Gatver, haalde net mijn jas uit de schuur komt er een mega grote snelle spin onder de deur door. Dus ik gillen dat Ferry dat beest moet vermoorden,gooit hij er een klomp heen. Mis, spin weg. Ik ga dus de schuur niet meer in MVE, ik heb idd ook per twee,maar dan van ES merk bij de albert heijn.Die van de Aldi zijn idd ook goed Femke, hoop ook dat jullie een lekkere nacht hebben
Femke, knap hoor! Kaatje, ieeeeh. Wij hadden er laatst 1 in de badkamer, boven mijn hoofd toen ik aan het douchen was! Vond ik ook niet fijn. Vandaag stond de weegschaal op 85.8 Langzaam zakken we weer verder. Ik twijfel wat ik ga ontbijten.... Had eigenlijk wel met fruit willen beginnen, maar ben vergeten gisteren wat extra fruit te halen, naast de bananen appels en pruimen.
Aszz..2 stuks fruit met wat yoghurt/kwark is prima.. Ook goede morgen! En goed dat de weegschaal weer wat minder aangaf! Elke dag 100 gram is toch 700 in de week Femke.. WOW wat goed.. Zo snel de zwangerschapskilo's er al weer af! Kaatje.. Hier is Erwin de gene die bang is voor spinnen.. van de week nog een gillende Erwin ivm een dikke huisspin.. Die was mij ook te groot voor een servetje dus de stofzuiger maar gepakt. ******* Weegschaal blijft stabiel..72.0 Straks eerst maar een een rondje hardlopen.. Zit al klaar in mijn outfit. O: 1 plak ontbijtkoek ( zo'n reep) met wat boter en koffie. T: appel en een boterham. L: yoghurt met muesli en banaan. T: waterijsje en wat pepsels oid. A: BBQ ( restjes van gister opmaken) 2-3 stukjes vlees en rauwkostsalade.
@Kaatje: Gatver, zon grote spin. Er zijn dit jaar volgens mij heel veel spinnen. @Aszz: Lieve schaal! @MvE: Geniet van het hardlopen. @Hier: Vannacht kwam Myrthe om 23.30-4.00-7.50. Wat een heerlijk kindje hebben we toch! Vandaag is de kraamhulp voor het laatst, aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook lekker om straks met zn drietjes te zijn.
Goedemorgen Hier een goede nacht gehad. Elin om 22.30 nog wat gevoed ( ze wilde niet veel ) en kwam toen pas om 03.30. Om 05.30 hoorde ik haar weer maar ze sliep. Had dus kramphuiltjes in haar slaap. Uiteindelijk kwam ze om 07.00 voor een voeding. Aszz, fijn dat de weegschaal weer naar beneden gaat ! MVE, de volgende keer roep ik jou dus Ferry zegt wel niet bang te zijn maar hij gaat vanaf twee meter afstand er een klomp op gooien haha Femke, lekker zo'n nachtje. Laat je vandaag nog maar even lekker in de watten leggen
Femke, goed zeg van Myrthe! Altijd jammer dat ze weg gaat, maar inderdaad wel erg fijn hoor als alles weer een beetje normaal gaat. MvE, het is toch een broodje geworden, hahaha. Ik hou er toch teveel van, met wat vruchtenhagel. Tussen de middag maar wat kwark en fruit. ( ik vind banaan en appel zo saai om door de kwark te doen, ik hou van frambozen, aardbeien en bessen! ) Loopse. Gadver wat word sch**tziek van dit onbestendige weer. Waarom niet gewoon een lekkere zomer?! Nou ja, nog een dikke maand en dan gaan we naar de zon.
Kaatje 79.0 78.2 72.0 Afgevallen: 0.8 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0,6 Mamavesmee 71.6 71.6 71.0 Afgevallen: Zustertje 112.0 112.0 95.0 Afgevallen: Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 84.9 84.9 70.0 Afgevallen: Aszz 89.1 85.9 73.0 Afgevallen: 3.2 Elsie 71.1 69.1 59.1 Afgevallen: Femke 110.1 101.8 90 Afgevallen: 8.3 Wendy 63.5 63.5 60 Afgevallen:
Heb mezelf ook maar op de lijstje gezet met gewicht van vanochtend. Heb gisteren wel patat gegeten op beekse bergen en gisteravond nog aardig wat gegeten met de BBQ. Gisteren wel een leuke dag gehad met prachtig weer. Wel jammer van alle wespen. Mijn vader was gestoken en die is er allergisch voor en had zijn pillen niet bij zich dus dat was nog even spannend maar hij is door zijn shirt heen gestoken dus waarschijnlijk net een puntje. Heb ook eindelijk weer een foto van mij en Dane want ik sta er bijna nooit op omdat ik altijd de foto's maak hihi. Menu vandaag: O: shake (heb nog een restje over) T: 1 milkbreak, wiener melange L: 2 cracottes, linera smeerworst T: 1 cupcake met botercreme (ik moet even uitproberen voor de verjaardag van mijn oma volgende week) A: kippensoep, half stokbroodje met beleg
Hey meiden, Hier vandaag heerlijk uitgeslapen. Net pas ontbeten met 200 gram optimel yoghurt, 100 gram aardbeien erdoor en 1 beker optimel drink. Vandaag weer de draad oppakken. Hier heeft het vanmorgen flink geregend en geonweerd maar nu is het weer stralend weer. We willen vandaag aan de schuur gaan beginnen. Hoe de dag (qua eten) verder gaat verlopen weet ik nog niet. Kom vanavond wel mijn menu droppen. Fijne dag allemaal!
@Kaatje: Best een lekkere nacht dus. Elin heeft veel last van krampjes he? @Aszz: Waar gaan jullie naar toe op vakantie? @Wendy: Jeej, dat was wel even spannend dan met je vader. @Melanie: Wat gaan jullie aan de schuur doen dan? @Hier: De kraamhulp is naar huis. Nu nog even wachten op de vk voor de laatste controle en dan is de kraamweek voorbij Jeej wat gaat het snel. Myrthe verandert ook al echt, begint meer te bewegen en trekt andere gezichtjes. Zo lief!
Hey dames.... Mijn vakantie zit er nu echt op. Ik ga straks de slaapdienst in, heb er ook wel weer zin in. Zo de spullen even inpakken en de tas voor de opvang voor de meiden staat al klaar. Esmee juichte toen ik gisteren zei: maandag ga je weer naar de kindjes." dus die heeft er weer zin in. @Aszz, oh lekker, naar de zon toe. Waar ga je heen? @Wendy, klinkt als een lekkere dag, patat en bbq . Enne, ik maak altijd zelf foto's van Esmee en mij, of Maureen en mij. Harrold vergeet dat altijd dus moet er altijd echt om vragen whahaha. @Femke, dus je kunt lekker bij slapen. Heerlijk he, nou snel hopen dat ze 04.00 uur voeding over gaat slaan. Deed Maureen met een paar weken al. Dat is echt heeeeeeel fijn. En ja, de kraamweek gaat snel voorbij he. Had je een beetje leuke hulp? @Mamavesmee, geniet van de laatste restjes. Hier alles in de vriezer gegooid wat over was. Misschien kunnen we in september nog een keer bbq, maak ik het dan wel op. Hier is het weer lekker, wel vreemd. Dan weer zonnig en heet, blauwe lucht, dan weer ineens bewolkt en dan weer blauwe lucht met veel zon. Nog wel droog gebleven, en ben ook wel verkleur. Vanmorgen met Esmee een 1.5 uur gefietst, gespeeld in de speeltuin, eendjes gevoerd, hertjes gezien, koeien gezien, was echt lekker weer. Harrold is nu weg met Esmee en ik hoor Maureen wakker worden. Hier mijn menu: O: 2 beschuitjes, 1x 7 gram hagelslag, gekookt ei, cappuccino. T: schaaltje met fruitsalade ( paar aardbeien, halve peer, halve banaan , thee. Op die fiets een pakje italiaanse toastjes ( droog ). L: kop groentesoep, 2 bolletjes volkoren brood, 1 visburger en 1x philiadelphia light. T: schaaltje meloen, cappuccino. A: geen idee, eet op het werk. Zonder avond eten kom ik op 750 kcal. Mag vandaag 1300 dus kijken wat we eten en wat ik vanavond dan nog neem. Denk gewoon fruit. Nou fijne dag allemaal.
@ Femke: Kan me voorstellen dat de kraamweek snel gegaan is. Je kijkt er 40 weken naar uit en nu is het alweer voorbij! Fijn dat het zo goed gaat met Myrthe en dat ze al begint te veranderen. Leuk is dat! We gaan niks bijzonders met de schuur doen hoor. We hebben een extra opbergrek gekocht wat we erin gaan zetten. En anders indelen. Dus alles is eruit (tuin staat nu vol) en de rekken staan op zijn plek, van die nieuwe hebben we een soort van werkbank gemaakt zodat we daar de frietpan op kunnen zetten (die stond nu op een gammel krukje van 50 cm hoog) en eventueel andere dingen op kunnen leggen. Verder hebben we alle bezems, harken, scheppen en dat soort dingen opgehangen. Dadelijk al het kleine spul opruimen en kijken waar we de grasmaaier, de BBQ en de parasol nog kwijt kunnen. We hebben maar een heel klein schuurtje dus dat vraagt om enige creativiteit. Dat wordt nog ooit wat als we kinderen hebben en er moeten nog meer fietsen (en ander spul) in de schuur... Hier inmiddels al aardig opgeschoten. Nu eerst even wat eten. We hadden nog een half stokbrood van gisteren over dus die ligt nu in de oven. Even kijken wat ik erop ga doen...
@ MamavEsmee: Zwaai terug! Geniet maar lekker! Hier is de schuur klaar. Kunnen we er weer even tegenaan. Nu doe ik vandaag helemaal niks meer. De lucht is hier inmiddels dichtgetrokken. Zal wel niet lang meer duren voor het gaat regenen. Ben benieuwd. Ze hebben hier zwaar weer voorspeld...
Oeh, ik heb heel slecht een broodje met 2 knakworstjes en wat sla tussen de middag gegeten. Alhoewel het wel meevalt qua calorieën zag ik.
Femke, ja sommige dagen heeft ze idd behoorlijk last Probeer al zoveel mogelijk uit te kijken qua uien etc Gaat snel he de kraamweek. De weken daarna gaan nog veel sneller als je weer in een ritme zit
@Butterfly: De kraamhulp was echt super, ze heeft precies gedaan wat wij wouden en dat was veel tijd besteden aan de BV en de verzorging van Myrthe. De BV is goed op gang gekomen en we weten nu hoe we Myrthe moeten verzorgen, dus ben helemaal happy. Raar weer idd vandaag, hier regent en onweert het inmiddels. @Melanie: Lekker opruimen dus, heerlijk is dat. Ruimtegebrek in de schuur blijft, ook als je een grote hebt, tenminste bij ons. @Kaatje: Zielig is dat als ze krampjes hebben, Myrthe schreeuwt dan ook heel hard. Gelukkig heeft zij er weinig last van tot nu toe. @Hier: Lekker rustig dagje gehad, vk nog even geweest en die heeft nog 2 hechtingen eruit gehaald, en nu voelt het een stuk beter daar.