10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Elsie: Leuk :D Veel plezier! Volgens mij valt het mee met de kcal in popcorn...

Hier inspiratieloos. Ben een boodschappenlijstje voor aankomende week aan het maken. Pfff... ik weet het niet hoor. Val altijd terug in hetzelfde!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga pannenkoeken bakken voor Levi en mij

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: mmm... lekker pannekoeken! :D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Misschien een keer zomerstampot? Ijsbergsla/snijbonen/ Andijvie of zuurkool met ananas?

Soep met een pizzabroodje/ roerbakgroenten met runderreepjes en roerbak mie..

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Thanks voor de tips. Roland heeft inmiddels nog wat dingen verzonnen. En is al onderweg naar de winkel. Je tips ga ik zeker onthouden voor volgende week ;)

6. MamavEsmee

Elsie.. Lekker een beker popcorn nemen hoor!;) Veel plezier..

Melanie.. mooi menu weer! Vind het ook altijd weer lastig om menu's te bedenken. Je dag nuttig besteedt?

Kaatje.. lekkerrrrrrr.. Pannekoeken!:)

Beschuitje.. Succes met knippen. Jammer dat je het lijnen nog niet goed hebt kunnen oppakken. Hopenlijk werkt in het normale werkritme zitten wel voor jou!

Nuttige dag vandaag!

Vanmorgen de voor en achtergevel helemaal schoongemaakt, wat een klus zeg. Daarna alle ramen gelapt, van binnen en buiten dus alles is hier weer bling bling..

Daarna binnen alles gezogen en gedweild en gestoft. De was gedaan en daarna naar een kinderverjaardag.

Morgen gaan we misschien een dagje naar het veluwemeer toe. Het wil redelijk weer worden,maar wel veel wind.. Kan Erwin surfen.. En wij schelpjes zoeken, wandelen en zandkastelen bouwen.:D

Menu:

O: 2 broodjes met 1x kalkoenfilet en 1x appelstroop en koffie
    T: koffie en een appel.
    L: 1 bolletje met 2 knakworstjes en 2 broodjes appelstroop & water.
    T: punt appeltaart, koffie en 2 glazen light drinken.
    A: aardappelpurree, verse wortels, doperwten en een 1/2 pangafiletje.

Straks een schaaltje meloen.

Had willen hardlopen maar kwam niet helemaal goed uit en best wat bewogen vandaag dus vind het goed. Morgen weer een dag.;)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE. Weer goed bezig vandaag ! Hoop dat het morgen wat beter weer is

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb een klein zakje m&m's gehad in de bios:) en daarna een mcflurry:) maar de film was goed:D

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Leuke dag heb je morgen! Veel plezier! En ik ben jaloers op je appeltaart!!! (ongi, en heb het momenteel zwaar)

@ Elsie: Fijn dat de film geslaagd was. Hoop dat je genoten hebt van je lekkers ;)

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Gisteren een erg leuke dag gehad. Naar kabouterland in Exloo geweest. Wat was dat leuk zeg. Je kon grotten in, konijnenhollen in, veel dieren kunnen zien en veel kabouters. Er waren veel speelveldjes ook. Esmee vond het geweldig, die is ook echt niet bang whahaha. Loopt wel even voorop de grotten in ;).
    Daarna terug gekomen op de camping om nog te drinken en de kinderen wilden spelen. Er stond een speeltuin midden op hun veld, maar het ging regenen en is niet weer opgehouden. Bah, met dit weer op de camping is echt niets aan zeg. Gelukkig hebben wij volgende week een huisje.

Dagje was prima voor een dagje uit.
    O: 2 crackers met 1x filet, 1x pindakaas, optimel.
    T: druiven, 2 reepjes kinderchocolade, water.
    L: 2 meergranen puntjes met rosbief.
    T: worteltjes, 2 handjes nootjes en een handje chips.
    A: gebakken aardappelpartjes, snijbonen, komkommersalade, kroket, ijs na.
    T: kopje koffie, pasoa jus :).

Er hadden wat dingen weggelaten kunnen worden maar blijf met dit lekkers erbij zelfs nog afvallen. En ja, nog altijd vakantie dus ga me niet alles ontzeggen. Beweeg trouwens ook erg veel deze week, dat merk je toch ook echt wel.

Menu vandaag:
    O: 2 volkoren beschuitjes met muisjs, magere melk.
    T: worteltjes met thee.
    L: 2 boterhammen met zuivelspread en tomaat, kopje groentesoep.
    T: schaaltje ananas en wat meloen.
    A: ( ik ) spaghetini ( man en Esmee pannekoeken )
    T: ontbijtkoek met koffie of thee.

Plannen vandaag:
    Ga vanmorgen lekker boodschappen doen, wat rond snuffelen ook denk ik. Mijn to do lijst voor vandaag is best lang, even de was wegwerken, veel regeldingen, veel opruimdingen nog, en wil vandaag dan ook alles klaar hebben dus ga zo lekker aan de slag.
    Esmee slaapt nog, vandaag even een rustig dagje voor haar.
    Ritme was gisteren heel anders dan anders, dus ze lag laat in bed. Vanmiddag iets lekkers bakken met haar, koekjes of cakejes.
    Waar mama AF MOET BLIJVEN!!!

@Mamavesmee, tsja, de roze koek en vla.. vond het zelf mee vallen ;) en viel nog af ook. Dus dan doe ik daar niet zo moeilijk over. Die roze koeken zijn zoooooo verslavend :). Beter kun je die niet nemen, maar het is ook vakantie. ( hahaha heerlijk excuus ook :p ).
    Veel plezier op het veluwemeer, het weer is hier op het moment niet zo best. Wat een bagger weer steeds he :(.

@Beschuitje, ja, jou vakantie is al om he. De scholen zijn hier net over de helft. Vind het wel heel snel gaan trouwens. Heb je het idee dat je vakantie hebt gehad? Als ik je zo hoor zou je alweer aan vakantie toe zijn?? Dat is ook een hele verandering, kleuters naar groep 4. Heb je deze beslissing zelf gemaakt of is dat besloten?
    Vervelend dat alle collega's wat anders zeggen zeg, daar kun je dus ook gewoon 3x niets mee.

@Elsie, voor een avond uit is een zakje m&m's en een ijsje netjes toch?? Het had wel erger gekunt natuurlijk. Fijn dat de film leuk was.

@Zustertje, leuk dat je weer mee komt doen. Vandaag lekker naar Ikea, of deed je dat gisteren?? Ja, wij gaan volgende week op vakantie. We gaan maar 5 daagjes weg, naar villapark panjevaart van hogenboom vakantieparken ( Brabant ). We gaan voor het eerst met de meiden, dus ja, het is even bekijken hoe dit gaat. Daarom gaan we niet meteen 2 weken weg. Al had ik dat leuk gevonden ;).
    We zitten in een villa, met een sauna en geloof een groot bad.
    Gewoon lekker relaxen daar dus. En eenmaal thuis nog een dag vrij om alles op te ruimen en dan zondag weer werken.

@Kaatje, dat vind ik ook: een aap is een aap!!
    Ben er met Harrold jaren geleden wel eens geweest. Ach, zonder kinderen is het allemaal lang zo leuk niet. Ik zei toen al: met kinderen gaan we zeker nog een keer. Dus ja, moet er van komen volgende week :). Verstopt neusje is vervelend. Kan er best van komen. Als Maureen een verstopt neusje heeft kan ze de fles ook niet in 1x leeg drinken, en laat dus ook steeds even los om vervolgens weer verder te drinken.

Nou meiden, heel verhaal dit keer.
    Ik ga aan de slag, beetje zonde mijn tijd vandaag te verdoen.
    Helemaal nu de laatste dingen op de planning staan ;).

Kom tussendoor wel even langs waaien.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@melanie heb er van genoten hoor!

@butterfly kan idd veel erger! succes vandaag.

weegschaal viel me mee na het lekkere eten van gisteravond +300 gram dus vandaag weer veel bewegen, al regent het:( moet zo toch even naar schoonmoeders huis lopen voor de katten en dan even door naar de winkel, regenkap over de wagen en sam zit droog! verder nog niet echt plannen vandaag, heb keelpijn en verkouden:(

menu:
    O: bakje yoghurt met museli plakje ontbijtkoek glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: kopje thee flesje water druiven.
    L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee glas water plakje kruidkoek 1x fruit.
    A: aardappels brocoli stukje vlees.
    T: kopje thee eierkoek.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!

Ik durfde vanmorgen eigenlijk niet op de weegschaal omdat we gisteren avond bij de kfc gegeten hebben na de ikea en 's middags nog een prinsessen gebakje op de de ikea...
    Maar na mijn ontbijt ging ik douchen en toch maar even op de weegschaal en ik was gewoon 3 ons lichter dan gisteren :$:D:D

@Beschuitje Spannend groep 4 zal wel even wennen zijn denk ik. MAar komt best goed joh! Tussen jou en je man alles weer oke?

@Butterfly Heerlijk er even tussenuit! Exloo komt mij bekend voor daar zaten wij pas dichtbij op vakantie! Geniet nog even heerlijk van je vakantie maar dat zal best goed komen...

@Elsie Balen van de regen :( Gisteren avond was dus leuk lekker even weg en genieten is ook weleens nodig! Met Sam alles goed?

Ik ga even wat huishouden doen en als Nina wakker is haar aankleden en drinken geven en dan richting de stad opzoek naar een leuke lampenkap voor in de huiskamer en alvast wat winterkleding voor Nina bij elkaar zoeken.
    Tot vanmiddag meiden

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Geniet van de rustdag vandaag en fijn dat het afvallen zo goed gaat.

@Elsie: Regen? Hier schijnt het zonnetje en hebben we een blauwe hemel.

@Zustertje: Veel plezier in de stad.

@Hier: De uitgerekende datum is hier! Het is alleen helemaal rustig… Vandaag even naar het dorp en verder lekker luieren.

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Butterfly: succes met je to do list :)
    Elsie: mooi menu hoor
    Zustertje: shopse vandaag!
    Femke: Wie weet ;) de dag is nog lang! In ieder geval zal het nu niet meer lang gaan duren!

Hier is mijn vakantie begonnen, heerlijk!
    Vandaag even het huis goed schoonmaken en alle kampeerspullen bij elkaar zoeken. We hoeven gelukkig niet veel mee omdat mijn vader er al staat. Verder nog wat tekenspullen en spelletjes kopen voor op de camping. Zat er aan te denken om ook verf mee te nemen?

Mijn menu:
    O: yoghurt, koffie
    T: koffie, 2 glazen water
    L: 2 crackers met kipfilet
    T: 2 glazen water, appel
    A: ?
    T: kop thee, 2 glazen water. koekje

De kinderen zijn lekker aan het spelen op hun slaapkamer, dus ga snel de woonkamer doen!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge *gaap*
    Nachten worden hier nog niet echt beter. Vannacht er wel 10x uit geweest waarvan 8x om te voeden.

Femke, hoe gaat het bij jou ? Alles rustig dus. Jeetje je bent gewoon alweer uitgerekend. wat is de tijd hard gegaan

Butterfly, dat vind ik knap, iets bakken en er af blijven !

Zustertje, lief zo'n weegschaal !

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou hier echt regen hoor! bah naja nu is het ff droog maar het is niet echt lekker weer.

met sam alles goed, het is wel een draakje aan het worden doet vanalles wat niet mag maarja hoort erbij.

@kaatje jeetje 10x eruit dat is wel pittig!

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Geniet van je vakantie.

@Kaatje:8x voeden, jeetje, er zit nog niet echt regelmaat in. Heeft Elin nog steeds zo'n krampjes?

@Elsie: Jammer van het slechte weer bij jullie. Hoop niet dat het deze kant op komt.

@Hier: Had rond 10 uur toch echt een paar weeën, maar het is nu weer weg. Had even het gevoel dat het echt ging beginnen, maar nee. Het zal nu wel niet lang meer duren hoop ik.

18. MamavEsmee

Elsie.. Prima toch en die 300 gram is te overzien, niet?! Mooi menu vandaag.. De dieetiste heeft je goed gedaan he?

Melanie.. De appeltaart was ook erg lekker.. Je in kunnen houden?

Butterfly.. jij was vroeg in de vakantie. Klinkt als een leuke dag. Je to do list kunnen afvinken? En betreft het lekkers.. Ik kon erg streng voor mezelf zijn, en ben dat soms nog wel.. Goed toch dat jij er lekker van kunt genieten en toch nog afvalt.;)

Kaatje.. Heftige nacht zeg!:$ Weegschaal al wat liever?

Zustertje.. Lekker toch, ondanks lekker eten 300 gram afvallen. Wanneer moet je weer beginnen met werken? Gaat ze naar het kdv?

Femke.. Nog weer weeën gehad? Spannend, de uitgerekende datum voorbij..

Lovely.. Karig menu zeg. Heb je dan niets door de yoghurt? Gave foto op hyves trouwens!:cool: Geniet van de vakantie, waar ga je kamperen?

Friet komt er aan.. kom straks kletsen!:D

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee de dietiste heeft me zeker goed gedaan, steuntje in de rug ook! buikomvang was daar de eerste keer 83 cm, vandaag 81 cm thuis gemeten! en idd 300 gram is te overzien, vandaag bijna een uur gewandeld in totaal dus dat zit dan wel goed!

avond eten veranderd in soep met brood, ben niet helemaal lekker! sam heeft een potje op en is net in bad geweest en gaat zo lekker naar bed hij is erg moe huilen en piepen om niks.

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: jeetje wat een brakke nacht. Hopelijk wordt het geen gewoonte.

@ Zustertje: Super dat er toch 3 ons af was! :D

@ Femke: jammer dat de weeën weer gestopt zijn. Vandaag uitgerekend. Nog max 2 weken meid!

@ mamavEsmee: lekker frietjes! :D Heb me gisteren nog goed in kunnen houden gelukkig.

Hier vandaag chaos op het werk. Ben blij dat de dag om is. Ook nog eens onwijze last van mijn (slechte) knie. Heb dus de hele dag met een bandage om gelopen. Kan niet gebruiken dat ik er weer doorheen ga nu. Hopelijk is het morgen wat beter. Hoewel ik dat niet verwacht aangezien ik vandaag te veel ben doorgelopen merk ik. We zien wel… bijna weekend!

Qua menu ging het goed. Geen tijd ook om aan lekkers te denken ;) En dat terwijl er chocokoekjes waren… JUM!

Mijn menu vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 2 krentenbollen
    200 gram meloen

T: niks

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)

Liefs

Deel Deze Pagina