10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, oeh, lekkere dwarse peuter bij jou ;). Ze kunnen brutaal zijn he whahaha. Esmee vanmorgen ook, ze zou mij wel even vertellen hoe het moest. Ze wilde een baby luier om van Maureen, dit kan natuurlijk niet. Dus ze gaf me een snauw! Die heeft ze wel terug gekregen en dan ineens lekker slijmen en kusjes aan me geven. Werkse he.... ja, ik was ook bang voor wat ik aan zou treffen maar dit keer viel het voor mij eindelijk eens mee :). Heb morgen weer slaap.

@Kaatje, die hamsterweken zijn dan inderdaad lekker. Helaas geen AH in het dorp. Ga wel eens vanuit een dienst voor een paar dingen. Daar zit wel een AH. Ik ben weer aan het struinen bij de C1000 ( euro actie ). Ook hier weer actief met weekmenu's.

@Melanie, ooooeeehhhh aardbeien met slagroom. Lekkerrrrrrrrr.
    Geniet ervan.

Zucht..... ik hem mijn schaaltje meloen al een uur geleden op en heb trek. Zit steeds te denken aan de koekjes in de kist, maar nog niets genomen. Neem even een snel een glas water en dan maar even met de meisjes op de fiets. Even een stuk wandelen en bij het lekkers weg. Dan rond etenstijd weer terug. Verlang naar de aardappeltjes met worteltjes.

Net stiekempjes gewogen :). En de weegschaal was erg lief :).
    Van het weekeinde woog ik 86 :):):) en nu met kleding aan 85.2 kilo. Nou, dat moet toch wel heel erg goed gaan komen vrijdag :).Uhm... als ik zo door ga tenminste :p.

Wij gaan een stuk fietsen.

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik kom ook even mijn menu droppen.

O: 2 plakjes ontbijkoek met beetje boter, glas magere melk
    T: Klein mueslireepje
    L: zo'n bakje Zuivelhoeve yoghurt met beetje cruesli in de dop en laagje jam onderin
    T: 8 radijsjes, blikje cola light
    D: Ik denk pizza

Door de pizza heb ik overdag weinig gegeten al zeg ik het zelf. Misschien te weinig want ik voel het, maar ben op mijn werk en heb niets meer bij me......en wil geen chocola of koek uit de automaat trekken.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier net lekker een stuk gewandeld, tussendoortje ook gehad dus nu wachten tot het avond eten, dat red ik wel! sam is lekker aan het spelen nu. hij slaapt nu tussen de middag steeds bijna 3 uur lekker hoor!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Elsie, dat deed Esmee ook, heerlijk als ze even slapen. Esmee slaapt niet echt meer s'middags. Maureen dan weer wel. Geniet er nog maar even lekker van :).

@Wendy, oeh, je hebt wel heel weinig gegeten meis. Misschien water nemen o.i.d of iets gezonds uit de muur. Wel op jezelf passen hoor. Of een opkikkertje. Als je dat bij de hand hebt natuurlijk.

Hier lekker een stuk gefietst, even een bakje koffie bij mijn moeder gedronken. Niets genomen aan eten dus ben helemaal blij. Heb de middag overleefd :). Het eten staat nu op dus over een klein kwartiertje kunnen we eten. Heb ook wel zin in wat hoor.
    En na het eten druk, de meiden in bad, de boel wat opruimen. Misschien even sporten nog om 20.00 uur. Is nog vakantie tijd dus vakantie rooster. Zumba is elke maandagavond ook om 21.00 maar tijdens vakantierooster niet :(. Jammer.

Zo eerst maar eens even eten :). Dan zien we wel weer verder.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@butterfly ik geniet er zeker van!

soms ga ik ook ff liggen hoor als ik echt moe ben!

net lekker gegeten, hoop dat ik het vanavond vol kan houden.

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanie: Logisch idd, jullie gaan flink uitpakken met de bruiloft volgens mij. Dan moet je keuzes maken.

@Butterfly: Leuk die nieuwe uitdagingen op je werk, houdt het lekker gevarieerd.

@Kaatje: Fijn dat Elin weer goedgekeurd is. Hamsteren is idd leuk, wij hebben de verse pasta ook weer ingeslagen.

@Wendy: Da’s wel een karig menuutje idd.

@Hier: Drukke dag gehad. Mannetjes broer bleef wel heel erg lang zitten (van 11.00-15.00). Ze waren vandaag voor het laatst aan deze kant van het land, maar dan nog. Ze weten best dat we eigenlijk rusten van 12.00-15.00. Ben nu dus best moe. Myrthe was een groot deel van de dag wel boven, ze lag in haar wieg toen ze kwamen en ik ga haar niet wakker maken voor bezoek. Beeb’s regelmaat is het belangrijkst.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier moe. Ga off the map af kijken en mijn bed in.Truste

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Femke, deed ik ook niet hoor, de kleintjes wakker maken voor bezoek. Komen ze maar eens weer, je verstoord die kleintjes er alleen maar mee en daar heb jij vervolgens weer last van.

@Kaatje, welterusten meis.

Rustig avondje hier!!
    Hier lekker aan het rommelen geweest.
    Morgen lekker rustig aan dus en tijd voor Esmee en Maureen :).
    Ben een stuk relaxter in de huishouding geworden gelukkig.
    Dat is wel fijn hoor. Heb in de vriezer nog andijvie, dat neem ik mee naar het werk. Harrold kookt dan voor zichzelf en de meiden. Heb wat makkelijks, bruine bonen met gehakt en spek en appelmoes. Vindt hij heerlijk en Esmee ook.

Ik ga nog even een halfuurtje in bad.. beetje laat maar wel lekker zo voor ik ga slapen :). En....... niets meer genomen na het eten.
    Als toetje 2 kleine bolletjes ijs maar had 100 kcal over, dus kon kiezen voor een toetje of een plakje koek. Toetje gekozen.
    Wel zin in wat lekkers dus zinnen verzetten en zo lekker slapen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mogge.
    Vannacht meer wakker geweest dan geslapen.Beetje brak dus. Hoop dat Levi en Elin tussen de middag gelijk slapen dan ga ik ook even plat
    Wel een lieve weegschaal. 700 gram er af. Dus mijn aangegeten grammen van het weekend zijn er weer af. Ben nu 1.1 kg kwijt. nog 5.9 te gaan.
    Vandaag een beetje opletten qua caloriën want eten vanavond shoarma

Butterfly, fijn dat je het huishouden nu een beetje los kan laten.

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Ook hier een lieve weegschaal.
    84.1 kilo, dus al 2 kilo kwijt :D.
    Dat moest ook wel hoor ;).

@Kaatje, jou weegschaal ook wat liever zo te lezen :). Oeh shoarma, eet ik altijd snel meer van :).

Moet menuutje even plannen.
    Ga ik maar even doen, tot later!!!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, menu gepland.

O: 3 kleine sesam crackers, 8 gram philadelphia light, 1x30 + smeerkaas, thee ( 102 kcal )
    T: minneola, cappuccino ( 51 kcal )
    L: 2 boterhammen, 1x 48+ kaas, 1 beschuit volkoren met 10 gr muisjes ( 319 kcal )
    T: plak volkoren koek, thee ( 62 kcal )
    A: andijvie stamppot ( ongeveer 175 kcal )

Een totaal van ongeveer 716 kcal :$.
    Heb bij het avond eten geen vlees dit keer. Kom wel erg laag.
    Vanavond nog maar wat eten ( bij de thee een beschuitje o.i.d ) en een zakje chips mee naar het werk :). Als ik dat nodig zo hebben.

Ik ga aan de slag, Esmee is wakker. Maureen speelt in de box. Ga de meiden wassen aankleden en wat kleine dingen in huis doen. De wasmachine aanzetten. Nou tot later.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dat is idd wel weinig ja. Lekker genieten van een zakje chips dus :)

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Ben blij! Zondagochtend woog ik 63,5 en vanochtend 62,5.

Menu voor vandaag:
    O: 1 beschuitje met gestampte muisjes, glas magere melk
    T: klein meuslireepje, 2 wiener melanges
    L: 2 bruine boterhammen met linera smeerworst
    T: banaan
    A: gekookte aardappels, bloemkool, hamburger
    T: ligt eraan op hoeveel calo's ik zit. ga ik zo ff rekenen.

Tussendoor water en misschien blikje cola light.

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: 716 kcal is wel heel weinig hoor…

@Kaatje: Gaat goed met de schaal.

@Wendy: Netjes hoor, die weegschaal.

@Hier: Goede nacht gehad, ons meisje liet ons van 0.30 tot 5.00 met rust en daarna kwam ze pas weer om 9.00 uur. De nachten zijn goed te doen zo. Vanmorgen krijg ik een vriendin op visite, verder niets gepland staan vandaag. Heerlijk, als het weer goed blijft gaan we een stukje wandelen vanmiddag.

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Femke: Wat fijn dat de nachten zo goed gaan. Dat was hier wel anders...

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

Een hoop lieve weegschalen zie ik hier. Ik heb er niet opgestaan. Wordt niet blij van het resultaat ben ik bang.

Heb het er toch moeilijker mee in de vakantie dan ik dacht...

Hier vandaag niks op de planning. Het is hier noodweer... Het regent en onweert hier aan een hele tijd verschrikkelijk. Het is superdonker. Heb hier binnen alle lampen maar aangedaan. Lijkt wel nacht!

En dat noemen ze zomervakantie *zucht*... denk dat we blij moeten zijn met die ene mooie dag die we gehad hebben!

Liefs

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier net terug van een flink eind wandelen.
    Esmee heeft ook gelopen. Maureen genoot heerlijk vanuit de buggy. Nu liggen de boterhammetjes te ontdooien en straks lekker eten. Heb wel zin in wat.
    De ochtend aangevuld met een plakje volkoren koek, had toch wel erge trek en alleen de mineolla was niet voldoende.
    En kon het nog maaaaakelijk hebben ;).
    Verbaast me dat ik zo laag kom hoor, mag 1300 vandaag dus moet nog ergens aanvullen. Maar even kijken. Komt ook omdat ik er geen vlees bij heb.

Is hier nu gaan regenen :(.
    Maar buiten zijn we al lekker geweest :).

@Femke, oh heerlijk kunnen slapen dus. Dan is het overdag ook goed vol te houden he. Volgens mij heb je een heerlijk tevreden meisje.

@Wendy, dat zijn mooie resultaten en stimuleert verder te gaan he. Nou, je menu ziet er goed uit. Dus je kunt vast vanavond nog wel wat nemen :p.

@Kaatje, ga ik zeker doen, genieten van een zakje chips. Heb van die beertjes chips ( zo noem ik het nog altijd van vroeger ) en daar zit per zakje maar 100 kcal in. Als ik slaapdienst heb ( vandaag dus ) heb ik om 22.00 altijd wel trek. Dus dat ik laag zit komt mooi uit ;).

Hier de lunch maar eens klaar maken.
    Vind het heerlijk om ons oude ritme weer te hebben. Esmee weer heel lief en luistert stukken beter. Nu hoeft ze niet meer uit te dagen. Ze weet bij mij wat mag en niet mag. Bij Harrold krijgt ze soms wat meer voor elkaar ;).

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy: Wij zijn er ook heel erg blij mee, betekend dat we zelf ook goed kunnen rusten.

@Melanie: Zat net op buienradar te kijken idd, er komt een berg slecht weer aan. Rotzomer dit jaar, hopelijk krijgen we een goede nazomer.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier de vakantie ook moelijker gehad dan ik had verwacht hoor. Ging heel goed tot de 1e bbq in de eeste week. Daarna kon ik het niet meer oppakken en was dan van het weekeinde ook 3 kilo zwaarder dan voor de vakantie. Maar gelukkig is er weer 2 af :). Meis, probeer ook wat te genieten. Na de vakantie gewoon even weer streng. Hoe lang heb je nog vakantie?
    Je zit in je 2e week of niet???

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

hier vanmorgen ook een lieve weegschaal-300 gram!

vanmorgen bij een vriendin geweest en tussen de buien door gewandeld.

aan het einde van de middag naar de opa van mijn vriend die is jarig vandaag.

menu:
    O: 2beschuitjes met vruchtenhagel kopje thee glas water.
    T: 2kopjes thee.
    L: 2 boterhammen met kipfilet glas sinaasappelsap.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: geen idee eten waarschijnlijk bij opa.
    T: kopje thee?

Share This Page