hier ontbijt : brinta tussendoor: niks.. laat ontbeten lunch: bruine pistolet gezond en maisbroodje ham tussendoor: 1 sultana koekje avond: spagetti met saus en kaas misschien straks nog wat optimel vla als ik trek krijg drinken: 2 koffie, 3 thee,1 melk en rest water. Totaal 1196 kal
@ Femke: Klinkt als een heftige bevalling. Fijn dat alles (buiten de pijn) goed gegaan is. En wat is Myrthe een mooi meisje zeg! Geniet maar lekker van elkaar! Vanavond nog even naar mijn ouders geweest. Ze gaan morgen op vakantie! (IK WIL OOK!!!)
Femke: Wat een droppie! Ik krijg gelijk kriebels hihi. Hier: Nog steeds bezig met de weightcare maar het resultaat tot nu toe is echt triest. En niet alleen bij mij. Mijn nichtje doet het ook (ochtend en middag vervangen door shake) en die was in de eerste week ook maar 1 kilo kwijt. Ik maak hem netjes af maar het niet voor herhaling vatbaar. Tenzij ik misschien die 5-daagse kuur weer had gedaan waarbij ook het avondeten zit...toen was ik 2.7 kilo kwijt in 5 dagen. Ach ja......vandaag wel weer bij elkaar 80 min stevig gefietst.
Chantal, netjes Wendy, jammer dat het niet het gewenste resultaat heeft Ik heb net nog een schaaltje magere yoghurt genomen anders heb ik vannacht zo'n honger tijdens het voeden Elin is al vanaf half 9 klaar wakker, hopelijk slaapt ze dan vannacht lekker
Zo, ik heb vandaag overleefd. Nog wel erg veel last van mijn buik Vandaag 1200 kcal op. O: 2 waldkorn sneetjes met chocoladepaste ( hmmm ) en een bakje thee T: Appel L: 2 waldkorn sneetjes met jam light T: 100 gr. worteltjes A: gekookte aardappelen, spinazie, slavinkje en een beker melk. Natuurlijk brood met halvarine en mijn 2 liter water. Daarnet nog even een half uur gewandeld. Fijn! Morgen een uur fietsen, moet naar een vriendin. Haar moeder doet Guasha en een Shiatsu bij me. Lekker!!
@Femke: Wat een mooi meisje, geniet er van! Gister dus niet meer geweest hier *schaam*. Gelukkig wel een goede dag gehad qua eten, alleen te weinig gedronken. Durf mezelf niet te wegen op het moment, maar ik voel wel dat het echt weer hard nodig is, en ik baal ervan dat ik het zover heb laten komen. De volgende vakantie is in zicht over 3.5 week, en wil voor die tijd toch echt wel weer wat kwijt zijn. Gelukkig is er veel te doen op het werk, dus ik leg wat meters af Wil eigenlijk gaan sporten, maar wil even kijken wat ik dan precies wil gaan doen, en of er vrijwilligers zijn die mee willen. Vandaag ben ik alleen ipv met z'n 3en. 1 Collega heeft vanaf vandaag lekker vakantie, en de ander is altijd vrij op woensdag. Maar vind het af en toe ook wel lekker om alleen te werken. Hoop dat hier met jullie alles wel goed gaat!! En vanavond kom ik echt bijlezen!
Goedemorgen. Elin kwam 21.45-02-45-06.00. Prima te doen dus. Weegschaal gaf vanochtend 78.2 aan. zou betekenen dat ik in 1 dag 1.6 kg kwijt ben. Lijkt me stug Heb gister wel 50 min. gewandeld en op de fiets naar de Jumbo geweest. Aszz, mooi menu gister Kimmetje, balen dat er toch weer kilo's aan zitten. Hoop dat je er voor de vakantie nog wat afkrijgt en in je vakantie sterk genoeg bent het vol te houden
goeiemorgen! @kaatje dat is idd een best goedenacht!. ik snap hier niks meer van de weegschaal gister eind van de middag met kleren aan 68.7 en nu vanmorgen 69.2.. das nog 100 gram zwaarder als wat ik was de laaste keer op de weegschaal.. of zou het door de bbq komen?
Oeps heb helemaal verkeerd gerekend haha. ben sinds gister 600 gr. kwijt ipv 1 kg. nu totaal dus 800 gr.
nou heb alweer gefietst en gelopen vandaag was op de fiets naar het stadje hier in de buurt geweest en de buggy mee op de fiets! voor sam alvast een winterjas gekocht van noppies en nog een shirtje en broekje en vestje van feetje! was een duur ochtendje zo maar nu heeft ie tot de winter genoeg
Net een uur aan de wandel geweest met het hele gezin om Levi zijn uitnodigingen voor zijn verjaardag weg te brengen Elsie, goed bezig, en lekker geshopt dus
@kaatje jij ook goed bezig! sam ligt nu lekker in bed dus even rust en tijd voor een broodje. menu voor vandaag: O: bakje yoghurt met museli plakje ontbijt koek glas melk kopje thee. T: kopje thee. L: 3 boterhammen met mager beleg glas melk flesje water. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels sla biefstuk. T: kopje thee eierkoek.
Middag! Zit vandaag op iets meer calorieën, hebben vanmiddag gelunchd ( mijn man ik ) Wel erg gezond, een club sandwich zalm. Het menu: O: grof volkoren chocopasta, halvarine en een kop thee T: Banaan L: Club sandwich zalm T: granen bisquit A: rijst, kip, sperzieboontjes met boemboe. Ia ongveer 1500 kcal.
Lekker ! hier mijn menu O: - 2 bruine boterhammen (165) boter (36) - smeerworst (64) - beker melk (118) T: - zakje zoutjes (112) - thee, water, crystal clear (0) L: - 3 bruine boterhammen (248) Boter (55) - ham (25) muisjes (59) jam (30) - beker melk (118) T: - Beker warme chocolade melk (184) - banaan (124) - thee, water, crystal clear (0) A: - 4 kleine aardappelen (166) - broccoli (41) - 1/2 slavinkje (120) - schaaltje magere yoghurt (56) Totaal 1628 caloriën
@Femke: prachtig meisje! @Ikke: hehe, definitief van het plateau af. 64,6 gister en 64,3 vanmorgen na ongeveer 3 weken op 65,1! nu op naar de 60