10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Kaatje: Wat fijn dat het zo goed gaat, en wat lijkt ze ontzettend veel op jou! Heel mooi meisje :)
    @Mel: Jaaa snel daten! Roep maar wat datums :) Goed zeg 1.9 kg!! Nu ik nog hahaha

Hier zwaar shagrijnig, wilde een warm bad pakken en een masker in m'n haar doen. Na al die zon is het niet echt bevorderlijk voor je haar. Vliegen de stoppen eruit en hebben we koud water, terwijl ik net met shampoo in m'n haar zit.
    Vaders niet thuis, moeders weet niet hoe het werkt. Uiteindelijk toch gelukt maar toen had ik al met koud water alles uitgespoeld, en dus geen masker meer erin gedaan.

GRRRRRRRRRR

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, lekker dat soort buren. Gelukkig voel je je weer wat beter vandaag

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

mooi dametje Kaatje! Ze lijkt op jou ;)

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Rianne: Ik heb mijn smoothie "kook"boek er even op nageslagen ;) Maar heb weinig aan fruit in huis. Alleen 2 soorten meloen, peren, appels (granny smith) en peren (uit eigen tuin, maar die zijn volgens mij nog niet rijp). In het boek stond er 1 met meloen, dus denk dat ik die ga doen. Misschien gooi ik er dan nog wel iets anders ook doorheen ;) (meteen een goede rede om die meloenen te slachten ;))

@ Kim: Das balen! Zal wel ff kijken voor wat data, die mail ik je dan nog wel door. Maar is een beetje afhankelijk wat je wil gaan doen. Als we gaan shoppen moeten we ff wachten tot ik gebeurd heb ;) :p

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Hahaha dan moet ik ook wachten tot ik gebeurd heb! Maar dagje shoppen is wel gezellig! :D

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Vind ik ook een goed plan :D

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik kom even mijn menu droppen:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 2 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain met uitjes
    1 smoothie met 55 gram galiameloen, 55 gram cantaloupemeloen een halve nectarine, 65 gram optimel vanilleyoghurt

T: 1 appel

A: 300 gram nasi goreng

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemiddag meiden!
    Kaatje: wat een prachtig meissie!
    Femke: Hoe was het zwemmen? Groot gelijk dat je bezig gaat, van wachten word je alleen maar meer ongeduldig!
    Melanie: mooi menu hoor! En wat super -1,9!

Hier tot 12uur geslapen. Was gisteren naar Dance Valley geweest en pas om 4uur vannacht weer thuis. Wel een geweldige dag gehad! En heb er bijna een kilo afgedanst :D terwijl ik patat, hamburgers en pannekoeken heb gegeten!

Vandaag geen menu, morgen weer een nieuwe dag :)

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

de dierentuin in tuitjehorn was leuk! hebben daar zo'n 2 uurtjes rond gelopen en toen nog wat gedronken, erg gezellig. thuis sam lekker naar bed gebracht en zelf een broodje gegeten en even gaan liggen, vriend is nu ook thuis! maar ligt wel ziek in bed. maargoed hij is er weer:D

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    BIECHT: Wij hebben de nasi ingeruild voor een puntzak friet en een ijsco in belgie! *Oeps*

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Uk.. Je bent welkom hoor!:)

Melanie.. mooi resultaat zeg! - 1,9 kg.. Oh.. Friet & Ijs!!:D

Femke.. slim om je zinnen te verzetten. Wachten duurt lang he?!

Elsie.. Fijn dat het leuk was, er een vriendinnetje bij? Weegschaal is weer lekker aan het zakken he? Vriend het leuk gehad?

Kim.. Verbranden is niet leuk.. Veel water en de huid lekker blijven insmeren, soepel houden is belangrijk. Fijn dat de vakantie kilo's er niet zijn.:D Succes met je nieuwe poging om af te halen, hoeveel wil je er nog af?

Lovely.. Lekker wezen dansen dus.. Gezellig! En - 1 kg is dan altijd lekker he?!:)

Kaatje.. Elin is echt een mooi meisje zeg!

Hier een drukke dag gehad.. Vanmorgen weer mot met Erwin, ik ongi en hij chaggie, geen gezellige combi.. Arme Esmee haha..

Vanmorgen eerst naar het avonturenpark geweest, daarna naar huis voor een broodje en s'middags lopend en Esmee op de loopfiets naar schoonouders geweest.. Daarna thuis friet. Ik schoongemaakt, was gedaan etc en nu even relaxen. Straks nog even een wasje strijken en de vaatwasser uitpakken. Vanavond maar lekker vroeg naar bed.;)

Weegschaal: 71.7

Menu:

O: 2 boterhammen met appelstroop en een gekookt eitje.
    T: 3 geschrapte wortels en een flesje water.
    L: 2 boterhammen, 1 met kokosbrood en 1 met hagelslag en een appel.
    T: 2 sultana koekjes.
    A: Vlaamse frietjes, kaassoeflee en een kipcorn.

Straks nog een schaaltje met watermeloen..

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MR: Dat denk ik ook, het is de hele dag rustig geweest.

@Kaatje: Wat een mooie meid! ***smelt*** Ik wil ook!!!:)

@Melanie: Super zeg 2 kilo eraf!

@Kim: Da’s lekker dan, een koude douche…

@Lovely: Heerlijk gedanst dus vannacht!

@Hier: Zwemmen was heerlijk! Goed ook voor mijn bekken, heb nu bijna geen last. Verder helemaal rustig hier…

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Hopelijk is het stilte voor de storm ;)

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Dat vind ik een lieve opmerking, ik hoop het ook:)

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Aan de ene kant Femke zou ik zeggen geniet nog van je buik en de bewegingen want die ga je straks echt missen hoor hihi maar aan de andere kant snap ik dat je nieuwschierig bent!
    Die van ons kwamen beide voor 39 weken al dus ik snap jouw dan al helemaal :D komt goed meid heb geduld!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, nog heel even wachten meis. Dan kan je weg smelten bij je eigen kleintje.

Tot morgen :)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@mamavesmee hij heeft het leuk gehad, was gister wel heel moe en niet lekker, erg misselijk enzo dus bijna de hele dag in bed gelegen, maar gelukkig knapte ie s'avonds wat op. denk wel dat ik er een nieuwe vriendin bij heb, was gezellig.

weegschaal niet lief:( +600 gram, maarja gisteravond toastjes zitten eten met lekkers erop dus ja... en s'ochtends warme chocolade melk met slagroom:) vandaag dus maar weer streng! straks boodschappen doen dus weer gezonde dingen halen.

moet nog even een menu bedenken en wat we gaan eten vanavond.

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Euhm, wil er 15 kilo in totaal afhebben, dus heb nog wel even te gaan :(

Hier geen lieve weegschaal, weer een kilo erbij. Had beter in Ibiza kunnen blijven haha. Snap er niks van, eet hier veel minder en dan kom ik weer aan.
    Vanavond op de bruiloft hard swingen, dan is het er hopelijk weer af morgen ;)

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, ben ik ook weer.
    Leuk weekeinde gehad, veel leuke dingen gedaan.
    Gisteren met de meisjes en manlief gefietst, even langs schoonmams geweest waar we babyfoto's hebben bekeken van Harrold. En Maureen lijkt spreeeeeeekend op hem :$:). Wow... wel leuk te zien.
    Gistermiddag was er harley dag in oosterwolde, met z'n viertjes heen gewandeld. Esmee genoten van het luchtkussen met hele grote kinderen. Ons meisje is ook nergens bang voor zeg.
    Daarna nog langs een speeltuin geweest.

We gaan straks naar Ikea toe.
    Nog wat spullen zoeken voor in huis. Voor op tafel wil ik nog wat leuks, eigenlijk nog een kast voor zolder. Daar ga ik straks zitten studeren, dus zolder een beetje gezellig maken en opruimen. Gisteravond al aan begonnen. Wat een werk.

Weegschaal.... tsja, lekker gegeten het weekeinde, gisteren wel een strenge dag gehad hoor, maar sta ik 84 nu :(. Was zo afgevallen, al voel ik me totaal niet dik en merk dat ook zo, maar op de weegschaal is dat zo confronterend. Dus nu lekker weer aan de slag met afvallen. Eerste vakantieweek van Harrold niet zo goed opgelet... zucht. Had het erger verwacht trouwens, viel me nog mee maar toch. Nu even flink zijn komende dagen en dan komt het ook allemaal wel weer goed.

Ik reageer even niet.
    Moet even geld overboeken en dan gaan we de boel in de auto laden en weg.

Doeiiiii

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin heeft vannacht weer maar 1 voeding gehad :) Kwam om 00.30, is wel tot 01.30 in de weer geweest ( voeding,krampjes,wakker ) maar daarna kwam ze pas om 06.30 weer

Ga vandaag weer beginnen met een gezond eetpatroon in de hoop dat er toch wat kilo's afgaan zonder dat ik echt lijn ivm borstvoeding.
    Net ontbeten met twee bruine boterhammen ( jam en fricandeau ) en een beker melk. Zit nu aan een kop venkelthee.

Elsie en Kimmetje, jammer van de weegschalen :(

Deel Deze Pagina