10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. als je maar lekker in je vel zit toch. zit je dat niet groot gelijk dat je er dan wat aan doet
    Voor ik zwanger werd was ik net 12 kg afgevallen. van de zwangerschapskilo's zit er nu nog 7 van de 14 aan dus wil die er graag weer af hebben

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.058
    113
    ja nouja ik sta elke dag voor de spiegel in de lift hihi en dan erger ik me aan mn buik..

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik deed vorige keer ook de eetmeter, handig.
    Maar daar ga ik mee beginnen als het hier allemaal wat rustiger is. Ik ga vandaag niet wegen..
    vanochtend braaf 1 klein kwarkbolletje gegeten, de 2de lag naar me te loeren maar ik heb er niet aan toegegeven.:)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

KIm.. Werkse dan maar!

Kaatje.. Fijn dat de nacht voor jou als redelijk voelt. Kan i.d. slechter. FIjn dat de eerste onsjes er af zijn!

Melanie.. Kun je de deur weer lekker open zetten!

Asszz.. Hier vorige week iets verkeerds gegeten.. Wat kun je daar ziek van zijn he?! Hoe gaat het nu?

Chantal.. Hier gebruikte ik www.caloriechecker.nl . Welkom!:D

Zustertje.. Hoe voel je je nu?? En wat een mooi resultaat na 1 week!:)

Onskleintje.. Kwarkbolletje?

Hier een lekkere nacht gemaakt!

Net ontbeten met een schaaltje kwark en 2 crackers met 1x appelstroop en 1x kalkoenfilet en koffie.

Vanmorgen wat rommelen in huis.. Vanmiddag met Esmee naar de Kermis..:D

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Chantal: Welkom en succes met afvallen! ook ik gebruik(te) www.caloriechecker.nl

hier vandaag lekker een vrije dag. Straks even de was doen, een boodschap doen en roland zijn tennisracket ophalen. Verder geen plannen.

Menu volgt straks. Ik weet het nog niet ;)

Liefs

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Kaatje: alle begin is zwaar.
    hopelijk gaat ze binnenkort naar minder nachtvoedingen en kan jij je rust ook pakken.

@MamaChantal: Welkom!
    www.valtaf.nl vind ik zelf het prettigst om mee te werken.
    Geef je nog borstvoeding? Misschien dan niet verstandig om nu streng te gaan lijnen.
    Je buik moet nog bijtrekken :p Mijn buik is nog niet hetzelfde na bijna 7 maanden maar al wel een stuk minder blubberig dan 1 maand na de bevalling.

@Hier: 0,5 eraf. misschien elke dag maar 10km gaan wandelen?
    Hopelijk eindelijk van het plateau af waar ik al een maand op zat...
    Planning voor vandaag: ramen wassen!
    En meer niet :p voetjes rust geven =)

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemiddag!

zou vanmorgen op kraamvisite maar ze mochten naar huis toe dus ga vanmiddag even langs:)

ben toen maar naar de gemeente gegaan om voor sam een id-kaart aan te vragen, moest best wel even wachten en sam was erg moe op het laatst, leuk dus... maar niet heus. thuis hem te eten gegeven en lekker naar bed, dus als ie weer wakker is dan kunnen we gaan.

menu:
    O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas melk kopje thee.
    T: kopje thee appel.
    L: 2 bruine pistoletjes met aardbeien 2 glazen melk flesje water.
    T: kopje thee beschuit met muisjes denk ik:D
    A: gebakken aardappels sla biefstuk.
    T: kopje thee sinaasappel.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net met Elin naar het CB gewandeld om te wegen. Ze weegt 4005 ! kg. Betekend dat ze in twee weken tijd 485 gr. is aangekomen. :D

9. MamavEsmee

Melanie.. Geniet van je vrije dag!

Elsie.. Veel plezier op kraamvisite! Lekker menuutje heb je!

Uk.. Fijn dat de weegschaal weer aan het zakken is.. Op een plateau staan is niet echt motiverend he?! Hoe gaat het met solliciteren??

Kaatje.. Wat ontzettend goed!

Hier het huishouden weer lekker aan kant, alles gezogen en gedweild. De was is weer klaar, gevouwen en gestreken..

Eten voor vanavond staat klaar..

Weegschaal 71.3

Menu:

O: 2 crackers met appelstroop en kalkoenfilet en een bakje optimelkwark en koffie
    T: thee en schaaltje meloen
    L: 3 crackers met kaas/appelstroop/kalkoenfilet en een mini rozijn/appel/kaneel bolletje.
    T: appel, koffie en water.
    A: Spagetti met magere rundergehakt, macaronigroenten en rode saus en een goed gevulde salade.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Wat goed zeg! Goed gegroeid.

@ Elsie: Veel plezier vanmiddag!

Hier inmiddels de boodschappen weer binnen en roland zijn racket ook opgehaald. Pfff... heel de stad hier stond vast (verkeer) ben 1,5 uur onderweg geweest voor alleen dat racket op te halen.

Nu net geluncht. Een broodje van bakker bart. Had ik zo'n zin in...

Mijn menu:

O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 bruin bartje met tonijnsalade en sla
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 peer

A: 150 gram pipe rigate pasta
    150 gram sausmengsel (rundergehakt/tomatensaus/groenten)

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden!

Toch weer een drukke dag met van alles en nog wat :) Nina is net weer naar het CB geweest voor de 2de prikken eerste prik ging goed 2de prik ging het dak eraf :$:):)
    Ze was in 1 maand 4 cm gegroeid en bijna 800 gram aangekomen. Gaat erg goed allemaal...

Kom straks weer even gluren.. Afvallen gaat super heb er helemaal geen moeite mee eigenlijk.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, ook al zo lekker aangekomen (nina dan ;) ) zielig he die prikjes

13. zustertje

@Kaatje Elin is ook goed gegroeid super hoor!!

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Even mijn bevallingsverhaal en een fotootje van Myrthe spammen!

Vrijdagavond zijn de weeën begonnen, zo rond 23.00 uur. Ze begonnen heel rustig, dus ik had meteen al zoiets van: dit gaat wel even duren. Tegen de ochtend werden de weeën heftiger en hebben we de verloskundige gebeld. Die kwam om 8.30 en toen had ik pas 1-2 cm, wat ik ook eigenlijk wel verwacht had, want ik vond het nog goed te doen. Om 17.00 kwam ze weer, de weeën waren nog steeds niet heel heftig en toen had ik 2-3 cm. Tijdens het toucheren braken spontaan mijn vliezen en toen werden de weeën eigenlijk direct heel heftig. Om half 8 de verloskundige gebeld want ik was inmiddels zo verschrikkelijk moe en had veel pijn. Direct naar het ziekenhuis gegaan en daar besloten om een ruggenprik te zetten (wou ik perse niet, maar ik hield het niet meer). Helaas zat deze niet goed, waardoor rechts wel verdoofd was, maar links voelde ik alles nog. Ze hebben nog geprobeerd om de canule wat te verschuiven om te kijken of de verdoving dan beter werd, maar dat hielp niet. Rond middernacht is besloten om bij te stimuleren met oxytocine en heb ik een pethidine prik gehad om de pijn beter te bestrijden, ik had toen pas 4 cm ontsluiting. Maar toen ging het ineens heel erg snel! In een uurtje had ik volledige ontsluiting en persdrang. Om half twee mocht ik meepersen en in 6 of 7 persweeën is Myrthe toen geboren om 2.02.
    Het was een hele heftige ervaring en het ontsluiten viel me tegen, ik had verwacht dat het lang zou duren, maar zo lang… Het persen daarentegen viel me heel erg mee, dat zou ik zo weer doen. Nu na een paar dagen rust voel ik me eigenlijk heel erg goed, de spierpijn wordt minder en heb nog geen last van kraamtranen (komen vanzelf J). De borstvoeding komt goed op gang, Myrthe drinkt graag en veel aan de borst. We zijn helemaal gelukkig met elkaar!

Bekijk bijlage 175379

15. MamavEsmee

Mooi verhaal Femke.. En wat een mooi meisje! :)

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Mooi en bijzonder verhaal Femke. Wat een prachtig mooi meisje!

17. zustertje

Wat een schattig en lief meisje! Lange en op het laatst heftige bevalling goed gedaan hoor!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Klinkt idd heftig ! maar wat een prachtig meisje heb je er voor terug gekregen ! Fijn dat alles goed gaat. En er is hoop hoor, ik heb deze keer helemaal geen kraamtranen gehad ;)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@femke dat klinkt erg heftig! maar wat een moppie:) een uur later is een vriendin van me bevallen ook een dochter senna, ben er vanmiddag geweest erg leuk weer zo'n kleintje.

het avond eten is bbq geworden, heb vanmiddag even stiekem op de weegschaal gestaan, 68.7 was dus met kleren aan en aan het einde van de middag, dus vond ik wel netjes eigenlijk!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    O:
    - 2 bruine boterhammen (165) boter (36)
    - jam (30)
    - beker melk (118)
    T:
    - 1 beschuit (41)/ muisjes (59)
    - thee, water, crystal clear (0)
    L:
    - 3 bruine boterhammen (248) Boter (55)
    - ham (25) kaas (76) komkommer (7)
    - beker melk (118)
    T:
    - 1 appel (70)
    - 125gr. aardbeien (36)
    - cappuccino (40)

A:
    - Aardappels met ui uit oven (229) ? Heb een portie bereide aardappelschijfjes gekozen
    - sla (47)
    - duits biefstukje (111)

Totaal : 1509 calorieën.
    En nu legt mijn o zo steunende man 6 gummybeertjes voor me neer

Deel Deze Pagina