10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Bah, ben niet helemaal fit.
    Ben nog heel moe, begin verkouden te worden, had van de week ook al steeds keelpijn, ogen voelen vreemd.
    Hoop niet ziek te worden hoor :(.

Inmiddels Maureen lekker schoon, met een vol buikje in de box gelegd, was hangt buiten, machine draait weer. Ga zo lekker een wandeling maken. Moet wat boodschappen halen, cadeautjes voor nichtje die volgende week jarig is, dus we hebben wat te doen.
    Ga vanmiddag denk ik appeltaart bakken :p.
    Heb daar ineens zoveel zin in, en mannetje ook wel :).
    Op dat na blijf ik streng hoor, beloofd!!!!!
    Vanavond geen chips ;), echt niet!!! Heb twee komkommers liggen dus als ik echt honger heb whahahaha!!!

Wil vanavond lekker scrapbooken denk ik, en wil nog schrijven.
    Lekker dingen doen voor mezelf en GEEN SCHOONMAAK..... hahahahaha!!!

@Beschuitje, je haalt mamavesmee in inderdaad ;). Maar dat vind ze vast niet erg. Gaat goed dus, fijn meis!

@Kaatje, las het inderdaad nu ook op je hyves wat betreft je baan. Heb je ook zien aankomen? Balen zeg, denk je werk te hebben en een inkomen....nu is het moeilijk even een nieuwe baan te zoeken.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Balen dat je contract niet wordt verlengt. :(

Butterfly.. Veel plezier met het doen van leuke dingen & geniet van je appeltaart!

Uk.. Lekker, pasta!

Wendy.. Als ze ineens de deuren open kunnen doen zijn ze zo weg!

Femke.. Fijn dat het gesprek positief was!

Gisteren een drukke dag gehad, een gezellige avond. Esmee ging ook gewoon lekker slapen.

Een stukje monchou taart gehad, wat hapjes en nootjes. Lekker hoor!

De weegschaal gaf 400 gram meer aan.. 71.6 maar prima voor het weekend.

Gisteren nog 30 minuten stevig gewandeld. Dat voelde lekker. Ga vanavond na het eten weer 30 minuten stevig wandelen.

Menu:

O: yoghurt met verse ananas en 2 eetlepels muesli.
    T:(
    L: ?
    T: ?
    A: Zelf pizza maken met ham/kaas/champignons.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Hier 1 ons erbij terwijl ik gister best een goede dag heb gehad. Ach ja, vriendlief zet vandaag mijn fiets in elkaar en dan ga ik dinsdag met de fiets naar mijn werk. Zal op mijn snelheid wel een uur heen en een uur terug zijn...

Wat betreft smoeder. Tuurlijk wordt hij gebruikt. Dat zeg ik al jaren. Hij weet het ook wel maar het is denk ik moeilijk voor hem om te beseffen dat je gebruikt wordt door je eigen moeder. Ach hou op schei uit...toen wij ons huis wilde kopen ging dat bijna niet door omdat zij jaren geleden 2 dingen op zijn naam had gedaan achter zijn rug om en hij dus een bkr aan zijn kont had waar hij niets vanaf wist. En zij gewoon in zijn gezicht zeggen "ik weet van niets hoor". Toen ben ik het uit gaan zoeken en had ik bewijs. Maar ja, ik probeer me ervan af te sluiten want je schoonfamilie krijg je er maar bij hé. En er ruzie om maken wil ik niet meer want dan heeft zij haar zin dalijk nog.

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

Alweer een nieuw deel :D

@lovely, wat een leuke foto van je dochter, mooie meid!

@femke, fijn dat je met je moeder gepraat hebt en nu dus lekker geslapen, mooi zo!

@zustertje, werkse!

@elena, koffie doet idd wonderen :D jammer dat ik het op dit moment niet lust.

@beschuitje, mooi hoor weer een kilo eraf!

@butterfly, ziek aan het worden? hopelijk zet het niet door.
    hmm lekker appeltaart bakken :D

@mve, oh je bent weer lekker aan het wandelen, gaat dus goed met je voet? gelukkig maar :)

@wendy, jammer van de ons, maar ja dat is er zo weer af toch!
    Lekker fietsen, goed hoor!

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ben ook weer thuis heb nog even wat boodschappen gedaan na mijn werk nu heerlijk genieten van de dag!

@Kimmetje Denk je ook nog aan jezelf drukke bij :p Alles goed op je werk?
    Geniet van het wokken en stappen (veel dansen dan is de weegschaal wel lief)

@Elena Heb je slecht geslapen? Slaapt je zoontje al door?

@Butterfly Geniet van je vrije weekend en huishoudloze dag (ga je het volhouden :p)
    Wel een lekkere dag gisteren maar niet voor de weegschaal. Suc6 weer vandaag! Vervelend dat je je niet lekker voelt hopelijk is het snel over.

@Femke Fijn dat je weer goed geslapen hebt vannacht! Naar wat voor auto gaan jullie kijken?
    Best moeilijk is dat he er zijn er zoveel!

@beschuitje WHAAH wat ga jij hard!!! Komt helemaal goed! Wat ga je vandaag allemaal doen?

@Mamavesmee Wat een lieve weegschaal na alle lekkere dingen super hoor!
    Lopen is wel lekker om te doen maar alleen vind ik er niets aan over een aantal weken kan ik lekker met de wagen opstap is veel leuker.

@Wendy Vervelende situatie met je schoonmoeder! Goed joh dat je ga fietsen naar je werk! Hoeveel km is het?

@oPatriesja Hoe is het met jou? Wanneer ga jij met verlof?

Ik ga even lekker de was ophangen mijn lieverd heeft vanmorgen vroeg al het beddengoed buiten gehangen heb ik altijd ruzie mee :p zijn zulke grote lappen.
    Daarna beetje rommelen in de babykamer en vanmiddag lekker relaxen in de tuin heerlijk in de zon.
    Vrienden komen vanavond niet want de auto is echt niet te vertrouwen jammer maar is niet anders als het goed is komen mijn man zijn zusje en haar man vanavond.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja zustertje ik ga inderdaad ook erg hard. Ik ben er zelf ook een beetje beduusd van haha...maar welfijn enne ik moet er ook heeeeeeel veel voor laten en erg mijn best voor doen dus ook wel fijn dat het dan werkt !
    Ik heb vandaag een dagje voor mijzelf. Mijn lief is aan het klussen bij mijn broer dus ik ga daar straks even kijken. Nu wassen, opruimen en daarna lekker boekje lezen in de tuin joehoeeee heerlijk !!! :D

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, zie het al voor me whahaha, ruzie met de lappen.

Wat we hier toch weer beleven.
    Harrold had de buitenkraan van de week weer aangesloten.
    We stonden net even in de keuken en madame Esmee was buiten. We gingen kijken want het was stil. Had ze de buitenkraan open gedraaid.
    Heeeele plas water in de tuin, en ze stond er midden in en wilde de kraan weer uitdraaien. Ze was drijfnat. Roept ze de hele tijd."nat nat nat". Ze vond het nog leuk ook whahahaha.

Heel eind gewandeld, boodschapjes gedaan.
    Moest van alles hebben, en ze hadden overal leuke koopjes dus lekker gesneupt. Gelukkig is koopjesjacht nu weer hobby en geen verplichting ;).

We gaan zo lekker lunchen.
    Stokbroodje met filet :D.
    Oh... zou niet snoepen he, heb chocolade op, niet veel hoor ;).
    Was wel heeeeeeeeeeeeeeeel lekker trouwens :).

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Aha vandaar dat het zo rustig was. jullie zitten hier

Butterfly, volgens hun dat ik niet flexibel genoeg ben qua extra/over werken.
    Denk zelf dat ik plek moet maken voor iemand die intern is over geplaatst naar "mijn" afdeling

Elena. heb ww aangevraagd, is natuurlijk geen vetpot maar is net te doen voor een paar maanden. HOop na mijn verlof weer ergens aan de bak te kunnen

Beschuitje, nee hoor ga er geen stress om hebben. Jammer maar voor hun andere banen. Richt me nu eerst even helemaal op zwangerschap en bevalling

9. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemiddag!

@Kaatje; Hoop voor je dat het straks allemaal op z'n pootjes terecht komt!
    @Butterfly; Chocolade in huis halen terwijl je op dieet bent - geen goede combinatie hoor :p;) Leuk dat je aan scrapbooking doet, ik ook :) Doe je het al lang?
    @Beschuitje; Heerlijk toch dat het zo lekker gaat, mag je best trots op zijn.
    @Zustertje; Ja mijn zoontje slaapt nu zo'n 5 weken door, maar was gisteravond een avondje weg en voordat ik in mijn bed lag was het bij 12 uur. Toen werd mijn zoontje om 3 uur in paniek wakker en voordat we beide sliepen waren we een uur verder en vervolgens besloot het mannetje dat kwart over 6 een mooie tijd was om op te staan. Vandaar dat ik een beetje moe was ;)
    @Patriesje; Ik drink niet zo vaak koffie maar wanneer ik het drink verricht het inderdaad wonderen :D Ik lustte ook geen koffie tijdens mijn zwangerschap - de keren dat ik het heb geprobeerd te drinken zijn op 1 hand te tellen.

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @zustertje, ja het gaat wel hoor, lichamelijk wel zwaar.
    Werk nu nog 3 dagen 4 uurtjes boventallig, maar gaat waarschijnlijk ook weer minder worden.
    Officieel begint mijn verlof 1 juni of ik dat red zullen we zien.

@elena, soms heb ik er ineens wel trek in, maar lust het gewoon niet meer :p

Zo nu ff boodschappen gaan doen voor de hele week.

11. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly wat hebben jullie toch een ondeugend meisje! Herken veel van haar streken in die van mij :) Ben benieuwd hoe een ondeugend kindje wij krijgen haha
    Nou toch nog ruzie met de lappen gehad er had een vogel op gescheten :$ Alles weer opnieuw in de machine gedaan en nu hangt het voor de 2de keer (niet zo netjes als mijn man dat doet maar goed die is ook een stuk langer dan ik)

@Kaatje hopelijk vind je weer snel werk na je verlof! en alle kleine beetje zijn meegenomen.

@beschuitje Geniet van je middag in de zon! Ik ga zo ook heerlijk buiten zitten/liggen met een stapel tijdschriften en een grote kan water. Vind het echt SUPER goed hoe je bezig bent zie je wel dat jij het ook kan!

@Elena Fijn dat hij nu doorslaapt scheelt voor jullie ook veel nachtrust! Geef jij trouwens borstvoeding of niet?

@Patriesja Denk goed om jezelf en je kindje! Werken ze op je werk wel goed mee? Je werkt toch op een kinderdagverblijf of zit ik er nu helemaal naast?

Hier al weer druk bezig geweest met de was en een grote pan groentesoep (is Arnold weer blij die lust zo graag soep)

12. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    @Zustertje; Ja, dat hij doorslaapt scheelt echt enorm. Maar merk wel dat wanneer ik dan opeens een gebroken nacht heb het veel zwaarder is dan toen hij nog niet doorsliep. Ik heb bv gegeven maar nu niet meer. Mijn zoontje is van 19 oktober en heb tot medio januari fulltime bv gegeven met af en toe een extra flesje kv (heb een hongerlapje :D) en toen ben ik gaan afbouwen met bv en overgegaan op kv. Dit omdat ik vanaf februari weer naar school ging en ik het geen fijn idee vond om op school te kolven :) Inmiddels krijgt hij ook al een hele poos bijvoeding en dat gaat eigenlijk helemaal super :)
    @Snoepmodus; Van het weekend mag ik nog lekker snoepen van mezelf en vanaf maandag wil ik weer gaan knallen.

@Hier; Ben lekker in de keuken bezig, verse hapjes voor de baby maken en invriezen. Heb net een lekkere cake gebakken (volkoren wortelcake met pompoenpitten) Ga zometeen een milkshake maken voor mijn broertje en mij, met een lekkere fruitsalade :)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo inmiddels 93 advertenties op mp staan. Ik ben er klaar mee. Net ook Levi zijn kleinere maatjes er op gezet

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik meld me ff in het nieuwe deel :)

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Elena, ik ben haan scrapbooken toen ik zwanger was van Esmee. Heb de zwangerschap vanaf dag 1 bijgehouden tot nu toe en zo ook van Maureen. Doe het niet heeeeel uitgebreid hoor, daar heb ik geen tijd voor. Maar het is een onwijs mooi cadeau om aan de kinderen te geven als ze 18 zijn. Wil het tot die tijd blijven doen ook. Druk van elke maand de mooiste serie foto's uit. In de albums kun je hun leven gevolgen. Je bent ook veel in de keuken bezig he??? Ik geniet daar zooooo van, vind het heerlijk om lekkere dingen te bakken, en te koken.

@Kaatje, daar zul je over blijven tobben want een antwoord krijg je dus niet :(. Heb je niets zien aankomen??? Was het onverwachts? Ik meende enkele dagen geleden te lezen dat je al ideeen over opvang had, en dat je harrt brak bij het idee de kleine meid achter te laten op de opvang. Je vind vast snel wat anders meis!!! Komt goed.

@zustertje, Esmee is echt een ondeugend meisje hoor. En heel ondernemend ook, ben de hele dag zoet met haar. Ze is ook toe een nieuwe uitdaging, en dan begint ze ook wel vervelend te worden. Maandag gaan de kinderen voor het eerst naar de opvang. Vind ze erg leuk en mama ook. Vind het voor Esmee dan dan ook helemaal niet moeilijk. Maar wel om Maureen daar achter te laten. Ze is zo tevreden en lief, je vergeet haar snel als ze bijvoorbeeld in de box ligt. Heb haar liever bij me, hoef maandag niet te werken hoor. Maar kan ik even wennen. Zal toch moeten, als Harrold weer werkt hebben we echt opvang nodig.

Hier staat de appeltaart in de oven. En echt.... nog steeds niets aan mijn huishouden gedaan. Ik kan het wel..... hahahaha!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, nee niet zien aankomen. twee weken geleden had ik wel dat rare gesprek daar over dat ik flexibeler moest worden etc,maar mocht me eigenlijk niet echt verdedigen. Daarna is er niet meer over gewerkt dus ook geen kans gehad om flexibeler te zijn.
    Nee vind het nog steeds geen fijn idee straks een kleintje van 10 weekjes te moeten achter laten

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @zustertje, ja ik werk idd op een kinderdagverblijf, ja gelukkig zijn ze heel meegaand en behulpzaam allemaal, dat scheelt.
    Ja ik doe echt al bijna niks meer hoor, maar het is idd voor een goed doel! En het is de bedoeling dat deze uk iets langer blijft zitten als zijn broer.
    Hoe gaat het met jou? hou je het allemaal nog goed vol?
    Lekker bijna verlof!

Zo wij gaan even aan het eten beginnen, lekker nasi :D

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker !
    Zou hier lasagna maken maar smoeder kwam met het idee om daar een patatje te bestellen.ook goed

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elena: We zijn bij veel verschillende dealers geweest. Was een leuke dag.

@Beschuitje: Super, weer een kilo eraf!

@Butterfly: Hoe voel je je nu? Nog steeds niet lekker?

@MvE: Lekker zelfgemaakte pizza! Fijn dat het wandelen goed gaat.

@Wendy: Hoever moet je fietsen dan? Rotsituatie met je sma, snap wel dat er geen ruzie met je vriend om gaat maken.

@Zustertje: Heerlijk is dat hé, rommelen in de babykamer.

@Hier: De hele dag in nieuwe auto’s gereden! Een Twingo bezine, Twingo diesel, Ford Fiesta, Fiat Panda en Fiat Punto diesel. Leuk!:D We zijn ook nog bij de suzuki dealer geweest, maar die hadden geen alto staan om mee te proefrijden… :( Raar, willen blijkbaar geen auto verkopen. We gaan zeer waarschijnlijk de Twingo diesel kopen, is nu belastingvrij en was een lekker pittig autootje. We nemen even het weekend de tijd om er goed over na te denken en dan maken we volgende week de beslissing. Levertijd is lang op die auto, maar dan hebben we ook nog even de tijd om te sparen.We hebben het geld in principe wel, anders kopen we geen nieuwe auto, maar dan kunnen we in de tussentijd mooi weer een buffer opbouwen.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    *zwaai* !
    Gisteren een gezellige avond gehad, alleen met een minder leuk einde. 2 jongens hebben op ons ingeslaan!

Deel Deze Pagina