10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik reageer even kort, heb maar 1 hand vrij.
    drama nacht gehad. van 01.30 tot 04.30 met Elin in de weer geweest.
    Vandaag naar de apenheul geweest.op een paar buien na redelijk weer gehad. eerste keer in het openbaar moeten voeden. moest even een drempel over maar ging goed.
    Ook is mijn mei tai binnen. erg leuk alleen verdwijnt Elin er nog in haha. morgen even youtube filmpjes bekijken ivm knoopmanieren
    Menu plaats ik maar niet :D

Femke wauw jij bent bescheiden zwanger !

Mve, jammer dat Dolfinarium tegenviel

Tot morgen :)

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Kaatje: Had Elin krampjes? Hoe vond Levi de apenheul?

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja honger, krampjes, wakker en ?
    Levi vond het erg leuk maar was er op het end klaar mee ivm moeheid en wilde graag naar huis

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hopelijk gaat het vannacht beter!
    Kan me wel voorstellen dat Levi er genoeg van had, het is dan toch wel een hele lange dag. Kon jij het zelf ook een beetje goed volhouden?

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Gisteren een drukke dag met de kinderen gehad.
    Maureen krampjes en was niet lekker, dus die was heel de middag huilerig. De zolder schiet heel erg op. Kwam allemaal dagboeken tegen van 1999 tot 2003. Wat ontzettend bijzonder die weer te lezen. En zo jammer dat ik daarna ben gestopt om te schrijven wat ik beleef. Genoot om alles terug te lezen. De manier waarop ik schreef was geweldig. Harrold en ik hebben dubbel gelegen.

Gistermiddag met de meiden even gefietst, Harrold moest nog wat klussen doen en ben dus maar ontvlucht uit huis whaha. Gisteravond combat in de sportschool gedaan, had weinig zin en moest me er heen slepen. Maar het moest van mezelf na een lekkere week. Deze week eigenlijk nog een keer, denk vrijdagavond.

De weegschaal wordt elke dag liever :D. Sta weer op 83.5 dus nog even tot laagste gewicht. Kijk maar niet meer achterom, maar baal er nog wel giga van dat ik me zo liet gaan. De kilo's vliegen er bij mij werkelijk aan als ik een paar dagen minder op let. Kan niet eens een avond lekker bbq'en zonder meteen veeeel aan te komen :(. Moet dat accepteren en keuzes maken dus.

Menu gisteren:
    O: 2 geroosterde boterhammen met 1x kaas, 1x berliner worst.
    T: schaaltje watermeloen, koffie.
    L: 3 broodjes, 2x filet, 1x spaanse salami,.
    T: koffie en een roze koek, waterijsje.
    A: spaghettini, met tomatensaus, gehakt, paprika, en ui, schaaltje vla.
    T: waterijsje, water.

Prima dag vind ik zelf. Vind het moeilijk in de avond niets meer te nemen. Maar dat kan ik even niet hebben na vorige week en de aangekomen 2 kilo ;). Maar gaat weer de goede kant op gelukkig.

Vandaag gaan we naar mijn zusje die op de camping staat.
    Het is het weer afwachten, bij slecht weer gaan we naar kabouterland :). Anders lekker spelen op de camping ( de kinderen dan whaha ).

@Mamavanesmee, jammer van het dolfinarium zeg. Het ziet er zo mooi uit op tv, al die shows. Maar is het 33 euro pp??? Wow, wat duur. Daar gaan wij dus niet heen. Vind de parken altijd veel geld vragen en het drinken etc is dan ook eens mega duur. Ga je met een gezin heen ben je aan entree al 120 euro kwijt :$.
    Sux6 vandaag met de gevel :p.

@Uk, leuk al die kaartjes weer te lezen he. Ik ben gewoon geweldig hahaha :p.

@Kaatje, apenheul ligt hier ook nog in de planning volgende week. Als we op vakantie zijn zitten we daar redelijk in de buurt. Dan nemen we de apenheul mee om er route naar huis :). Is leuk daar he?

@Lovely, die belastingdienst is soms knap irri he :cool:. Soms kan je er maar achteraan steeds tot zij geld van jou moeten hebben, dan kun je direct aan de eisen voldoen maar andersom..... we hebben ook al heel veel beleefd met hun helaas.

Nou dames, ik ga ontbijt maken voor mijn gezinnetje, de meiden in de kleren stoppen, spullen inpakken voor een dagje vermaak op de camping. Wat moet je dan veel spullen meenemen voor kinderen :$.
    Beetje opruimen nog en straks rond kwart voor tien gaan we weg :). Heerlijk even.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@butterfly idd veel meenemen met 2 kleine kinderen!

de weegschaal was wel lief -400 gram, dus nu 68.9.

menu:
    O: 1 cracker met appelstroop 2 beschuitjes met vruchtenhagel glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: kopje thee flesje water plakje ontbijtkoek.
    L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: aardappels rode kool vlees.
    T: misschien naar de bios..

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik ben helemaal gestopt met de bv (kolf het wel af maar gooi het weg :)) want ik ben weer begonnen met streng lijnen net als voor de zwangerschap...
    Resultaat van 1 dag -1.2kg :) Wil mijn oude lichaam weer terug en niet afhankelijk zijn van het kolf apparaat :):);)

Nina moet wel even wennen aan de FV valt volgens mij erg zwaar op de maag maar ze doet het er goed op en is net zo vrolijk als anders.

@Femke suc6 met de laatste loodjes en hopelijk moet je niet al te lang meer wachten op je kindje.

@Elsie Mooi menu en een lieve weegschaal!

@Butterfly Fijne dag op de camping hopelijk blijft de zon lekker schijnen. Ga je volgende week op vakantie?

@Lovely Hoe gaat het met jou?

@Kaatje Hoe is het met je mooie kindjes? Elin veel last van krampjes? Vervelend en dan nog 's nachts ook... Ben je wel aan het opknappen of valt het tegen?

@MVE Jammer dat het zo tegenviel gelukkig was het gratis! Suc6 met de gevel schoonmaken vandaag!

@Uk Gaat het goed met afvallen?

@Melanie Bij jou gaat het ook weer goed het afvallen lekker hoor! Ik kom ook weer flink mee doen ben benieuwd of het goed gaat...

@Beschuitje Wat is je vakantie weer snel om :$ Zin om te beginnen? Je ging nu toch een hele andere groep les geven?

Hoop niet dat ik iemand vergeet maar was even uit mijn hoofd :)

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Kaatje: Wat een prachtig meisje heb je!

Femke: Mooi bescheiden buikje hoor.

Hier: Resultaat Weight care gaat een beetje raar. Eerste dag ging goed, daarna niet zo, en nu na gisteren weer ineens 700 gram eraf terwijl ik gisteren als avondeten een halve pizza had (waar ik normaal een hele eet hoor).Ach ja, nog 9 dagen te gaan....ben benieuwd.

1e dag: - 500 gram
    2e dag: - 100 gram
    3e dag: +300 gram
    4e dag: -100 gram
    5e dag: -700 gram

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Knap dat je in het openbaar voede, had daar echt moeite mee.:) Fijn dat de draagdoek binnen is!

Lovely..Hopenlijk is het nu opgelost met de BD.

Femke.. Meldplicht!;)

Wendy.. Prima toch?

Butterfly.. Veel plezier vandaag! En de roze koek en vla na zou ik laten.;)

Zustertje.. Welkom Back..;) Mooi resultaat na 1 dag streng.. Hopenlijk doet Nina het net zo goed op FV.

Hier een slechte nacht gehad.. Esmee 5x wakker * zucht*

Menu.. Nog geen idee..

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Mooi menu En de weegschaal weer lief. Welke film wil je heen?

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Alles rustig hier:( en het voelt ook niet als of dat vandaag gaat veranderen...
    Geen beste nacht gehad, ben om kwart voor 4 ergens wakker van geschrokken en toen heeft het zeker een uur geduurd voordat ik weer een beetje rustig was en weer kon slapen.
    Vandaag komt mijn moeder om even te helpen met poetsen. Mannetje moet 6 dagen werken deze week en mij lukt het even niet. Vind het echt superfijn dat zij even komt helpen om de boel netjes te houden. Da's toch een fijner idee als straks de kraamhulp komt.

Fijne dag allemaal!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    redelijke nacht gehad. vannacht wel anderhalf uur met Elin in de weer geweest. Ze heeft een verstopt neusje ( weet niet of het daardoor komt hoor ) maar hapt aan, laat af en toe los, valt snel in slaap en als ik haar dan in bed leg begint ze 5 min.later weer te huilen voor een paar slokken.
    Levi werd 08.45 wakker, die was moe van gister :)

Lovely, ja viel me alles mee. Zakte niet steeds door mijn heup dus dan gaat het lopen al een stuk beter. Was wel kapot hoor aan het eind van de dag

Butterfly, ahh Maureen niet zo in haar hum dus gister. Misschien je dagboeken weer oppakken ?
    Ja voor kinderen zeker ! ( Ferry heeft zich ook prima vermaakt met camera ) ik vond het wel leuk maar ben zo'n type dat gewoon geen kwartier per stuk gaat staan kijken. Heb het al snel gezien. een aap is een aap toch :D Zijn wel veel leuke stukken waar de apen los lopen en je ze van dichtbij kan zien.

Zustertje, ben je in één keer over gegaan naar fv of heb je het eerst nog gecombineerd met bv ?
    Netjes 1.2 kg
    Met Elin en Levi gaat het super. Krampjes zijn de nachten gelukkig minder maar komst steeds kort op elkaar om te drinken. Ik knap aardig op, vrijdag naar de fysio voor mijn bekken,hoop dat ze me even los kraakt.
    Met Nina ook alles goed ?

Wendy, je bent in die 5 dagen toch best wat kwijt ! Nu hopen dat het er af blijft als je stopt met Weight care

MVE< moet ook wel een drempel over hoor. Ging nu steeds op een bankje ( in een hoekje ) zitten en dan met mijn rug naar de wandel paden. Vind het alleen nog zo'n gestuntel om haar zo snel mogelijk aan te leggen en er tegelijkertijd zo min mogelijk te zien is :D

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee wil naar het laatste deel van harry potter samen met vriendinnen maar is een beetje afhankelijk van hoe laat hun klaar zijn met werken dus moet ik nog even afwachten.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Sorry mijn geheugen is echt een zeef. Heb wel bijgelezen maar weet het nu al niet meer! Sorry!

Hier vannacht lekker geslapen. Had het nodig blijkbaar. Heb de klok rondgeslapen.

Vandaag lekker een dag vrij... net ontbeten en zo even douchen en aankleden. Wil vandaag het huis weer een beetje op orde brengen en de was wegwerken. En vanmiddag nog even naar het winkelcentrum bij cook en co snuffelen. Ze vroegen op het werk al naar het verlanglijstje voor mijn verjaardag (duurt nog ruim een maand, maar ivm mijn vakantie vroegen ze er vast naar). Dus even kijken of ik daar wat ideeen op kan doen (zal wel lukken ;))

Ik ga wat doen...

Liefs

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Daar ben ik weer. De bruiloft was super gezellig, en wat zagen ze er mooi uit! Ze had niet echt een bruidsjurk, maar wel een heel mooi jurkje van Karen Millen, beetje ijsblauw, strapless, en met onderaan de jurk een soort van ruches achtig iets (mijn uitleg is waardeloos haha).

Maar heeeeeeel mooi in ieder geval :)

Gister op pad geweest voor een nieuwe telefoon. Mijn abo loopt nog tot januari 2013. En was mijn blackberry ZO beu, loopt iedere keer vast, en de helft werkt niet. Dus heb een Iphone 4 gehaald een witte. Wel een rib uit mijn lijf, maar goed had geld over dus dan kan het wel.
    Ga nu de ander opsturen voor reparatie, en hoop 'm dan nog goed te kunnen verkopen.

Vandaag eigenlijk geen plannen. Vanavond wat drinken met een vriendin. En dan morgen weer werken. Vrijdag tot 15.00 uur, en dan alweer weekend! :)

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier een drukke dag...

Vanmorgen aan de wandel geweest en nu is mijn zusje er rond 14.00 gaan we richting een vriendin van mij en dan gaan we met zijn 5en naar de Ikea toe!

kom vanavond kletsen...

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    veel plezier

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Kom even mijn menu droppen:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 3 meergranenboterhammen
    (1 met) dieetmargarine vruchtenhagel
    (2 met) filet americain met uitjes
    1 beker optimel drink

T: 200 gram meloen
    1 appel

A: 1 portie lasagne

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Meiden,
    Ben weer terug van school. Eindelijk even de tijd om te schrijven. Moet zo weer door met heeeeel veel plaatjes uitknippen ( dagrimtekaarten) Ik kom tijd te kort de laatste tijd, ik verwaarloos jullie en mezelf. Aan lijnen nog steeds niet toegekomen, heb nu mijn hoop maar op maandag dan begint het goede werkleven weer :( Zustertje het is inderdaad heel hard gegaan die vakantie. Ik ga van de kleuters nu naar groep 4. Ben best in de stress want ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Veel collega's willen wel helpen maar iedereen zegt wat anders pffff...lekker handig.
    Nou morgen nog een dagje en dan vrijdag teamuitje. Ben benieuwd wat we gaan doen, dat is een verrassing.
    Ik lees echt bij, maar kan nu even niet reageren. Als al het knip werk klaar is kom ik terug...*knip knip*;)

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

de bios gaat door vanavond!:D hoeveel calorien zitten er eigenlijk in popcorn?

Deel Deze Pagina