10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Elin kwam om 04.00 en toen weer om 07.30 Lekker dus :)
    De weegschaal was vanochtend NA het ontbijt gelijk aan gister. Valt weer mee dus

Lovely, dan misschien voor jezelf afstand nemen maar wel contact houden voor de kids.Dus even alleen dingen doen waar de kids profijt van hebben.Daar een dagje spelen, nachtje slapen etc maar dat je er zelf zo min mogelijk bij betrokken bent

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goede morgen! :D

Ben er ook weer na een lange dienst.. Pfff 22 uur aanwezig zijn op het werk is best lang!

Kom vanmiddag even reageren!

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Dagje liep gister anders dan gepland. Hadden 4 zieken op het werk dus heb gewerkt van half 9 tot 21.30 's avonds. Wel weer super leuk om een dagje in de verkoop te staan. Veel goede klanten gehad.

Vanavond verjaardag van m'n beste vriendinnetje, dus dat wordt gezellig. Had haar een kaartje voor Lakedance gegeven, was super gezellig vorige week!
    Maar wil er nog iets bij doen, omdat ik dat samen met een collega had gegeven.

Zo dus even de stad in, en naar het postkantoor.

@Zustertje: Ga inderdaad zondag over 2 weken naar Rhodos :)

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aszz: Fijn die schaal.

@MvE: 22 uur? Jeej, dan zul je wel kapot zijn.

@Kim: Ook al zo’n lange dag op het werk. Geniet van Rhodos.

@Hier: Myrthe heeft me een groot deel van de nacht wakker gehouden, ze wou veel en vaak drinken. Nu helemaal kapot. Gelukkig geen bezoek vandaag.
    Weegschaal superlief, een halve kilo eraf, terwijl ik best veel gesnoept heb van de week. Zit nu officieel onder het gewicht waar ik mee begonnen was toen ik zwanger werd!:D

5. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje
    79.0
    77.5
    72.0
    Afgevallen: 1.5 kilo

Uk
    65.1
    64.5
    60.0
    Afgevallen: 0.6 kilo

Zustertje
    112.0
    109.0
    95.0
    Afgevallen: 3.0 kilo

Ons kleintje
    74.3
    74.3
    68.0
    Afgevallen:

Melanie
    95.1
    95.1
    85.0
    Afgevallen:

Butterfly
    86.0
    83.8
    70.0
    Afgevallen: 2.2 kilo

Aszz
    89.1
    84.6
    73.0
    Afgevallen: 4.5 kilo

Elsie
    71.1
    69.4
    59.1
    Afgevallen: 1.7 kilo

Femke
    110.1
    101.3
    90
    Afgevallen: 8.8 kilo

Wendy
    63.5
    62.6
    60
    Afgevallen: 0.9 kilo

0,5 kg eraf!

6. MamavEsmee

Wendy.. Dan had ik het denk ik verkeerd begrepen. Je post klonk wat " balen" vandaar. ;)

Butterfly.. Spannend zeg, beide meiden uit logeren. En lief dat je zusje dat wil! Ik wil er niet eens aan beginnen met mijn zusje. Die heeft namenlijk elk weekend wel wat. En Esmee wil ik daar niet heen doen ( hond van hun is vals naar kinderen) .. Al zou het wel handig zijn. Bij mijn ouders kan ze niet logeren omdat ze geen bed extra hebben. Gelukkig kunnen schoonouders 9-10 x wel. Geniet van je avondje uit!:D

Zustertje.. Fijn dat Nina een lieve baby is. Je hebt het dus goed kunnen regelen met je werk! Fijn hoor.. Zorg is toch altijd lastig met opvang etc. Leuke jas he?! :D Ja, ik zou evt wel meer willen werken, mits dit onder de schooluren valt.

Aszz.. Mooi menu had je gisteren! En de weegschaal was het me je eens!! Geniet van de BBQ

Kaatje.. Oehhhhh.. chocotaartjes! De nachten gaan goed he? Zag dat je de eerste bestelling al binnen hebt?

Lovely.. Misschien wel goed dat je je grens hebt aangegeven. Hopenlijk zet dit je ouders aan het denken! Lastige situaties leverd dit op he? Je blijft toch vaak loyaal aan je ouders ( zo voel ik het tenminste) Hier gaat het momenteel weer redelijk al is het contact minimaal.En 2 kg in 2 weken is netjes toch? Die heb je er zo weer af!

;)

Femke.. regeldagen zijn vermoeiend.. Even je productie weer opkrikken! Knap dat je al weer een halve kilo onder je gewicht van voor de zwangerschap zit!!Van de 22 , 14 gewerkt hoor, maar je bent wel van huis etc. Al krijg ik de nacht ook de helft uitbetaal dus 18 uurtjes in de pocket :D

Beschuitje.. Ok, dat had ik even gemist volgens mij! Hopenlijk komen jullie snel uit jullie dipje. Knuf.. Je draai een beetje kunnen vinden in groep 4? Leuke klas?

Kim.. Poeh.. Lange dag gisteren. Veel plezier op de verjaardag!

Hier een leuke dag gehad.. Vanmiddag naar de smurfen 3d geweest.. Nog nieuwe schoenen/boots gehaald..

Na het eten wezen hardlopen.. 5,5 km binnen 31 minuten!

Menu:

O: 1 bruin bolletje met 30+ kaas en een gekookt ei en 2x koffie + flesje water.
    T: koffie en een appel.
    L: 2 boterhammen met 1x appelstroop, schaaltje aardbeien met een scheutje yoghurt.
    T; flesje water en popcorn en wat snoepsleutels.
    A: aardappeltjes uit de oven, verse doperwten/wortelen en een gebakken visje.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kimmetje, veel plezier vanavond

Femke, vermoeiend he die nachten

MVE, ja nachten gaan super. Heb zelfs al meerdere bestellingen gehad :)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Femke: super dat je nu onder het gewicht zit waar je mee begonnen bent! :D
    MVE: Ik ben te loyaal naar hun toe en dat moet ik niet meer zijn, mijn moeder zat me vandaag poeslief te pingen...werd er gewoon misselijk van. Hoe was de film?
    Kaatje: ik zou ook eens naar je haarclipjes kijken!

Hoe kan ik de afvallijst overnemen? Gewoon kopieren?

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Je kunt het quoten en dan de qoute voor en achter het bericht weghalen

10. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mag ik mee doen? Hoe gaat het precies te werk hier?

Zal me even voorstellen: Ben knor, ooit van de 80 naar 68 kg gegaan. Inmiddels weeg ik alweer 76 kg. Kan niet zover komen om weer af te vallen terwijl dit voor miojn gezonheid wel goed zou zij (dom eigenlijk dat je dan niet zover komt om af te vallen)Wil niet helemaal 10 kg afvallen maar zeker wel 7!

11. MamavEsmee

KNor.. welkom!!! Hoe het hier gaat.. We zijn hier ten eerste voor de gezelligheid :D.. Verder is iedereen hier op zijn eigen manier bezig met afvallen of opgewicht blijven. Jammer dat er weer wat kilo's zijn bijgekomen. Weet je wat je valkuilen zijn? En wat voor " methode" gebruik je om af te vallen? Mocht je hulp willen ergens mee, gil maar hoor!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Knor, tuurlijk mag je mee doen. welkom en succes

13. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Dank je! Worden de gewichten wekelijks (welke dag) op rij gezet door iemand?
    Ik weet precies wat mijn valkuilen zijn: lekker eten(veel), chips en snoep, te weinig drinken.
    Ik heb geen speciale methode omdat ik daarvan denk dat de kilo's erweer bij op vliegen als je er mee op houdt. Ik meot me gewoon houden aan: 's morgens 1 boterham met een kop thee,
    middag 2 boterhammen, avond 1 bord warm eten met voldoende groenten. Tussendoor fruit.... Meer water driken tussendoor.

14. MamavEsmee

Verantwoord en gevarieerd eten dus! Misschien een tip om ook te varieeren met verschillende soorten ontbijt. Dus ook eens yoghurt met fruit, crackers, oid. En 1 boterhammetje vind ik karig hoor! Je moet natuurlijk geen honger hebben anders is de verleiding tot snoepen des te groter.

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Uit ervaring weet ik dat 1 boterham voor mij genoeg is smorgens... Maar kan idd ook weleens varieren met yoghurt oid. Crackers vind ik ook erg lekker maar het nadeel daarvan vind ik dat ik er meer van eet met dan ook meer beleg.

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Whe, geen bbq! Niet zo bijster goed gegeten.

Menu van vandaag:
    O: 2 Vitalu crackers met kaas en verse aardbeien
    T: Ontbijtkoek light
    L: 2 volkoren sneetjes met leverpastij
    T: Monchou taart ( en een pijn in mijn buik daarna!! )
    A: Rijst met kip tandori (heel klein beetje, vond het vies ) en een rauwkost

Doordat ik zo weinig heb gegeten, daarnet nog een vitalu cracker met kaas gegeten.

Oh en ik ben vandaag ongesteld geworden, zou dat de reden zijn dat ik begin deze week niet afviel? Of moet ik dan nu wat meer vocht vasthouden?
    Anywho, nog een 11 kilo te gaan, wieehooee.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Knor, welkom!
    Ik gebruik de eetmeter van het voedingscentrum. Ontzettend handig. Ik zorg dat ik niet meer dan 1500 kcal op een dag eet, elke 2.5 uur iets eet na het avondeten niets meer.
    Alleen maar water of thee, en minimaal 30 min goed bewegen op een dag :)
    Succes!!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Elin kwam weer netjes 1x om 04.00 uur en toen om 07.00
    Wat een zomers weer he,, komt met bakken uit de hemel hier.
    Gister zelfgemaakte pizza op.vanochtend 2 ons zwaarder

Aszz ik was altijd een kilo zwaarder voor en tijdens mijn ongi.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, zie dat je online bent. Heb even voor je gewacht met de nieuwe speldjes online te zetten.Ga ze er nu op knallen :)

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    He dames....

Zo, zit aan mijn ontbijtje ( bakje kwarkyoghurt en een beker thee ).
    De meiden zijn dus uit logeren geweest, die gaan we over een uurtje ophalen. We hebben een onwijs leuke avond gehad.
    Zijn nog even wat blijven drinken bij mijn zusje, en toen weggegaan.
    Gegeten bij de Balkan ( joegoslavisch, hongaar ).
    Ik heb gegeten:
    Voorgerecht: servische bonensoep.
    Hoofdgerecht: Istrie spies ( spies van kip, biefstuk, filet, en nog iets )
    Nagerecht: baklava met ijs en slagroom.

Totaal niet op de cal gelet ;).
    Gisteren de hele dag niet zo eigenlijk. Gisteren ook echt een slechte dag qua eten. Gistermorgen was ik zooooo gammel. Moest vrijdag naar de longarts en moet nu een maand aan de antibiotica om te kijken hoe dit gaat. En die heeft wat bijwerkingen. Snakte ook naar zoet dus lekker chocolade gehad. Vandaag weer streng verder.

Na het eten naar mijn zusje gegaan, daar wat gedronken en toen naar het feest geweest. Het was in een feesttent. Was ontzettend gezellig en deed me echt weer denken aan het stappen van "vroeger". Er trad een super leuke band op ook dus lekker gedansd. Aan de smirn off ice gezeten. En ja, de weegschaal: daar kon ik beter niet op staan whahaha. Sleeeeeecht!!
    Vandaag echt weer goed oppakken, komt dan wel weer goed.

Heel raar om wakker te worden en de meisjes zijn niet thuis.

@Mamavesmee, mijn zusje en ik hebben het er wel vaker over gehad. Zij willen ook wel eens een avond weg maar zitten ook met oppas voor de nacht. We zouden het gewoon rustig aanpakken, niet meteen 2 kids, maar eerst Esmee eens daar, en haar dochter hier. Maar het kwam zo uit en ik dacht: we proberen het gewoon. En het is heel goed gegaan. Ze hield me in sms op de hoogte ;). Ga ik zeker vaker doen, is voor mij en harrold ook leuk. We zijn nooit meer zo samen uit geweest sinds we kinderen hebben. Dat begon ik te missen. Deze avond deed ons erg denken aan de tijd voor de kinderen hadden. Heel gek.

Wij gaan hier even een slag door het huis slaan en dan de meiden halen.

Deel Deze Pagina