@Kaatje: Hahahaha lees het nu pas! Was inderdaad geen potentiele kandidaat Hard gewerkt vandaag, ben kapot. Morgen nog een kort dagje tot 3 en dan lekker weekend! Fijne avond!
Zwaait terug naar beschuitje MVE, o slecht ! maar wel lekker Veel plezier morgen Weet niet of de mods dit berichtje laten staan want mag eigenlijk geen reclame maken haha. maar heb de speldjes online gezet. Komen er morgen nog een paar bij. ( haarclips en dan kan je 3 of 4 cm aanklikken ) www.hobbyhoek.weebly.com
@ Kaatje: Ik heb even op de site gekeken. Ziet er profi uit hoor... Leuk! Hier lekker vakantie aan het vieren. Met lijnen gaat het niet zo goed. Maar blijf wel stabiel qua gewicht dus vind het wel prima...
Phoeeee, ik zit!! Met een glaasje clear water en een schaaltje arla kwarkyoghurt . De weegschaal was net heel erg lief. Dus morgen hoop ik helemaal. Vandaag weer een goede dag gehad. Zit er weer helemaal in. Vanavond lekker geshopt. Boodschappen binnen, ook allemaal opgeruimd. Nog een leuke map gevonden voor school, papier ingeslagen, nog een leuk shirtje en legging voor Maureen gevonden, 2 topjes voor mezelf, nog wat huishoudelijk spul. Ook bij trekpleister nog een memo spel van Dora gekocht en een disney puzzel van Winny the pooh. Maar dit staat op zolder. Ben langzaam aan al wat spullen aan het inslaan voor sinterklaas. Als ik alles op het laatst moet gaan doen, wordt ik gek. En nu zie ik allemaal erg leuke aanbiedingen in de folders staan dus ik ga verzamelen . Ik ben nu doodop, zit nu net! Ik kruip mijn bed maar in denk ik. Morgen slaapdienst, ook hier al rond 13.00 uur weg omdat ik eerst naar de longarts moet. Moet morgenvroeg nog met de meiden naar het postkantoor. Pakketje weg brengen. Vakantie lijkt alweer ver weg!!!!! Heb het druk met werken deze week, poeh!! Meiden, slaap lekker!! @Kaatje, leuke site, ik heb je gemaild .
@Mel: Geniet lekker van jullie vakantie! @Butterfly: Verstandig om nu alvast in te slaan, doet een vriendin van me ook altijd @Kaatje: Wat leuk dat je dat zelf maakt!! Super vast geslapen, ben nog hardstikke moe. Vandaag gelukkig maar een kort dagje. Daarna even naar de apotheek om mijn pil op te halen, en verder niet zo heel veel in de planning voor vandaag. Fijn weekend alvast!
Kaatje 79.0 78.2 72.0 Afgevallen: 0.8 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0.6 kilo Mamavesmee 71.6 71.6 71.0 Afgevallen: Zustertje 112.0 112.0 95.0 Afgevallen: Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 86.0 83.8 70.0 Afgevallen: 2.2 kilo Aszz 89.1 85.9 73.0 Afgevallen: 3.2 kilo Elsie 71.1 69.1 59.1 Afgevallen: Femke 110.1 101.8 90 Afgevallen: 8.3 kilo
Goedemorgen meiden. De vrijdag begonnen met het lijstje . Ik mocht hem aanpassen . De weegschaal zegt 83.8 en dat houdt in dat ik 2.2 kilo ben afgevallen deze week. Nu op naar volgende week. Hier heerlijk geslapen. Maureen slaapt zelfs nog. Al is die wel wakker aan het worden. Dat mag ook wel, ze lag er om 18.45 al in gisteren. Plannen: zometeen eerst de meiden uit bed halen, wassen, aankleden en ontbijt geven. Wat was vouwen, er draait een wasje. Verder nog even langs het postkantoor wandelen dus, en om 13.00 uur de kinderen naar de opvang brengen. Moet naar het ziekenhuis en dan de slaapdienst in. Drukke dag dus. Menu: O: 2 beschuitjes met 1x philadelpia light, 1x rauwe ham, thee. T: aardbeien, thee. L: T: necarine, water, thee. A: T: Heb nog geen idee . Eet op het werk, en de lunch moet ik ook nog even bedenken. En het totaal daar van zegt wat ik vanavond nog mag hebben. Zometeen als ik tijd heb maar even berekenen . Ik ga aan de slag.
Elin maakte vannacht weer een ruk van 8 uur ( 21.15-05.15) dus ga proberen die laatste voeding wat te verschuiven. weegschaal was gelijk met gister Butterfly, goed geshopt dus. Groot gelijk dat je nu al dingen inslaat voor sinterklaas. Wilden hier eigenlijk een ikea keuken kopen voor Levi en Elin samen,maar hadden verwacht deze verjaardag van Levi een fiets van mijn oma te krijgen voor hem. Niet dus. Dus ga nu sparen voor een fiets voor hem voor sinterklaas. Elin krijgt gewoon wat kleins want die snapt er toch niets van Je hebt mail terug
Goedemorgen dames, Kaatje: Wat heerlijk die nachten zo. Butterlfy: Volgens mij heb je niet de laatste lijst gepakt want nu sta ik er niet meer op . Hier: Ik was woensdag 2 ons aangekomen en sta nu 2 dagen op hetzelfde, maar ben ook ongesteld. Vandaag gaat mijn vriend nachtvissen (waar hij zin in heeft met dit weer) met de vriend van mijn zus en mijn zus komt bij mij logeren om Dane "te leren" verzorgen. Ze heeft totaal geen ervaring met in bad doen en verschonen etc en dat wil ze wel graag zodat Dane ook eens bij haar kan (en ik hoop nog steeds op een nichtje of neefje voor Dane hihi).
Goedemorgen meiden! Hoe is het met iedereen? Hier alles goed hoor lees ook mee maar vaak denk ik er gewoon niet aan om even te reageren of ik begin en dan roept de arbeid weer Afgelopen maandag was mijn verlof afgelopen nu heb ik nog 3 weken vakantie en dan mag ik weer heerlijk gaan werken heb er echt zin in! Lekker weer even iets anders dan alleen mama zijn en met het huishouden bezig zijn. Afvallen gaat goed er is nu 3 kilo af! Wil iemand dat voor mij veranderen op de lijst? Vandaag een relax dagje zonder plannen ook weleens lekker! Vanmorgen is het hier al super slecht weer geweest hopelijk kan ik straks nog wel even aan de wandel.
Kaatje.. Leuke haarclipjes zeg! Esmee heeft bijna nooit clipjes in , anders had ik zeker wat bij je gekocht. Fijn dat Elin nu al " doorslaapt" Weeglijst.. Ik mag er wel af.. Veranderd toch niets.. Butterfly.. Jij ook al zo'n drukke werkweek.. Heftig he?! Mooi resultaat op de weegschaal. Zustertje.. NIna houd je dus lekker bezig? Geniet van je vakantie! En kan me voorstellen dat je nu ook wel eens " zin " hebt om weer te werken. Hoeveel uur ga je werken! Kim.. Nog een paar uurtjes en dan weekend. Morgen weer een feestje he?! Veel plezier.. Melanie.. geniet lekker van je vakantie! **** Hier een erg onrustige nacht gehad, had kiespijn en was naar aan het dromen.. Heb niet het idee dat ik geslapen heb.. Pffffff.. Weegschaal wel lief.. 71.5 En dat na de mc flurry en chocolade.. Menu: O: 3 sesamcrackers met light salami, zelf gemaakte jam en appelstroop en kopje koffie/glas water. T: appeltje L: 2 granen/noten puntjes met jam en een kop thee. T: Fruit A: ??? denk een kop soep op het werk met een broodje oid.
Goedemorgen dames, Zo, hier een goede nacht. Myrthe heeft voor het eerst 6 uur geslapen! Pappa en mama wel om de klipklap wakker natuurlijk... Dat zal vanzelf wel overgaan hoop ik. Vandaag weer twee kraambezoekjes, het druppelt wel lekker door met bezoek moet ik zeggen. Vanavond hebben we de avond vrij, dat vinden we ook heerlijk.
goeiemorgen!! hier een dagje bij mijn ouders! het is kermis hier! gaan we vanmiddag heen, vriend komt ook met meisje ben vergeten mijn riem om te doen en nu zakt mijn broek steeds een beetje af, en mijn moeder zegt dat ze het ziet dat ik afgevallen ben al vind ik dat het erg langzaam gaat en blijf ik nu al een tijdje hangen tussen de 69.0 en 69.5. fijne dag!
Femke.. Geniet van je vrije avondje. Jullie al lekker verwend met cadeautje? Wendy.. Toch raar dat het afvallen niet zo goed wil he? Lijkt me erg frustrerend. *** Hier de beneden boel weer aankant en gezogen en gedweild.. Lekker stuk gewandeld met de honden, nu eerst even koffie en dan brood halen. Esmee is mooi duf, had ze maar langer moeten slapen!
Ben ik weer. Druk gehad, maar Maureen ligt nu even op bed. Nog niet naar het postkantoor geweest, fiets ik snel heen als de kinderen naar de opvang zijn. Maureen was moe! De boel redelijk aan de kant hier. Morgen gaan de kinderen voor het eerst samen uit logeren, spannend!! Ze gaan naar mijn zusje, en Harrold en ik gaan heeeerlijk uit eten en dan met mijn andere zusje en zwager naar een tentfeest in een dorpje hier verderop en daarna de kroeg nog in als we zin hebben . Hopen dat de kinderen het leuk vinden, we zijn in de buurt van onze woonplaats dus moeten we naar huis, gaan we!!! Zal mijn menu even plannen en berekenen. @Wendy, excuussss, sorry!! Dan heb ik vast de verkeerde gepakt. Wil jij hem updaten? Of je mailt mij je gegevens even, dan wil ik het wel doen. @Mamavesmee, vond je die andere lijst die we hadden misschien wel leuker voor jou? Daarin stond het gewicht per week. Dan is het voor jou ook leuker denk ik. Ja, is even een heftige week. Had van de week ook een dienst extra trouwens. Maar sta in de -uren dus moest wat extra werken. Maar heftig is het wel, helemaal zo na de vakantie. Deze week 3 slaap en een late , eerste 2 slaap zitten er wel op hoor. Vanavond slaap en zondag laat.
Kaatje 79.0 77.5 72.0 Afgevallen: 1.5 kilo Uk 65.1 64.5 60.0 Afgevallen: 0.6 kilo Zustertje 112.0 109.0 95.0 Afgevallen: 3.0 kilo Ons kleintje 74.3 74.3 68.0 Afgevallen: Melanie 95.1 95.1 85.0 Afgevallen: Butterfly 86.0 83.8 70.0 Afgevallen: 2.2 kilo Aszz 89.1 85.9 73.0 Afgevallen: 3.2 kilo Elsie 71.1 69.4 59.1 Afgevallen: 1.7 kilo Femke 110.1 101.8 90 Afgevallen: 8.3 kilo Wendy
@kaatje Wat heerlijk van die lange nachten kun je lekker uitrusten! vind je het veel drukker nu met 2 kindjes? @Kimmetje Balen dat het afvallen niet echt lukt door alle feestjes enz! Ging je nu binnenkort nog op vakantie? @Melanie Geniet van je vakantie! Zolang de weegschaal stabiel blijft geeft het niks! Gingen jullie nog van alles regelen voor de trouwdag? @Femke Jij ook heerlijk aan het genieten van je meisje! Is je man lekker vrij? Heb je nog een foto van je wondertje? @Mamavesmee Veel werk met Nina heb ik niet ze is echt heel lief en als ze een keer huilt heeft ze dorst,warm,of is ze gewoon moe... Het is echt genieten! 12 september begin ik weer ik ga 16 uur in de week werken niet meer dan 2 ochtenddiensten mijn vriendin past dan op Nina en als ik maandag morgen moet werken komt mijn zusje op zondagavond en die past dan maandag morgen op (is ze altijd vrij van school en ze is helemaal weg van der nichtje) En voor ons is dat ook erg fijn! Ga jij veel meer uren werken als Esmee naar school gaat? Wat heb je trouwens een super leuke jas voor Esmee gekocht! @Wendy Balen dat je gewicht niet naar beneden gaat Hoe is het met Dane? En heb je al uitslag van jou onderzoeken? @Elsie Vervelend dat je broek afzakt maar ook wel een goed teken! Fijne dag vandaag! @Butterfly Je bent weer lekker druk voel je je weer helemaal relax? Leuke dingen in het vooruitzicht! Spannend dat de meiden samen uit logeren gaan! @Kaatje Super leuke speldjes! Alleen Nina heeft nog te weinig haar
Mijn menu: O: 2 beschuitjes, 1x philadelphia light, 1x rauwe ham, thee 129 kcal. T: 4 maria biscuitjes, schaaltje aardbeien, water 110 kcal. L: 3 boterhammen,1x rauw ham, 1x chorizo, 10 gr kip kerrie 351 kcal. T: 2 nectarines en water 59 kcal. A: ??? T: ??? Kom tot het avond eten op 650 kcal . Kijken wat we eten vanavond en ik dan nog over heb voor vanavond. We eten vaak gezond op het werk dus zit wel goed. Mag 1300 vandaag.
Kaatje, lekker die nachten! Mijn menu voor vandaag: O: Magere yoghurt met van die goedemorgen Muesli T: Ontbijtkoek light L: 2 dondere vloerbrood sneetjes met boter en vruchtenhagel T: Appel A: Macaroni met rundergehakt en een bult groente.