?

Melanie.. Mooi menu vandaag! Geniet van je lamdagje.

Uk.. Haha.. Ja, ze hebben het centrum flink verbouwd. Op de plek waar nu een gebouw staat was eerder een eetgelegenheid en cafeetje met terras. Nu komt er een c&a, schuurman schoenen en meer leuke winkels.

Tevens is het gemeentehuis uitgebreid, hebben we een nieuwe bieb. En Nijverdal is i.d. niet heel groot maar ook niet piepklein. Vooral de laatste jaren flink wat nieuwe wijken bijgebouwd.

Grappig, vanaf Haarle naar beneden eerste stoplicht in Nijverdal, dan recht en het 2e huis woon ik. Je bent praktische langs ons heen gekomen? Ben je bij schoonouders?

Hier een leuke avond gehad gisteren, naar de film BLitz geweest, leuke actie thriller.. En natuurlijk lekker gesnoept. Weegschaal was lief. Zelfde als gisteren, 71.7.. Esmee had het leuk gehad en was lief geweest.

Menu vandaag:

O: yoghurt met wat muesli en koffie
    T: glas cola light en een wortel.
    L: witte pistolet met 1x huzarensalade en 1x hagelslag en een appeltje
    T: 2 wortels en een appel.
    A: BBQ feestje van mijn oma die jarig is.

Heb een nieuwe verslaving.. rauwe wortels, jummie!

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Veel plezier bij het feestje van je oma!

Hier net even naar de winkel geweest. Heb met een pakje kokosbrood in mijn handen gestaan (jeugdsentiment), maar toen ik de hoeveel kcal zag heb ik het maar weer terug gelegd. Jammer!

Ik ben echt duf vandaag. Ben te lam dat ik iets doe. Pfff...

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Kokosbrood is echt lekker he?! Eet het op het moment regelmatig. Doe dan een half plakje op 1 broodje, is dan zo'n 70 calorieen.. Ach, vind het lekker.

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Kokosbrood at ik vroeger heeeeel veel :D

15. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Emma: prachtige buik!!!! :)
    Je straalt inderdaad, echt leuk om te zien.

@Wendy: succes met de weightcare!

@Butterfly: geef ze 1 vinger... ;) Hoe gaat het nu met boekjes lezen?
    Zal ook wel met het vakantie ritme te maken hebben lijkt me, alles is ineens anders.

@Zustertje: Hoe gaat het met de kleine Nina?

@Femke: nog steeds rustig? Spannende dagen :)

@Kaatje: die krampen zijn echt killing, vooral voor de mama en haar nachtrust...
    Ik werd er echt helemaal gek van, wist niet meer wat ik moest doen. Uiteindelijk hielp wandelen wel, dan viel Mini in slaap. Of huidcontact, dan werd hij rustig.

@MvE: jij moet ook van je vakantie genieten he. Ik ken het wel, meneer gaat zn gang en denkt dat alles net zo geregeld is als buiten de vakantie. Eten staat klaar, wordt op zn wenken bedient...
    Heb gister ook al duidelijk gemaakt dat IK ook aan vakantie toe ben dus dat wordt binnenkort een papa-dag wat betreft de zorg voor Mini.

@Melanie: bah wat een naar bericht van die patient. Ookal zie je zoiets aankomen, het hakt er toch flink in :(

@Kaatje: Venkel schijnt goed te helpen. Je went wel aan de smaak hoor, maar het gaat ook op je darmen werken ;)
    Je kan ook pure rooibos proberen, dat heeft ook een verzachtende werking.

@Weightcare: wel eens geprobeerd en tis vrij goed vol te houden maar ik vind de shakes en de repen niks... verder moet je er voldoende bij drinken en fruit en groente blijven eten, dus kom je op 1000kcal per dag.
    voor mijn gevoel kan ik dan net zo goed gezond gaan eten met zuivel als ontbijt, 2-3 boterhammen als lunch en een normale portie avondeten met rauwkost en fruit als toetje ;)

@Elsie: dropjes!!! :) wel jammer dat de schaal daar meteen op reageert.

@Wendy: zonde van de koi... Altijd jammer wanneer zo'n vis dood gaat.

@Femke: nog even tussen de weeen door de badkamer poetsen? Dat heet nesteldrang haha :p Dus volgens mij gaat het wel doorzetten ;)

@MvE: ja dan zijn we er vlak bij langs gekomen haha... Volgende keer stoppen we wel ffies ;)
    Zijn het weekend weg geweest, even van huis weg - ook wel lekker. Gisteravond laat weer thuis gekomen. Je moet toch wat met je vakantie als je niet weg gaat he ;)
    Rauwe wortels zijn heerlijk!!! Veel plezier vanavond bij je oma.

@Melanie: kokosbrood is erg lekker! Je brengt me op ideeen ;) Nah, toch inderdaad maar niet. Ik eet het nl. los en niet op brood haha

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ik wil banaan en peer en appel in de mixer doen en dan yoghurt erbij :D maar hoeveel yoghurt doe je er dan in?!

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Heb gewoon op gevoel wat erin gedaan :) en moet zeggen smaakt lekker!! :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Uk, zit sinds twee dagen idd aan de venkel thee. Rooibos vind ik helemaal vies dus kijk eerst even wat de venkel doet

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier vanmorgen naar sprookjeswonderland geweest, was leuk! was met een vriendin die ik al sinds de basisschool niet meer gezien had! erg leuk!

en goed op eten gelet weer! en veel water drinken..

vanavond gebakken aardappels sla en stukje vlees, lievelings eten van mijn vriend, hij is weer thuis:D maar gaat vanavond wel naar de sneekweek als het mooi weer blijft tenminste het begint hier te rommelen namelijk...

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Femke: Hoe is het daar? Nog steeds af en aan weeen?

Share This Page