hoi ik was vanochtend ook een 400 gram zwaarder. Hoop dat het morgen niet meer zo is. Of ik kan me beter minder vaak gaan wegen, al vindt ik dat wel moeilijk want dan wordt het vaak Nooit meer. zit nu braaf kauwgom te eten.
Ik zit nu op 1722 calorieën ( maar wordt nog meer als je idd ook nog de gehakt,groente en saus van de macaroni moet rekenen ) Maar je moet geloof ik 500 calorieën extra eten ivm borstvoeding dus dan is het best netjes Neem vanavond denk nog wel een bakje magere yoghurt want heb snachts anders zo'n honger tijdens het voeden. O: - 3 witte boterhammen (232) boter (55) - jam (30)/ leverkaas (46) - kop thee (0) T: - 2 sultana koekjes (115) - glas water (0) - kop thee (0) L: - 3 bruine boterhammen (248) boter (55) - aardbeien (15)/leverkaas (46)/ hagelslag (64) - beker melk (118) T: - 15 druiven (59) 100gr aardbeien (29) - glas crystal clear (0) - 1 kop thee (0) - glas water (0) A: - Bord macaroni (497) - beker melk (118) S: - Thee (0) / crystal clear (0) - schaaltje magere yoghurt (56) Totaal : 1778 calorieën
@Elsie: lekker gefietst? @MvE: wat ben jij altijd druk en productief zo vroeg op de dag! @Kaatje: goed bezig! hoe gaat het met je? zo te lezen (boodschappen doen enzo) vrij goed zo snel na de bevalling? @Caloriechecker: 100gr gekookte macaroni is minder macaronie dan 100gr droog. dit omdat het vocht opzuigt. dus gekookt is zonder saus. geldt ook voor rijst enzo. (100gr is ongeveer 2 opscheplepels toch?) @Aszz: het is heerlijk weer om te wandelen. even een half uurtje elke dag na het eten doet wonderen voor de lijn @OK: elke week een vast moment om je weekgewicht te bekijken (vast tijdstip), dat is het meest betrouwbaar. Van dag tot dag kan het zo een halve kilo schelen qua vocht vasthouden. @Hier: yes, het is 10km geworden. wel zeer pijnlijke voeten en knieeen nadien maar het was het me echt waard. heb genoten van het lekkere weer! O: 150ml mag. yoghurt met 1 weetabix T: kleine cornetto L: 10km wandelen en een magnum *schaam* halverwege T: 1bh pindakaas, 2rw kaas, 1rw jam, paar mokken thee (tsjah, 10km wandelen he...) A: 50gr rollade, 1 aardappel, 100gr sperziebonen, 100gr salade T: 2 glazen cola light vanavond aan de thee =)
Uk, wauw 10 kg. Goed hoor ! Hier alles goed. Moet wel rustig aan doen want nog veel last van mijn bekken maar dagelijks leven gaat door he. En nog een peuter waar ik achter aan moet rennen
Ik weet niet wat ik heb, maar heb me toch een honger. Na het avondeten nog een plakje ontbijtkoek gehad. En nu net nog een schaaltje optimel vla... hier laat ik het maar bij!
KAatje.. je menu lijkt me prima voor iemand die bv geeft.. Melanie.. Prima voeding voor als je nog honger hebt toch?! Lekkere mok roobosthee maken? Helpt mij altijd erg goed! Elsie.. 1 uur fietsen lijkt me i.d. voldoende Uk.. Ja, actief he?! Ach, je moet toch wat te doen hebben.. Esmee vind het heerlijk om buiten te rommelen.. Mooi menu en lekker veel bewogen. Aszz.. Haha..Nog steeds de balen. Kan het me voorstellen hoor! ****** Hier na het eten heerlijk gelopen.. Begon met steken in mijn zij.. Maar even doorgebeten en toen ging het goed! 25.30 minuten achter elkaar gelopen en lekker gezweet.. Na het lopen nog wel wat optimel kwark gehad en net 4 blokjes chocolade. Kon het wel hebben.. Oja.. nieuwtje van de week.. Esmee heeft sinds 2 weken een loopfietsje.. Ze heeft van het voorjaar een nieuwe fiets gekregen maar durft niet zonder wieltjes. Dus een loopfietsje gekocht. Gisteren zetten we haar op de gewone fiets en ze fietste zo weg.. Tot dat ze in de gaten had dat we haar niet vast hielden. Vind het zoooo knap! 28 augustus verloopt mijn abonnement. Zit te twijfelen wat ik doe. Of mijn huidige toestel houden en een simonly of een nieuw abonnement met alles er op en er aan.. scheelt alleen 20.00 in de maand.
He dames, Even een kort berichtje vanuit het kraambed. Super goede dag gehad vandaag. Myrthe is goed uit de borst gaan drinken vandaag en meld zich netjes op tijd voor de voeding. Ze heeft wel wat last van krampjes, zielig om te zien. Best veel bezoek gehad vandaag en nu ook behoorlijk moe, je bent de hele dag best wel druk met van alles. Nu lekker even proberen te slapen voor de volgende voeding.
@ MamavEsmee: Wat knap van Esmee zeg! Kan me voorstellen dat je trots bent! @ Femke: Fijn dat alles goed gaat met jullie! Wij hebben vanavond bij de bouwmarkt nog (even vlug) een rolhordeur gekocht voor bij de achterdeur. Sinds die muis gisteren binnen zat, durf ik de deur niet meer open te zetten . Kan Roland die er mooi van het weekend in zetten, kan ik meer met een gerust hart de deur open zetten. Zeker aangezien het volgende week mooi weer beloofd te worden en wij dan vakantie hebben!
MVE, super van Esmee ! Femke, fijn om te horen dat alles zo goed gaat ! Doe je wel rustig aan qua bezoek etc. Hakt er behoorlijk in hoor Ik ga Elin wakker maken voor een badje en haar laatste voeding.truste
Fijn om te horen dat het goed gaat Femke! Pak idd je rust, dat kan je goed gebruiken die eerste dagen. Hopelijk heb je een lieve kraamverzorgster die het bezoek er ook op tijd weer uit werkt @Hier: Keuken is weer schoon, ik ga met de voetjes omhoog...
Ik kom heeeeeeeeeeeel even snel hoi zeggen. Ben weer helemaal uit de vakantiemood. Erg druk op het werk, nieuwe collectie is binnen, dus moet weer veel plaats worden gemaakt. @Femke: Gefeliciteerd met jullie dochter! Dat is eigenlijk het enige wat ik heb bijgelezen, schandalig. Vanavond kom ik bijlezen, want ik moet pas om half 10 mij nagels laten doen vanavond. Fijne dag allemaal!!
@Femke leuk om iets te horen!! Geniet van alles het gaat echt heel hard!! Ben wel heel benieuwd naar een foto Hier de eerste week 2.3kg kwijt!! Zonder calorieen te tellen!! Heb het de laatste dagen erg druk gehad maar probeer nu weer wat meer mee te kletsen
Goedemorgen. Redelijke nacht gehad. 22.30 laatste voeding. Toen kwam ze om 01.45 ofzo en daarna iedere twee uur. Is ook nog niet alles maar iig beter als anderhalf uur constant heen en weer lopen. Was vanochtend 2 ons kwijt Is iig een begin Zustertje, netjes !
Kaatje, dat is nog wel pittig die nachten zo. Gaat vanzelf goed komen! Fijn dat je weer wat bent afgevallen. Ik zit nu gelukkig op 86 kg. Maar damn,wat was ik gisteravond ziek. Er was iets niet goed met die Paella. Heb gelukkig niet gespuugd, maar mijn maag voelt helemaal beurs aan
hier ook poging om iets kwijt te raken, geen idee hoeveel kg, maar krijg een buikje.. hihi zal eens een x een weegschaal kopen. hoe tellen jullie calorien dan? k zou nie weten hoeveel cal er in een boterham zit bv
thnx kaat ! manlief verklaard me voor gek dat ik wil afvallen.. maar laatste tijd slecht gegeten,veel ongezond, en heb de hele dag trek en at makkelijk 2x zoveel als normaal.