@ Femke: Dat geloof ik, dat ruimtegebrek. herken het van thuis vroeger Fijn dat alles goed gaat met jou en Myrthe. Kraamzorg weer weg, en lekker met zijn 3tjes. Kan me voorstellen dat je daar aan moet wennen maar ook wel weer lekker Hier inmiddels gegeten. Vandaag een goed dagje gehad. Alleen vanmiddag een appelflap gehad. Die lagen er nog van gisteren... acht ja... het is wel vakantie hoor. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 100 gram aarbeien erdoor 1 beker optimel drink T: niks L: 1/4 bruin stokbrood (ter grootte van ong 1 pistoletje) met een beetje rundvleessalade T: 1 appelflap 1 nectarine A: 150 gram zilvervliesrijst 250 gram sausmengsel (kipfilet/groenten/chickentonightsaus)
Wendy.. Balen dat je gewicht gewoon niet WIL zakken. Volgens mij eet je goed of niet? Misschien je schildklier oid? Al uitslag van de scan? Melanie.. Lekker ontbijtje had je! Ben dol op aardbeien.. Fijn dat de schuur inmiddels efficiënt is ingedeeld. Voor die paar extra fietsen vind je terzijnertijd ook wel weer een oplossing.. Mooi menuutje vandaag! Niets mis mee toch en die appelflap kon je wel hebben.. femke.. heerlijk hoe je over Myrthe praat. De liefde straalt er af! Had je erg veel " schade" of viel het mee? Is manlief nog wat daagjes bij huis? Wat een rijkdom he? Zo'n klein wezentje waar je voor mag zorgen.. En jullie gaan het vast fantastische doen meid!!! Butterfly.. Werkse vanavond! Aszz.. Broodje knakworst valt i.d. behoorlijk mee! Ben jaloers op je.. Nog lekker wat dagen naar de zon. Wij zijn begin juli 8 dagen naar Gran Canaria geweest. Was echt heerlijk!! ***** Wat was het weer heerlijk vanmiddag!! Lekker achter thuis op mijn ligbedje liggen lezen. Tussendoor in het zwembad gedobberd. Menu iets gewijzigd: O: 1 reep ontbijtkoek met boter en koffie T: koffie en een boterham met appelstroop. L: banaan, optimelyoghurt en 2 eetlepels muesli. T: klein schaaltje rijstzoutjes ( 100 callorieen) A: 2 BBQ worstjes en een 1/2 talapiafiletje , 4 stukjes stokbrood met roomkaas en salade.. Na het eten een blok om met de honden en nog een bolletje ijs gehaald bij de italiaan.. Kwark/aardbeien ijs.. Lekkerrr... **** Verder de was gedaan, beneden alles gezogen en gedweild. Nu rust!!! Morgen de slaapdienst weer in.. Wel lekker hoor, weer rust en regelmaat voor Esmee..
Ooh ik heb vandaag een hele slechte dag. We hebben vanmiddag gewandeld en een frietje gegeten. En een kroket. Aaaaaaah. Mijn dag zag er dus zo uit: O: 2 sneetjes meergranen met halvarine en vruchtenhagelslag ( klein beetje, ben niet zo van het dikke beleg ). T: 2 pruimen L: Broodje knakworst met van die half volle mayo en wat ijsbergsla T: kleine banaan A: frietje met mayo en een kalfkroket mosterd. Schade: 1350 Kcal. Valt mee. Oeh trouwens wel 2 x 50/50 gedronken. Hmmmm 100 meer dus. Rond de 1500 Kcal. Nou goed, zo nog maar een keer met de hond wandelen.
Goedemorgen Van het weekend veel te veel lekkers gegeten ( bbq, ijs, patat ) dus 600 gram er bij. Deze week weer fris er tegen aan
Kaatje.. I.d. nieuwe week en nieuwe kansen! *** Hier was Esmee aan het dromen, schrok dus steeds wakker als ze aan het " jammeren" was.. Vanmorgen de beneden boel al weer gedaan, was draait en boven is alles opgeruimd/schoon.. Zo oppad voor de weekboodschappen. Hier was de weegschaal niet lief.. +400 gram. 72.4 Vandaag ook weer streng: MEnu: O: 2 boterhammen 1x rookvlees en appelstroop en koffie T: flesje water en fruit. L: klein portie spaghetti ( restjes vriezer) met een salade. T: fruit en een flesje water. A: 4 boterhammen met mager beleg ( neem ik mee naar mijn werk) Tussendoortje op het werk, mueslireep of plakje koek oid! Hoef pas om 17.00 te beginnen dus lekkere lange dag bij huis. WIl misschien mijn kledingkast nog uitmesten.
Morgen! Ondanks mijn slechte dag, is mijn gewicht gelijk gebleven Mijn schema vandaag: O: halfvolle melk met muesli en een kop thee T: Appel L: volkeren brood ( 2 ) met jam light T: banaan A: aardappelen, worteltjes en een kipfilet En 2 ltr water.
goeiemorgen! hier een vol weekend gehad dus eigenlijk geen tijd gehad om te lezen en reageren! gister ook veel gesnoept dus vandaag weer streng! menu: O: 2 beschuitjes met vruchtenhagel glas water kopje thee. T: kopje thee flesje water appel. L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk. T: kopje thee flesje water fruit. A: aardappels rode kool stukje vlees. T: kopje thee liga evergreen.
@Melanie: Lekker genieten van de vakantie hoor, dan moet snaaien af en toe kunnen. Gaan jullie nog weg eigenlijk? @MvE: Dank je wel! Ik had 16 hechtingen, maar de vk had allemaal kleintjes gezet zodat ik er minder last van zou hebben en dat klopt, gisteren zijn er 2 uitgehaald, maar verder helemaal geen last gehad. Jij weer lekker aan het werk vandaag! Veel succes bij het uitmesten van de kast. @Aszz: Dan heb je de kcal er wel weer afgefietst! @Hier: Goede nacht gehad, Myrthe kwam om 22.00 00.30 4.30 9.00. Heerlijk een beetje uit kunnen slapen dus. Das het voordeel dat de kraamhulp niet meer om 8.00 op de stoep staat. Vandaag alleen mannetjes broer op visite, lekker rustige dag. Wil ook niet teveel bezoek hebben, het is me snel teveel.
Goedemorgen meiden, @ Femke: Lekker nachtje heb je gehad inderdaad. Fijn dat het snachts ook zo goed gaat. We gaan niet meer op vakantie. Zou wel graag nog weg willen maar vind het allemaal te duur. Zeker met de bruiloft in het vooruizicht. Dus we slaan maar een jaartje over. @ All: iedereen vandaag weer streng zie ik. Succes meiden! We kunnen het Hier vannacht heerlijk geslapen. om 9:00 uur wakker maar nog even lekker blijven liggen. Voordeel van vakantie he Daarna lekker gaan douchen en ontbijten. We hebben voor vandaag niks op de planning. Lekker met een boek de tuin in, en genieten van het mooie weer (nu het nog kan)... Menu kom ik straks weer droppen want ik heb geen idee wat de dag gaat brengen Liefs
Hey dames. De eerste dienst weer erop zitten. Was echt wel even lekker. Rustige dienst om te beginnen trouwens. Zondag is het altijd rustig op de groep. Niet veel gemist, er gaat wel veel veranderen op onze locatie. Leuke dingen allemaal, dat wel. Kreeg de vraag of ik een stagiaire wil gaan begeleiden, en ben aangenomen voor de werkgroep van een nieuwe locatie . Leuke dingen allemaal. Heb weer zin in mijn werk, volgende week start de studie. Studieboeken inmiddels binnen. Ziet er pittig uit. Eten ging gisteren goed, we aten op het werk aardappelen, broccoli en een gehaktballetje. Gisteravond nog een zakje chips gehad. Had er nog ruimte voor. Hier de aardappels geschilt, vlees gebraden, wasmachine is klaar dus zo een wasje ophangen. De was is er dan weer door . Nog even wat vouwen van gisteren en opruimen. Verder lekker relaxen in het zonnetje. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met 30+ kaas, thee. T: 2 meergranen koekjes, nectarine, cappuccino. L: 2 boterhammen, 1x berlinerwoerst, 1x kip pesto en een kop tomatensoep. T: schaaltje meloen. A: aardappelen, worteltjes en verse worst. T: plakje koek o.i.d
Kom met mijn menu op 1100 kcal . Dan is er nog geen plakje koek mee gerekend vanavond. Dus kom mooi uit op 1200 als ik me in kan houden.
Poeh.. Drukke ochtend gehad zeg! Alle boodschappen binnen, weggepakt en de vriezer weer gevult met een lekkere voorraad vlees. Verder is alles weer schoon, was hangt te drogen en de vaatwasser draait.. Tas voor vanmiddag is ingepakt.. Esmee ligt even voor een uurtje op bed.. Wat was die brutaal en aan het uitdagen. Denk dat we vanmiddag nog even langs de bieb gaan.. Moet een nieuw boek hebben! ****** Aszz.. Mooi menu vandaag, fijn dat de weegschaal gelijk bleef. Inmiddels al weer naar het toilet gekunt? Anders eens een glas roosvicee laxo drinken. Butterfly.. Jij ook al een mooi menu vandaag! Fijn dat het werken weer fijn was.. Heb er ook best zin in.. Al ben ik bang voor wat ik aantref. Femke.. Poeh, dat zijn er best wat. In iedergeval fijn dat je er weinig last van hebt gehad.. Elsie.. Haha.. Lekker aan het snoepen geweest, met dit menu moet het goed komen hoor!! Melanie.. Dat uitslapen ga ik wel missen nu.. Ben een echte slaapkop. Het weer ziet er goed uit voor de tuin en een boek. Waarin ben je aan het lezen?
Vanochtend op het CB geweest met Elin. Helemaal goed gekeurd. 4240 gr ( 800 boven geboortegewicht ), 54 cm ( 4 cm gegroeid ) hoofdomtrek 37.2 ( was geloof ik 34 ). Alles netjes in verhouding en boven het gemiddelde Moesten eigenlijk 12-9 voor haar eerste prikjes maar is nu verzet naar 20-9 zodat ik gelijk ook met Levi kan komen voor zijn jaarlijkse controle Vanochtend weer netjes een weekmenu gemaakt en boodschappen gedaan bij de AH. lang leve de hamsterweken. was 23 euro goedkoper uit dankzij bonus producten Femke, lekker zo'n nacht Melanie, geniet van je vakantie
@ mamavEsmee: Nou het weer valt hier ontzettend tegen. Het is bewolkt en niet echt warm. Dus met een boek in de zon zit er niet in. Moet in een nieuw boek beginnen maar heb nog wel het een en ander liggen geloof ik. Dadelijk even de stad in, op zoek naar een nieuwe friteuse. De oude hebben we gisteren weggedaan. Dat ding was niet meer schoon te krijgen... Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 1 hard meergranenbroodje met; dun tonijnsalade 1 beker optimeldrink T: 150 gram aardbeien (met slagroom ) 1 nectarine A: 150 gram pipe rigate pasta 150 gram sausmengsel (rode pastasaus/rundergehakt/groenten)
Mijn menu O: 3 boterhammen, pindakaas, filet beker melk T: een appel L: 3 boterhammen, hagelslag, filet, leverkaas beker melk T: 2 sultana koekjes A: aardappelen, sperziebonen, groenteballetjes S: Een bakje yoghurt ofzo. Verder drink ik veel te weinig dus ga nu snel een glas water achter over gooien