10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Even zwaaien.
    Drukke dag gehad, vanmorgen zijn we te winkelen gegaan, maar met 2 kinderen is even lekker shoppen niets waard. We hebben het maar opgegeven en zijn naar ballorig gegaan. Bij bakker bart een lekker broodje gehaald ( meergranen bol met filet, sla en ei :) ) en na het broodje dus spelen. Esmee heeft nog een kindermenu gehad en harrold wilde een frietje. Ik heb het bij een flesje rivella gelaten :). Goed he ;).

Mijn menu:
    O: 2 beschuitjes, 1/2 plak kaas, 1x smeerworst, thee.
    T: water, 100 gram worteltjes.
    L: meergranen bol met filet, sla en ei, water.
    T: nectarine, koffie, flesje rivella, waterijsje.
    A: rijst, ketjap roerbaksaus, veel wokgroenten, kip.
    T: ???

Vanavond nog even sporten denk ik.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ beschuitje: Wel fijn dat de voorbereid bent dat je het waarschijnlijk de eerste periode niet leuk gaat vinden. Kan het alleen maar meevallen toch?

@ MamavEsmee: Ja er zit geen kraakbeen meer in mijn knieën dus de “stootkussentjes” zijn weg. Fijn dat jij minder last hebt van je knieën en rug nu je afgevallen bent. Taart invriezen was een goed idee geweest. Maar niet meer nodig aangezien hij gisteren toch opgegaan is! *oeps* Vervelend van je spierpijn. Hopelijk is het snel over.

@ Femke: Vervelend dat je je zo onrustig voelt. Hopelijk heb je snel je kleine meisje in je armen. Kan me voorstellen dat je wel “blij” werd van het slijm wat je verloor. Betekend toch dat er van binnen wel iets gebeurd. Duim voor je dat het niet lang meer duurt!

@ Kaatje: Geen goed nieuws dus bij de Fysio. Kunnen ze wel iets voor je doen?

Hier vandaar wel lekker gewerkt. Het was gelukkig niet zo druk, dus heb weer wat dingetjes bij kunnen werken. Wel nog steeds ontzettend last van mijn rechter knie. En daardoor nu ook van mijn linkerheup en voet omdat ik mijn rechterbeen wil ontlasten. Niet handig dus. Gelukkig is het nu weekend.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    1,5 plak 20+ kaas
    1,5 plak ham
    1 appel

T: niks

A: friet speciaal
    1 satekroket

Liefs

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik merkte vanavond ineens dat mijn broek losser zit:D

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haai meiden, vandaag de eerste vergadering gehad op school. Het is nu echt begonnen. Maandag weer werken *zucht*
    Melanie wat rot van je knie en grappig die opmerking over het taartje invriezen...het was een goed idee geweest ( maar nu zijn ze op haha)
    Butterfly met kleintjes winkelen lijkt me inderdaad niet echt makkelijk. Ballorig dus ook leuk geweest?
    Femke we duimen allemaal voor snel goed nieuws...*doet een bevallingsdansje voor je* ( wie doet ermee;))

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    * zwaai * wij zijn al de hele dag druk met inpakken, morgenmiddag vertrekken we naar de camping!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, slijmprop verloren . jeeee je kan hem maar kwijt zijn :) betekend iig dat alles aan het verweken is

Butterfly, netjes aan een rivella gehouden ! Winkelen met kids is idd niets

Melanie, ja ze gaat overleggen of ze het gaan kraken of niet. anders wordt het gemobiliseerd en krijg ik oefeningen om het te stabiliseren

Elsie, altijd leuk als je broeken losser gaan zitten

Beschuitje, ja dan is zo'n vakantie snel om

Hoe zal het met Annemie gaan ? al een tijd niet meer gezien he

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Schaam!!!

Hier vanavond frietjes van de friettent gehad (stond in de planning) maar daarna bij mijn ouders ook nog borrelnootjes gehad.

Ik zal blij zijn als ik zondag niet aangekomen blijk te zijn.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wel lekker ;)

Wij hadden ovenfrites met snacks. Als toetje een kwart Meloen.
    Vanavond als tussendoortje nog een bakje vla genomen. Verder hele dag al aan thee en crystal clear.

Nu hond uitlaten,kijken of Elin nog wat wil drinken en dan hopen op een goede nacht.

Truste

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het niet helemaal rustig, af en toe een wee en doorlopend ongipijn. En het is volle maan... Zou het dan nu echt beginnen??? Hoop het zo!

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Hoi meiden
    ik meld me weer, na 1 jaar!
    ik weeg nu 74,3 kilo en ik wil heel graag mijn kilos eraf, maar het is zo moeilijk! hopelijk kunnen jullie mij een beetje motiveren. We hebben nogal een hectische periode achter de rug/ & nog steeds bezig. zie onderschrift.
    Maar ik ben gestopt met kolven sinds een paar dagen en ik kan nu dus lekker afvallen. Kan ook niet te snel want ik ben veel duizelig door de stress, maar 2 kilo per maand zou moeten lukken denk ik?
    Vanavond patatjes gegeten uit de oven, wortels doperwtjes en maiskolf en vegaburger en als toetje meloen. Best wel een goede maaltijd:)
    daarna een minikoekje en dat was het. Wegen jullie je elke dag?

11. Ons Kleintje

klinkt al wel..vooral door de ongipijn, dat had ik ook op de dag van de bevalling. succes!

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ons kleintje: Welkom terug! Is de tweeling al uit het zh? (27+17 weken is 34) Pittig zeg, in 3 jaar tijd 3 kindjes, die allemaal zoveel te vroeg geboren worden.

13. Ons Kleintje

Hoi, het rekenen valt niet mee tussen de weeen door;)(grapje dus)
    ze zijn alweer 44 weken oud, dus 4 hele maanden/ gecorrigeerd 1 maand oud.
    Het is erg heftig allemaal, vandaar dat ik de lichamelijke klachten heb. en eten doe ik vanwege mijn ongenoegen.
    Maar ik denk dat ik me wel prettiger ga ik voelen als ik weer wat slanker ga worden.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    He dames.

Ik ben weer wakker.
    Wasmachine draait weer, was hangt buiten.
    Gezien het zonnetje wat probeert door te komen hoop ik op mooi weer :). Heb genoeg in de planning weer... poeh, ja, wanneer niet he whahaha.

Hier sinds gisteren weer aan het kcal tellen.
    Ik dacht gezond te eten en doe het ook wel goed, maar in sommige dingen zitten echt meer kcal dan je verwacht en zit je toch snel op 1700 kcal :$. En maar denken, ik doe het goed.
    Ik wil er toch weer ECHT voor gaan. Dat schommelen ben ik ook wel weer een beetje zat. Het gaat wel goed, maar ik wil gewoon onder die 80 komen. Gisteren dan een strenge dag gehad. Niet gewogen, heb de weegschaal verbannen naar de zolder ;).
    Ik weeg me teveel, en die schommelingen steeds motiveerd niet zo.
    Ik mag 1x in de week wegen, niet vaker. Dit ga ik bijhouden ook.

Is het een idee hier toch weer een lijst bij te houden??
    Op zich wil ik dat wel doen.Dan motiveert mij dan ook weer wat meer om er echt voor te gaan. En het doel van het topic wordt dan ook weer meer naar voren geschoven.
    Als iedereen die dit ook wil nou het startgewicht, streven wil sturen naar mij zal ik proberen dit in een schema te zetten.
    En is het dan een idee om een vaste weegdag te houden?? Dan hoef ik niet elke keer alles te wijzigen als deze dag verschillend is.
    Vrijdag weegdag????

15. Ons Kleintje

ja leuk idee!

startgewicht 74,3 streefgewicht=68

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Nachten gaan hier nog steeds niet echt beter.
    23.15 - 02.00(tot 03.00) - 05.00 - 07.00
    Hoop toch echt dat het een fase is en snel weer over gaat. Gaat nu al de hele week zo.

Femke, hier begon het ook met ongi pijn.hoop straks babynieuws te lezen

Ons kleintje, welkom terug en succes !

Butterfly, haha je was buiten. Hoef je hier niet te proberen.regent al de hele dag
    Dan schrik je idd wel van 1700 cal. als je denkt goed bezig te zijn

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

even snel met 1 hand

@butterfly zet mij maar op de lijst... 112kg en streven 95kg als eerste doel er is al wel vanaf maar dat geef ik komende vrijdag dan door!
    Ik vind het een super idee!!

Geen tijd zit even snel te kolven en moeten dan weg sorry!

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Dus toch weer even " streng" En aan 1700 calorieen zit je zo..;)

Mag ik ook op de lijst.. :) Streefgewicht 72.0 ;)

Zustertje.. Hoevaak kolf je nu nog? Zonde dat je het weggooid.:)

Melanie.. Vandaag gewoon weer oppakken hoor! Nog leuke plannen voor het weekend?

Femke.. Heeft het doorgezet?

Ons.. Kleintje.. Heftig zeg! Knap dat je er nu weer voor wilt gaan! Welkom terug meid..

Hier gisteren naar vrienden geweest..Daar electronische levensweg gedaan. Echt leuk!:D Natuurlijk ook gesnoept van allerlei lekkers. De weegschaal was gelukkig lief. Hadden er met het eten al wel rekening mee gehouden

Weegschaal 71.6

Vandaag is schoonvader jarig. Heb geen idee wat we met het eten doen vanavond.. Of daar of toch hier.

O: optimel kwark met 1 eetlepel muesli en 5 aardbeien en koffie.

Ga nu eerst hardlopen!

19. Ons Kleintje

ontbijt= roeryoghurt met een klein beetje vanillevla en lepel jam.
    tussendoor 1 capuccino

wow wat zijn sommigen hier enorm afgevallen!

20. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Afvallijst

Startdatum: 13 augustus 2011

Ons Kleintje
    Start 74,3
    Huidig 74,3
    Streef 68,0

Zustertje
    Start 112
    Huidig 112
    Streef 95

MamavanEsmee
    Huidig 71,6
    Streef 72

Uk2011
    Start 65,1
    Huidig 65,1
    Streef 60,0

Lijkt me het handigste om het gewoon in het topic bij te houden, dan kan een ieder het zelf aanvullen. Elke ochtend de lijst even naar voren halen zodat iedereen kan updaten en klaar ;)

Deel Deze Pagina