Hoi meiden hier nog even snel een berichtje van mij. Morgenavond laat zijn we weer thuis dus dan kan ik eindelijk weer mee kletsen. Vandaag gegourmet heerlijk ! Ook aan de gezonde dingen gedacht hoor, lekker fruit enzo. Maandag heeeel nodig weer streng!!! Femke wat lees ik al voor weeën ?
Hier is het weer redelijk rustig, heb wel buikpijn en doorlopend harde buiken, maar ik denk niet dat het doorzet...
Melanie.. Genoten van je dagje? Femke.. Hoop dat het snel doorzet. Elsie.. Leuke dag gehad dus.. Veel plezier met je mannetje vanavond! Rianne.. Lekker gezond tussendoortje. *** Vanmiddag lekker op de fiets weggeweest, nog een ijsco gegeten. Met de BBQ me netjes gehouden. 2 shashlicks en 2 satétjes op, wat stokbrood en rundvleessalade en vers fruit na.
@mamavesmee hij is nu naar de sneekweek, komt morgen of overmorgen weer thuis, maar ga er vanuit overmorgen kan het alleen maar mee vallen, maar als ik nu zo naar het weer kijk denk ik niet dat ie morgen lang blijft.. en als de andere niet naar huis wilde zou ik hem ophalen heb ik tegen hem gezegd.
MvE het was ook erg lekker! Vond wel dat de banaan erg overheerst in zoiets! Volgende x geen banaan maar dan misschien kiwi of aardbeien maar eens zien hoe dat smaakt Ik had 1 banaan 1 appel en 2 peren gedaan!
@Femke: ik hoop dat het nu eens door gaat zetten! maar idd, je weet maar nooit, straks moet je nog 2 weken doorlopen. na de 40 weken duren de dagen heel lang @MvE: lekker, ijsje eten @Rianne: kiwi en zuivel is niet echt lekker vind ik. jij wel? kan je ook niet te lang laten staan geloof ik ivm fruitzuren, dus meteen opmaken. aardbeien, peer, appel is lekker. denk dat ik toch maar een blender ga kopen (lees: manlief koopt binnenkort een blender voor mij omdat hij die van mij kapot heeft gemaakt...) O: - (uitgeslapen) T: thee L: rijstwafel kaas, beschuitje kaas, thee T: cola light A: rijstwafel kaas, beschuitje kaas, cup a soup T: zal straks nog wat fruit pakken, zit nu aan mn avondeten. vreemde dag vandaag. manlief ging om 20:00 naar de snackbar, maar toen waren ze net dicht. vroeg! dus dan maar iets makkelijks als avondeten. morgen weer gezond eten
Hey meiden, De kreeft is terug uit Ibiza! Gister nog een laatste dagje aan het zwembad gelegen, maar het insmeren mocht niet baten, het ziet er niet uit, en gloeit enorm! Hopelijk is het morgen wat minder. Verder een super vakantie gehad. Eerste dag was een oud collega van me er nog met zijn vriend, eiland rond gereden en allerlei mooie strandjes en leuke tentjes bezocht, typisch Ibiza! Echt geweldig. Een paar keer naar de hippiemarkten geweest, en naar Ibiza stad waar je lekker kan shoppen. Maandag gaat een oudcollega van me trouwen, en het feest houden ze bij vrienden 's avonds. Ze had gevraagd of ik samen met een andere collega wilde komen helpen met versieren, dus dat gaan we morgen doen, heel veel zin in! Is altijd super gezellig. Schijnt een geweldige tuin te zijn met jacuzzi etc, dus ben zeer benieuwd! Net al wat dingetjes opgeruimd, de rest van de koffer kan in het wasmachine. Zometeen lekker op tijd naar bed, want ik ben kapot! Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft. Ik vrees voor het ergste......... Hier nog nieuwtjes die ik gemist heb?
@kimmetje: fijn dat je een geslaagde vakantie hebt gehad. de kruidvat heeft een eigen merk after sun gel met aloe vera. enig iets wat gel is met aloe vera helpt enorm. wanneer ik goed verbrand ben (lees: kan geen aanraking hebben, ook niet van kleding) smeer ik dat er een paar keer per dag op en na een dag begint het al stukken minder te worden. sterkte er mee! @hier: chocolaaaaaaaaaaaaaaa!
@Uk: We hebben nog wat koelingsgel van No-Ad, werkt ook heel goed, dus goed smeren en dan hoop ik dat het snel over is Lekker chocola! Maar denk dat ik dat al teveel op heb de laatste dagen. (Chocolade croissantjes en broodjes, jummie!) Maar ooooooooh zo slecht, zucht!
Goedemorgen Goede nacht gehad. Elin heeft om 23.00 gedronken, kwam toen om 03.15 en 06.75 Beetje jammer dat ik om 06.00 wakker gebelt werd door smoeder. Gevolg : Ik schrik, stap verkeerd uit bed en zak nu bij iedere stap door mijn rechterheup heen. *gooit er nog even een weeëndansje voor Femke tegenaan *
goeiemorgen! @kaatje oh wat vervelend dat je verkeerd uit bed gestapt ben en nu door je rechterheup zakt.. hoop dat het snel over is. weegschaal was wel lief opzich -300 gram. zometeen even de katten van schoonmoeder naar buiten doen, en dan ga ik met sam naar de dierentuin in tuitjehorn, met iemand van het forum hier! dus lekker lopen.
@Kaatje: Dank je wel Gaat alles goed met de kleine meid? Hier gelukkig niks aangekomen van de vakantie, sta er een beetje van te kijken. Maar ik heb nog genoeg kilo's te gaan van voor de vakantie. Daar gaan we maar weer.....
Goedemorgen, @Kim: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Succes met weer beginnen met lijnen... @Kaatje: Waarom belt je sma om 6.00? @Kiwi+zuivel: kan geen kwaad, maar zuivel gaat schiften door het zure van de kiwi. Zou het wel meteen opeten idd, want door het zuur gaat het eiwit kapot en dat bevordert de smaak niet. Daarom zie je ook geen kiwiyoghurt ed in de supermarkt. @Hier: Alles weer rustig, zelfs geen pijnlijke harde buiken. Vanmiddag gaan we even zwemmen en naar mijn moeder om de zinnen te verzetten, we zitten echt een beetje te wachten tot het begint en dan duurt de tijd zo lang...
Nou ik zal wel eens zien hoe en wat. Heb het gister ook gelijk opgemaakt hoor Je maakt het spannend Femke! Beeb zit nog veel te lekker bij je
Femke, helaas alles weer rustig smoeder en Ferry zouden om 06.00 uur gaan vissen.waarom ze dan bedenkt naar de huistelefoon te bellen.geen idee. Ja alles goed met Elin. Doet super en hoor je eigenlijk alleen als ze krampen of honger heeft.
@ Kaatje: Wat een mooie foto van Elin! Hopelijk gaat het snel weer beter met je heup. @ Kim: Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Helemaal super dat je niet aangekomen bent. Binnenkort daten he @ Femke: Jammer dat alles weer rustig is. Hoop voor je dat het snel op gang komt. Fijne dag in ieder geval vandaag @ Mama Rianne: Je hebt me op ideeen gebracht met je smoothie gisteren @ Elsie: Fijn dat de weegschaal weer lief was. Hier net uit bed gevallen. Voel me al een stuk minder duf dan gisteren... gelukkig. Vannacht wel verschillende keren wakker geweest van de buurvrouw en kinderen die allemaal omstebeurt terug kwamen van de kermis (denk ik) (4x, de eerste om 23:00 uur en de laatste om 5.00 uur) ... Fijn dat ze dan ook zachtjes kunnen doen! Net weer op de weegschaal gestaan. En hij was lief. Deze week 1,9 kg eraf Ik ben tevreden. Ik ga me maar eens aankleden en ontbijten! Liefs
Leuk Mel hihi! Wat ga jij maken? Ik heb nu alleen nog maar appel en banaan dus moet eerst ff fruit inslaan