10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het was idd gezellig! schoonmoeder komt zaterdag thuis en mijn ouders zijn vandaag thuis gekomen en komen nog even langs vanmiddag.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MVE, goed bezig met hardlopen ! Er is er 3 sept. één een dorp verderop. wat ik daar van over hou breng ik 25 sept. hier in het dorp.

O had geen zak drop moeten kopen vanochtend

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Geniet van je drop!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Doe ik :D

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Femke: Fijn dat jullie zo aan het genieten zijn en dat alles goed goed gaat! Geniet nog maar lekker verder ;)

@ Aszz: Balen zeg dat de schaal zo op hetzelfde gewicht blijft hangen. Kan me voorstellen dat de motivatie dan ver te zoeken is. Knuf meid!

@ Kaatje: Fijn dat de nachten weer wat beter gaan. Drukke dag had je! Geniet van je drop vanavond!

@ Kim: Pap en mam zijn veilig aangekomen. Rustige vlucht gehad. Ze hadden heel snel de koffers maar de transfer naar het hotel duurde wel 2 uur (dat was volgens mij wel een beetje tegen gevallen, want ze zeiden van te voren dat het maar een half uur zo duren). Wat betreft je verjaardag ik zal het op de kalender zetten. Wanneer ik mijn verjaardag vier weet ik nog niet. Dat hoor je nog ;)

@ Elsie: Fijn dat sam weer “goedgekeurd” is. ;)

@ mamavEsmee: Vervelend dat je mot had gisterenavond. Tijd voor weer het gewone leven?! ;) Veel plezier in de bios vanavond en met dat gewicht van jou komt het wel weer goed! Geniet er maar gewoon lekker van!

Hier vandaag een verschrikkelijke dag op het werk gehad. Bah, t was echt niet leuk! Hopelijk is het morgen beter. Merk wel dat ik echt aan vakantie toe ben.

Qua menu ging het redelijk vandaag. Had halverwege de middag zo’n honger dat ik maar een cup a soup het gepakt. Was bang dat ik anders voor de koekjes zou zwichten.

Mijn menu:
    O: 200 gram optimel yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    25 gram filet americain met uitjes
    1 nectarine

T: 1 cup a soup tomaat

A: 1 portie kip madras

Liefs

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Avond!

Misschien maar eens een broodmaaltijd vervangen, maar ik hou er zo van :( Dat lekkere donkere brood, hmmmm.
    Zal eens tussen de middag wat kwark met muesli eten ofzo.

Mijn menu van vandaag:
    O: 2 sneetjes meergranen met halvarine en jam light, 1 kop thee
    T: banaan
    L: 2 sneetjes meergranen met halvarine en kaas
    T: 2 volkoren biscuitjes
    A: 1 opscheplepel aardappelen, 2 opscheplepels broccoli, 1 rundersausijsje. En na een half bakje kwark

En nu even een flink stuk met de hond gaan wandelen.
    Zit vandaag trouwens op 1200 kcal.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Aszz, netjes toch. al vindt ik je middag tussendoortje wel karig

Melanie, een verantwoord extraatje toch cup a soup

Mijn menu :

O:
    - 3 bruine boterhammen met boter
    - ham ,hagelslag
    - beker melk
    T:
    - schaaltje magere yoghurt met banaan
    - paar dropjes
    - thee, water, crystal clear
    L:
    - 3 bruine boterhammen met boter
    - filet, smeerworst,ham
    - beker melk
    T:
    - 2 sultana koekjes
    - te veel dropjes
    A:
    - aardappelen,witlof,ham,kaas uit de oven
    - zal ik de zak drop dan maar gewoon op maken :)
    Even geen zin om calorieën te tellen :)

8. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, ik leef nog;) hier even een kort bericht van mij. Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar reageren lukt niet echt. Op dit moment ben ik iedere avond bezig tot een uur of tien met nakijken en lessen voorbereiden. Ze zeggen dat het over een paar weken sneller gaat en makkelijker maar op dit moment bestaat mijn leven uit groep 4 haha ik lach wel maar ben gesloopt.. Nog 1 dagje en dan heerlijk weekeind , daar ben ik aan toe ! Ik probeer echt mijn best te doen met afvallen maar door de drukte en stress grijp ik soms naar makkelijke ( lees: slechte dingen)

Femke wat een heerlijk meisje! Fijn dat het goed gaat. Hier nog steeds pauze... Mannetje zit niet zo lekker in zijn vel..

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,553
    3,057
    113
    vandaag 1620 kal gister 1435 geloof ik..

vandaag op :
    o: 2 boterhammen met boter en rookvlees
    t: -
    l: 2 boterhammen met boter en hagelslag
    t: 1 sultana
    a: zelfgemaakte lasagna
    en niet zoveel gedronken helaas.. 1 koffie,2 thee,1 glas vers sap en wat water.. nu staat er ook nog kop thee klaar

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Elin is alweer de hele avond wakker, goede hoop dus dat ze vannacht maar weer één keer komt ( afgelopen twee dagen was ze ook de hele avond wakker )
    Ferry had de drop al op dus heb vanavond brood filet met komkommer op

11. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Vandaag een kort dagje, hoef maar tot 14.00 uur omdat ik gister een uurtje langer ben gebleven.
    Morgen naar Lakedance, wil nog wat nieuws hebben, dus ga straks maar even in de stad kijken. En zondag weer een date met dezelfde jongen als de laatste keer! Hij is over de telefoon zo leuk, dat ik het toch nog een keer wil proberen.
    Ben alleen ontzettend onzeker, omdat ik nu een stuk zwaarder ben dan de vorige keer. Weet dat ik daar niet aan moet denken, maar baal er gewoon van.
    En ik weet weer niet wat ik aan moet, grrrrrrrrrrrr.

@Mel: Dat is inderdaad wel lang 2 uur! Ik hoor het wel wanneer jij je verjaardaag viert :)
    @MamavEsmee: Ben jaloers op je! Je blijft zo mooi op gewicht, en je gaat steeds hardlopen. Ik kan mezelf er echt niet toe zetten op de een of andere manier.
    @Kaatje: En heeft ze goed doorgeslapen? :)

Fijn weekend alvast!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Spannend kimmetje!

Meeeeeeeeeh, nog steeds 86 kg! Ik ga me tot as maandag niet meer wegen!
    Oh en ik eet nu een kommetje muesli met melk ipv boterhammen.

13. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aszz: Net menuutje hoor vandaag.

@Kaatje: Waren de dropjes lekker? ;) Elin lekker doorgeslapen?

@Beschuitje: Klinkt heftig, die overgang naar groep 4. Kun je het weekend wel je rust pakken? Vervelend dat je mannetje niet lekker in z’n vel zit, maar het is wel belangrijk dat hij zich ook goed voelt als jij zwanger zou worden, je hebt hem heel hard nodig dan.

@MamaChantal: Ik heb jou komst gemist, geloof ik. Welkom! Ik zie in je onderschrift dat jullie kindje ziek is? De aandoening zegt me niets?

@Kim: Succes met de date en het gaat vaak niet om je uiterlijk, maar om je uitstraling en persoonlijkheid!

@Hier: Goede nacht gehad. Myrthe kwam om 22.30 – 02.00 en 6.15. Dat was het langste wat ze tot nu toe geslapen heeft, ik heb even lekker kunnen bijslapen vannacht en dat was maar goed ook, was zo moe gister. Ik zit nu voor het eerst beneden terwijl Myrthe boven is en gaat me redelijk af. Ben al een uur niet wezen kijken.

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Femke, dat is een lekkere nacht ja! Heel fijn :D

Mijn menu voor vandaag is:

O: melk, muesli en een kop thee
    T: Appel
    L: ? Ik twijfel nog, een kibbeling of gewoon brood
    T: Worteltjes
    A: Krieltjes uit de oven, slavinkje en sla met rode ui, honing mosterd dressing, eitje en een augurkje.

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

@femke dat klinkt als een goede nacht idd!

weegschaal gaf vanmorgen 69 kilo aan dus -200 gram. nu gewoon weer verder gaan en hopelijk meer afvallen! gisteravond me goed in kunnen houden gelukkig!

vanmorgen bij een vriendin geweest, erg gezellig.

menu:
    O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel plakje ontbijtkoek glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: 2 kopjes thee 2 kleine koekjes.
    L: 3 boterhammen met mager beleg glas melk.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: nog geen idee.
    T: kopje thee ?

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, dat is een lekkere nacht !
    Hier was het 22.00 - 02.15 - 05.15 - wakker
    Dropjes waren lekker :) maar Ferry had gisteravond de rest al opgegeten. voor mij misschien maar beter haha

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Hoi Meiden!
    Kwam even gluren om te kijken of de kleine bij Femke al geboren is :D. Femke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meid Myrthe!

De vakantie is echt heerlijk! Ben deze week al 2 keer wezen hardlopen. Dus hoop niet teveel aangekomen te zijn.

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Niet zo onzeker zijn. Komt helemaal goed. En wat je aan moet komt ook wel goed. Je hebt een kast vol ;)

@ Aszz: Vervelend dat het afvallen zo slecht gaat. Hopelijk helpt het meer varieren je.

@ Femke: Lastig lijkt me dat, om je kleine meisje voor het eerst alleen boven te laten. Fijn dat ze het zo goed doet!

@ Lovely: Fijn dat je zo van de vakantie aan het genieten bent!

Wat een rust hier vandaag!

Hier vandaag een lekker laatste dagje gewerkt. Nu heerlijk 3 weken vrij. Weekend beloofd mooi te worden dus heb er helemaal zin in.

Qua lijnen ging het vandaag niet goed. Heb een snaaidag! En we hadden al afgesproken vandaag eten te halen om de vakantie in te luiden… dus komt niet goed! Even wachten tot Roland thuis is, en dan kijken wat we met eten doen.

Liefs

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Ik kom ook weer eens om de hoek kijken.

@Kaatje: vrij goede nacht, toch? Tenminste, ze is nog zo jong, dat moet wel goed komen als je nu in dit ritme zit. Over een paar weken komt ze vast nog maar alleen om 5/6u.
    Gaat alles verder goed? Borstvoeding ook?

@Femke: wat fijn dat Myrthe al wat langer slaapt. Hopelijk zet de trend door ;)

@Lovely: lekker genieten!

@Melanie: fijne vakantie! heb niet alles bijgelezen: gaan jullie nog weg?

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Leuke vakantie gehad?! Jullie gingen een midweekje toch? Of komen jullie maandag weer?

Kaatje.. Fijn dat er in de nacht wat regelmaat in lijkt te komen.;) Hoe is het nu met je bekken?

Melanie.. Ach, morgen weer oppakken! Geniet van het eten vanavond? Misschien in de vakantie 2-3x per week sporten? Fietsen, hardlopen oid?

Elsie.. Toch wat er af vanmorgen, fijn toch? Balen dat de BBQ de weegschaal zoveel schade brengt.;)

Kim.. je sterke punten accentueren!! Heb je mooie borsten, dan laat je die zien :D En wat Femke al zei: Het gaat om de uitstraling!:) Veel plezier in iedergeval!! Nog bedankt voor je compliment. Het valt niet altijd mee om opgewicht te blijven en betreft hardlopen.. Ik las hier op het forum de uitspraak.. Bewegen moet je gewoon doen. net als werken, het hoort er bij! Meestal heb ik er zin in maar minimaal 2x per week hardlopen moet ook wel om je conditie oppijl te houden.. Al is het me nu te warm om echt lang te kunnen lopen. Doe mij maar 10 graden en een trui aan.;)

Aszz.. Lastig dat de weegschaal niet wil zakken.. Volgens mij eet je gevarieerd, niet te veel of te weinig. Je beweegt voldoende.. :(

Lovely.. Fijn dat je zo geniet meid.. Vakantie hebben jullie wel verdiend.. Goed dat je het hardlopen weer hebt opgepakt!:)

Mamachantal.. Zakt de weegschaal ook lekker?!;)

Femke.. Slaapt Myrthe al een beetje in haar eigen bedje? Ik vond het ook lastig, al sliep Esmee prima in haar bedje. Vond het vooral lastig dat ik niet zo snel weg kon als ze sliep..:) Had haar overdag daarom ook veel beneden in de kinderwagen. Kon ik zo even weg voor een boodschap of wandelingetje. Al weer op de weegschaal gestaan?

Gisteren een leuke avond gehad.. Film was om te gillen..:D Genoeg gesnoept dat was er bang voor.. Maar viel reuze mee.. Was zelfs lichter als gisteren..:D

Vanmorgen wat vroeger als geplant Esmee opgehaald bij schoonouders.. Mijn schoonvader was niet lekker en schoonmams werken. Gelukkig niets ernstigs.. Duizelig en overgeven, waar schijnlijk zijn evenwichtsorgaan van slag. Toch altijd even schrikken.

Daarna thuis zowel boven als beneden schoongemaakt, bedden verschoond etc. Nu staat er een berg was naar met loeren.. Dus straks eerst maar even strijken en wasvouwen.

Rond het middagsuur richting veluwemeer gereden.. Erwin heeft gesurfd en Esmee en ik hebben ons op het strand vermaakt.. Ik met een boek en Esmee in de speeltuin/ emmer & schepje..

Nog een grote bak met bramen geplukt.. Heerlijk!:)

Menu:

O: 2 crackers met 1x appelstroop en 1x vruchtenhagel.
    T: banaantje en thee.
    L: 3 broodjes rookvlees
    T: worteltjes, klein zakje chipjes, flesje light icetea en een kop warme chocolademelk.
    A: 3 boterhammen, 1 kipcorn en 1 frikandel.

Niet zo heel gezond he?!:)

Vakantie is voorbij.. Hier weekend..:D Maandag weer aan de bak!

Ben ook wel blij dat we weer een beetje structuur en regelmaat hebben, ook voor Esmee. En weer " normaal" eten!;)

Share This Page