10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Niet bij de geitjes naar binnen geweest want de hond was mee. Eten door het hek gevoerd. Er stond op het pleintje bij de Jumbo een springkussen dus daar is Levi even op geweest.

Melanie,genoeg op de planning dus

Aszz er gaat iig weer wat af ! En ze heet Elin ;)
    Inmiddels weer water ?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb het toegevoegd!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

vanmorgen voor de laatste keer de katten van mijn schoonmoeder naar buiten gelaten, ze komen aan het einde van de middag thuis!
    vanmorgen dus daar heen gewandeld en even naar de winkel doorgelopen. daarna op de fiets naar stadje verder op, 2 km fietsen en daar sam in de buggy gezet en gelopen en daarna weer naar huis gefietst, dus al lekker bewogen vandaag.

menu:
    O: bakje yoghurt met museli glas sinaasappelsap kopje thee.
    T: half flesje water.
    L: 1 bruin pistoletje met mager beleg, rest van flesje water.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: BBQ:)
    T: alleen water of thee of crystal clear.

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hier inmiddels al vanalles ingeslagen. Wat een heerlijk weer is het zeg! Zonnetje schijnt en het is heerlijk warm :D Dadelijk nog even naar de winkel en het tuincentrum en van vanmiddag nog even de tuin in :D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oeps Kaatje, sorry. Heb een Eline kindje in de buurt, hahaha.

Elsie, wil je die van mij ook even aanpassen?

Menu vandaag:
    O: Halfvolle melk, muesli en een kop thee
    T: Niks
    L: Meergranen tosti ham/kaas
    T: Pruimen
    A: Broodje shoarma met salade

Oh en zo even een cappuccino op het terras. 1200 Kcal en zo een km of 5 wandelen.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Aszz, je kunt hem gewoon heel makkelijk aanpassen door te copieren en je gewicht te wijzigen. Ik wilde het anders wel voor iedereen doen hoor, maar het is ook wel makkelijk als iedereen het zelf bij houdt. Ik heb je gewicht gezet op de begindag van de lijst. En dat is een week geleden, vandaar dat ik je oude gewicht er niet op heb gezet.

Hier trouwens ook geen waterprobleem met de kraan.
    Ook even gecheckt ;).

Menu wijziging ;).
    O: cappuccini met 2 beschuitje met aardbeien.
    T: minneola, peer en cappuccino, 1 bolletje ijs op een koekje.
    L: 1 pompoenbroodje met kip pesto, 1/2 italiaanse bol met plakje kaas, kopje soep.
    T: thee, verder probeer ik niets.
    A: BBQ.

De bbq is onverwacht. Het is zulk mooi weer, en mijn laatste vrije dag. Dus we besloten spontaan dit te doen.
    MAAAAAR, voor mij gelden regels.
    - geen stokbrood. Neem ik 1,dan wil ik meer!
    - geeen vette sausjes, alleen BBQ sausje ( rode saus ).
    - voor mezelf heb ik 2 visspiesjes AZIA, en ik mag een stukje gebraden kipfilet. Heb ik dan echt nog trek, filetlapje.
    - geen salade, maar ijsberg sla.

Ik kom zonder de BBQ op 825 kcal.
    Dus ongeveer 500 kcal voor de bbq.
    En dan vanavond dus niets meer, op eventueel wat fruit na.
    Moet goed komen.... hoop ik.

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb even de calorieen geteld zonder de bbq voor vanavond en dat zijn er 528 dus heb wel ruimte gelukkig:) na de bbq dus niks meer nemen! alleen nog wat te drinken.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik had hem op de vorige pagina aangepast, maar nu is hij weer verkeerd gekopieerd :p Maar ik zal het nog een keer doen :)

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

79.0
    78.2
    72.0
    Afgevallen: 0.8 kilo

Uk
    65.1
    64.5
    60.0
    Afgevallen: 0,6

Mamavesmee
    71.6
    71.6
    71.0
    Afgevallen:

Zustertje
    112.0
    112.0
    95.0
    Afgevallen:

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    84.9
    84.9
    70.0
    Afgevallen:

Aszz
    89.1
    85.9
    73.0
    Afgevallen: 3.2

Elsie
    71.1
    69.1
    59.1
    Afgevallen:

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wow wat een lekker weertje is het vandaag! Hier lekker veel gefietst en gewandeld vandaag..

Melanie.. Mooi begin van je vakantie zeg! Zit de hordeur er in?;) Genoten van de BBQ..

Elsie.. Ai ai ai.. BBQ..:D De rest van de dag een net menu dus moet goedkomen..;)

Asz.. Mooi menu vandaag!

Butterfly.. Wat ben je heerlijk streng voor jezelf. Je aan je regeltjes kunnen houden??;):D Wel genoten toch??

Menu:

O: 2 crackers met 1x hagelslag en 1x rookvlees
    T: appel en water.
    L: glas dubbelfris light 2 plakjes ontbijtkoek en 1 cracker met hagelslag.
    T: waterijsje en zak chocorozijnen ( 760 calorieen :))
    A: 1/2 speklap, hamburger en worstje.. rauwkostsalade en 3 stokbroodjes met roomkaas.

Wel veel bewogen.. uur gewandeld in het bos, 40 minuten stevig gefietst..

Had willen hardlopen maar kon geen " zin" vinden.. Erwin is nu voetbal aan het kijken.. Kan nu ook gaan..;) mmmmm..

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Hordeur zit er niet in. Roland durft het zelf niet aan, omdat er in het hardsteen onder het kozijn geboord moet worden. Roland heeft daar zelf het juiste gereedschap niet voor (zegt ie) Hij wil dus wachten tot mijn vader terug is van vakantie zodat ze het samen kunnen doen. (roland heeft echt 2 linkerhanden, denk dat ik het nog beter zelf kan doen) Dus nu toch maar de deur open. Muis heb ik de rest van de week niet meer gezien. Dus hoop dat ie ergens anders een huisje gevonden heeft. En anders is hij binnen beter te vangen als buiten (roland zijn woorden ;)) Wel genoten van de BBQ inderdaad. Iets te veel ben ik bang. Van de week weer wat strenger en dan komt dat wel weer goed. Vanaf morgen weer "normaal" eten.

Vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten (in en uit het zonnetje). En aan het eind van de middag nog even naar de winkels gegaan en nog "even vlug" 3 BH's gekocht. Was nodig, want had er nog maar 1 die fijn zat. Nu kan ik weer even vooruit. Verder alle benodigdheden voor de schuur gekocht, dus daar kunnen we van de week mee aan de gang. Is niet zo heel veel werk. Beetje opruimen, extra kast erin en ophangsysteem maken voor tuingereedschap, zodat dat ook goed opgeborden kan worden. We hebben maar een heel klein schuurtje dus dat moet zo efficient mogelijk ingericht worden.

Nu nog even buiten zitten en dan zo lekker binnen met de beentjes omhoog op de bank! Wat is vakantie toch fijn :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ga morgen niet wegen :D Vanmiddag op verjaardag een stuk taart op. Net gebbq-t. Veel te veel lekker brood en ijs toe

Butterfly, heb je je in kunnen houden met de bbq ?

13. MamavEsmee

Melanie.. Toch wel blij dat Erwin handig is ;) Geniet van je avondje.

Kaatje.. Oh, ben ook zo gek op stokbrood met lekkere smeerseltjes. Gelukkig voor vandaag en morgen 2 stokbroodjes meegenomen, dus toen de eerste op was was het op.. Denk dat Esmee een half stokbrood op heeft met kruidenroomkaas.. Bak het trouwens altijd zelf af en dan warm op tafel.. Jummie!

Hier inmiddels de wasgevouwen, lekker gedouched en nu tijd voor thee!

Niet meer wezen hardlopen.. Hardloopkleding voor morgenvroeg klaar gelegt. Ga ik meteen na het ontbijt!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier ook zelf afgebakken hoor,maar is zo lekker met filet, kruidenboter,sate saus

15. MamavEsmee

* kwijl*

Heb trouwens altijd die van de lidl.. per 2 verpakt voor € 0,65.. kan die van de bakker niet tegen op hoor!

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Lekker geBBQ-ed?

@Aszz: Fijn dat de weegschaal lief was.

@MvE: Ik wordt alleen wakker als ze honger heeft en dat moet ook, dus vind het helemaal toppie. Myrthe heeft nog niet in het ledikant gelegen.

@Elsie: Fijn dat je souders weer thuis zijn.

@Butterfly: Ook al lekker BBQ-en.

@Hier: Leuke, fijne dag gehad. Myrthe heeft veel gedronken vandaag, vanavond kwam ze om het uur en dan steeds even. Nu ligt ze lekker bij pappa te slapen, helemaal ontspannen, zo lief om te zien! Hoop dat ze vannacht net zo lekker slaapt als afgelopen nacht.

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ik moet wel even streng zijn voor mezelf. En aan de regels, bijna aan alles gehouden. Wel 3 stokbroodjes gehad en een paar hapjes salade. En okeej, een hamlapje en een speklapje extra. De vis vulde helemaal niet. Maar verder een goede dag gehad met niets extra's. Dit was de laatste keer voorlopig. Morgen dan ECHT streng hoor. Geen bbq meer o.i.d! Die stokbrood is lekker he.... doe ik ook meestal. Zelf afbakken en warm op tafel. En dan kruidenboter.... ;):D:). Maar dat zit er even niet in hahaha.

@Femke, lief he als ze bij papa slapen :). Ik genoot daar zo van, heerlijk om naar te kijken hoe zo'n klein mensje bij papa ligt.

Hier lekker relax tijd.
    Zo eerst een kopje cappuccino en even op de bank zitten.
    Zijn vanavond tot laat aan het bbq-en geweest, Esmee lag later dan anders, gisteren trouwens ook. En dan is er niets aan de hand en gaat ze vrijwel meteen slapen. Brengen we haar misschien te vroeg naar bed???? Wij dachten ze steeds expres spuugt. Maar vanavond in bad ( een tijd dat ze normaal op bed ligt ) moest ze ineens zomaar overgeven vertelde Harrold. Ze gaf niet aan misselijk te zijn, maar zo ineens kwam alles eruit. Nu denken we dat ze na het eten misschien altijd niet lekker is en misschien bang is om te spugen? Want vaak zijn we dan erg boos/nijdig als alles weer onder de spuug zit. Misschien kan ze er echt niets aan doen?????

Het gaat al 2 dagen goed en dan ligt ze dus wat later in bed dan anders.

18. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Kaatje
    79.0
    78.2
    72.0

Uk
    65.1
    64.5
    60.0

Mamavesmee
    71.6
    71.6
    71.0
    Afgevallen:

Zustertje
    112.0
    112.0
    95.0
    Afgevallen:

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    84.9
    84.9
    70.0
    Afgevallen:

Aszz
    89.1
    85.9
    73.0

Elsie
    71.1
    69.1
    59.1
    Afgevallen:

naam v kaatje was er af gevallen...

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Drukke dag gehad. Zwaai terug naar mve!
    Zwaai naar de rest...

O: mag yogh met weetabix
    L: bh jam. bh pindakaas
    T: waterijsje
    A: komkommer, doperwten, aardappelsalade
    T: -
    D: paar glazen ranja
    B: 3u spitten in de tuin

Uitgeput!

20. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje
    79.0
    78.2
    72.0

Uk
    65.1
    64.5
    60.0

Mamavesmee
    71.6
    71.6
    71.0
    Afgevallen:

Zustertje
    112.0
    112.0
    95.0
    Afgevallen:

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    84.9
    84.9
    70.0
    Afgevallen:

Aszz
    89.1
    85.9
    73.0

Elsie
    71.1
    69.1
    59.1
    Afgevallen:

Femke
    110.1
    101.8
    90
    Afgevallen: 8.3

Begin van de zwangerschap woog ik 101,4, vanochtend 101,8!!!

Share This Page