10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Genoten van de frietjes?

@Elsie: Netjes, 2 centimeter buikomvang eraf!

@Melanie: Rustig aan doen met je knie! Voor je het weet heb je een echte blessure en dan zit je zomaar een paar weken thuis.

@Hier: Alles helemaal rustig, hebben Mcdonalds op, hoop dat het vettige eten helpt.:)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Hopenlijk is Sam morgen weer gezellig.;)

Melanie.. Mooi menu en knap dat je de chocokoekjes hebt kunnen weerstaan!:) Balen van je knie.. Heb je vaak he?! Merk je nu je zoveel bent afgevallen dat je er minder last van hebt?

Femke.. Haha.. Vet eten dat de bevalling opwerkt? Die kende ik nog niet.. Hoop wel met je mee!;)

Hier genoten van de frietjes en een kroketje..

Vandaag lekker naar het veluwe meer geweest, Erwin heeft ruim 2 uur lekker kunnen surfen, Esmee en ik hebben ons vermaakt aan het strandje, eendjes voeren, in de speeltuin en lekker gewandeld.

Tegen 16.00 weer thuis, ben ik lekker wezen lopen 28 minuten aan 1 stuk.. Moet even een nieuwe route bedenken. Merk dat ik sneller loop en aan de rondjes waar ik eerder minimaal 30 minuten over liep niet meer genoeg heb.:D

Menu:

O: 2 broodjes met appelstroop en koffie
    T: Water en worteltjes.
    L: 2 puntjes met 1x muisjes en 1x kalkoenfilet en een appel.
    T: 2 blikjes redbull light en een appel.
    A: frietjes met mayo/pinda en een kroketje.

Weegschaal blijft ondanks ongi en vakantie keurig onder de 72. 71.8 vanmorgen..:)

Ga nu verder in mijn boek.. is spannend!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, jammer niet door gezet dus.

MVE. weegschaal ben ik niet meer op geweest haha. begin volgende week wel weer als Ferry aan het werk is

Elin in de mei tai

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee nou ik hoop het ook!

@femke hoop voor je dat het snel begint!

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Bakerpraatje;), maar baat het niet dan schaadt het niet.

@Kaatje: Schattige foto van Elin en jou!

@Elsie: Ik ook, ben het helemaal zat...

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke logisch! nog even geduld hebben kan nooit heel lang meer duren gelukkig!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ mamavEsmee: Merk weinig verschil aan mijn knie met toen ik zwaarder was. Die knie is gewoon versleten, dus ik houd daar gewoon altijd last van. Vroeg of laat zal er een nieuwe knie in moeten... Leuk dagje had je vandaag!

@ Femke: Lekker mac donalds. Jammer dat het rustig is... Duim voor je dat het niet te lang meer duurt voor je je meisje in je armen hebt.

@ Kaatje: Schattige foto zeg. :D

Hier een stukje appeltaart! Lekker! :D Roland kreeg op het werk een klein appeltaartje mee (4 stukjes) hopelijk kan ik het bij 1 stukje laten. Dan hebben we evt in het weekend nog een stukje.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames.

@Mamavesmee, dat streng zijn kan ik ook, maar niet als ik Harrold 3 weken om me heen heb. Vooral in de middag bij de koffie wil hij dan wat lekkers en ik natuurlijk ook. Maar als hij er niet is, kan ik heeeeel makkelijk nee zeggen. Ik ga in de vakantie geen mega grote strijd maken. Let wel op natuurlijk, het is niet s'morgens een koek, s'middags weer en in de avond wat lekkers. Maak wel keuzes, maar neemt niet weg dat ik het lekkers liever wel vermijd. Het ging namelijk net zo goed met afvallen en na een BBQ de kluts kwijt. Maar heb hem weer opgepakt al een paar dagen ( gelukkig ).

@Femke, ik zat er ook op te wachten, al met 37 weken omdat ik juist sterk het gevoel had dat Maureen eerder zou komen. Dan duren 3 weken nog heeeeeeeel lang. Het kan nu nooit lang meer duren hoor. Kan zo op een nacht beginnen. Sux6 meis!!!!! ;) geniet er van, het is wat gevoelig :p maar heeeeel bijzonder. Ik zou de bevalling eigenlijk zo 10x keer overdoen, terwijl ik op het moment dat ik beviel verging.

Vandaag een heerlijke rommeldag gehad.
    Veel dingen af kunnen vinken, nog niet helemaal klaar. Maar ach, dat is ook geen ramp. Morgen weer een dag. Met Esmee sprookjes cakejes gebakken ( alleen het glazuur voor de cakejes heb ik laten mislukken, teveel water toegevoegd ). Dus alleen cakejes, en okeej, heb 1 gehad. Maar het was echt een klein cakeje, 1 hap. Per cakeje 100 kcal. Nog even gefietst met Esmee, films gehaald voor vanavond, nog even gesnuffeld in een kringloopwinkel.

We gaan zo lekker griezelen.
    Heb 2 films gehuurd: paranormal activity deel 1 en 2 :).
    Zusje had hem ook gezien en die vond de film zoooo eng, ze durfden deel 2 niet te kijken en doen dat ook niet. Dan wil ik hem juist zien ;). Zal vast meevallen, vind een film niet snel eng.

Lekkers: de bedoeling is het bij ontbijtkoek bij de thee te laten en later op de avond schaaltje komkommer en worteltjes, eventueel druiven. Geen toastjes, geen chips, niets!!! Ben benieuwd ;).

Wij kruipen op de bank :D.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Butterfly ik was echt toe aan een nieuwe uitdaging dus ik wilde graag naar groep 4! Het is een grote uitdaging hi hi, heb er veel zin in. Ik ga er vanuit als ik straks begonnen ben dat het dan wel wat makkelijker is met wennen. Ze zeggen allemaal dat ik het tot aan de herfstvakantie heeeeeel druk ga krijgen en het ook niet echt leuk vind ( lekker vooruitzicht ;)) maar daarna ga ik het steeds leuker vinden. Ik wacht wel af!
    Femke nog steeds geen kleintje?! Balen hè wachten duurt lang:(
    Ik ga nu even met mijn schat op de bank ben tot 9 uur met school bezig geweest net gedouched en nu eindelijk klaar!!!

10. MamavEsmee

Femke.. Ok, dus toch een bakerpraatje.

Melanie.. Ok echt versleten dus.. Hier toen ik zwaarder was last van mijn knieen en rug. Nu gelukkig niet meer.. Toch nog een stukje appeltaart. De andere 2 puntjes in de vriezer doen, is de verleiding ene stuk minder groot. Ondooi je hem zaterdag, even in de oven warm maken.. *kwijl*

Butterfly.. Erwin is geen snoepert gelukkig.. Wel een lekker broodje s'middags en s'avonds wat te snaaien. Veel plezier met je films.:D

Kaatje.. Lieve foto.. wat zie je er al weer goed uit!

Hier lekker gerelaxed.. Straks filmpje kijken.:)

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Wat een rust hier!

Hier is m'n buik ook nog alles rustig, wel heel slecht geslapen vannacht. Voelde me helemaal onrustig, maar er gebeurd niets...

Voor vandaag helemaal niets op de planning staan, ben heel moe, dus ga zo lekker weer terug het bed in.:)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@femke slaap lekker! wou dat ik dat ook kon doen, maar helaas heb sam rond kruipen.

hier erg verkouden en niet lekker! rustig aan doen dus vandaag zover dat gaat met sam die alles doet wat niet mag.

13. MamavEsmee

Femke.. Balen van de slechte nacht, toch prettig dat je nog lekker je bed weer in kan.

Elsie.. beterschap! En Sam is lekker in de ontdekkingsfase?

Hier redelijk geslapen, heb verkeerd gelegen en nu spierpijn in mijn schouder.. Erg iritant.

Weegschaal was lief ondanks de friet en een 1/2 reep milka ( 50gram) 71.4..:D

Vandaag wat regeldingetjes doen.. Nog een taart maken voor de verjaardag van schoonvader morgen en wat boodschappen.

FIjne dag meiden..

Oja menu:

O: yoghurt met muesli en koffie
    T: fruit
    L: 3 broodjes met mager beleg.
    T: worteltjes oid.
    A: Kop soep & 1,5 pizzabroodje

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee ja idd de ontdekkingsfase, maar vooral dingen die hij niet mag;)

weegschaal gaf het zelfde als gister aan vanmorgen.

menu:
    O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek kopje thee glas sinaasappelsap.
    T: kopje thee flesje water 2 doosjes rozijnen.
    L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: patatjes.
    T: kopje thee ?

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net bij de fysio geweest.
    SI gewricht is niet meer geblokkeerd. Pijn komt bij mijn stuitbeentje vandaan. Deze is gekanteld. Cadeautje van een snelle bevalling.Ben ik nog wel even zoet mee dus.

Melanie, lekker appeltaart :)

Femke, jammer alles weer rustig

MVE, thanx. hoop dat die 7 kg extra er ook snel weer af is
    Balen zeg spierpijn. o lekker Milka ! lieve weegschaal :)

16. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi meiden check ook even topic wie doet er mee na de zwangerschap staat een goede site op en al resultaten van mijzelf!
    ik ga ook weer mee doen na mijn zwangerschap ,misschien iets voor jullie?
    als jullie mee doen met bodyrock zouden jullie dan je resultaten ook bij mijn willen posten?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry ik blijf gezellig hier :)

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Gekanteld stuitje? Dat klinkt pijnlijk.

@hier: Net wakker na een dutje van 2 uur en ik vindt de slijmprop in mijn onderbroek! Er gebeurd iig iets, ook al kan het nu nog dagen duren voor de bevalling begint. :)

19. MamavEsmee

Femke.. het onrustige slapen kan ook een teken zijn..Vriendinnetje was de nacht en dag voor ze beviel heel onrustig en opgejaagt. S'avonds begon de bevalling.

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja je kan toch ook hier blijven!!!
    mischien heb je iets aan de link

Deel Deze Pagina