10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Heb je zoveel gegeten bij de BBQ dat je zoveel zwaarder bent?! Vreemd hoor! Zag op hyves de jas die je gekocht hebt! Erg leuk!!:D Glas melk bevat veel calorieen hoor, ik zou als ik s'ochtends ook al yoghurt nam geen melk meer nemen maar bijv thee of koffie.

Kaatje.. Goed toch, in 2 dagen al 800 gram. Niet te snel ivm BV he? ;) Wanneer is Levi jarig?? Voel je je goed?

Uk..Fijn dat het weer lekker gaat met afvallen en ik neem aan dat je 64.1 bedoeld?;)

Assz.. Lekker menuutje vandaag! EN valt toch reuze mee?

Hier vandaag met een kennisje en haar zoontje naar het Avonturenpark geweest.. Ontzettende mooie dag gehad en heerlijk weer ook!

Weegschaal was vanmorgen lief 72.1

De hele dag gelopen en er heen gefietst ( zo'n 30 minuten) Dus vanavond maar niet hardlopen..;)

Menu is een beetje vreemd..

O: optimel kwark met 2 eetlepels muesli en koffie
    T: flesje water en bakje worteltjes en een appel.
    L: 1 bolletje met kaas, 1/2 beker cola light. 1/2 bakje patat met light fritesaus
    T: 3 snoepjes en een bolletje yoghurtijs.
    A: 2 bruine bolletjes, 1 hamburger, gebakken uitjes, ketchup en light fritesaus & een kopje kippensoep.

2. MamavEsmee

Oja.. s'middags nog meer water..

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee heb niet heel veel gegeten gister dus snap het ook gewoon niet zo goed. wist ook niet dat in melk ook veel calorien zitten.

vanmiddag nog een stuk gefietst met sam dus weer genoeg beweging vandaag.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, nee blijf ook voor de bv zo hoog in calorien. neem een extra boterham etc

go uk !

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Ik vind het belachelijk… al die vakanties van jou! ;) Ik wil ook!

@ Kaatje: Super dat er zo veel af was. Ik duim voor je dat het klopt. 1,6 kg in een dag is inderdaad veel, maar niet onmogelijk. 6 ons is inderdaad beter verklaarbaar. Mooi resultaat toch?!

@ Elsie: Van een BBQ kom ik altijd aan (maakt niet uit hoe netjes ik eet), hoop voor je dat het daardoor komt. Wel vreemd anders… Misschien houd je vocht vast?

@ Uk: Super dat je er doorheen bent! Erg frustrerend als je zo lang op hetzelfde gewicht blijft hangen!

@ MamavEsmee: Fijn dat je zo’n leuke dag gehad hebt.

Hier vandaag weer lekker gewerkt. Nog 18 uur werken en dan heb ik vakantie! :D

Mijn ouders zijn vandaag vertrokken en zitten nu al heerlijk in het zonovergoten portugal! Heerlijk!

Roland is bij zijn oma op visite. Ik zou eigenlijk mee gaan maar ik heb er geen energie voor. nu dus lekker een avondje alleen. Zo eerst maar even douchen, hoef ik dat straks niet meer te doen, en kan ik daarna lekker languit op de bank ;)

Qua lijnen ging het ook weer goed vandaag. Er waren appelflappen maar die heb ik afgeslagen! :D

O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker

1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    30 gram filet americain met uitjes
    1 peer

T: niks

A: 1 kom chinese tomatensoep
    1 bistro baguette hawaii

Liefs

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie geen idee of ik vocht vast houd..
    maar idd een bbq is toch veel vlees en normaal eet ik bij het avond eten niet heel veel vlees.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zeker een mooi resultaat. lekker bijna vakantie !

8. MamavEsmee

Elsie.. Een glas halvolle melk is zo'n 100-150 calorieen.. ;)

Melanie.. Knap dat je de appelflappen hebt afgeslagen.. lekker! Mooi menuutje vandaag.. Geniet van je avondje thuis. Hoe is het nu met de oma van Roland?

Ga nog even een wasje vouwen en dan lekker filmpje kijken!

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Lief dat je het vraagt. Qua gezondheid gaat het een beetje op en af. Momenteel gaat het wel weer redelijk. Maar ze is "verstandelijk" wel heel veel achteruit gegaan sinds ze verhuisd is. Ze is echt oud geworden (dat was ze natuurlijk al met dr 91 maar nu merk je het echt heel erg aan dr). Dr geheugen laat dr in de steek. Dat is voornamlijk voor haar zelf heel moeilijk.

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Hier alles nog steeds super. Myrthe heeft af en toe krampjes maar is verder een tevreden baby. bv gaat super, heb wel wat last van stuwing, maar kan het goed weg masseren. Vandaag de eerste kraamtraantjes en dat luchtte op. We genieten volop!:)

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@MvE: nee hoor: 3 weken lang 65,1 en gister 64,6, vanmorgen 64,3 :) morgen wellicht 64,1 :p
    leuk, dagje avonturenpark! idd een vreemd menuutje maar wel lekker allemaal :)

@Mel: geniet van je vakantie!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wheeeeee, ik moet even klagen.
    Ik weeg nog steeds 86 kilo. Er gaat de laatste 5 dagen helemaal niks af, terwijl ik niet meer dan 1400 kcal eet en minimaal een half uur per dag goed beweeg.
    Ik baal echt even behoorlijk!! En ik ben ook nog steeds niet ongesteld, terwijl ik wel dat gevoel heb dat ik net moet worden.
    Dus daar kan het ook niet aan liggen.
    GRRRRRR, de motivatie is even zoek.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goede nacht gehad.21.45-02.15-05.45
    Helaas was Elin om 06.00 wel klaar wakker.
    Levi gaat vandaag weer een dagje naar oma, en ik ga Levi zijn speelgoed schoonmaken.Heb ik wel een dagtaak aan :)
    Vanochtend vergeten op de weegschaal te gaan staan dus geen idee wat er af is.

Femke, fijn dat alles zo goed gaat ! Hebben jullie een leuke kraamhulp ?

Aszz vervelend, misschien eens spelen met je calorieën. Ik viel namelijk van 1400 caloriën ook niet af, toen ik zakte naar de 1100 a 1200 ging het wel

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kaatje, dat is een prima nacht zo ja. Jammer dat ze zo vroeg wakker was.
    Hier hoor ik ze net allebei wakker worden.

En nog minder calorieën, afgelopen week zat ik met regelmaat op 1200 kcal. Maar ook daarvoor met 1400 kcal vloog het er af.
    Ik begrijp er niks van, en het irriteert me even heel erg, haha.

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Kom nog even snel hoi zeggen.

@Mel: Je mag wel in mijn koffer :D Vier trouwens 24 september mn verjaardag 's avonds. Zal jullie pap en mam een berichtje sturen als ze terug zijn van vakantie, voor m'n verjaardag.
    Zijn jullie pap en mam veilig aangekomen? Collega van me heeft er vorige week gezeten en hadden echt super mooi weer :)

Ik ga werken! Fijne dag allemaal

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

vanmorgen met sam naar het cb geweest, hij weegt 10680 en 79 cm lang! gaat prima met hem dus, ook prikken gehad voorlopig gelukkig de laatste.

menu:
    O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: kopje thee flesje water nectarine.
    L: 2 krentebollen met kaas kopje thee.
    T: kopje thee flesje water perzik&sinaasappel.
    A: aardappels worteltjes&doperwten stukje vlees.
    T: kopje thee liga evergreen.

17. MamavEsmee

Femke..De bv komt dus goed opgang! Fijn dat jullie lekker kunnen genieten!

Aszz.. Ik zou ook wat meer spelen met calorieen, wat Kaatje ook zei: Niet 2x per dag een broodmaaltijd maar ook eens crackers, brinta, of zuivel, maar daar hield je niet zo van he? Maar snap je frustatie..

Elsie.. De weegschaal weer wat liever?

Kaatje.. Succes met soppen vandaag!

Kim.. Werkse!

Uk.. Haha.. foutje van mij, heb de tekst 2x gelezen maar begreep hem denk ik verkeerd.. Fijn dat hij lekker zakt!

Gistere weer mot met mannetje.. 4 weken op elkaars lip is niets voor ons.. Gaan ons iriteren aan kleine dingen.. Niet leuk dus.

Vanavond weer lekker naar de bios, Esmee gaat logeren.. Vanmiddag gaat ze met opa en oma naar de kermis en daarna friet eten.. Leuk hoor!

Weegschaal niet lief.. Iets te veel pringles op gisteren * schaam*

Vandaag zal ook wel weinig goeds brengen ivm bios.. Ach, heb de vakantie goed doorstaan ;)

Maandag weer ritme, is het al een stuk makkelijker!

Weegschaal: 71.8

Ontbeten met 2 crackers met appelstroop en koffie

T:

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee geen idee, niet opgestaan vanmorgen. morgen weer.. vandaag dus streng zijn hoop dat er dan weer wat af is!

gisteravond toastjes gegeten met vriend samen en samen een bak druiven op gegeten:)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben nu halverwege het beneden speelgoed. Wil het vandaag af hebben,kan ik morgenavond Levi zijn oude kleding gaan labelen voor de kledingbeurs.

Elsie, gelukkig voorlopig de laatste prikken achter de rug

MVE, hier ook blij dat Ferry weer aan het werk is. Ga me hier ook irriteren aan kleine dingen als we zo lang op elkaars lip zitten

20. MamavEsmee

Elsie.. Een gezellige avond gehad met dat lekkers haha!! Schoonmams er al weer??

Kaatje.. Succes met de bovenboel vanmiddag! Wanneer is de kleding beurs?

Net een flink stuk hardgelopen.. Eerst 17 minuten hardgelopen, was ontzettend warm pffff.. 2 minuten gewandeld en daarna nog 11,35 minuten hardgelopen.. Heb ook snel gelopen vandaag!

Vannacht verkeerd in bed gelegen, mijn hele nek zit vast.. Dus lekker aan het smeren met tijgerbalsem.

Menu:

O; 2 crackers met appelstroop en koffie
    T: 2x koffie en een appel.
    L: 1 witte bol met hagelslag, 2 bruine broodjes met 1x kalkoenfilet en 1x appelstroop en thee.
    T: net een flinke appel op en een flesje water.
    A: shoarma/pizza of friet..Weten we nog niet :D

Deel Deze Pagina