Ook hier uitgeslapen, de meiden worden nu wakker dus zo werk aan de winkel hier. Harrold moet de hele werken voor zijn oude baas... dingen afmaken. We pakken dus nu lekker ons eigen ritme weer op, en dat is toch wel weer heel erg fijn hoor. Overdag zijn de dagen voor mij en de meiden omdat manlief altijd werkt, dus we hebben gewoon een vast ritme. Merk nu al dat ik weer motivatie heb om verder te gaan met afvallen. Met Harrold om me heen eet ik sneller lekkere dingen bij de koffie of de lunch dan als hij er niet is. Het is een lekkerbek, hij kan het hebben. Het weekeinde geprobeerd op te letten, maar ben wel 2 kilo aangekomen . Baal daar weer zo van, ging zo goed. Mar we gaan er weer tegenaan hoor, doe weer lekker mee. Nu eerst de meiden in de kleren stoppen, de meiden brood en melk geven, straks komt onze gastouder ( ex gastouder ) een bakje koffie drinken en de laatste dingen afhandelen en gewoon even gezellig bij praten. Lekker in de tuin zitten, de zon straalt hier alweer . Mijn eetdag: O: 2 boterhammen, 1x kaas en 1x kipfilet, glas melk. T: 2 mandarijnen. L: 2 geroosterde boterhammen met kaas, tomaat en komkommer, kom lente-uit soep. T: appel. A: cottagepie ( ovenschotel met met gehakt en aardappel ). T: waterijsje. Vanavond hoop ik even te kunnen sporten . Reageer later!!! @Zustertje, gefeliciteerd meis, vandaag ben je echt jarig meende ik? Wat was je vroeg..... poeh!!!
Zustertje, dan ben jij degene die ik gefeliciteerd heb op hyves Gefeliciteerd !!! Butterfly, merk ook idd dat ik meer in een ritme blijf zonder Ferry in de buurt,maar die is van 09.15 tot 14.30 thuis dus laat je je sneller meeslepen voor een koekje bij de koffie etc
Goede morgen meiden.. Heb een onwijs druk weekend gehad. De vrije minuten in de zon doorgebracht met een boek. O.a. verjaardag, BBQ, frietjes en de weegschaal was toch nog best lief na al dit gevreet.. 72.1.. Vandaag goed opletten, vanavond hardlopen ( fysio) dan zit ik er morgen wel weer onder. Vanmiddag 4 uur vergaderen..Wordt al gaar als ik er aan denk.. bah!! Menu: O: 2 boterhammen 1x chocpasta en koffie T: appeltje en water.. L: meergranen bol met rookvlees en een schaaltje ananas T: pakje liga en thee/koffie A: aardappelpuree, doperwten/wortel en komkommersalade en een blinde vink..
Dankjewel meiden!! Heb er in elk geval heerlijk weer bij alles is eigenlijk klaar flink doorgewerkt eigenlijk moet ik nog stofzuigen maar dan kan ik vanavond weer beginnen laat het dus maar zo.
Goedemorgen! Vriendlief is met de baby op pad dus mama heeft tijd om lekker rustig te reageren! @ZUSTERTJE; GEFELICITEERD!!! Maak er een leuke dag van
Dat is lekker. had vandaag belafspraak met UWV. maar hebben ze me verkeerd ingedeeld. blijk nog onder de jongere te vallen dus moet daar naar het open inloopspreekuur komen tussen 09.00 en 12.00 Deze week alleen vandaag tijd dus moet zo Levi maar rij klaar maken ( die daar geen zin in heeft ) en gaan. ( en dan hopen dat ik snel aan de beurt ben )
Goedemorgen dames, Nou, mijn dag begint alweer goed hier. Ben vanochtend uit mijn slof geschoten zeg. Heb een truitje aan die wat bloust en dan een strakkere band heeft van beneden en waarschijnlijk zat die net wat hoger en een beetje op mijn buik ofzo (kwam van de fiets). Zegt een collega heb ik wat gemist in de communicatie want toen mijn vrouw zon band droeg was ze zwanger. Dat is zon foute opmerking, dus ik zeg nee, ik ben gewoon dik nou goed! zegt hij er nog eens achteraan Oh, is dat het ..dus ik weer en trouwens je kan echt niet aan een vrouw vragen of ze zwanger is ..loopt er een andere collega langs die ook zo vreselijk lomp is ben je zwanger? toen werd ik ineens kwaad zeg. Dus ik blehren wat zijn jullie een stel lomperds zeg. Voor hetzelfde geld heb ik net een miskraam gehad of lukt het niet. Dat soort dingen moet je nooit tegen een vrouw zeggen. Ik zit af en toe al niet lekker in mijn vel met dat randje om mijn buik en dan krijg je zon opmerking. Doe ik nog wel mijn best en ga ik met de fiets, en daarnaast voelde ik me even niet dik vandaag ..ggrrrrrrr sommige mannen. O ja, daarna kwam die collega naar me toe of ik even mee wilde praten en een andere vroeg of alles goed met me was. Dus ik weer er is niets, maak er nou verder geen drama van, dat soort opmerkingen moet je gewoon niet maken tegen een vrouw. Nu denken ze dalijk weer dat ik een miskraam heb gehad ofzo ..ooooohhhhh wat kan ik moe worden van die mannen .. Sorry meiden, moest het ff kwijt hoor. Zusterje: Gefeliciteerd!
@MamavEsmee; 4 uur vergaderen?! Zelfs ik word gaar bij het idee alleen al Fijn dat de weegschaal niet te streng voor je was. @Butterfly; Ik kan ook veel beter in het afvalritme blijven als vriendlief niet thuis is. @Beschuitje; Je bent vast niet de enigste die van het weekend is aangekomen dus vanaf vandaag gaan we er gewoon met z'n allen weer hard tegenaan @Kaatje; Lekker zo'n nachtje Hier van het weekend ook niet aan de was toe gekomen dus ook hier aan de was vandaag. @Femke; Gelijk heb je hoor dat je je schoonmoeder niet in huis wilt hebben als je net bevallen bent. Als je hummeltje net geboren is wil je lekker genieten van jullie gezinnetje en daar hoef je geen bemoeials bij te hebben. @Melanie; Rood is ook een kleurtje Wordt je wel bruin na de roodheid of niet? @Patriesja; Een leuke Pasen gehad dus
Ach wendy wat zijn sommige mensen toch lomp he? Laat je niet kisten en super goed van je dat je er ook meteen iets van gezegd hebt. Ik zou thuis gaan zitten brullen en op dat moment het lef niet hebben om meteen er iets van te zeggen. Hebben ze nog wel even sorry gezegd naderhand ?
@Wendy; Grr mannen :x:x Ze kunnen zo niet tactisch zijn he. Wel goed dat je er gelijk iets van hebt gezegd.
Die eerste collega kwam naderhand naar me toe dat hij het zo niet bedoeld had en of ik wilde praten.....maar toch. En misschien reageerde ik ook wel te fel....ben ook nog eens ongesteld dus zit allemaal lekker te werken... En er trakteert straks een collega gebak, en ik ga nu juist een stukje nemen!!!! wahahahahah
@Hier; Ben nog steeds ziek; zware griep, keelontsteking en oorontsteking - echt flink balen. Denk dat ik nog even lekker ga liggen nu ik de kans heb. Kom straks nog even terug!
Zo de eerste twee stoelen staan in de beits en ook het tafelblad. Moet nu nog een houtenbankje maar dat wordt een klus. Eerst nog schuren, bah daar heb ik wel een hekel aan. Is niet zo lekker voor mijn rug, maar ja ik wil ook wel dat het lekker klaar is dus gewoon door gaan ! Ik heb nu even pauze hihi lekker banaantje erbij en een drankje. Zo op naar buiten maar weer.
Goeiemorgen meiden @zustertje, GEFELICITEERD MEIS!!!!! maak er een leuke dag van @melanie, hmm rood is idd niet helemaal die goeie kleur @wendy, jeetje wat kunnen mannen toch lekker lomp zijn @elena, beterschap! Sorry voor de rest weet ik het niet meer.. Wij gaan zo even naar de makro, kijken voor een speelgoedkast. We hebben een hele handige, met van die grote plastic bakken en wieltjes eronder, dus hoop dat ze die nog hebben.
@ Zustertje: Gefeliciteerd met je verjaardag meid! @ Wendy: Jeetje wat een botte opmerkingen weer. Kan me voorstellen dat je boos werd. Goed dat je meteen gereageerd hebt. Die 2 denken de volgende keer wel na voor ze zo iets zeggen. Knuf meid! @ Beschuitje: Pfff... tuinmeubels in de beits zetten. Jij liever dan ik hahaha... Succes ermee! Hier vandaag uitgeslapen tot half 11 (schaam!!!)... En wakker geworden met ontzettende keelpijn. Ik denk van de hooikoorts, want mijn ogen branden ook als een gek en heel mn kop zit vol snot. (sorry) Ik probeer vanaf vandaag de draad weer op te pakken. Net ontbeten met 200 gram optimel vanille yoghurt en 30 gram cruesli balans. Wat ik de rest van de dag eet moet ik nog even bekijken want ik heb eigelijk geen idee wat ik nog in huis heb haha... schiet lekker op. Zal zo eerst eens gaan douchen en aankleden, en dan ga ik de was doen. Vandaag maar weer eens wat in huis doen... Is hard nodig!
hoi meiden, hier leuke dagen gehad! lekker in de tuin met het mooie weer en gevaren! niet echt op een menu gelet, dus nu probeer ik wel weer een beetje op te letten. mijn menu vandaag: O: 1 boterham met appelstroop 1 beschuitje met vruchtenhagel, 2 kopjes thee vitamine c bruistablet. T: kop thee 2 glazen water koekje. L: gekookte eitje 2 boterhammen met kaas glas melk. T: appel/kiwi/banaan glas water. A: ? T: ? @elena beterschap! @wendy vervelend zo'n opmerking!! @zustertje gefeliciteerd!!
Zo weer terug van het uwv. Gelukkig was het rustig en hoefde ik maar 5 min. te wachten. Ze ging even overleggen aangezien ik zwanger ben. Heb nu geen sollicitatieplicht maar moet 12 mei terug komen met een plan van aanpak. Hoe ik weer aan het werk wil, in wat voor functie, hoe ik het ga regelen qua kinderopvang etc.