Een hele goede morgen Hier weer eens een lekkere nacht gehad. Elin kwam pas om 05.10 en sliep daarna weer door tot 08.15 ( Toen werd Levi ook pas wakker ) Ons kleintje. Een fles/kan water klaar zetten in koelkast/aanrecht en jezelf verplichten die minimaal leeg te drinken op een dag Femke, hoe gaat het bij jou ?
Heeeey meiden. Vandaag een erg relaxe luie dag. Heerlijk op de bank gehangen, en het weer is bagger. Dus lekker naar buiten zit er niet in. We hebben veel gedaan afgelopen twee weken en nu een weekje niets doen. Vandaag even tassen inpakken en dan morgen lekker even op vakantie. Mijn moeder zei net dat het vanaf woensdag voor lange tijd zomer wordt . Maar dit is onze laatste week vakantie, dus erg fijn. Had wat eerder gemogen maar goed. @Melanie, ja vakanties zijn erg duur he. Anders even op internet struinen naar een leuke last minute. Goed zoeken en je komt altijd wel wat tegen. @Mamavesmee, de beschuiten zijn dan een goed alternatief. Jammer dat je zoveel last hebt gehad van dat stukje taart. Het is altijd machtig zo'n stukje he. Voel je je weer beter? Gisteren een drukke dag gehad. We hebben de BBQ aangestoken. We zijn de vriezer aan het leeg maken omdat ik die eigenlijk vandaag nog wil ontdooien. Hoezo relax dag hahaha. Maar even zien of ik daar echt zin in heb . Me dit keer heel netjes gehouden....!! Geen sausjes gemaakt, heb alleen bbq saus gegeten. Vier stukjes brood, beetje salade en wat sla. Vier stukjes vlees, en toen expres niets meer genomen. Gisteravond zusje en zwager op bezoek gehad, spelletje gedaan. Beetje nootjes enn toastjes gehad . Was ook niet zo de bedoeling want met de bbq zat ik netjers op 1400 kcal . Kwam dus wat hoger uit. Wel water gedronken, verder niets. Ga nu de lijst in elkaar zetten!!
Naam: Start gewicht: Huidig gewicht: Streefgewicht: Afgevallen: Kaatje 79.0 79.0 72.0 Uk 65.1 65.1 60.0 Mamavesmee 71.6 71.6 72.0 Zustertje 112.0 112.0 95.0 Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Melanie 85.0 Butterfly 84.0 84.0 70.0 Hier het schema. Wilde het in excel doen maar heb dat helemaal niet op de laptop staan. Dus dan maar op deze manier. Wie er nog meer op wil, geef het maar aan me door. En zal ik elke vrijdag het schema plaatsen?? Of willen jullie een andere weegdag? Ik weet niet wanneer iedereen weegt. Handig is wel een vast moment te houden, anders moet ik steeds wijzigen.
In mijn bericht is het een mooie schema, alleen niet in het forum. Dat is jammer, maar goed!! Ben daar niet crea in. Maar het is logisch, rood is startgewicht, oranje huidig en groen is streef.
Hey meiden, @ Femke: Hoe is het daar? Ben heel benieuwd of je al bevallen bent! Misschien ben je al wel lekker aan het genieten! @ Butterfly: Voor mij mag je als start en huidig gewicht 95,1 kg noteren! Ik hoop dat je geluk hebt wat betreft het mooie weer @ Kaatje: Fijn dat je weer een keer een goede nacht hebt gehad. Hopelijk is dit het keerpunt. Hier vandaag lekker uitgeslapen. Weegschaal viel niet mee en niet tegen. 1 ons aangekomen deze week. Had het erger verwacht eerlijk gezegd. Deze week weer wat strenger doen. Vandaag komen vrienden van ons. En die blijven ook eten. Waarschijnlijk gaan we chinees/pizza halen. Niet gezond, maar probeer me in te houden! De rest van de dag houd ik het gewoon netjes, dan komt het wel goed denk ik. Liefs
Misschien moet ik hier maar actief meedoen. Ik ben druk aan het afvallen, en het gaat eigenlijk prima. Ik vul alles via eetmeter in van het voedingscentrum. Vanaf 1 augustus ben ik het officieel gaan bijhouden. Mijn gewicht toen was 89.1 en is nu 86.1. Mijn streefgewicht is 75 kg. Ik heb nu een BMI van 25, en wil rond de 22 gaan. Ik ben wel erg lang, dat scheelt Tot nu toe heb ik gegeten: O: 2 waldkornbroodjes met boter en kipfilet T: Niks, want ik was pas om 10 uur uit bed, haha. L: Tosti van waldkorn brood met ham en kaas T: We gaan zo wandelen en ik neem een banaan mee A: We gaan Mexicaanse wraps eten, hmmm. Ik beweeg minimaal een half uur per dag goed ( fietsen, wandelen ) en drink ook minimaal 2 liter water. Het is verbazingwekkend hoe makkelijk het vol te houden is, zonder honger. Heb ook nog geen 1 keer flink gesnoept, op 2 chipjes na
Oeh ik zorg trouwens dat ik rond de 1400 kcal op een dag binnen krijg. Wordt het veel minder, dan voel ik me ruk. En ik laat de melk staan rond het middageten, dat scheelt best wel in de calorieën. Gewoon een bakje thee. Het is trouwens makkelijker vol te houden als ik op mijn werk zit. Dan heb ik echt vaste pauzes waarin ik mooi mijn tussendoortje kan eten. En zo'n lekkere koud water machine geval.
Kaatje 79.0 79.0 72.0 Uk 65.1 65.1 60.0 Mamavesmee 71.6 71.6 71.0 Zustertje 112.0 112.0 95.0 Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Melanie 95.1 95.1 85.0 Butterfly 84.0 84.0 70.0 Aszz 86.1 86.1 75.0 Klopt betreft mamavesmee. Haar streef is 72, en gewicht lager. Mamavesmee?? Heb je streef op 71 gezet, anders lijkt het of je nog heel veel moet afvallen omdat startgewicht rood staat. Heb alle namen erop gezet die nu meedoen. Dus ook Aszz. Maar er zullen wel meer zijn die erop willen, dan gewoon even berichtje sturen. Dan zet ik je erop. Als iemand meld mee te doen en niet actief mee doet, haal ik de naam er weer af. Dan blijft de lijst overzichtelijk en op to date.
@Rianne, waarom zouden we bezwaren hebben??? Als je je nu weer goed kunt voelen in het topic mag je natuurlijk altijd mee doen. We houden weer een lijst bij. Merk aan mezelf dat ik dat wel nodig heb om in motivatie te blijven.
Dat van de melk ben ik toen ook achter gekomen. Kwam altijd zo hoog uit, maar bij het ontbijt dronk ik melk en tussen de middag ook. Drink het nu ook zelden nog. En vaak magere melk of maar een klein kopje. En op 1400 zit ik ook altijd zo maar trouwens . Als ik op 1200 uit wil komen, oeh, dan is het puzzelen en meten hoor.
hoi meiden! vanmorgen bij de opa van vriend geweest zijn lekker op de fiets gegaan! was redelijk weer en droog dus vond wel dat het kon, kreeg wel een beetje protest van vriend maar wil echt lekker bewegen dus toch mijn zin gekregen daar moet je 4 trappen op dus ook lekker beweging haha. heb de weegschaal in de schuur gelegd, ga maar 1x per week wegen en vrijdag vind ik een prima dag! heb ook me gegevens gestuurd butterfly! menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek kopje thee glas sinaasappelsap. T: kopje thee stukje taart L: 2 boterhammen 1xfilet american 1xkaas&komkommer glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: broodje gezond. T: kopje thee ?
Hoi meiden... Gisteren een drukke dag gehad gezellig naar vrienden geweest midden in het land... Alleen ik werd met het kwartier akeliger.... Koorts dus weer borstontsteking terwijl het afbouwen zo goed gaat. Rond 20.30 hield ik het niet meer (moesten 5kwartier naar huis rijden) en zijn we naar huis gegaan onderweg heeft mijn man de HAP gebeld en we konden direct om antibiotica komen (had weer tegen de 41 graden koorts) Hopelijk is het na deze kuur echt helemaal klaar en de borstvoeding ook zo goed als klaar heb het echt helemaal gehad. De weegschaal was vanmorgen echt heel lief 109.3 (al bijna 3 kilo kwijt sinds afgelopen dinsdag) Zit weer helemaal in het afvallen en vind het echt weer leuk. Op de verjaardag gisteren geen taart genomen maar wel wat lekkere hapjes en 's avonds heerlijke bami met saté gegeten. @butterfly Ziet er goed uit hoor het lijstje! Ik vind het goed om op vrijdag de weegdag te maken wil je per pb de gegevens of gewoon via het forum? Fijne vakantie alvast! @Kaatje Hoe is het met jullie? Gaan de nachten al wat beter? Hoe is het met Elin? En Levi natuurlijk? @Femke Volgens mij ben jij ondertussen al bevallen of nog bezig maar dat hoop ik niet zou erg lang duren dan... @MvE heb je nog een weekje vrij of moet je alweer beginnen? Hoe is het met Esmee? @Melanie Hoe is het met jou? Gaat het afvallen weer goed? Moet je nog veel kilo's of valt het mee? Ik zat net naar je banner te kijken eigenlijk gaat het best snel tot jullie trouwdag @Beschuitje Werkse alvast weer zal wel even wennen zijn! @Elsie LEkker even fietsen ik kan ook niet wachten om gewoon weer even de fiets te pakken om weg te gaan maar ja daar moet ik nog maar even mee wachten @Aszz WElkom en suc6! @Mama Rianne Natuurlijk mag je meedoen iedereen is hier welkom hoor! Was even uit het hoofd als ik iemand mis sorry!
Kaatje, ja ook hier Heb ondersteuning nodig, hahaha. Motiveert toch altijd meer als meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Hoe is het met de kleine meid? Butterfly, oh ik vind het wel meevallen. Gisteren spareribs gegeten, en zelfs toen zat ik op maar 1500 kcal. Pffft net 13 km gefietst met de kinderen en man. En gisteren ook al, ben nu wel even uitgefietst. Kan trouwens wel merken dat ik vorig jaar bevallen ben, mijn stuitje doet pijn!
Kaatje 79.0 79.0 72.0 Uk 65.1 65.1 60.0 Mamavesmee 71.6 71.6 71.0 Zustertje 112.0 112.0 95.0 Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Melanie 95.1 95.1 85.0 Butterfly 84.0 84.0 70.0 Aszz 86.1 86.1 75.0 Mama Rianne 110.5 106.5 85.0
@ Aszz: Welkom en succes met afvallen! @ Zustertje: het gaan inderdaad best snel tot de trouwdag. Vanaf volgende week hebben we vakantie. Staan weer een aantal dingen op de planning om in de vakantie te regelen. Zijn wel leuke dingen. Qua lijnen gaat het redelijk. Nog 10 kg tot mijn streef. Heb het weer veel te ver laten komen toen ik in mijn dip zat. maar nu de draad wel weer goed opgepakt. Deze week ging niet zo goed. Maar ben gelukkig maar 1 ons aangekomen. Hier vandaag een gezellige dag gehad. Onze vrienden waren er met hun zoontje van 3. Vriendin had een doos met 10 verschillende soorten (kleine stukjes) baklava gehaald bij de turk... tja... die doos is nu op! HEERLIJK! Morgen de draad dus weer oppakken! We zijn er trouwens vandaag achter gekomen dat er 1 (of meer) muis hier in de tuin rondloopt. Gadverdarrie! Vanmiddag zat hij zelfs even binnen. Gelukkig hebben we hem weer naar buiten kunnen jagen. Hopelijk is het er maar 1!